Enig juiste antwoord.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:29 schreef lady-wrb het volgende:
he over dat serum heb ik meer gehoord. hoe ziet dat eruit? welk merk?
ik heb groene nagellak gekocht onlangs
Het gebeurd mij ook vaker dat ik een post niet geplaatst hebt. Het komt denk ik doordat je bezig ben met uittikken en dan verschijnt er rechts (??) in beeld een DMbyquotealert en als je daar dan op klikt verdwijnt jouw geschreven post en vergeet je hem gewoon omdat je nieuwsgierig bent waarom iemand jou heeft gequoted en wat ze schrijft en daar reageer je dan weer op. Na verloop van tijd zie je dat je best veel postjes niet geplaatst hebt. Je bent heus niet dement aan het wordenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet hoor.Mijn post is vast niet blijven plakken. Of ik dacht dat ik het gepost had maar had dat niet gedaan of zo. Verkoopt de Action ook geheugentabletten?
![]()
Maar absoluut en zeker superhandig spul! Maal 2.
Oh, die heb ik ook. Vroeger had ik een duur merk van het Kruidvat, maar deze doet daar niet voor onder. Hartstikke lekker spul.quote:Op zondag 29 juli 2012 08:36 schreef Cyan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kost ¤2,99 en ruikt erg lekker. Je hebt maar 1 of 2 pompjes nodig en je haar wordt er heel zacht van en het geeft een mooie glans aan je haar.
Ik het er zo'n eentje maar krijg het pompje niet aan de gang.quote:Op zondag 29 juli 2012 08:36 schreef Cyan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kost ¤2,99 en ruikt erg lekker. Je hebt maar 1 of 2 pompjes nodig en je haar wordt er heel zacht van en het geeft een mooie glans aan je haar.
Waar heb jij hem gehaald?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet hoor.Mijn post is vast niet blijven plakken. Of ik dacht dat ik het gepost had maar had dat niet gedaan of zo. Verkoopt de Action ook geheugentabletten?
![]()
Maar absoluut en zeker superhandig spul! Maal 2.
Weert.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Waar heb jij hem gehaald?
Oh haar serum die naar perzik ruikt.. Een must have dus
Ik heb net 4 waterbollen aan iemand cadeau gedaan, dat was dom begrijp ik?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat ik hier al op geantwoord had.![]()
Nogmaals dan: nope, valt niks naast. Het is zo'n lachend half maantje zeg maar. Aangezien je groente toch naar beneden zakt valt er ook niks over het randje. En doordat er wat pennetjes in zitten die je tegen de randen van je pan kunt zetten verschuift hij niet. Hij werkt (past) wel het beste met redelijk grote pannen, maar ook met mijn eenpersoons steelpannetje werkte het goed.
[..]
Ik heb een half jaar gezocht.![]()
Dus nu heb ik er vier in gebruik en nog vier als reserve.![]()
![]()
En omdat ze vorige week ook weer eens de foliehouders hadden heb ik er daar ook maar weer 2 van gekocht. Stel je voor dat de mijnessen het ooit gaan begeven.
Dat is heel erg onbaatzuchtig en lief.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb net 4 waterbollen aan iemand cadeau gedaan, dat was dom begrijp ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 29 juli 2012 20:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is heel erg onbaatzuchtig en lief.
Echt net vandaag ook gewoon heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga nog wel even heen van de week dan
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
What were you thinking?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt net vandaag ook gewoon he
Ik ga nog wel even heen van de week dan
Ik was haar heel dankbaar voor een tas met kleren die ze me gegeven hadquote:
A-ha!quote:Op zondag 29 juli 2012 21:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was haar heel dankbaar voor een tas met kleren die ze me gegeven had
Jij verwacht dat morgen de hongerwinter begint?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:59 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Grmbl![]()
De Lokkii briketten zijn er niet meer.
Zijn ze al uit het "zomer" assortiment? of waren ze toevallig op ?
Ik ging er juist heen om een voorraad voor de winter te kopen maar helaas...
Jaquote:Op maandag 30 juli 2012 20:43 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Jij verwacht dat morgen de hongerwinter begint?
En ze doen het ook nogquote:Op maandag 30 juli 2012 20:05 schreef Mylene het volgende:
Ik heb 2 supercute pincetten gekocht, eentje met een kimmidoll hoofdje en de ander van een matroesjka, slechts 69 eurocenten per stuk.
Ja! Hoe duur ze zijn kan ik je niet vertellen...quote:Op maandag 30 juli 2012 22:22 schreef Pizzaman het volgende:
Zijn er bij de Action van die bamboe tuinfakkels te koop?
Hm ik ga toch eerst maar eens hier in Eindhoven zoeken dan ^^quote:
En inderdaad ze zijn uit het assortiment gehaald volgend jaar hoogstwaarschijnlijk weer in de schappen.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:43 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Jij verwacht dat morgen de hongerwinter begint?
Wat betreft die waterbollen...als iemand een Trekpleister in de buurt heeft, daar liggen ze nu ook in de aanbieding.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb net 4 waterbollen aan iemand cadeau gedaan, dat was dom begrijp ik?
Maar nog steeds duurder dan bij actionquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Wat betreft die waterbollen...als iemand een Trekpleister in de buurt heeft, daar liggen ze nu ook in de aanbieding.
Nee, ik heb die in de folder staan ook en eigenlijk is alleen de buis van dikker glas zodat vullen lastiger wordt... Verder zijn ze veel donkerder gekleurd dus veel lelijker imhoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:46 schreef Puala het volgende:
Zijn die kleiner qua formaat als die van de Action? Ik zoek namelijk ook nog wat kleinere waterbollen
Had jij ze goedkoper verwacht dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar nog steeds duurder dan bij action
Jammer. Dan ga ik binnenkort maar eens kijken of ik zelf een oplossing kan vinden er voor..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik heb die in de folder staan ook en eigenlijk is alleen de buis van dikker glas zodat vullen lastiger wordt... Verder zijn ze veel donkerder gekleurd dus veel lelijker imho
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:34 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
En inderdaad ze zijn uit het assortiment gehaald volgend jaar hoogstwaarschijnlijk weer in de schappen.
![]()
Nu moet ik dus de hoofdprijs gaan betalen voor briketten
barbeque jij in de winter?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:40 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Yeah!!!
In Lisse hadden ze nog een stapel liggen heb er gelijk 20 dozen ( = 40 stuks) van ingeslagen![]()
Ik kom de winter wel door![]()
Hij flikkert ze in een houtkachelquote:
Ja waarom niet?quote:
Dank je! Morgen maar eens kijken dan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ja! Hoe duur ze zijn kan ik je niet vertellen...
Volgens zo'n muts van de action zijn ze uit het assortiment.....quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:57 schreef lady-wrb het volgende:
die foliehouders hebben ze hier al maanden weer. alleen nu in het blauw. ik heb witte
hoeveel wil je er? ik heb ze vanmiddag nog zien liggen...... een heel vak volquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:20 schreef soapie het volgende:
[..]
Volgens zo'n muts van de action zijn ze uit het assortiment.....
Hmmm... ik zou er persoonlijk niet mee teruggaan denk ik. Gevalletje goedkoop is duurkoop.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:30 schreef Inlognaam het volgende:
Anderhalve week geleden, misschien twee weken schoenen gekocht. Kunstleer waarschijnlijk, maar dat maakte me niet uit. Als tijdelijk paar vond ik het wel 9 euro waard.
Twee weken oud; de zool is nu al door. Ze stinken enorm en het leer is al beschadigd.
Mja, ik weet neit of ik met die stinkschoenen wel terug moet gaan. Maar zo slecht heb ik schoenen nog nooit gezien.
Haha, nee, kunstleer ademt nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:33 schreef Inlognaam het volgende:
Dat stinken deden ze bij aanschaf, maar erin lopen op je blote poten en flink zweten is ook niet bevorderlijk. Kunstleer ademt kennelijk niet...alhoewel ik dat wel vaag wist.
Maar die zolen, die zijn dus hol onder de hak
Waar was dat?? Heb trouwens nog wel een paar andere actions in de buurt...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:27 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoeveel wil je er? ik heb ze vanmiddag nog zien liggen...... een heel vak vol
zaandamquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:38 schreef soapie het volgende:
[..]
Waar was dat?? Heb trouwens nog wel een paar andere actions in de buurt...
Ik ben bang aangehouden te worden wegens poging tot doodslag danquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:36 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ja, die zolen... dat is wel bagger natuurlijk. Je kan het allicht proberen om ermee terug te gaan. Maar dan moet je wel je stinkschoenen onder de neus van de verkoopster houden...
Dudequote:Op zondag 5 augustus 2012 16:42 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik bedacht me ineens dat ik al een flinke poos dit topic niet meer omhoog heb zien komen. Zou alles goed gaan met jullie en met Pisces29?
Heb jij nog wat gescoord in de Action?quote:
Ja schattie, alles goed. Wel weer erg toe aan een rondje Action, voorraden aanvullenquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:42 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik bedacht me ineens dat ik al een flinke poos dit topic niet meer omhoog heb zien komen. Zou alles goed gaan met jullie en met Pisces29?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja schattie, alles goed. Wel weer erg toe aan een rondje Action, voorraden aanvullen
Hoe staat het met jouw kratjes?
Mij noem je nou nooit zo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja schattie, alles goed. Wel weer erg toe aan een rondje Action, voorraden aanvullen
Hoe staat het met jouw kratjes?
Ik wilde er eentje kopen laatst, maar mijn badje van de Wibra (ook 3 eur) doet het nog steedsquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:54 schreef Koningin het volgende:
Zondag ook weer geweest.
Hoe is het zwembadje van 3 euro?
Heb het meegenomen voor op vakantie. Voor die prijs neem ik niet ons dure badje mee. Ben benieuwd.
En niemand mist mij.quote:
Ik ook met m'n vader. Liters koelvloeistof.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:29 schreef trovey het volgende:
Ik ben alweer verscheidene keren bij de Action geweest.
Flessen vol bodylotion en handcreme, samen met bodyscrub en bodybutter....ik ben nog nooit zo zacht geweest.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:31 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
En niemand mist mij.
[..]
Ik ook met m'n vader. Liters koelvloeistof.
Ik weet vrij zeker van niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:37 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Verkoopt de Action eigenlijk kattenbakvulling?
Hmmm, jammer. Die dure van de Appie gaat er altijd zo snel doorheen en die goedkope is echt baggerquote:
Als kiespijn.quote:
Die van 3,99? Die heb ik nu ook voor het eerst in gebruik. Valt wel mee met hoe lang ie meegaat? Ik heb hem denk ik inmiddels 2 weken en zal deze week nieuwe moeten halen. Bij de dierenwinkel ben ik 11 euro kwijt voor 10 liter geloof ik en daar doe ik ongeveer 1 maand mee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:41 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Hmmm, jammer. Die dure van de Appie gaat er altijd zo snel doorheen en die goedkope is echt bagger.
En dit alles is in 1 weekje op he?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Flessen vol bodylotion en handcreme, samen met bodyscrub en bodybutter....ik ben nog nooit zo zacht geweest.
Ik heb die met die blauwe korreltjes, ik dacht ergens in de 4 euro? Bij mij issie wel echt sneller op. Misschien omdat ik een sphynx heb, die eten meer om op temperatuur te blijven. Mijn kat schijt echt 5x per dag ofzo. En plassen levert ook al van die megaklonten opquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:45 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Die van 3,99? Die heb ik nu ook voor het eerst in gebruik. Valt wel mee met hoe lang ie meegaat? Ik heb hem denk ik inmiddels 2 weken en zal deze week nieuwe moeten halen. Bij de dierenwinkel ben ik 11 euro kwijt voor 10 liter geloof ik en daar doe ik ongeveer 1 maand mee.
Beide zijn superklontvormend btw...
die heb ik ook. die is echt fijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:47 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik heb die met die blauwe korreltjes, ik dacht ergens in de 4 euro? Bij mij issie wel echt sneller op. Misschien omdat ik een sphynx heb, die eten meer om op temperatuur te blijven. Mijn kat schijt echt 5x per dag ofzo. En plassen levert ook al van die megaklonten opdus ik blijf scheppen...
Ja, al blijft het stinken vind ik hoor...maar deze zijn dan nog het beste, ook qua stuiven.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die heb ik ook. die is echt fijnduur wel, maar is het wel waard.
vroeger had ik sivoton, ook goed en minder duur, maar die kan ik nergens meer kopen
Ik doe mijn best.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:46 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En dit alles is in 1 weekje op he?
Mag ik je aaien?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Flessen vol bodylotion en handcreme, samen met bodyscrub en bodybutter....ik ben nog nooit zo zacht geweest.
Dat simpele blauwe ronde opblaasbadje he?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:54 schreef Koningin het volgende:
Zondag ook weer geweest.
Hoe is het zwembadje van 3 euro?
Heb het meegenomen voor op vakantie. Voor die prijs neem ik niet ons dure badje mee. Ben benieuwd.
Bedoel je niet deze: http://db.tt/Nij0CPmA? Deze gebruik ik normaal ook.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die heb ik ook. die is echt fijnduur wel, maar is het wel waard.
vroeger had ik sivoton, ook goed en minder duur, maar die kan ik nergens meer kopen
Dat is echt goedkoop zeg... 20 liter zelfsquote:
Gevonden. Wat een verschil in winkels dan, hier lag ook nog een heel rek vol....quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:40 schreef soapie het volgende:
[..]
Dan ga ik eerst in de buurt nog even kijken. IN ieder geval bedankt voor het aanbod!!!
quote:
dat moet jou toch aansprekenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:02 schreef tomaat52 het volgende:
Hebben ze bij de Action zaadjes van groenten en of fruitbomen/planten?
Nice, thanks.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat moet jou toch aanspreken
en aardbeien
fruitbomen gaat niet he? die worden volgens mij geënt op een gaststam dus zaaien is geen optie
geeft niks hoor, komt misschien wel een keerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:28 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben al 2x naar de action geweest voor waterbollen maar steeds op
Sorry Lady-wrb
Heb je ze nodig dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:28 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben al 2x naar de action geweest voor waterbollen maar steeds op
Sorry Lady-wrb
En ik wil er zelf ook nog een stel, ik koop alleen nog maar planten als ik bollen hebquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:29 schreef lady-wrb het volgende:
tombola kijkt voor mij
ik zou ze wel willen hebben ja
I will tjek le action for joe, morgenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:29 schreef lady-wrb het volgende:
tombola kijkt voor mij
ik zou ze wel willen hebben ja
Als ze er zijn zal ik gelijk ook voor jou ff meenemenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En ik wil er zelf ook nog een stel, ik koop alleen nog maar planten als ik bollen heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |