Deze ligt hier nu 3 weken, ik vind hem zooooooooooo leuk! Maar nog niet gekocht, twijfel welquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:21 schreef SeeQ het volgende:
Wooohooo!! volgende week hebben ze deze: [ afbeelding ]
quote:
Die heb ik al gezien in de winkel deze week! (nuenen)quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:21 schreef SeeQ het volgende:
wat moet je eigenlijk met zo'n ding?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:21 schreef SeeQ het volgende:
aan je smartPhone hangen en mee opnemen op je werk...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat moet je eigenlijk met zo'n ding?
Over nuttige dingen gesprokenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:28 schreef SeeQ het volgende:
[..]
aan je smartPhone hangen en mee opnemen op je werk...
dat is nu al de zoveelste keer deze week dat ik je hoor zeggen dat je niet in herhaling wil vallenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Over nuttige dingen gesproken....nee, dank je, ik heb nog gebruikt gemaakt van de telefoons die zo'n hoorn hadden en ik val met dit soort dingen niet in herhaling.
Heul niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:27 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat is nu al de zoveelste keer deze week dat ik je hoor zeggen dat je niet in herhaling wil vallen
je valt in herhaling
Oh dat klinkt handig. Valt er niks. Naast. Ofzo?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:48 schreef Cat22 het volgende:
Ik kom even jubelen over het vergiet van de Action.![]()
Het is een halve maan die je op je pan kunt klemzetten (wel vasthouden natuurlijk) en zo je groenten oid kunt afgieten. Koste volgens mij nog geen euro.![]()
Het zwarte horloge wordt trouwens snel vaal.
Ik hoop dat ze dat vergiet hier verkopen, ik heb toch een nieuwe nodig!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:48 schreef Cat22 het volgende:
Ik kom even jubelen over het vergiet van de Action.![]()
Het is een halve maan die je op je pan kunt klemzetten (wel vasthouden natuurlijk) en zo je groenten oid kunt afgieten. Koste volgens mij nog geen euro.![]()
Het zwarte horloge wordt trouwens snel vaal.
Hebben ze hier helaas helemaal niet, volgens mij is het assortiment niet overal hetzelfde?? (die waterbol dus)quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:51 schreef Samson het volgende:
[..]
OK, bedankt, ik zal ns kijken of ze die dingen hier ook hebben!
Ik zou zweren dat ik hier al op geantwoord had.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh dat klinkt handig. Valt er niks. Naast. Ofzo?
Ik heb een half jaar gezocht.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:36 schreef lady-wrb het volgende:
ik wil ook van die waterbollen, maar hier hebben ze ze niet
Niet gezien sorry.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat ik hier al op geantwoord had.![]()
Nogmaals dan: nope, valt niks naast. Het is zo'n lachend half maantje zeg maar. Aangezien je groente toch naar beneden zakt valt er ook niks over het randje. En doordat er wat pennetjes in zitten die je tegen de randen van je pan kunt zetten verschuift hij niet. Hij werkt (past) wel het beste met redelijk grote pannen, maar ook met mijn eenpersoons steelpannetje werkte het goed.
[..]
Ik heb een half jaar gezocht.![]()
Dus nu heb ik er vier in gebruik en nog vier als reserve.![]()
![]()
En omdat ze vorige week ook weer eens de foliehouders hadden heb ik er daar ook maar weer 2 van gekocht. Stel je voor dat de mijnessen het ooit gaan begeven.
ik heb er een voor alufolie, een voor plastic folie en een voor bakpapier.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:56 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik heb zelf ook een witte. Ik gebruik het alleen voor plastic folie. Alu folie ging niet zo goed, bleef hangen if scheurde op de verkeerde manier.
Waar gebruiken jullie het voor als jullie er meerdere hebben?
Ik heb vandaag afvalzakken gekocht. Bij thuiskomst bleek dat ik geen 10 liter nodig had maar 3 liter. Weet iemand of action die ook verkoopt? Verder kattenfleece kleedje voor 89ct en aantal folies.
Volgens mij hebben ze meerdere maten en 3 liter zal er vast bij zitten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:56 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik heb zelf ook een witte. Ik gebruik het alleen voor plastic folie. Alu folie ging niet zo goed, bleef hangen if scheurde op de verkeerde manier.
Waar gebruiken jullie het voor als jullie er meerdere hebben?
Ik heb vandaag afvalzakken gekocht. Bij thuiskomst bleek dat ik geen 10 liter nodig had maar 3 liter. Weet iemand of action die ook verkoopt? Verder kattenfleece kleedje voor 89ct en aantal folies.
Zo bedoelde ik het niet hoor.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Niet gezien sorry.
Maar klinkt handig eens kijken of ze ze hier ook hebben. Net als die water bollen.
Kosten die dingen eigenlijk, lijkt me handig!!!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb er een voor alufolie, een voor plastic folie en een voor bakpapier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |