Nu moet ik morgen weer terug.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:33 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Oooh, wat ben ik blij dat ik 10 minuten moet fietsen waar ik zelden zin in heb, ik zou er anders echt te vaak komen.
/jaloers
Vandaag geweest (met de auto) en met oogkleppen op door de winkel, alleen maar gehaald wat tot de basic voorraad behoort:
-grote make-upwatjes
-Melkmeisje douche
-wc-blokken
-sokken
-10 (!) pakjes Kotex mini, ik voelde me net zo'n Extreme Couponlady, maar ze waren maar 89 cent
Hou je nu op?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:36 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb ze nog nooit eerder gehad, maar ze hebben die dingetjes heel schattig verpakt met aardbeiprinten dan moet ik ze zeker hebben.
Potver! Heb je em gekocht? Welke kringloop?quote:Op donderdag 19 juli 2012 07:31 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik stond gisteren met een echte in mijn handen bij de kringloop. niet zo'n nepperd van de action
Beetje uit de richtingquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Die zie ik hier telkens staan. In Heeze.
Je vergeet de sliertjes.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:42 schreef Cat22 het volgende:
En dat werkt goed tegen de kloddertjes en bonkjes?![]()
Sliertjes.quote:
O god....quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:42 schreef Cat22 het volgende:
En dat werkt goed tegen de kloddertjes en bonkjes?![]()
Dat is duidelijk een man.quote:
Wees blij dat je een man bent.quote:
En absorberend jonguh!quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:02 schreef heaven7 het volgende:
Kotex, die dingen blijven toch supergoed zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |