Die zie ik hier telkens staan. In Heeze.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:11 schreef heaven7 het volgende:
Heeft iemand ooit die vintage broodtrommel nog eens gezien in het wit?
ik stond gisteren met een echte in mijn handen bij de kringloop. niet zo'n nepperd van de actionquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:11 schreef heaven7 het volgende:
Heeft iemand ooit die vintage broodtrommel nog eens gezien in het wit?
Had je met diamaten ingelegde gouden exemplaren verwacht voor die prijs?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee hoor, waren goedkope plastic dingen.
Ik zou er geen kopen
Mijn broer heeft nog een volledig gave(groen) uit de jaren 50...was van mijn ouders en zit er nog geen beschadiging aan.quote:Op donderdag 19 juli 2012 07:31 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik stond gisteren met een echte in mijn handen bij de kringloop. niet zo'n nepperd van de action
Wat een plotwending. Zag iemand dit aankomen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:21 schreef Mirjam het volgende:
sta ik in de action me rot te zoeken naar tennisballen,bijna heel die winkel al twee keer gehad, zoektocht opgegeven, zie ik vlak voor ik wegga ineens drogerballen liggen
(ja ik wilde dus tennisballen voor in de droger )
dus missie alsnog geslaagd
DM ontvangen hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:33 schreef Kloonhommel het volgende:
wat gebeurd er eigenlijk als ik 2 mensen in 1 keer quoted, krijgen ze dan allebei een DM?
Heb je ook gekeken voor een slaapzak? Was het wat?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:04 schreef Miam het volgende:
[..]
DM ontvangen hoor![]()
Volop trampolines te verkrijgen in de dichtstbijzijnde vestiging!
Ik zit het serieus te overwegen
Nee, want ben vrijwel meteen na mijn vraag ik dit topic naar Xenos gegaan en heb aldaarquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:06 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Heb je ook gekeken voor een slaapzak? Was het wat?
Bedankt voor het (her)bevestigen van mijn pleonasme...quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:07 schreef Miam het volgende:
[..]
Nee, want ben vrijwel meteen na mijn vraag ik dit topic naar Xenos gegaan en heb aldaar
2 fleece slaapzakken gekocht
Jesus, wat is een pleonasme!quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:09 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Bedankt voor het (her)bevestigen van mijn pleonasme...
Jesus uit USA of Jezus uit de bijbel?quote:
Nee, zegt me niksquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:16 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Jesus uit USA of Jezus uit de bijbel?![]()
Lees de laatste pagina van vorige topic eens, ik dacht dat je dat wel had meegekregen.
----->>>>> De Action #44
Ik gebruik die olie ook. Schijnt gewoon dezelfde afkomst te hebben zoals de duurdere merken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Vandaag bij de Action geweest, en heb daar o.a. een fles motorolie meegenomen, een 5 literfles 10w40. Hoop dat ik daarmee mijn motor niet vernaggelmaar ik ga er maar vanuit dat dat spul aan Europese standaardeisen moet voldoen, en aan de Deutsche Grundligkeit. Klopt dat?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:19 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik gebruik die olie ook. Schijnt gewoon dezelfde afkomst te hebben zoals de duurdere merken.
Leuk dat je moet lachen om een post van mij, maar ik wil ook meelachen. Waar lach je precies om? Het is niet waar wat ik schrijf? En hoezo weer? Is er al zo een discussie in dit topic geweest dan?quote:
Duidelijk dat je niet weet dat het letterlijk BARST van deze discussies op internet en de een weet nog beter dan de ander welke olie wel of niet goed is. Zeer vermakelijk om te lezen, ga maar eens googelen ;-)quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:34 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Leuk dat je moet lachen om een post van mij, maar ik wil ook meelachen. Waar lach je precies om? Het is niet waar wat ik schrijf? En hoezo weer? Is er al zo een discussie in dit topic geweest dan?
Duidelijk is dat jij niet weet dat ik er al op gegoogeld had voordat ik de olie had gekocht. Ik vond juist een hit waarin stond dat een importeur vertelde dat het allemaal van dezelfde fabrikant kwam en dat die olie niet onderdeed voor die van de dure merken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:37 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Duidelijk dat je niet weet dat het letterlijk BARST van deze discussies op internet en de een weet nog beter dan de ander welke olie wel of niet goed is. Zeer vermakelijk om te lezen, ga maar eens googelen ;-)
Iets met wij van WC eendquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:44 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Duidelijk is dat jij niet weet dat ik er al op gegoogeld had voordat ik de olie had gekocht. Ik vond juist een hit waarin stond dat een importeur vertelde dat het allemaal van dezelfde fabrikant kwam en dat die olie niet onderdeed voor die van de dure merken.
Ik heb al wel andere hits gelezen waarin iemand zwoer bij 1 of andere dure merk maar niemand had het onderbouwd, allemaal meningen, verder niets.
Ach, ik al de vierde keer (wel verschillende vestingen op één dagquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:10 schreef Cat22 het volgende:
Derde keer in 1 week bij de Action.Maar goed dat hij 500 meter van mijn huis ligt.
![]()
En alleen thuisgekomen met wat ik zocht: 3 van die cheap-ass horloges. In zwart, paars en blauw.
Oooh, wat ben ik blij dat ik 10 minuten moet fietsen waar ik zelden zin in heb, ik zou er anders echt te vaak komen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:10 schreef Cat22 het volgende:
Derde keer in 1 week bij de Action.Maar goed dat hij 500 meter van mijn huis ligt.
![]()
Nu moet ik morgen weer terug.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:33 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Oooh, wat ben ik blij dat ik 10 minuten moet fietsen waar ik zelden zin in heb, ik zou er anders echt te vaak komen.
/jaloers
Vandaag geweest (met de auto) en met oogkleppen op door de winkel, alleen maar gehaald wat tot de basic voorraad behoort:
-grote make-upwatjes
-Melkmeisje douche
-wc-blokken
-sokken
-10 (!) pakjes Kotex mini, ik voelde me net zo'n Extreme Couponlady, maar ze waren maar 89 cent
Hou je nu op?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:36 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb ze nog nooit eerder gehad, maar ze hebben die dingetjes heel schattig verpakt met aardbeiprinten dan moet ik ze zeker hebben.
Potver! Heb je em gekocht? Welke kringloop?quote:Op donderdag 19 juli 2012 07:31 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik stond gisteren met een echte in mijn handen bij de kringloop. niet zo'n nepperd van de action
Beetje uit de richtingquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Die zie ik hier telkens staan. In Heeze.
Je vergeet de sliertjes.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:42 schreef Cat22 het volgende:
En dat werkt goed tegen de kloddertjes en bonkjes?![]()
Sliertjes.quote:
O god....quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:42 schreef Cat22 het volgende:
En dat werkt goed tegen de kloddertjes en bonkjes?![]()
Dat is duidelijk een man.quote:
Wees blij dat je een man bent.quote:
En absorberend jonguh!quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:02 schreef heaven7 het volgende:
Kotex, die dingen blijven toch supergoed zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |