Kan gebeuren, terugbrengen maar.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:33 schreef Qwea het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ledzaklamp gekocht. Wil hem gebruiken, batterijen lek. Heel dat ding naar zijn moer. Gisteren gekocht
Weet je 100% zeker dat ze bovenstaande teksten nog hebben? In Veendam, Winschoten en Delfzijl hebben ze ook nog heel veel tekst stickers liggen maar alleen bovenstaande teksten zijn uitverkocht. Waar ligt Schagen eigenlijk? Als niet te ver is kan ik wel ff daar gaan kijken.quote:Op zondag 22 juli 2012 10:46 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Bij action schagen verkopen ze het wel, dus als ik wat voor je kan doen moet je het zeggen.
Zoek op Google maps. Schagen, tussen Alkmaar en Den-Helderquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:09 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Weet je 100% zeker dat ze bovenstaande teksten nog hebben? In Veendam, Winschoten en Delfzijl hebben ze ook nog heel veel tekst stickers liggen maar alleen bovenstaande teksten zijn uitverkocht. Waar ligt Schagen eigenlijk? Als niet te ver is kan ik wel ff daar gaan kijken.
Tot het hard gaat waaien en het kniksysteem in de stokken het begeeftquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:46 schreef mazaru het volgende:
Ik heb een tijdje terug bij de Action zo'n tentje gekocht waarvan wordt gezegd dat het binnen 10 seconden staat.
Met een paraplusysteem.
Vandaag voor het eerst de kans gehad om hem uit te proberen en inderdaad, het staat binnen een zucht en een scheet!
Niet binnen tien seconden, dat kreeg ik niet voor elkaar, maar langer dan twee minuutjes ben ik er niet mee bezig geweest.
Idem dito voor het opvouwen en terug in de zak doen.
Een aanrader!
Niet dat ik weet...quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:15 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Weet iemand toevallig of ze van die zakken of netten met brandhout verkopen bij Action?
Ik wil vanavond een vuurkorf aansteken, en hout wat ik normaal bij het pompstation of de bouwmarkt koop, is nogal aan de prijs.
Je kan toch ook zelf een boom omhakken met een hakbijl? Die zijn namelijk maar 5 euro p/s.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:15 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Weet iemand toevallig of ze van die zakken of netten met brandhout verkopen bij Action?
Ik wil vanavond een vuurkorf aansteken, en hout wat ik normaal bij het pompstation of de bouwmarkt koop, is nogal aan de prijs.
Hoe werkt dat? en wat moeten we aan het filmpje zien? Lijkt me op zich handig!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:22 schreef Cat22 het volgende:
Plantenwatergeefbol is erg interessant (natuurlijk hield poes op met spelen toen ik kwam filmen dus je moet even geduld hebben of halverwege beginnen te kijken)
[ link | afbeelding ]
Je laat die bol vollopen met water en zet hem ondersteboven in de pot zodat de plant een paar dagen achter elkaar gedoseerd water krijgt. Ik had hem net bijgevuld en dus plopten er telkens luchtbelletjes omhoog wat de kat enigszins interessant vond.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:53 schreef Samson het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? en wat moeten we aan het filmpje zien? Lijkt me op zich handig!
ik koop zelf altijd van die blokken bij de action,die branden 3 uur,zit in een papieren verpakking die je moet aansteken. ze zijn 99 centquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:15 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Die andere kleuren kun je ook gewoon overdag dragen hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:51 schreef heaven7 het volgende:
Die comfort bh's!Mijn hemel wat zitten die heerlijk
Nu nog een zwarte M zien te vinden
Heb alleen een gare paarse voor 's nachts, alles is hier uitverkocht.
Die draag je dan ook onder je kleding...je loopt wel in een zwarte suffe BH-top?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:11 schreef heaven7 het volgende:
Ik ga niet in een lila suffe bhtop lopen![]()
die bh's doen toch niks voor je borsten!quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Die andere kleuren kun je ook gewoon overdag dragen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |