Ja. Nietszeggende oneliner. Kom dan minstens met kritiek op mijn verhaal, waar 95% van de PSV-ers het waarschijnlijk mee eens is.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Niets zeggende oneliner? Het is toch een feit dat de verdediging van PSV afgelopen seizoen niet om aan te gluren was?
Behalve Marcelo dan, die heeft volgens diverse heldere lichten hier laten zien dat hij een stabiele verdediger is.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Niets zeggende oneliner? Het is toch een feit dat de verdediging van PSV afgelopen seizoen niet om aan te gluren was?
Nou dan, doeiquote:Op maandag 16 juli 2012 21:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sorry was vergeten dat psvertjes het niet zo op kritiek hebben.
Ik had gewoon gezocht naar een team dat het beste functioneert. Als je een spits koopt waarvan je weet dat hij volledig afhankelijk is van aanvoer en je gaat vervolgens trechtervoetbal spelen dan weet je toch dat dat gaat falen? Brands en co. blijkbaar niet.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Clubtopscoorder, hopen assists en dan heb je het volgens de gemiddelde VBL'er slecht gedaan en is het jouw schuld dat je collega-aanvaller zijn kansen niet benut![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou Mertens gewoon niet opstellen joh, of hopen dat hij zijn been breekt, die prutser!
Die psvertjes hadden geen kritiek op Ajax maar kwamen stoer doen over Narsingh. Dat noem ik trollen, wat ik zeg heeft gewoon betrekking op PSVquote:Op maandag 16 juli 2012 21:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gisteren: och er zijn weer PSVers in het Ajax topic![]()
over niet tegen kritiek kunnen gesproken, beter kanker je dan gewoon op gozer
Komen eraan. Maar aangezien er nog altijd geen "Sneller-oud-worden-drankje" bestaat, duurt dat nog een jaar of 2/3quote:
Belachelijk dat die speler 2 seconden later geen rode kaart krijgt. Ongelofelijk 2 benen vooruitquote:
Meer zelfs.. Maar volgens vele zal het al binnen 1 jaar moeten kunnenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Komen eraan. Maar aangezien er nog altijd geen "Sneller-oud-worden-drankje" bestaat, duurt dat nog een jaar of 2/3
Jelle Goes als ik me niet vergis?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het komt er langzaam ja maar niet binnen 1 of 2 jaartjes. Het begon wel lekker te gaan maar Hiddink pakte die persoon van PSV.
Wat is niet serieus te nemen? Dat Matavz afgelopen seizoen een flop was? Dat de verdediging van PSV kut is? Volgens mij klopt dat gewoon allemaal.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
En als je eens gewoon kritiek zou geven, itt dat zit je alleen maar te trollen en achterlijke dingen te zeggen.
Je bent totaal niet serieus te nemen man.*
Ik heb je verhaal gemist denk ik, waar staat het?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja. Nietszeggende oneliner. Kom dan minstens met kritiek op mijn verhaal, waar 95% van de PSV-ers het waarschijnlijk mee eens is.
Als ik moest kiezen tussen Mertens of Matavz in mijn team koos ik altijd voor Mertens.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had gewoon gezocht naar een team dat het beste functioneert. Als je een spits koopt waarvan je weet dat hij volledig afhankelijk is van aanvoer en je gaat vervolgens trechtervoetbal spelen dan weet je toch dat dat gaat falen? Brands en co. blijkbaar niet.
Bewijs het eensquote:Op maandag 16 juli 2012 21:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou fijn, je hebt je Wikipedia kennis weer aan kunnen spreken.
Oh, dat zal vast. Ik had het meer over falend beleid om Matavz überhaupt te halen als je zo gaat spelen.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen tussen Mertens of Matavz in mijn team koos ik altijd voor Mertens.
Ja kerel, dat kan je toch Googlen als je het zo graag wilt weten? Nutteloze post natuurlijk.quote:
Matavz' statische spel heeft wel gevolgen gehad.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:42 schreef Doublepain het volgende:
Matavz heeft het ook niet zo slecht gedaan, 16 goals jaat ervoor. 2 goals minder maar en dat zonder Tadic. Veel goals uit zichzelf zoals die tegen NEC. Dus zo slecht zal hij niet zijn?
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:42 schreef 3M1N3M het volgende:
Stel je voor hé, gewoon heel eventjes..
-Dzudzsak-Matavz-Tadic/Narsingh
Dat zou zoooo geil zijn..
Vooral omdat ze dan waarschijnlijk goed communiceren, en dat gewoon zieke ownage is..
dan zaten Vertonghen, Douglas en Vlaar nu in een psychiatrische inrichting..
Vergeet niet dat Toivonen,Mertens & Matavz samen goed waren voor 50 goals.:')quote:Op maandag 16 juli 2012 21:42 schreef Doublepain het volgende:
Matavz heeft het ook niet zo slecht gedaan, 16 goals jaat ervoor. 2 goals minder maar en dat zonder Tadic. Veel goals uit zichzelf zoals die tegen NEC. Dus zo slecht zal hij niet zijn?
Marcelo moet wel heel wat beter worden om een goede CV te zijn. Zanka ken ik niet. Pieters doet het in het Nederlandse Elftal beter als bij PSV (vind ik). En Hutchinson, tja.. Hij doet zijn werk misschien beter dan een Manolev in verdedigend opzicht. Maar het is geen speler waar de kleine ploegen bang voor worden.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Qua verdediging: De zwakke schakel Manolev wordt vervangen door de stabiele factor Hutchinson wat in de Nederlandse competitie een prima speler is. Zanka hebben we, op een enkeling na, nog nooit zien spelen. Dus daar valt nog weinig over te zeggen. Marcelo begon steeds beter te spelen aan het einde van het vorige jaar. Over de linksback positie hoeven we het niet te hebben denk ik? 1 van de grootste talenten van Europa of misschien wel de wereld voor die positie en in Pieters heb je ook zeker geen verkeerde voor Nederlandse begrippen. Wellicht wordt het zelfs Willems-Pieters-Zanka-Hutchinson. Aangezien Pieters in de jeugd altijd CV is geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |