Vertonghen zou daar echt niet van schrikken gast, de aanval van Heerenveen houdt hij zelfs simpel tegen.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:42 schreef 3M1N3M het volgende:
Stel je voor hé, gewoon heel eventjes..
-Dzudzsak-Matavz-Tadic/Narsingh
Dat zou zoooo geil zijn..
Vooral omdat ze dan waarschijnlijk goed communiceren, en dat gewoon zieke ownage is..
dan zaten Vertonghen, Douglas en Vlaar nu in een psychiatrische inrichting..
Boerrigter - Huntelaar - Suarezquote:Op maandag 16 juli 2012 21:42 schreef 3M1N3M het volgende:
Vooral omdat ze dan waarschijnlijk goed communiceren, en dat gewoon zieke ownage is..
Vriend, even serieus.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wat is niet serieus te nemen? Dat Matavz afgelopen seizoen een flop was? Dat de verdediging van PSV kut is? Volgens mij klopt dat gewoon allemaal.
Ook raar dat het alleen maar Matavz, Matavz is en niet Lens. Die helemaal matig speelde vorig seizoen. Alleen op het einde dan weer nietquote:Op maandag 16 juli 2012 21:44 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Toivonen,Mertens & Matavz samen goed waren voor 50 goals.:')
Het is nu hopen dat Matavz wat meerdere ballen krijgt van op zijn minst Narsingh.
En het blijft natuurlijk hopen op een fatsoenlijke RB.
Nouja, dan zou Vertonghen zijn zelfvertrouwen verliesen, in zijn bed plassen. Niet meer mee op trainingskamp durfen, vanwege het bedplassen en uiteindelijk huilend in een hoekje kwijlen.quote:
Haha, nee.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:42 schreef 3M1N3M het volgende:
Normale argumenten? Ik zei dat ik het onvoorstelbaar vond dat Matavz niet was verkocht voor 7 miljoen en dat het moeilijk gaat worden om hem voor veel winst te gaan verkopen.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vriend, even serieus.
Matavz was een flop, en de verdediging was kut. Had daar normale argumenten bijgezet en je had ons allemaal versteld doen staan.
Ik kon me ook een spits herinneren die rood moest krijgenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:44 schreef Caland het volgende:
Marcelo kan je toch niet mee aankomen als je serieus ergens om mee wilt gaan doen.
Ja, hij deed het steeds beter. Ik herinner me nog twee kinderlijke fouten in die wedstrijd tegen ons redelijk aan het eind van de competitie. De zogenaamde kampioenswedstrijd.
Gast, Dit is nog een grotere troll dan Tyron kan verzinnenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:45 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Nouja, dan zou Vertonghen zijn zelfvertrouwen verliesen, in zijn bed plassen. Niet meer mee op trainingskamp durfen, vanwege het bedplassen en uiteindelijk huilend in een hoekje kwijlen.
Dus ook niet meer naar Tottenham
Hoe is dat relevant voor zijn fouten?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kon me ook een spits herinneren die rood moest krijgen
Voor de top komt hij zoals het er nu uitziet gewoon tekort. En nu is hij opeens een spits die veel goals 'uit zichzelf' scoort? Dat is wel precies het tegenovergestelde van een spits die 'volledig van de aanvoer afhankelijk is'.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:42 schreef Doublepain het volgende:
Matavz heeft het ook niet zo slecht gedaan, 16 goals jaat ervoor. 2 goals minder maar en dat zonder Tadic. Veel goals uit zichzelf zoals die tegen NEC. Dus zo slecht zal hij niet zijn?
Omdat hij Marcelo al een flinke klap gaf op zijn kop en daarna (tijd erna) scoort. Het kan zijn dat het invloed hadquote:
Dat is juist minder goed, want Suarez krijgt rood, en boerrigter gaat schelden ''Godnondejuu'' en dan wordt huntelaar boos en gaat hij huilen en dan komt martin jol en die doet een 360 karatekick en boem einde van de wereld en alle pokemons nemen het voetbal over en beginnen een club FC pikachu en die wint de championsleauge en ze betalen voortaan spelers met pokeballs.quote:
Ja want Tadic heeft het afgelopen seizoen geweldig gedaan..quote:Op maandag 16 juli 2012 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
@ 31M1N3M
De pittigste aanval die je je kunt wensen van mensen die momenteel in de eredivisie spelen is dit:
Tadic - Bony - Narsingh
Oh, nu was hij opeens geblesseerd. Terwijl hij het hele seizoen dat falen liet zien.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat hij Marcelo al een flinke klap gaf op zijn kop en daarna (tijd erna) scoort. Het kan zijn dat het invloed had
Geef hem nog een seizoenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor de top komt hij zoals het er nu uitziet gewoon tekort. En nu is hij opeens een spits die veel goals 'uit zichzelf' scoort? Dat is wel precies het tegenovergestelde van een spits die 'volledig van de aanvoer afhankelijk is'.
Hij is gehaald als afmaker en daar heeft hij gewoon veel te weinig gebracht. Dat heeft hij voor het grootste gedeelte aan zichzelf te danken, een echte afmaker moet onverwacht opduiken en simpele goals maken, dat kan hij dus niet.
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:48 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Dat is juist minder goed, want Suarez krijgt rood, en boerrigter gaat schelden ''Godnondejuu'' en dan wordt huntelaar boos en gaat hij huilen en dan komt martin jol en die doet een 360 karatekick en boem einde van de wereld en alle pokemons nemen het voetbal over en beginnen een club FC pikachu en die wint de championsleauge en ze betalen voortaan spelers met pokeballs.
Snapje?
ja maar dan zetten we johan cruijf in het veld en die speelt dan barcelona weg en dan winnen we clquote:Op maandag 16 juli 2012 21:48 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Dat is juist minder goed, want Suarez krijgt rood, en boerrigter gaat schelden ''Godnondejuu'' en dan wordt huntelaar boos en gaat hij huilen en dan komt martin jol en die doet een 360 karatekick en boem einde van de wereld en alle pokemons nemen het voetbal over en beginnen een club FC pikachu en die wint de championsleauge en ze betalen voortaan spelers met pokeballs.
Snapje?
Bony? Die is vooral erg sterk op de counter enzo toch?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
@ 31M1N3M
De pittigste aanval die je je kunt wensen van mensen die momenteel in de eredivisie spelen is dit:
Tadic - Bony - Narsingh
Je zei net een wedstrijd en nu het hele seizoen. Ik zeg toch niet dat hij poepgoed is?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, nu was hij opeens geblesseerd. Terwijl hij het hele seizoen dat falen liet zien.
Dat was jarenlang het motto van de ajacieden. Van 2005 tot 2011quote:Op maandag 16 juli 2012 21:32 schreef Caland het volgende:
Volgend seizoen wordt alles anders. Zo ongeveer het motto van PSV de afgelopen jaren.
Hadden we het in 2011 toch goed.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:49 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dat was jarenlang het motto van de ajacieden. Van 2005 tot 2011
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |