Enig juiste antwoord.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:29 schreef lady-wrb het volgende:
he over dat serum heb ik meer gehoord. hoe ziet dat eruit? welk merk?
ik heb groene nagellak gekocht onlangs
Het gebeurd mij ook vaker dat ik een post niet geplaatst hebt. Het komt denk ik doordat je bezig ben met uittikken en dan verschijnt er rechts (??) in beeld een DMbyquotealert en als je daar dan op klikt verdwijnt jouw geschreven post en vergeet je hem gewoon omdat je nieuwsgierig bent waarom iemand jou heeft gequoted en wat ze schrijft en daar reageer je dan weer op. Na verloop van tijd zie je dat je best veel postjes niet geplaatst hebt. Je bent heus niet dement aan het wordenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet hoor.Mijn post is vast niet blijven plakken. Of ik dacht dat ik het gepost had maar had dat niet gedaan of zo. Verkoopt de Action ook geheugentabletten?
![]()
Maar absoluut en zeker superhandig spul! Maal 2.
Oh, die heb ik ook. Vroeger had ik een duur merk van het Kruidvat, maar deze doet daar niet voor onder. Hartstikke lekker spul.quote:Op zondag 29 juli 2012 08:36 schreef Cyan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kost ¤2,99 en ruikt erg lekker. Je hebt maar 1 of 2 pompjes nodig en je haar wordt er heel zacht van en het geeft een mooie glans aan je haar.
Ik het er zo'n eentje maar krijg het pompje niet aan de gang.quote:Op zondag 29 juli 2012 08:36 schreef Cyan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kost ¤2,99 en ruikt erg lekker. Je hebt maar 1 of 2 pompjes nodig en je haar wordt er heel zacht van en het geeft een mooie glans aan je haar.
Waar heb jij hem gehaald?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet hoor.Mijn post is vast niet blijven plakken. Of ik dacht dat ik het gepost had maar had dat niet gedaan of zo. Verkoopt de Action ook geheugentabletten?
![]()
Maar absoluut en zeker superhandig spul! Maal 2.
Weert.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Waar heb jij hem gehaald?
Oh haar serum die naar perzik ruikt.. Een must have dus
Ik heb net 4 waterbollen aan iemand cadeau gedaan, dat was dom begrijp ik?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat ik hier al op geantwoord had.![]()
Nogmaals dan: nope, valt niks naast. Het is zo'n lachend half maantje zeg maar. Aangezien je groente toch naar beneden zakt valt er ook niks over het randje. En doordat er wat pennetjes in zitten die je tegen de randen van je pan kunt zetten verschuift hij niet. Hij werkt (past) wel het beste met redelijk grote pannen, maar ook met mijn eenpersoons steelpannetje werkte het goed.
[..]
Ik heb een half jaar gezocht.![]()
Dus nu heb ik er vier in gebruik en nog vier als reserve.![]()
![]()
En omdat ze vorige week ook weer eens de foliehouders hadden heb ik er daar ook maar weer 2 van gekocht. Stel je voor dat de mijnessen het ooit gaan begeven.
Dat is heel erg onbaatzuchtig en lief.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb net 4 waterbollen aan iemand cadeau gedaan, dat was dom begrijp ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 29 juli 2012 20:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is heel erg onbaatzuchtig en lief.
Echt net vandaag ook gewoon heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga nog wel even heen van de week dan
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
What were you thinking?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt net vandaag ook gewoon he
Ik ga nog wel even heen van de week dan
Ik was haar heel dankbaar voor een tas met kleren die ze me gegeven hadquote:
A-ha!quote:Op zondag 29 juli 2012 21:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was haar heel dankbaar voor een tas met kleren die ze me gegeven had
Jij verwacht dat morgen de hongerwinter begint?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:59 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Grmbl![]()
De Lokkii briketten zijn er niet meer.
Zijn ze al uit het "zomer" assortiment? of waren ze toevallig op ?
Ik ging er juist heen om een voorraad voor de winter te kopen maar helaas...
Jaquote:Op maandag 30 juli 2012 20:43 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Jij verwacht dat morgen de hongerwinter begint?
En ze doen het ook nogquote:Op maandag 30 juli 2012 20:05 schreef Mylene het volgende:
Ik heb 2 supercute pincetten gekocht, eentje met een kimmidoll hoofdje en de ander van een matroesjka, slechts 69 eurocenten per stuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |