SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Zwolle ofzo.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:14 schreef StijnDa het volgende:
Ik weet niet wat hij moet kosten maar voor veel Eredivisie clubs zal hij een verbetering zijn
3mio. En dan maakt PSV nog verlies ookquote:Op maandag 16 juli 2012 18:14 schreef StijnDa het volgende:
Ik weet niet wat hij moet kosten maar voor veel Eredivisie clubs zal hij een verbetering zijn
Linksback heb ik hem nooit zien lopen, linksbuiten wel overigens. Mja ik zou blij zijn als wat meer spelers bij PSV wat minder statisch zouden spelen.quote:Dat klopt, loopt continu te ver uit positie op plekken waar hij niet hoort (linksback, centraal op het middenveld), dus brengt onrust en onbalans (is dat een woord?) in het team.
Helaas.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Brands gaat niemand meer halen helaas, alleen als Manolev weggaat
Hoe gaat het met de koikarpers?quote:Op maandag 16 juli 2012 18:29 schreef gijpie het volgende:
De transfer van Nordin Amrabat naar Galatasaray is definitief rond. Hij tekent voor vijf jaar.
Ben benieuwd of psv nu nog geld krijg , brands was duidelijk daarin !
1 miljoen dus...quote:Op maandag 16 juli 2012 18:29 schreef gijpie het volgende:
De transfer van Nordin Amrabat naar Galatasaray is definitief rond. Hij tekent voor vijf jaar.
Ben benieuwd of psv nu nog geld krijg , brands was duidelijk daarin !
Ongelooflijk dat PSV dit doet. Je hebt hier gewoon een zaak en hebt recht op 5ton meer. Maar gelukkig zijn we altijd weer het braafste jongetje van de klasquote:VI: PSV neemt genoegen met ruim een miljoen euro voor transfer Amarabat
16 juli 2012
Volgens Voetbal International is de transfer van Nordin Amrabat naar Galatasaray zo goed als rond. PSV en Kayserispor zouden een akkoord bereikt hebben over de vergoeding die PSV krijgt voor de aanvaller. Volgens het voetbalblad zou PSV genoegen hebben genomen met een bedrag van ruim een miljoen euro. PSV had recht op 20% van de afkoopsom. De Turkse club dreigde de transfer daarop te laten stranden.
Enorm zwak van Brands. En dan klagen dat die zuidelijke clubs ons naaien. De directie laat zich op deze manier naaien en dat zal blijven gebeuren als je je zo opstelt. Iedereen weet nu dat er iets te halen valt in Eindhoven, zowel spelers als clubs. Leuk zo'n warme club zijn, maar als al die transfers goed geregeld waren, hadden we nu zo'n 5 miljoen extra gehad en was dat Kunduz-akkoord geen strop geweest. Gewoon eens kei hard opstellen en niet toegeven. Laat maar eens zien dat er niet met je te sollen is, dan maar een miljoen mislopen. Als je daarmee toekomstig zelfde gezeik kunt voorkomen, is dat een prima investering.quote:VI: PSV neemt genoegen met ruim een miljoen euro voor transfer Amarabat
16 juli 2012
Volgens Voetbal International is de transfer van Nordin Amrabat naar Galatasaray zo goed als rond. PSV en Kayserispor zouden een akkoord bereikt hebben over de vergoeding die PSV krijgt voor de aanvaller. Volgens het voetbalblad zou PSV genoegen hebben genomen met een bedrag van ruim een miljoen euro. PSV had recht op 20% van de afkoopsom. De Turkse club dreigde de transfer daarop te laten stranden.
Dat Kunduz akkoord is niet echt daarmee te vergelijken omdat het niet iets eenmaligs is.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:41 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Enorm zwak van Brands. En dan klagen dat die zuidelijke clubs ons naaien. De directie laat zich op deze manier naaien en dat zal blijven gebeuren als je je zo opstelt. Iedereen weet nu dat er iets te halen valt in Eindhoven, zowel spelers als clubs. Leuk zo'n warme club zijn, maar als al die transfers goed geregeld waren, hadden we nu zo'n 5 miljoen extra gehad en was dat Kunduz-akkoord geen strop geweest. Gewoon eens kei hard opstellen en niet toegeven. Laat maar eens zien dat er niet met je te sollen is, dan maar een miljoen mislopen. Als je daarmee toekomstig zelfde gezeik kunt voorkomen, is dat een prima investering.
Ik ben het niet met je eens dat Derrijck niet genoeg kansen heeft gehad. Derijck deed het leuk tegen de Rieds van deze werld, maar in de lastigere wedstrijden stond hij er gewoon niet. Ik vond het dan ook wel begrijpelijk dat zowel Rutten als Cocu niet voor Derijck kozen.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:46 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Elke speler moet wennen aan het samenspel in een team, heel de verdediging was bagger en om dan te stellen dat met die paar kansjes die hij heeft gehad hij te licht bevonden is is nogal snel gezegd. Pieters en Derijck samen centraal zou volgens mij best goed uit kunnen pakken.
quote:Op maandag 16 juli 2012 19:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
Ge-wel-di-ge TD hebben jullie toch
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik lach hier gewoon zo hard dat de tranen over mijn wangen stromen. Wát een amateur. Héérlijk precedent geschept hiermeePSV gaat dit vanaf nu nog tien-tal-len keren meemaken
Als ajacieden hier lopen te trollen kan ik me nog wel voorstellen, maar een feyenoorder... daar is maar 1 ding voorquote:Op maandag 16 juli 2012 19:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
`Wat moet ik als Feijenoorder met een Ajax en PSV logo en een lelijke rifaap die niet kan voetballen?
Het feit dat je überhaupt OPEN STAAT voor een compromis is al een teken van zwaktequote:Op maandag 16 juli 2012 19:12 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]![]()
Lekker boeiend. We weten geen van allen welke afspraken de clubs binnen dat compromis hebben gemaakt. Kun je wel over speculeren of roepen, maar blijft een zinloze discussie.
Maar goed, daar ligt nou net jouw kerncompetentie, dus ga je gang.
Zoals ik al zei: ga je gang.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het feit dat je überhaupt OPEN STAAT voor een compromis is al een teken van zwakte
2. Feijenoordquote:Op maandag 16 juli 2012 19:13 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Als ajacieden hier lopen te trollen kan ik me nog wel voorstellen, maar een feyenoorder... daar is maar 1 ding voor
Jullie missen een Joop:quote:Op maandag 16 juli 2012 19:12 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]![]()
Lekker boeiend. We weten geen van allen welke afspraken de clubs binnen dat compromis hebben gemaakt. Kun je wel over speculeren of roepen, maar blijft een zinloze discussie.
Kan ik je wel vertellen. Geen.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:12 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]![]()
En dus? Je kan pas trollen als feyenoord daarwerkelijk CL haalt. Anders maakt het geen reet uit of je 2,3 of 4de wordt.quote:
Je hebt een zaak maar als de transfer klapt heb je niks. Nu heb je een miljoen.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat PSV dit doet. Je hebt hier gewoon een zaak en hebt recht op 5ton meer. Maar gelukkig zijn we altijd weer het braafste jongetje van de klas![]()
Dit. En de kans dat er nog een keer een club komt die stom genoeg is om 6 miljoen voor Amrabat te willen geven is 0,0%quote:Op maandag 16 juli 2012 19:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je hebt een zaak maar als de transfer klapt heb je niks. Nu heb je een miljoen.
Tsja, dit soort deals is vaker mis gegaan dan dat het goed gaat, lijkt het wel. Maar die doorverkooppercentage is een heel normaal principe. Waarom laat PSV het niet gewoon voor komen bij de Uefa? Op deze manier blijven clubs het natuurlijk flikken. Betis Sevilla (Robert), Sevilla (Koné) en nu Kayseri (Amrabat). PSV krijgt wel een reputatie zo. Of is het allemaal toeval? Dat miljoen heb je ook niet veel mee. Gewoon laten voor komen. Als er echt een contract ligt, moet je toch je gelijk kunnen halen? Of liet dat contract gewoon mogelijkheden open?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar het bewijst maar weer eens dat we van dit soort onzin af moeten.
Dit dus ja.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Poot stijf houden had betekend dat je of sowieso niks kreeg omdat transfer klapt of dat je er weer een zaak van moet maken en we weten allemaal hoe dat afloopt zelfs als je die wint.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Maar ondertussen maak je jezelf wel ongeloofwaardig.
PSV wordt genept door Spaanse en Turkse clubs, maar ondertussen wel toegeven?
Nee, hou dan godverdomme je poot stijf!
Net zo'n kromme rug als Brands dusquote:Op maandag 16 juli 2012 19:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, en dan janken als het de volgende keer weer gebeurt?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Poot stijf houden had betekend dat je of sowieso niks kreeg omdat transfer klapt of dat je er weer een zaak van moet maken en we weten allemaal hoe dat afloopt zelfs als je die wint.![]()
Nu heb je een miljoen ipv een zaak of niks. Hm, ineens niet zo'n verkeerde uitkomst meer als je het zo bekijkt niet?
Het is natuurlijk gewoon lame van die Turken maar laten we eerlijk zijn, PSV is al lang blij dat ze nog een keer iets beuren voor Amrabat.
Teringleijeryspor wilde de hele transfer laten klappen als PSV geen water bij de wijn deed. Wat wil je bij de UEFA gaan doen als er geen transfer is?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:27 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Tsja, dit soort deals is vaker mis gegaan dan dat het goed gaat, lijkt het wel. Maar die doorverkooppercentage is een heel normaal principe. Waarom laat PSV het niet gewoon voor komen bij de Uefa? Op deze manier blijven clubs het natuurlijk flikken. Betis Sevilla (Robert), Sevilla (Koné) en nu Kayseri (Amrabat). PSV krijgt wel een reputatie zo. Of is het allemaal toeval? Dat miljoen heb je ook niet veel mee. Gewoon laten voor komen. Als er echt een contract ligt, moet je toch je gelijk kunnen halen? Of liet dat contract gewoon mogelijkheden open?
Joh, echt waar? Wil jij nou zeggen dat in de voetbalwereld alles en iedereen probeert om onder afspraken uit te komen en alles zo te draaien dat het in hun eigen voordeel is?!?!?!quote:Op maandag 16 juli 2012 19:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja, en dan janken als het de volgende keer weer gebeurt?
Het is het een of het ander he. Maak eens een statement. Nu geeft Brands toe, en dan gebeurt het dus de volgende keer gewoon weer.
Of we nou dat miljoen wel of niet krijgen staat daarbuiten.
Wat jij wil..quote:Op maandag 16 juli 2012 19:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Joh, echt waar? Wil jij nou zeggen dat in de voetbalwereld alles en iedereen probeert om onder afspraken uit te komen en alles zo te draaien dat het in hun eigen voordeel is?!?!?!![]()
Nee maar! Dat had ik nu nooit verwacht!
Fer 5,5quote:Op maandag 16 juli 2012 19:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Net zo'n kromme rug als Brands dus
Als jullie een man alsVAN GEEL
(24 miljoen verdient met de meest waardeloze spelers als Fer en Wijnaldem, Biseswar en Bahia bij Feijenoord) hadden was dit NOOIT gebeurd en had je gewoon 1.6 miljoen ofzo gehad, het originele bedrag iig.
Ja of de tranfer gaat niet door en je hebt helemaal niksquote:Op maandag 16 juli 2012 18:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat PSV dit doet. Je hebt hier gewoon een zaak en hebt recht op 5ton meer. Maar gelukkig zijn we altijd weer het braafste jongetje van de klas![]()
Fer en Wijnaldum 12quote:Op maandag 16 juli 2012 19:44 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Fer 5,5
Wijnaldum 5,0
Biseswar 0,2
Bahia 0,0
Vul de rest maar aan. Al zal je wel weer niet reageren.
8 miljoen voor Amrabat, kans dat dat weer gaat gebeuren is 5%, die miljoen pakken ipv niksquote:Op maandag 16 juli 2012 19:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Maar ondertussen maak je jezelf wel ongeloofwaardig.
PSV wordt genept door Spaanse en Turkse clubs, maar ondertussen wel toegeven?
Nee, hou dan godverdomme je poot stijf!
Fer en Wijnaldum is 10,5quote:Op maandag 16 juli 2012 19:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fer en Wijnaldum 12
Bahia 0.4
Biseswar 0.2
Vlaar dalijk 5 ofzo
Ahmadi 4
Alle salarissen erbij en je zit aan de 25.
quote:Op maandag 16 juli 2012 19:54 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Fer en Wijnaldum is 10,5
Bahia gratis de deur uit
Ahmadi 3
Vlaar 4
En als je salarissen erbij telt moet je ook de hoge salarissen die je vorig jaar hebt moeten betalen voor Bakkal en Guidetti erbij tellen. Laat staan de `nieuwe spelers` Of komen die gratis voetballen....
Je kan niet alleen de positieve kanten opnoemen en de negatieve dingen vergeten. Daarnaast zit je te rommelen met de transfersommen.
Ik kom op maximaal 18 miljoen, dat misschien kan oplopen naar 20 miljoen incl bonussen ofzo.
Als je dit niet eens weet, ga ik mijn best niet doen de rest te weerleggen.quote:Martin van Geel geeft in Voetbal International aan dat Samsunspor geen transfersom heeft moeten neerleggen om André Bahia over te nemen van de Rotterdamse voetbalclub. Op termijn zal de Braziliaan wel wat opleveren voor Feyenoord: 'Er is wel een constructie dat ons op termijn wat oplevert.'
Afgelopen maandag werd duidelijk dat Bahia definitief Feyenoord verruilt voor het Turkse Samsunspor. De 27-jarige verdediger wil bij de promovendus weer aan het voetballen komen, nadat hij vorig seizoen zijn basisplaats kwijtraakte aan de jonge Stefan de Vrij.
Feyenoord heeft door het vertrek van Bahia een salarisbudget vrijgemaakt. Van Geel vindt een vertrek van Bahia - die 174 wedstrijden speelde voor Feyenoord - voor alle partijen dan ook beste oplossing. 'André was geen basisspeler meer en wilde voetballen, terwijl wij zijn salaris vrij hebben.'
Ik zat ook al te kijken wat de topicnaam wasquote:Op maandag 16 juli 2012 19:56 schreef rubbereend het volgende:
ow sorry ik dacht even dat ik in het PSV topic zat, ik zit verkeerd
Leuk dat je mij gelijk geeft in je quote. Maar ik ben op zoek naar de 4 ton die feyenoord gaat krijgen voor bahia, ik wacht af... ook over de rest, schijnbaar kan je het niet verklaren en loop je maar wat in de lucht te roepen..quote:Op maandag 16 juli 2012 19:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Als je dit niet eens weet, ga ik mijn best niet doen de rest te weerleggen.
Even me gelijk moeten halen bij HMF , vanaf nu weer psvquote:Op maandag 16 juli 2012 19:56 schreef rubbereend het volgende:
ow sorry ik dacht even dat ik in het PSV topic zat, ik zit verkeerd
quote:Op maandag 16 juli 2012 19:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
8 miljoen voor Amrabat, kans dat dat weer gaat gebeuren is 5%, die miljoen pakken ipv niks
Ja, natuurlijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja of de tranfer gaat niet door en je hebt helemaal niks
Ik las dat Amrabat ook 8 ton moest laten schieten, FIFA kijkt ook alleen maar toe. Best triest dat zulke clubs zoiets kunnen flikken ja. Maar die miljoen is altijd mooi meegenomen. Voor je het weet geven ze helemaal niks net als bij NACquote:Op maandag 16 juli 2012 19:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[..]
Ja, natuurlijk.
Maar je hebt een contract, de club waar je dat contract mee hebt afgesloten wil zich daar niet aan houden. Dan geef je toch niet meteen toe? Ze hadden moeten gaan voor die 1,6 mio punt.
Dat is de reden dat we nog 4mio krijgen van oa die Spaanse clubs.
Met dat pussy gedrag kom je niet terug aan de top iniedergeval.
Je maakt jezelf echt compleet belachelijk met die kutposts van je. Vlaar is nog lang niet weg en 5 miljoen is dus slechts een ruwe schatting, El Ahmadi is niet voor 4 maar voor 2,8 miljoen verkocht en Fer en Wijnaldum samen voor 11,5 miljoen. En waar haal je die 0,4 miljoen van Bahia vandaan? Als je die schattingen van je buiten beschouwing laat kom je niet aan 24, maar aan 14,5 miljoenquote:Op maandag 16 juli 2012 19:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fer en Wijnaldum 12
Bahia 0.4
Biseswar 0.2
Vlaar dalijk 5 ofzo
Ahmadi 4
Bijna iedereen zat hem vorig jaar af te zeiken.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:00 schreef Doublepain het volgende:
Die Narsing legt ze ook perfect op de kop van Dost.. Waarom is VoH weg!!
Dat was Matavz met zijn frommelgoal, die van Vennegoor was tegen NECquote:Op maandag 16 juli 2012 20:02 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Bijna iedereen zat hem vorig jaar af te zeiken.
Tijdperk VOH is voorbij, al was het wel mooi die goal in blessuretijd tegen az. Stadion ging los en toen zijn "nummer" was helemaal geweldig.
Had hem al aangepast. Haal ze vaak door elkaar. Ze waren allebei belangrijk (op dat moment) en zeker ook ontlading.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat was Matavz met zijn frommelgoal, die van Vennegoor was tegen NEC
quote:
we zullen zien wie er over 34 wedstrijden bovenaan staat, dat is het enige wat telt.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax is momenteel de beste, PSV niet.
He wat? Is die van Geel toch niet zo goed, door van een zekere 9,3 miljoen naar 5 ofzo te gaan? Vanmiddag kwam je hier nog op hoge poten vertellen dat die website van je er nog nooit naast had gezeten en die krant wist het ook allemaal zo goed?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fer en Wijnaldum 12
Bahia 0.4
Biseswar 0.2
Vlaar dalijk 5 ofzo
Ahmadi 4
Daar heb ik het niet over. Momenteel is Ajax de beste. Die zijn immers kampioen geworden de laatste 2 jaarquote:Op maandag 16 juli 2012 20:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we zullen zien wie er over 34 wedstrijden bovenaan staat, dat is het enige wat telt.
Leuk man. Super.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over. Momenteel is Ajax de beste. Die zijn immers kampioen geworden de laatste 2 jaar
en op welke manier kun je daar nu rechten aan ontlenen?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over. Momenteel is Ajax de beste. Die zijn immers kampioen geworden de laatste 2 jaar
Algemeen bekend dat HMF alles van Feyenoord tot in de hemel schrijft en dat verder niemand er een kut van begrijpt. Telt salarissen van nieuwe spelers niet mee, iedereen speelt als de beste om vervolgens wanneer ze verkocht worden te zeggen dat ze toch niet zo belangrijk waren en een of ander nietszeggend talentje dit wel even opvangtquote:Op maandag 16 juli 2012 20:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Je maakt jezelf echt compleet belachelijk met die kutposts van je. Vlaar is nog lang niet weg en 5 miljoen is dus slechts een ruwe schatting, El Ahmadi is niet voor 4 maar voor 2,8 miljoen verkocht en Fer en Wijnaldum samen voor 11,5 miljoen. En waar haal je die 0,4 miljoen van Bahia vandaan? Als je die schattingen van je buiten beschouwing laat kom je niet aan 24, maar aan 14,5 miljoen
Hey klasse man. En wat zegt dit precies over komend seizoen?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed gezienquote:Op maandag 16 juli 2012 20:18 schreef GotenSSJ het volgende:
Denk dat ze een beetje bang zijn voor PSV daar in Rotterdam en Amsterdam. Alles en iedereen halen ze naar beneden.
Ik vind jouw reactie ook super.quote:
Weet je toch zelf wel?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en op welke manier kun je daar nu rechten aan ontlenen?
Dat Ajax als titelhouder van de Vaderlandse competitie het nieuwe seizoen in gaat. Ajax zal die willen verdedigen.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hey klasse man. En wat zegt dit precies over komend seizoen?
Ga je naar JCS?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat Ajax als titelhouder van de Vaderlandse competitie het nieuwe seizoen in gaat. Ajax zal die willen verdedigen.
Zo simpel is het.
Tuurlijk. Willem 2 zal ook wel kampioen willen worden.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat Ajax als titelhouder van de Vaderlandse competitie het nieuwe seizoen in gaat. Ajax zal die willen verdedigen.
Zo simpel is het.
Hmm, ik maar denken dat het zo elk jaar is.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo simpel is het.
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind jouw reactie ook super.
[..]
Weet je toch zelf wel?
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo simpel is het.
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Algemeen bekend dat HMF alles van Feyenoord tot in de hemel schrijft en dat verder niemand er een kut van begrijpt. Telt salarissen van nieuwe spelers niet mee, iedereen speelt als de beste om vervolgens wanneer ze verkocht worden te zeggen dat ze toch niet zo belangrijk waren en een of ander nietszeggend talentje dit wel even opvangt![]()
Denk dat ze een beetje bang zijn voor PSV daar in Rotterdam en Amsterdam. Alles en iedereen halen ze naar beneden.
[..]
Hey klasse man. En wat zegt dit precies over komend seizoen?
Lachwekkend ben je wel Davy, totaal niet man. Ik vind het meer raar dat PSV de enige club in Nederland is die bakken met geld kan uitgeven zonder wat te presteren en met de aankopen/versterkingen van dit seizoen zie ik daar niet niet zoveel in veranderen.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tuurlijk. Willem 2 zal ook wel kampioen willen worden.
Zo simpel is het.
Wat een lueken hummor. Zit nu te giechelen. Ach, een gniffeltje dan. Willem II zal moeten overleven, zo simpel is het. Ei.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tuurlijk. Willem 2 zal ook wel kampioen willen worden.
Zo simpel is het.
Ik ben de man van de toffe vragen. Dat je 't even weet voor de volgende keer.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een toffe vraag, ik denk dat ik er niet heen ga.
Zelfs niet naar het kampioensfeest wat boeit het manquote:Op maandag 16 juli 2012 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een toffe vraag, ik denk dat ik er niet heen ga.
+ Advocaatquote:Op maandag 16 juli 2012 20:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Narsingh, van Bommel, Zanka en Waterman erbij en maar 4 miljoen uitgegeven. Toch netjes.
Swinkels ook nog he maar goed dat is wel eens anders geweest inderdaad. Zijn ook andere versterkingen vergeleken met vorige seizoenen.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Narsingh, van Bommel, Zanka en Waterman erbij en maar 4 miljoen uitgegeven. Toch netjes.
en die komt pas als we er eentje verkopen...... en eigenlijk alleen Manolev zullen ze graag kwijt willenquote:Op maandag 16 juli 2012 20:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ja tog, alleen die RB dus nog. Komt allemaal wel weer goed.
Hopelijk.
Ik vind dat je die transfer dan moet laten klappen. Je moet gewoon voor je rechten opkomen. Kayseri moet gewoon leren dat het zo werkt, en niet anders. Nu beloont PSV gewoon die houding en staan ze een miljoen af aan Kayseri. Wanneer Amrabat een jaar later verkocht wordt zal het nog steeds voor een bedrag zijn dat PSV dat miljoen omstrijkt.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Teringleijeryspor wilde de hele transfer laten klappen als PSV geen water bij de wijn deed. Wat wil je bij de UEFA gaan doen als er geen transfer is?
Dit is geen vergelijking. Afkoopsommen kun je over onderhandelen. Het stond gewoon zwart op wit (mag ik aannemen) dat PSV 20 procent zou krijgen bij een doorverkoop. Daar valt niet over te onderhandelen. Wanneer Sporting 25 miljoen kan krijgen voor Labyad, kunnen zij bepalen of ze daarmee akkoord gaan, omdat zìj de partij zijn die die grens heeft gesteld.quote:Het is overigens de normaalste zaak van de wereld dat er naderhand nog geschipperd wordt met voorwaarden/clausules in allerlei overeenkomsten. Zie bijvoorbeeld de absurd hoge afkoopsommen die in sommige contracten staan. Labyrat krijgt een afkoopsom van 50 miljoen in zijn contract.
Bakkaliquote:Op maandag 16 juli 2012 20:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Contractverlenging Memphis mag je ook wel meetellen
Net zoveel zeggende post als die van jou hoor. Weet je eens wat het niveau is van jouw postsquote:Op maandag 16 juli 2012 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een lueken hummor. Zit nu te giechelen. Ach, een gniffeltje dan. Willem II zal moeten overleven, zo simpel is het. Ei.
Bakken met geld.. 1 seizoen is er flink ingekocht, en al die spelers worden straks met winst verkocht. Rendabele investering lijkt mij zo.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
Lachwekkend ben je wel Davy, totaal niet man. Ik vind het meer raar dat PSV de enige club in Nederland is die bakken met geld kan uitgeven zonder wat te presteren en met de aankopen/versterkingen van dit seizoen zie ik daar niet niet zoveel in veranderen.
Tsja, loopt altijd nog wel een onbekend transfervrij ventje ergens rond. Zou eigenlijk alles op afgestemd moeten worden nu bij de scouting.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en die komt pas als we er eentje verkopen...... en eigenlijk alleen Manolev zullen ze graag kwijt willen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Rustig aan, rustig aan.quote:1 van de grootste talenten van Europa of misschien wel de wereld voor die positie en in Pieters heb je ook zeker geen verkeerde voor Nederlandse begrippen.
Daarnaast krijgt Kayserispor natuurlijk het grootste deel van het bedrag. Zij hebben er veruit het meeste belang bij dat de transfer doorgaat. PSV zit niet met een ongemotiveerde speler. Geen reden dus voor PSV om hier zo (ogenschijnlijk) makkelijk in mee te gaan. Het risico ligt vooral bij Kayserispor. Daarnaast geef je hiermee ook een signaal af naar andere clubs dat met PSV altijd nog wel wat te regelen valt, los van de afspraken die op papier staan. Dat zullen Sporting en de clubs uit Sevilla graag horen...quote:Op maandag 16 juli 2012 20:37 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik vind dat je die transfer dan moet laten klappen. Je moet gewoon voor je rechten opkomen. Kayseri moet gewoon leren dat het zo werkt, en niet anders. Nu beloont PSV gewoon die houding en staan ze een miljoen af aan Kayseri. Wanneer Amrabat een jaar later verkocht wordt zal het nog steeds voor een bedrag zijn dat PSV dat miljoen omstrijkt.
[..]
Dit is geen vergelijking. Afkoopsommen kun je over onderhandelen. Het stond gewoon zwart op wit (mag ik aannemen) dat PSV 20 procent zou krijgen bij een doorverkoop. Daar valt niet over te onderhandelen. Wanneer Sporting 25 miljoen kan krijgen voor Labyad, kunnen zij bepalen of ze daarmee akkoord gaan, omdat zìj de partij zijn die die grens heeft gesteld.
Kortom, deze situatie is helemaal niet zo normaal, aangezien het niet aan Kaysery is om die regeling aan te passen.
Blijt mooiquote:
Rustig aan? Dat valt helemaal niet mee hoor. Linksbacks zijn sowieso al redelijk schaars, als hij zich zo doorontwikkeld wordt het gewoon een wereldtopper.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Rustig aan, rustig aan.Dat valt nou ook wel weer mee. Al ben ik het er wel mee eens dat het een goeie speler is op deze leeftijd al, beter dan Pieters iig.
Helemaal mee eens!quote:
Nilis is volgens mij al tijden weg. En vd Kuylen schijnt best een goede scout te zijn. Die loopt heel veel jeugdwedstrijden af, ook in België.... en daar hebben we er inmiddels ook wel wat van rondlopen in onze eigen jeugdquote:Op maandag 16 juli 2012 20:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wie hadden we trouwens ook alweer als scouts?
John de Jong, Berry van Aerle, vd Kuylen (als vriendendienstje) was Nilis er ook niet een?
Hij is net 18 jaar en heeft veel in zijn mars. Dit seizoen veel spelen en ervaring op doen en kijken hoe goed hij kan gaan worden.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Rustig aan? Dat valt helemaal niet mee hoor. Linksbacks zijn sowieso al redelijk schaars, als hij zich zo doorontwikkeld wordt het gewoon een wereldtopper.
Feyenoord is toch ook boven jullie geeindigd?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:13 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Als ajacieden hier lopen te trollen kan ik me nog wel voorstellen, maar een feyenoorder... daar is maar 1 ding voor
Not bad. In een seizoen van 33 wedstrijden waarin alles eens een keer mee zat wel 1 puntje meer halen.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Feyenoord is toch ook boven jullie geeindigd?
Het gaat er meer om dat Feyenoord geen geld had verneukt en jullie ingekocht hadden en toch onder Feyenoord eindigde met zelfs een ex-feyenoorder genaamd Wijnaldum in je selectie.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Not bad. In een seizoen van 33 wedstrijden waarin alles eens een keer mee zat wel 1 puntje meer halen.![]()
Zal wel weer even duren voor het weer zo ver is.
Zeker ! Knap hoor, alleen ben benieuwd hoe ze dit seizoen gaan spelen zonder Bakkal, Guidetti en El Ahmadi.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja, ben ook wel benieuwd.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:01 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Zeker ! Knap hoor, alleen ben benieuwd hoe ze dit seizoen gaan spelen zonder Bakkal, Guidetti en El Ahmadi.
Kijken of Martin van Geel zo goed is als iedereen zegt.
Ja, dus? Blijft toch staan wat ik net zei? Heb niets gezegd over geld verneuken.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat Feyenoord geen geld had verneukt en jullie ingekocht hadden en toch onder Feyenoord eindigde met zelfs een ex-feyenoorder genaamd Wijnaldum in je selectie.
Van Geel heeft fokkin' Willem II zelfs naar de Champions League geholpen, AZ naar bijna de finale van de EL. Met alle respect Babel voor 19 miljoen verkochtquote:Op maandag 16 juli 2012 21:01 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Zeker ! Knap hoor, alleen ben benieuwd hoe ze dit seizoen gaan spelen zonder Bakkal, Guidetti en El Ahmadi.
Kijken of Martin van Geel zo goed is als iedereen zegt.
Pas als ze de CL halen dan hebben ze meer gepresteerd dan psv. En dat zie ik niet gebeuren.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het lijkt alsof je een beetje denigrerend doet over feyenoord omdat je zegt dat ze maar 1 puntje meer hadden en dat alles mee zat. En dat uit de mond van een fan waarvan zijn club hopeloos gefaald heeft.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, dus? Blijft toch staan wat ik net zei? Heb niets gezegd over geld verneuken.
Ze hebben beter gepresteerd. Daar kan je niet omheen lijkt me.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:03 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Pas als ze de CL halen dan hebben ze meer gepresteerd dan psv. En dat zie ik niet gebeuren.
Dan maakt het dus niet uit of je 2,3 of 4de wordt.
Nee hoor, prima prestatie. Blijft echter maar 1 puntje, in een seizoen waar voor Feyenoord alles mee zat en voor PSV na de winterstop alles tegen zat ongeveer.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het lijkt alsof je een beetje denigrerend doet over feyenoord omdat je zegt dat ze maar 1 puntje meer hadden en dat alles mee zat. En dat uit de mond van een fan waarvan zijn club hopeloos gefaald heeft.
Veel succes met Wijnaldum en Matavz.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee hoor, prima prestatie. Blijft echter maar 1 puntje, in een seizoen waar voor Feyenoord alles mee zat en voor PSV na de winterstop alles tegen zat ongeveer.
Sowieso snap ik niet wat je bazelt over geld verneuken. Alle spelers die gehaald zijn gaan voor meer poen weg, tenzij een zeer ernstige blessure.
Je overdrijft weer eens, zijn inkopen waren bij Ajax dikke tering bagger. Zo goed heeft hij het helemaal niet gedaan. Verkopen kan die wel erg goed. De Mul toen ook nog voor een aardig bedrag verkocht.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Geel heeft fokkin' Willem II zelfs naar de Champions League geholpen, AZ naar bijna de finale van de EL. Met alle respect Babel voor 19 miljoen verkocht![]()
Ah, meneer heeft het nieuws niet gevolgd zie ik? Er is een bod van 7 miljoen op Matavz afgewezen. Dus die hadden we zelfs al voor meer kunnen verkopen!quote:
Ajacied422 praat graag mensen na zonder er zelf over na te denken.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je overdrijft weer eens, zijn inkopen waren bij Ajax dikke tering bagger. Zo goed heeft hij het helemaal niet gedaan. Verkopen kan die wel erg goed. De Mul toen ook nog voor een aardig bedrag verkocht.
Alles meezitten of alles tegen zitten geloof ik niet zo in. PSV faalde vorig seizoen gewoon op alle fronten. Compleet verkeerd ingekocht, balans compleet zoek. Dan ga je op een gegeven moment op je smoel.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee hoor, prima prestatie. Blijft echter maar 1 puntje, in een seizoen waar voor Feyenoord alles mee zat en voor PSV na de winterstop alles tegen zat ongeveer.
Sowieso snap ik niet wat je bazelt over geld verneuken. Alle spelers die gehaald zijn gaan voor meer poen weg, tenzij een zeer ernstige blessure.
Ik denk het niet.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ah, meneer heeft het nieuws niet gevolgd zie ik? Er is een bod van 7 miljoen op Matavz afgewezen. Dus die hadden we zelfs al voor meer kunnen verkopen!![]()
Ook Wijnaldum gaat meer opleveren dan 5 miljoen.
Opkomen voor je rechten is zeker mooi. Maar niet als dat betekent dat je met lege zakken komt te staan. Maar het is een misselijk spelletje wat die Turken spelen, dat sowieso.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:37 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik vind dat je die transfer dan moet laten klappen. Je moet gewoon voor je rechten opkomen. Kayseri moet gewoon leren dat het zo werkt, en niet anders. Nu beloont PSV gewoon die houding en staan ze een miljoen af aan Kayseri. Wanneer Amrabat een jaar later verkocht wordt zal het nog steeds voor een bedrag zijn dat PSV dat miljoen omstrijkt.
Die vastgelegde afkoopsommen staan niet zwart op wit wil je zeggen?quote:Dit is geen vergelijking. Afkoopsommen kun je over onderhandelen. Het stond gewoon zwart op wit (mag ik aannemen) dat PSV 20 procent zou krijgen bij een doorverkoop. Daar valt niet over te onderhandelen. Wanneer Sporting 25 miljoen kan krijgen voor Labyad, kunnen zij bepalen of ze daarmee akkoord gaan, omdat zìj de partij zijn die die grens heeft gesteld.
Kortom, deze situatie is helemaal niet zo normaal, aangezien het niet aan Kaysery is om die regeling aan te passen.
Ja dat weet ik, het enige eigen is zijn obsessie voor het openen van topics.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ajacied422 praat graag mensen na zonder er zelf over na te denken.
Prutsers ja, die Suarez en Huntelaar.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je overdrijft weer eens, zijn inkopen waren bij Ajax dikke tering bagger.
Dat kan. Ik zie het wel vooral bij Feyenoord als alles meezitten. Zo'n seizoen heb je wel eens, ben benieuwd hoe het dit jaar gaat.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Alles meezitten of alles tegen zitten geloof ik niet zo in. PSV faalde vorig seizoen gewoon op alle fronten. Compleet verkeerd ingekocht, balans compleet zoek. Dan ga je op een gegeven moment op je smoel.
Leuke is dat het nu weer lijkt te gebeuren. Iets met een ezel en een steen.
PSV heeft een bod van 7 miljoen op fucking Matavz afgewezen?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ah, meneer heeft het nieuws niet gevolgd zie ik? Er is een bod van 7 miljoen op Matavz afgewezen. Dus die hadden we zelfs al voor meer kunnen verkopen!![]()
Ook Wijnaldum gaat meer opleveren dan 5 miljoen.
Maar hebben niet meer bereikt dan psv. Of wel? Of je nou 2de of 3de wordt niemand die het over 10 jaar nog weet. Pas als ze daadwerkerlijk de CL halen, dan heeft het "goede" seizoen ook nog iets opgeleverd.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ze hebben beter gepresteerd. Daar kan je niet omheen lijkt me.
http://www.ed.nl/sport/ps(...)bod-op-Matavz-af.ecequote:Op maandag 16 juli 2012 21:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
PSV heeft een bod van 7 miljoen op fucking Matavz afgewezen?
Poepon had er dit seizoen nog meer ingeschoten.
Ik geloof je wel, maar blijft het ontzettend dom vinden om een bod zoals dat af te wijzen.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
http://www.ed.nl/sport/ps(...)bod-op-Matavz-af.ece![]()
Wat mij betreft hadden ze hem ook direct verkocht overigens. Lens vind ik beter.
"Hadden kunnen" betekent dat het niet gebeurd is hè? Als Matavz niet één of andere wonderlijke opleving krijgt en hij dit seizoen definitief door de mand valt kan je het vergeten dat je hem nog voor een fatsoenlijk bedrag kwijtraakt.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als de selectie zo blijft zit Wijngum gewoon op de bank vermoed ik. Die 5 miljoen die er voor hem betaald is is ook puur op basis van zijn vermeende talent, niet op basis van zijn prestaties. Afgelopen seizoen heeft hij het ook niet waargemaakt om een speler van 5 miljoen te zijn. Als je hem nu zou verkopen kan je zo'n bedrag vergeten...quote:Ook Wijnaldum gaat meer opleveren dan 5 miljoen.
Miniem winstje bedoel je zeker? Twente komt dalijk nog wel aankloppen na verkoop van de Jong denk ik zo. En ander ligt die nog 3 of 4 jaar vast, komt wel goed.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:11 schreef Caland het volgende:
Je enige kans om een miniem verliesje op Matavz te maken laten lopen. Goed beleid weer
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het blijft altijd een risico.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik geloof je wel, maar blijft het ontzettend dom vinden om een bod zoals dat af te wijzen.
Hij heeft ook 7 gekost toch? Jaartje salaris erbij.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Miniem winstje bedoel je zeker? Twente komt dalijk nog wel aankloppen na verkoop van de Jong denk ik zo. En ander ligt die nog 3 of 4 jaar vast, komt wel goed.
Bij de Graafschap is het 3x moeilijker scoren.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:12 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.![]()
Poepon De Graafschap 7
Matavz PSV 14
Moet je nagaan zonder voorzetten toch zoveel goals in een seizoen en winst kunnen maken.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:11 schreef Caland het volgende:
Je enige kans om een miniem verliesje op Matavz te maken laten lopen. Goed beleid weer
Twente gaat echt niet voor Matavz, die Matavz kan niet voetballen en oogt ook niet echt als een van de snelste. Matavz blijft in mijn ogen een slechte aankoop die echt niet nodig was.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Miniem winstje bedoel je zeker? Twente komt dalijk nog wel aankloppen na verkoop van de Jong denk ik zo. En ander ligt die nog 3 of 4 jaar vast, komt wel goed.
Die Feyenoorders altijd met hun salarisquote:Op maandag 16 juli 2012 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft ook 7 gekost toch? Jaartje salaris erbij.
Dan had je dat moeten zeggen ipv Poepon had er dit seizoen nog meer ingeschoten..quote:Op maandag 16 juli 2012 21:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
Bij de Graafschap is het 3x moeilijker scoren.
Tsja, mensen blijven Wijnaldum als talent zien maar ondertussen begint hij wel aan zijn zevende seizoen eredivisie. En in die zeven seizoenen heeft hij eigenlijk alleen maar furore gemaakt als buitenspeler.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:12 schreef MRN89 het volgende:
Vind het wel te vroeg om Matavz & Wijnaldum mislukkelingen te noemen.
Colin, Kuffour, Delorge, Urzaiz, Luque en Bakircioglu waren ook allemaal geweldenaren inderdaad.quote:
Ik bedoelde dat Poepon bij PSV er mee had ingeschoten.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:14 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dan had je dat moeten zeggen ipv Poepon had er dit seizoen nog meer ingeschoten..
Om je te bescheuren hè?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Toen lag je nog in je wiegje manquote:Op maandag 16 juli 2012 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Geel heeft fokkin' Willem II zelfs naar de Champions League geholpen, AZ naar bijna de finale van de EL. Met alle respect Babel voor 19 miljoen verkocht![]()
Tsja, als daar gasten als Suarez en Huntelaar tussen zitten is het niet eens zo verkeerd. Voor 40 miljoen ingekocht en voor 100 miljoen verkocht. En dat is nog minus het Suarez bedrag. not bad.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Colin, Kuffour, Delorge, Urzaiz, Luque en Bakircioglu waren ook allemaal geweldenaren inderdaad.
idd jongenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat Poepon bij PSV er mee had ingeschoten.
Ik vind het vooral te vroeg om te roepen dat ze bakken met geld op gaan leverenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:12 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Het blijft altijd een risico.
Als hij er dit seizoen 20/30 zou maken levert hij nog meer op.
Scoort hij dit seizoen 10 goals.. tja.
Vind het wel te vroeg om Matavz & Wijnaldum mislukkelingen te noemen.
Hij speelde eigenlijk maar één seizoen goed, nou ja goed, hij was de beste Feyenoorder in het slechtste seizoen van Feyenoord van de afgelopen 40 jaar. Ik weet niet of dat veelzeggend is.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, mensen blijven Wijnaldum als talent zien maar ondertussen begint hij wel aan zijn zevende seizoen eredivisie. En in die zeven seizoenen heeft hij eigenlijk alleen maar furore gemaakt als buitenspeler.
Snap niet dat er dan geen 7 miljoen voor Poepon wordt geboden. Toppertje in wording.quote:
Twee seizoenen geleden? Toen was hij niet eens de beste, verre van zelfs.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij speelde eigenlijk maar één seizoen goed, nou ja goed, hij was de beste Feyenoorder in het slechtste seizoen van Feyenoord van de afgelopen 40 jaar. Ik weet niet of dat veelzeggend is.
Gaan ze ook niet. Maar wel voor meer dan aangekocht.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het vooral te vroeg om te roepen dat ze bakken met geld op gaan leveren
Wat wil je hiermee zeggen dan?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, als daar gasten als Suarez en Huntelaar tussen zitten is het niet eens zo verkeerd. Voor 40 miljoen ingekocht en voor 100 miljoen verkocht. En dat is nog minus het Suarez bedrag. not bad.
Als ze 1 miljoen meer op gaan leveren, is dat nog niet perse winst, omdat er ook een salaris betaald wordt en soms zijn er zelf premies.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gaan ze ook niet. Maar wel voor meer dan aangekocht.
Tyron is een dikke troll johquote:Op maandag 16 juli 2012 21:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Tyron neem jij jezelf wel eens serieus?
Damn maat, denk even na voordat je iets neerpleurt hier.
Dan moeten ze toch eerst speeltijd krijgen. Verwacht jij dat die 2 veel gaan spelen als de selectie zo blijft als hij nu is? Vooral voor Wijngum is dan eigenlijk gewoon geen plaats.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gaan ze ook niet. Maar wel voor meer dan aangekocht.
Dat is bij alle clubs zo, daarom heb je ook sponsors, wedstrijdinkomsten etc etc.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als ze 1 miljoen meer op gaan leveren, is dat nog niet perse winst, omdat er ook een salaris betaald wordt en soms zijn er zelf premies.
Dat het allemaal niet zo kut was als dat hij beweert.quote:
Heb ik net ook al gezegd: Salaris betaal je voor elke speler, of het nou Matavz of Wijnaldum of Manolev is.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als ze 1 miljoen meer op gaan leveren, is dat nog niet perse winst, omdat er ook een salaris betaald wordt en soms zijn er zelf premies.
Quote iets wat ik net gezegd heb en wat totaal niet serieus te nemen is? Poepon scoort er 7 bij een degraderend de Graafschap en Matavz 14 bij PSV, dan vind ik dat Poepon het beter heeft gedaan.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Tyron neem jij jezelf wel eens serieus?
Damn maat, denk even na voordat je iets neerpleurt hier.
Maar je kan nu nog geen mening geven over de aankopen van PSV. Wie weet verkoop je ze voor totaal 100 miljoen of 20 miljoen.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat het allemaal niet zo kut was als dat hij beweert.
Als je dan ook nog eens in korte tijd zo'n 70 miljoen verdient voor de club waar je werkt verdien je eigenlijk een standbeeld.
Voor Wijnaldum kan het wel eens moeilijk gaan worden wanneer Toivonen blijft inderdaad.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan moeten ze toch eerst speeltijd krijgen. Verwacht jij dat die 2 veel gaan spelen als de selectie zo blijft als hij nu is? Vooral voor Wijngum is dan eigenlijk gewoon geen plaats.
Nee, maar dan moet je Matavz minimaal voor (ong.) 8 miljoen gaan verkopen, wil je wat winst hebben.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is bij alle clubs zo, daarom heb je ook sponsors, wedstrijdinkomsten etc etc.
of is het bij Ajax anders dan?
Daar heb ik het toch ook helemaal niet over. Het was een beetje een offtopic reactie op zijn post.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar je kan nu nog geen mening geven over de aankopen van PSV. Wie weet verkoop je ze voor totaal 100 miljoen of 20 miljoen.
Zoet hield meer ballen tegen bij RKC dan Isak bij PSV.. je punt is?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Quote iets wat ik net gezegd heb en wat totaal niet serieus te nemen is? Poepon scoort er 7 bij een degraderend de Graafschap en Matavz 14 bij PSV, dan vind ik dat Poepon het beter heeft gedaan.
Fernandez scoorde er ook ooit 10 voor Excelsior.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Quote iets wat ik net gezegd heb en wat totaal niet serieus te nemen is? Poepon scoort er 7 bij een degraderend de Graafschap en Matavz 14 bij PSV, dan vind ik dat Poepon het beter heeft gedaan.
Zoet is sowieso een betere keeper dan Isak.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zoet hield meer ballen tegen bij RKC dan Isak bij PSV.. je punt is?
Fernandez doet niet onder voor een Matavz wat afgelopen seizoen op het veld stond als een lijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:21 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Fernandez scoorde er ook ooit 10 voor Excelsior.
Poepen is ongeveer de enige speler van de Graafschap die nog wel eens scoorde. Bij PSV waren er wat meer natuurlijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Alsjeblieft:quote:Op maandag 16 juli 2012 21:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Torres heeft er 7 bij Chelsea gescoord. Dus misschien Chelsea even aan Poepon linken?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat Poepon bij PSV er mee had ingeschoten.
Je lult nu echt dom, het is dat je vandaag een berichtje las over Narsingh van Ajax. Dat ze zeiden dat ze uiteindlijk verlies zouden maken omdat, salaris over 4 jaar (Alsof hij dan niet verkocht is) Maar zelf gewoon bieden op hem (ook een vreemd verhaal)quote:Op maandag 16 juli 2012 21:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee, maar dan moet je Matavz minimaal voor (ong.) 8 miljoen gaan verkopen, wil je wat winst hebben.Dat lukt je nooit.
Liever een lijk op het veld dan een psychopaat.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Fernandez doet niet onder voor een Matavz wat afgelopen seizoen op het veld stond als een lijk.
De Graafschap scoord nou eenmaal ook niet zo vaak. Daar is een spits meestal wel belangrijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Poepen is ongeveer de enige speler van de Graafschap die nog wel eens scoorde. Bij PSV waren er wat meer natuurlijk.
Alle ballen op Poepon!
Poepon had er 14 gemaakt bij Chelsea johquote:Op maandag 16 juli 2012 21:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Alsjeblieft:
[..]
Torres heeft er 7 bij Chelsea gescoord. Dus misschien Chelsea even aan Poepon linken?
PSV had vorig jaar gewoon Tadic moeten halen ipv Mertens. Ook het floppen van Matavz zag iedereen daarom al aankomen trouwens.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Voor Wijnaldum kan het wel eens moeilijk gaan worden wanneer Toivonen blijft inderdaad.
Matavz wordt in eerste instantie gewoon de spits verwacht ik, met Narsingh erbij gaat dat ongetwijfeld beter lopen
Torres was hopeloos uit vorm en ik gebruikte Poepon gewoon even als voorbeeldje.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Alsjeblieft:
[..]
Torres heeft er 7 bij Chelsea gescoord. Dus misschien Chelsea even aan Poepon linken?
Ik lul niet dom, wat ik zeg klopt gewoon.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je lult nu echt dom, het is dat je vandaag een berichtje las over Narsingh van Ajax. Dat ze zeiden dat ze uiteindlijk verlies zouden maken omdat, salaris over 4 jaar (Alsof hij dan niet verkocht is) Maar zelf gewoon bieden op hem (ook een vreemd verhaal)
True.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV had vorig jaar gewoon Tadic moeten halen ipv Mertens. Ook het floppen van Matavz zag iedereen daarom al aankomen trouwens.
Mertens speelde een goed seizoenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV had vorig jaar gewoon Tadic moeten halen ipv Mertens. Ook het floppen van Matavz zag iedereen daarom al aankomen trouwens.
Ja, Mertens heeft het zo slecht gedaan dit seizoen.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan beter ergens anders trollenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Torres was hopeloos uit vorm en ik gebruikte Poepon gewoon even als voorbeeldje.
[..]
Ik lul niet dom, wat ik zeg klopt gewoon.
Alleen hij voorspelde minder goed wie er kampioen zou wordenquote:
Maar was wel één van de hoofdredenen waarom Matavz niet rendeerde.quote:
De bittere waarheid zie je als trollen? En jij zei laatst dat ik niet serieus te nemen was? Donder toch op.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kan beter ergens anders trollen
Want hij was zeker die ermee begon of de man die hem die vraag stelde?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alleen hij voorspelde minder goed wie er kampioen zou worden
Ook dat deed hij goed, iets van 8 of 10 assistsquote:Op maandag 16 juli 2012 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar was wel één van de hoofdredenen waarom Matavz niet rendeerde.
Leuk dat iemand het individueel aardig doet. Maar je koopt er niks voor als je zo hard faalt als team.
Tsja, op narsingh ga je altijd winst maken. Dat soort geluiden las ik vorig jaar ook over ene Wijnaldum. Lijkt nu toch weer wat genuanceerder te liggen.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, Mertens heeft het zo slecht gedaan dit seizoen.![]()
Het floppen van Matavz was misschien te verwachten met deze vleugels inderdaad. Goed nieuws dus dat Narsingh komt. Kan net zo'n goede tandem worden als Tadic-Matavz en Dost-Narsingh. Kan ook niet. Dan moet je zorgen dat je Matavz zo snel mogelijk verkoopt, op Narsingh ga je altijd winst maken.
In het begin speelde hij goed inderdaad.quote:
Maar dat zijn we nu wel gewend van PSV.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:26 schreef MRN89 het volgende:
[..]
In het begin speelde hij goed inderdaad.
2e seizoenshelft viel hij zwaar tegen (hele team trouwens)
We zullen zien dit jaarquote:Op maandag 16 juli 2012 21:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Maar dat zijn we nu wel gewend van PSV.
Daarom viel hij ook tegen, liep niet met zijn man mee, frustratie etcquote:Op maandag 16 juli 2012 21:26 schreef MRN89 het volgende:
[..]
In het begin speelde hij goed inderdaad.
2e seizoenshelft viel hij zwaar tegen (hele team trouwens)
Van Mertens ook wel, was bij Utrecht ook altijd al zo dat hij voor de winterstop veel meer presteerde dan daarna.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Maar dat zijn we nu wel gewend van PSV.
Gelukkig hebben we Depay eventueel achter de handquote:Op maandag 16 juli 2012 21:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daarom viel hij ook tegen, liep niet met zijn man mee, frustratie etc
Mertens moet je eigenlijk pas inzetten in de 2e seizoenshelft.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Van Mertens ook wel, was bij Utrecht ook altijd al zo dat hij voor de winterstop veel meer presteerde dan daarna.
En wat nou als Vitesse straks van PSV wint?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Gaat met Dickie allemaal verandering in komen.
Kwam puur doordat Rutten het team alles liet doen en het mentaal gezien hele gezapige kutjes liet worden.
Wat heeft dat nou weer waar mee te maken?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
En wat nou als Vitesse straks van PSV wint?
Klassieker is inmiddels wel ''PSV wil af van het koopimago''.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:32 schreef Caland het volgende:
Volgend seizoen wordt alles anders. Zo ongeveer het motto van PSV de afgelopen jaren.
Dan wint Ruttenbaas van Advocaatjequote:Op maandag 16 juli 2012 21:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer waar mee te maken?
Och gut, ze hebben 1 speler gekocht.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klassieker is inmiddels wel ''PSV wil af van het koopimago''.
Jeugdspelers van klasse Robben, van Persie groeien zeker snel aan de boom?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klassieker is inmiddels wel ''PSV wil af van het koopimago''.
Oke.quote:
Voor de verkeerde linie ook nog eens.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Och gut, ze hebben 1 speler gekocht.
Is de transfer deadline al voorbij ja ?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Voor de verkeerde linie ook nog eens.Jullie hebben versterking in de verdediging nodig man.
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Voor de verkeerde linie ook nog eens.Jullie hebben versterking in de verdediging nodig man.
quote:
In Amsterdam, Eindhoven, Enschede hebben ze best wel aardig spelers. PSV toch ook zou je denken.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jeugdspelers van klasse Robben, van Persie groeien zeker snel aan de boom?
Oh dus er gaat nog meer gekocht worden?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:34 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Is de transfer deadline al voorbij ja ?
Oke man. Als je te lui bent om mijn lange post te lezen prima, maar kom dan niet weer met zo'n niets zeggende oneliner aan.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je getroll begint mij nu zelfs duidelijk te worden, hou eens op manquote:Op maandag 16 juli 2012 21:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oh dus er gaat nog meer gekocht worden?
PSV koopclub
Het komt er langzaam ja maar niet binnen 1 of 2 jaartjes. Het begon wel lekker te gaan maar Hiddink pakte die persoon van PSV.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Amsterdam, Eindhoven, Enschede hebben ze best wel aardig spelers. PSV toch ook zou je denken.
Clubtopscoorder, hopen assists en dan heb je het volgens de gemiddelde VBL'er slecht gedaan en is het jouw schuld dat je collega-aanvaller zijn kansen niet benutquote:Op maandag 16 juli 2012 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar was wel één van de hoofdredenen waarom Matavz niet rendeerde.
Leuk dat iemand het individueel aardig doet. Maar je koopt er niks voor als je zo hard faalt als team.
Niets zeggende oneliner? Het is toch een feit dat de verdediging van PSV afgelopen seizoen niet om aan te gluren was?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Oke man. Als je te lui bent om mijn lange post te lezen prima, maar kom dan niet weer met zo'n niets zeggende oneliner aan.
Sorry was vergeten dat psvertjes het niet zo op kritiek hebben.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Tyron, tyf eens een eind op uit dit forum als je hier alleen maar kan kankeren en niks nuttigs te brengen hebt.
Dankje.
Maar we kunnen niet kopen? want KOOPCLUB toch? Hoe dan? van de straat plukken?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Niets zeggende oneliner? Het is toch een feit dat de verdediging van PSV afgelopen seizoen niet om aan te gluren was?
Opleiden?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar we kunnen niet kopen? want KOOPCLUB toch? Hoe dan? van de straat plukken?
Gisteren: och er zijn weer PSVers in het Ajax topicquote:Op maandag 16 juli 2012 21:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sorry was vergeten dat psvertjes het niet zo op kritiek hebben.
Ja. Nietszeggende oneliner. Kom dan minstens met kritiek op mijn verhaal, waar 95% van de PSV-ers het waarschijnlijk mee eens is.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Niets zeggende oneliner? Het is toch een feit dat de verdediging van PSV afgelopen seizoen niet om aan te gluren was?
Behalve Marcelo dan, die heeft volgens diverse heldere lichten hier laten zien dat hij een stabiele verdediger is.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nou dan, doeiquote:Op maandag 16 juli 2012 21:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sorry was vergeten dat psvertjes het niet zo op kritiek hebben.
Ik had gewoon gezocht naar een team dat het beste functioneert. Als je een spits koopt waarvan je weet dat hij volledig afhankelijk is van aanvoer en je gaat vervolgens trechtervoetbal spelen dan weet je toch dat dat gaat falen? Brands en co. blijkbaar niet.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Clubtopscoorder, hopen assists en dan heb je het volgens de gemiddelde VBL'er slecht gedaan en is het jouw schuld dat je collega-aanvaller zijn kansen niet benut![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou Mertens gewoon niet opstellen joh, of hopen dat hij zijn been breekt, die prutser!
Die psvertjes hadden geen kritiek op Ajax maar kwamen stoer doen over Narsingh. Dat noem ik trollen, wat ik zeg heeft gewoon betrekking op PSVquote:Op maandag 16 juli 2012 21:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gisteren: och er zijn weer PSVers in het Ajax topic![]()
over niet tegen kritiek kunnen gesproken, beter kanker je dan gewoon op gozer
Komen eraan. Maar aangezien er nog altijd geen "Sneller-oud-worden-drankje" bestaat, duurt dat nog een jaar of 2/3quote:
Belachelijk dat die speler 2 seconden later geen rode kaart krijgt. Ongelofelijk 2 benen vooruitquote:
Meer zelfs.. Maar volgens vele zal het al binnen 1 jaar moeten kunnenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Komen eraan. Maar aangezien er nog altijd geen "Sneller-oud-worden-drankje" bestaat, duurt dat nog een jaar of 2/3
Jelle Goes als ik me niet vergis?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het komt er langzaam ja maar niet binnen 1 of 2 jaartjes. Het begon wel lekker te gaan maar Hiddink pakte die persoon van PSV.
Wat is niet serieus te nemen? Dat Matavz afgelopen seizoen een flop was? Dat de verdediging van PSV kut is? Volgens mij klopt dat gewoon allemaal.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
En als je eens gewoon kritiek zou geven, itt dat zit je alleen maar te trollen en achterlijke dingen te zeggen.
Je bent totaal niet serieus te nemen man.*
Ik heb je verhaal gemist denk ik, waar staat het?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja. Nietszeggende oneliner. Kom dan minstens met kritiek op mijn verhaal, waar 95% van de PSV-ers het waarschijnlijk mee eens is.
Als ik moest kiezen tussen Mertens of Matavz in mijn team koos ik altijd voor Mertens.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had gewoon gezocht naar een team dat het beste functioneert. Als je een spits koopt waarvan je weet dat hij volledig afhankelijk is van aanvoer en je gaat vervolgens trechtervoetbal spelen dan weet je toch dat dat gaat falen? Brands en co. blijkbaar niet.
Bewijs het eensquote:Op maandag 16 juli 2012 21:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou fijn, je hebt je Wikipedia kennis weer aan kunnen spreken.
Oh, dat zal vast. Ik had het meer over falend beleid om Matavz überhaupt te halen als je zo gaat spelen.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen tussen Mertens of Matavz in mijn team koos ik altijd voor Mertens.
Ja kerel, dat kan je toch Googlen als je het zo graag wilt weten? Nutteloze post natuurlijk.quote:
Matavz' statische spel heeft wel gevolgen gehad.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:42 schreef Doublepain het volgende:
Matavz heeft het ook niet zo slecht gedaan, 16 goals jaat ervoor. 2 goals minder maar en dat zonder Tadic. Veel goals uit zichzelf zoals die tegen NEC. Dus zo slecht zal hij niet zijn?
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:42 schreef 3M1N3M het volgende:
Stel je voor hé, gewoon heel eventjes..
-Dzudzsak-Matavz-Tadic/Narsingh
Dat zou zoooo geil zijn..
Vooral omdat ze dan waarschijnlijk goed communiceren, en dat gewoon zieke ownage is..
dan zaten Vertonghen, Douglas en Vlaar nu in een psychiatrische inrichting..
Vergeet niet dat Toivonen,Mertens & Matavz samen goed waren voor 50 goals.:')quote:Op maandag 16 juli 2012 21:42 schreef Doublepain het volgende:
Matavz heeft het ook niet zo slecht gedaan, 16 goals jaat ervoor. 2 goals minder maar en dat zonder Tadic. Veel goals uit zichzelf zoals die tegen NEC. Dus zo slecht zal hij niet zijn?
Marcelo moet wel heel wat beter worden om een goede CV te zijn. Zanka ken ik niet. Pieters doet het in het Nederlandse Elftal beter als bij PSV (vind ik). En Hutchinson, tja.. Hij doet zijn werk misschien beter dan een Manolev in verdedigend opzicht. Maar het is geen speler waar de kleine ploegen bang voor worden.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Qua verdediging: De zwakke schakel Manolev wordt vervangen door de stabiele factor Hutchinson wat in de Nederlandse competitie een prima speler is. Zanka hebben we, op een enkeling na, nog nooit zien spelen. Dus daar valt nog weinig over te zeggen. Marcelo begon steeds beter te spelen aan het einde van het vorige jaar. Over de linksback positie hoeven we het niet te hebben denk ik? 1 van de grootste talenten van Europa of misschien wel de wereld voor die positie en in Pieters heb je ook zeker geen verkeerde voor Nederlandse begrippen. Wellicht wordt het zelfs Willems-Pieters-Zanka-Hutchinson. Aangezien Pieters in de jeugd altijd CV is geweest.
Vertonghen zou daar echt niet van schrikken gast, de aanval van Heerenveen houdt hij zelfs simpel tegen.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:42 schreef 3M1N3M het volgende:
Vooral omdat ze dan waarschijnlijk goed communiceren, en dat gewoon zieke ownage is..
Boerrigter - Huntelaar - Suarezquote:Op maandag 16 juli 2012 21:42 schreef 3M1N3M het volgende:
Vriend, even serieus.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wat is niet serieus te nemen? Dat Matavz afgelopen seizoen een flop was? Dat de verdediging van PSV kut is? Volgens mij klopt dat gewoon allemaal.
Ook raar dat het alleen maar Matavz, Matavz is en niet Lens. Die helemaal matig speelde vorig seizoen. Alleen op het einde dan weer nietquote:Op maandag 16 juli 2012 21:44 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Toivonen,Mertens & Matavz samen goed waren voor 50 goals.:')
Het is nu hopen dat Matavz wat meerdere ballen krijgt van op zijn minst Narsingh.
En het blijft natuurlijk hopen op een fatsoenlijke RB.
Nouja, dan zou Vertonghen zijn zelfvertrouwen verliesen, in zijn bed plassen. Niet meer mee op trainingskamp durfen, vanwege het bedplassen en uiteindelijk huilend in een hoekje kwijlen.quote:
Haha, nee.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:42 schreef 3M1N3M het volgende:
Normale argumenten? Ik zei dat ik het onvoorstelbaar vond dat Matavz niet was verkocht voor 7 miljoen en dat het moeilijk gaat worden om hem voor veel winst te gaan verkopen.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vriend, even serieus.
Matavz was een flop, en de verdediging was kut. Had daar normale argumenten bijgezet en je had ons allemaal versteld doen staan.
Ik kon me ook een spits herinneren die rood moest krijgenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:44 schreef Caland het volgende:
Marcelo kan je toch niet mee aankomen als je serieus ergens om mee wilt gaan doen.
Ja, hij deed het steeds beter. Ik herinner me nog twee kinderlijke fouten in die wedstrijd tegen ons redelijk aan het eind van de competitie. De zogenaamde kampioenswedstrijd.
Gast, Dit is nog een grotere troll dan Tyron kan verzinnenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:45 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Nouja, dan zou Vertonghen zijn zelfvertrouwen verliesen, in zijn bed plassen. Niet meer mee op trainingskamp durfen, vanwege het bedplassen en uiteindelijk huilend in een hoekje kwijlen.
Dus ook niet meer naar Tottenham
Hoe is dat relevant voor zijn fouten?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kon me ook een spits herinneren die rood moest krijgen
Voor de top komt hij zoals het er nu uitziet gewoon tekort. En nu is hij opeens een spits die veel goals 'uit zichzelf' scoort? Dat is wel precies het tegenovergestelde van een spits die 'volledig van de aanvoer afhankelijk is'.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:42 schreef Doublepain het volgende:
Omdat hij Marcelo al een flinke klap gaf op zijn kop en daarna (tijd erna) scoort. Het kan zijn dat het invloed hadquote:
Dat is juist minder goed, want Suarez krijgt rood, en boerrigter gaat schelden ''Godnondejuu'' en dan wordt huntelaar boos en gaat hij huilen en dan komt martin jol en die doet een 360 karatekick en boem einde van de wereld en alle pokemons nemen het voetbal over en beginnen een club FC pikachu en die wint de championsleauge en ze betalen voortaan spelers met pokeballs.quote:
Ja want Tadic heeft het afgelopen seizoen geweldig gedaan..quote:Op maandag 16 juli 2012 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
@ 31M1N3M
De pittigste aanval die je je kunt wensen van mensen die momenteel in de eredivisie spelen is dit:
Tadic - Bony - Narsingh
Oh, nu was hij opeens geblesseerd. Terwijl hij het hele seizoen dat falen liet zien.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat hij Marcelo al een flinke klap gaf op zijn kop en daarna (tijd erna) scoort. Het kan zijn dat het invloed had
Geef hem nog een seizoenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor de top komt hij zoals het er nu uitziet gewoon tekort. En nu is hij opeens een spits die veel goals 'uit zichzelf' scoort? Dat is wel precies het tegenovergestelde van een spits die 'volledig van de aanvoer afhankelijk is'.
Hij is gehaald als afmaker en daar heeft hij gewoon veel te weinig gebracht. Dat heeft hij voor het grootste gedeelte aan zichzelf te danken, een echte afmaker moet onverwacht opduiken en simpele goals maken, dat kan hij dus niet.
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:48 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Dat is juist minder goed, want Suarez krijgt rood, en boerrigter gaat schelden ''Godnondejuu'' en dan wordt huntelaar boos en gaat hij huilen en dan komt martin jol en die doet een 360 karatekick en boem einde van de wereld en alle pokemons nemen het voetbal over en beginnen een club FC pikachu en die wint de championsleauge en ze betalen voortaan spelers met pokeballs.
Snapje?
ja maar dan zetten we johan cruijf in het veld en die speelt dan barcelona weg en dan winnen we clquote:Op maandag 16 juli 2012 21:48 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Dat is juist minder goed, want Suarez krijgt rood, en boerrigter gaat schelden ''Godnondejuu'' en dan wordt huntelaar boos en gaat hij huilen en dan komt martin jol en die doet een 360 karatekick en boem einde van de wereld en alle pokemons nemen het voetbal over en beginnen een club FC pikachu en die wint de championsleauge en ze betalen voortaan spelers met pokeballs.
Snapje?
Bony? Die is vooral erg sterk op de counter enzo toch?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
@ 31M1N3M
De pittigste aanval die je je kunt wensen van mensen die momenteel in de eredivisie spelen is dit:
Tadic - Bony - Narsingh
Je zei net een wedstrijd en nu het hele seizoen. Ik zeg toch niet dat hij poepgoed is?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, nu was hij opeens geblesseerd. Terwijl hij het hele seizoen dat falen liet zien.
Dat was jarenlang het motto van de ajacieden. Van 2005 tot 2011quote:Op maandag 16 juli 2012 21:32 schreef Caland het volgende:
Volgend seizoen wordt alles anders. Zo ongeveer het motto van PSV de afgelopen jaren.
Hadden we het in 2011 toch goed.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:49 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dat was jarenlang het motto van de ajacieden. Van 2005 tot 2011
Ik herinner me vooral die twee blunders vanzelfsprekend, ja. En ik lees hier wel eens dat hij het het laatste half jaar steeds beter ging doen terwijl die wedstrijd toch redelijk aan het slot was. Vandaar.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je zei net een wedstrijd en nu het hele seizoen. Ik zeg toch niet dat hij poepgoed is?
Waar zeg ik dat ik dat vind op basis van het afgelopen seizoen?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja want Tadic heeft het afgelopen seizoen geweldig gedaan..
En dan alsnog met afstand de meeste landstitels hebbenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:49 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dat was jarenlang het motto van de ajacieden. Van 2005 tot 2011
In Jong PSV het liefst.quote:
Bony is een krachtige speler, zeker weten. Hij kan ook goed achter de spits spelen.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:49 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Bony? Die is vooral erg sterk op de counter enzo toch?
In een 4-4-2 met een snelle speler zou hij wel goed zijn, want hij heeft vooral veel kracht.
Ja ik moest ook even met mijn ogen knipperen. Van Matavz stappen we over op Magikarps.quote:
statistisch moest dat natuurlijk ook een keer gebeuren...quote:
Bony is idd een baasquote:Op maandag 16 juli 2012 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bony is een krachtige speler, zeker weten. Hij kan ook goed achter de spits spelen.
Wat een baas
AZ misschien?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:52 schreef BlaZ het volgende:
Het is niet eens zo erg als we geen kampioen worden, mits we maar minimaal 2de worden en er in ieder geval gemotiveerder gespeeld word het hele seizoen.
Buiten Ajax is er gezien het spelermateriaal geen andere concurrent voor de titel.
Sluit Twente niet uit. Mits ze een goede vervanger krijgen voor De Jong.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:52 schreef BlaZ het volgende:
Het is niet eens zo erg als we geen kampioen worden, mits we maar minimaal 2de worden en er in ieder geval gemotiveerder gespeeld word het hele seizoen.
Buiten Ajax is er gezien het spelermateriaal geen andere concurrent voor de titel.
Hij is wisselvallig maar speelde ook goede wedstrijden en ook complete zaad wedstrijden. Maar ik heb het gevoel dat hij meeging met het niveau van Boumaquote:Op maandag 16 juli 2012 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik herinner me vooral die twee blunders vanzelfsprekend, ja. En ik lees hier wel eens dat hij het het laatste half jaar steeds beter ging doen terwijl die wedstrijd toch redelijk aan het slot was. Vandaar.
Twente en AZ.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:52 schreef BlaZ het volgende:
Ik denk dat van de top in nederland , feyenoord er in ieder geval niet op vooruit is gegaan.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:52 schreef BlaZ het volgende:
Bony heeft niet perse voorzetten nodig nee.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:53 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik vind Bony echt gewoon een voorbeeld voor voetballende Negers..
Gewoon gebruik maken van die afrikaanse roots, en elke dag opdrukken en dan net zoals Bony, je lichaam erin..
Ik ben echt fan van die kerel hoor.. alleen denk ik niet dat hij goed is samen met een Narsingh of Tadic, kan je beter een afmaker in de vorm van matavz hebben.
Wat een krachtmens is dat zeg! Topperquote:
Het is inderdaad afwachten.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is wisselvallig maar speelde ook goede wedstrijden en ook complete zaad wedstrijden. Maar ik heb het gevoel dat hij meeging met het niveau van BoumaMisschien dit seizoen beter met Zanka naast hem, maar eerst nog zien hoe hij gaat spelen.
Die hebben gewoon een mindere begroting en ook selectie.quote:
Twente heeft wel een goede selectie hoor?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:54 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Die hebben gewoon een mindere begroting en ook selectie.
Dat zegt niks, dat blijkt al jaren.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:54 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Die hebben gewoon een mindere begroting en ook selectie.
Wij hebben als het zo doorgaat Enoh en Blindquote:Op maandag 16 juli 2012 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ heeft toch Gorter als linksback? Daar ga je de oorlog echt niet mee winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |