Tsja, als daar gasten als Suarez en Huntelaar tussen zitten is het niet eens zo verkeerd. Voor 40 miljoen ingekocht en voor 100 miljoen verkocht. En dat is nog minus het Suarez bedrag. not bad.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Colin, Kuffour, Delorge, Urzaiz, Luque en Bakircioglu waren ook allemaal geweldenaren inderdaad.
idd jongenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat Poepon bij PSV er mee had ingeschoten.
Ik vind het vooral te vroeg om te roepen dat ze bakken met geld op gaan leverenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:12 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Het blijft altijd een risico.
Als hij er dit seizoen 20/30 zou maken levert hij nog meer op.
Scoort hij dit seizoen 10 goals.. tja.
Vind het wel te vroeg om Matavz & Wijnaldum mislukkelingen te noemen.
Hij speelde eigenlijk maar één seizoen goed, nou ja goed, hij was de beste Feyenoorder in het slechtste seizoen van Feyenoord van de afgelopen 40 jaar. Ik weet niet of dat veelzeggend is.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, mensen blijven Wijnaldum als talent zien maar ondertussen begint hij wel aan zijn zevende seizoen eredivisie. En in die zeven seizoenen heeft hij eigenlijk alleen maar furore gemaakt als buitenspeler.
Snap niet dat er dan geen 7 miljoen voor Poepon wordt geboden. Toppertje in wording.quote:
Twee seizoenen geleden? Toen was hij niet eens de beste, verre van zelfs.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij speelde eigenlijk maar één seizoen goed, nou ja goed, hij was de beste Feyenoorder in het slechtste seizoen van Feyenoord van de afgelopen 40 jaar. Ik weet niet of dat veelzeggend is.
Gaan ze ook niet. Maar wel voor meer dan aangekocht.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het vooral te vroeg om te roepen dat ze bakken met geld op gaan leveren
Wat wil je hiermee zeggen dan?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, als daar gasten als Suarez en Huntelaar tussen zitten is het niet eens zo verkeerd. Voor 40 miljoen ingekocht en voor 100 miljoen verkocht. En dat is nog minus het Suarez bedrag. not bad.
Als ze 1 miljoen meer op gaan leveren, is dat nog niet perse winst, omdat er ook een salaris betaald wordt en soms zijn er zelf premies.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gaan ze ook niet. Maar wel voor meer dan aangekocht.
Tyron is een dikke troll johquote:Op maandag 16 juli 2012 21:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Tyron neem jij jezelf wel eens serieus?
Damn maat, denk even na voordat je iets neerpleurt hier.
Dan moeten ze toch eerst speeltijd krijgen. Verwacht jij dat die 2 veel gaan spelen als de selectie zo blijft als hij nu is? Vooral voor Wijngum is dan eigenlijk gewoon geen plaats.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gaan ze ook niet. Maar wel voor meer dan aangekocht.
Dat is bij alle clubs zo, daarom heb je ook sponsors, wedstrijdinkomsten etc etc.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als ze 1 miljoen meer op gaan leveren, is dat nog niet perse winst, omdat er ook een salaris betaald wordt en soms zijn er zelf premies.
Dat het allemaal niet zo kut was als dat hij beweert.quote:
Heb ik net ook al gezegd: Salaris betaal je voor elke speler, of het nou Matavz of Wijnaldum of Manolev is.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als ze 1 miljoen meer op gaan leveren, is dat nog niet perse winst, omdat er ook een salaris betaald wordt en soms zijn er zelf premies.
Quote iets wat ik net gezegd heb en wat totaal niet serieus te nemen is? Poepon scoort er 7 bij een degraderend de Graafschap en Matavz 14 bij PSV, dan vind ik dat Poepon het beter heeft gedaan.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Tyron neem jij jezelf wel eens serieus?
Damn maat, denk even na voordat je iets neerpleurt hier.
Maar je kan nu nog geen mening geven over de aankopen van PSV. Wie weet verkoop je ze voor totaal 100 miljoen of 20 miljoen.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat het allemaal niet zo kut was als dat hij beweert.
Als je dan ook nog eens in korte tijd zo'n 70 miljoen verdient voor de club waar je werkt verdien je eigenlijk een standbeeld.
Voor Wijnaldum kan het wel eens moeilijk gaan worden wanneer Toivonen blijft inderdaad.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan moeten ze toch eerst speeltijd krijgen. Verwacht jij dat die 2 veel gaan spelen als de selectie zo blijft als hij nu is? Vooral voor Wijngum is dan eigenlijk gewoon geen plaats.
Nee, maar dan moet je Matavz minimaal voor (ong.) 8 miljoen gaan verkopen, wil je wat winst hebben.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is bij alle clubs zo, daarom heb je ook sponsors, wedstrijdinkomsten etc etc.
of is het bij Ajax anders dan?
Daar heb ik het toch ook helemaal niet over. Het was een beetje een offtopic reactie op zijn post.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar je kan nu nog geen mening geven over de aankopen van PSV. Wie weet verkoop je ze voor totaal 100 miljoen of 20 miljoen.
Zoet hield meer ballen tegen bij RKC dan Isak bij PSV.. je punt is?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Quote iets wat ik net gezegd heb en wat totaal niet serieus te nemen is? Poepon scoort er 7 bij een degraderend de Graafschap en Matavz 14 bij PSV, dan vind ik dat Poepon het beter heeft gedaan.
Fernandez scoorde er ook ooit 10 voor Excelsior.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Quote iets wat ik net gezegd heb en wat totaal niet serieus te nemen is? Poepon scoort er 7 bij een degraderend de Graafschap en Matavz 14 bij PSV, dan vind ik dat Poepon het beter heeft gedaan.
Zoet is sowieso een betere keeper dan Isak.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zoet hield meer ballen tegen bij RKC dan Isak bij PSV.. je punt is?
Fernandez doet niet onder voor een Matavz wat afgelopen seizoen op het veld stond als een lijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:21 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Fernandez scoorde er ook ooit 10 voor Excelsior.
Poepen is ongeveer de enige speler van de Graafschap die nog wel eens scoorde. Bij PSV waren er wat meer natuurlijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Alsjeblieft:quote:Op maandag 16 juli 2012 21:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Torres heeft er 7 bij Chelsea gescoord. Dus misschien Chelsea even aan Poepon linken?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat Poepon bij PSV er mee had ingeschoten.
Je lult nu echt dom, het is dat je vandaag een berichtje las over Narsingh van Ajax. Dat ze zeiden dat ze uiteindlijk verlies zouden maken omdat, salaris over 4 jaar (Alsof hij dan niet verkocht is) Maar zelf gewoon bieden op hem (ook een vreemd verhaal)quote:Op maandag 16 juli 2012 21:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee, maar dan moet je Matavz minimaal voor (ong.) 8 miljoen gaan verkopen, wil je wat winst hebben.Dat lukt je nooit.
Liever een lijk op het veld dan een psychopaat.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Fernandez doet niet onder voor een Matavz wat afgelopen seizoen op het veld stond als een lijk.
De Graafschap scoord nou eenmaal ook niet zo vaak. Daar is een spits meestal wel belangrijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Poepen is ongeveer de enige speler van de Graafschap die nog wel eens scoorde. Bij PSV waren er wat meer natuurlijk.
Alle ballen op Poepon!
Poepon had er 14 gemaakt bij Chelsea johquote:Op maandag 16 juli 2012 21:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Alsjeblieft:
[..]
Torres heeft er 7 bij Chelsea gescoord. Dus misschien Chelsea even aan Poepon linken?
PSV had vorig jaar gewoon Tadic moeten halen ipv Mertens. Ook het floppen van Matavz zag iedereen daarom al aankomen trouwens.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Voor Wijnaldum kan het wel eens moeilijk gaan worden wanneer Toivonen blijft inderdaad.
Matavz wordt in eerste instantie gewoon de spits verwacht ik, met Narsingh erbij gaat dat ongetwijfeld beter lopen
Torres was hopeloos uit vorm en ik gebruikte Poepon gewoon even als voorbeeldje.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Alsjeblieft:
[..]
Torres heeft er 7 bij Chelsea gescoord. Dus misschien Chelsea even aan Poepon linken?
Ik lul niet dom, wat ik zeg klopt gewoon.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je lult nu echt dom, het is dat je vandaag een berichtje las over Narsingh van Ajax. Dat ze zeiden dat ze uiteindlijk verlies zouden maken omdat, salaris over 4 jaar (Alsof hij dan niet verkocht is) Maar zelf gewoon bieden op hem (ook een vreemd verhaal)
True.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV had vorig jaar gewoon Tadic moeten halen ipv Mertens. Ook het floppen van Matavz zag iedereen daarom al aankomen trouwens.
Mertens speelde een goed seizoenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV had vorig jaar gewoon Tadic moeten halen ipv Mertens. Ook het floppen van Matavz zag iedereen daarom al aankomen trouwens.
Ja, Mertens heeft het zo slecht gedaan dit seizoen.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan beter ergens anders trollenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Torres was hopeloos uit vorm en ik gebruikte Poepon gewoon even als voorbeeldje.
[..]
Ik lul niet dom, wat ik zeg klopt gewoon.
Alleen hij voorspelde minder goed wie er kampioen zou wordenquote:
Maar was wel één van de hoofdredenen waarom Matavz niet rendeerde.quote:
De bittere waarheid zie je als trollen? En jij zei laatst dat ik niet serieus te nemen was? Donder toch op.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kan beter ergens anders trollen
Want hij was zeker die ermee begon of de man die hem die vraag stelde?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alleen hij voorspelde minder goed wie er kampioen zou worden
Ook dat deed hij goed, iets van 8 of 10 assistsquote:Op maandag 16 juli 2012 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar was wel één van de hoofdredenen waarom Matavz niet rendeerde.
Leuk dat iemand het individueel aardig doet. Maar je koopt er niks voor als je zo hard faalt als team.
Tsja, op narsingh ga je altijd winst maken. Dat soort geluiden las ik vorig jaar ook over ene Wijnaldum. Lijkt nu toch weer wat genuanceerder te liggen.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, Mertens heeft het zo slecht gedaan dit seizoen.![]()
Het floppen van Matavz was misschien te verwachten met deze vleugels inderdaad. Goed nieuws dus dat Narsingh komt. Kan net zo'n goede tandem worden als Tadic-Matavz en Dost-Narsingh. Kan ook niet. Dan moet je zorgen dat je Matavz zo snel mogelijk verkoopt, op Narsingh ga je altijd winst maken.
In het begin speelde hij goed inderdaad.quote:
Maar dat zijn we nu wel gewend van PSV.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:26 schreef MRN89 het volgende:
[..]
In het begin speelde hij goed inderdaad.
2e seizoenshelft viel hij zwaar tegen (hele team trouwens)
We zullen zien dit jaarquote:Op maandag 16 juli 2012 21:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Maar dat zijn we nu wel gewend van PSV.
Daarom viel hij ook tegen, liep niet met zijn man mee, frustratie etcquote:Op maandag 16 juli 2012 21:26 schreef MRN89 het volgende:
[..]
In het begin speelde hij goed inderdaad.
2e seizoenshelft viel hij zwaar tegen (hele team trouwens)
Van Mertens ook wel, was bij Utrecht ook altijd al zo dat hij voor de winterstop veel meer presteerde dan daarna.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Maar dat zijn we nu wel gewend van PSV.
Gelukkig hebben we Depay eventueel achter de handquote:Op maandag 16 juli 2012 21:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daarom viel hij ook tegen, liep niet met zijn man mee, frustratie etc
Mertens moet je eigenlijk pas inzetten in de 2e seizoenshelft.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Van Mertens ook wel, was bij Utrecht ook altijd al zo dat hij voor de winterstop veel meer presteerde dan daarna.
En wat nou als Vitesse straks van PSV wint?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Gaat met Dickie allemaal verandering in komen.
Kwam puur doordat Rutten het team alles liet doen en het mentaal gezien hele gezapige kutjes liet worden.
Wat heeft dat nou weer waar mee te maken?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
En wat nou als Vitesse straks van PSV wint?
Klassieker is inmiddels wel ''PSV wil af van het koopimago''.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:32 schreef Caland het volgende:
Volgend seizoen wordt alles anders. Zo ongeveer het motto van PSV de afgelopen jaren.
Dan wint Ruttenbaas van Advocaatjequote:Op maandag 16 juli 2012 21:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer waar mee te maken?
Och gut, ze hebben 1 speler gekocht.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klassieker is inmiddels wel ''PSV wil af van het koopimago''.
Jeugdspelers van klasse Robben, van Persie groeien zeker snel aan de boom?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klassieker is inmiddels wel ''PSV wil af van het koopimago''.
Oke.quote:
Voor de verkeerde linie ook nog eens.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Och gut, ze hebben 1 speler gekocht.
Is de transfer deadline al voorbij ja ?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Voor de verkeerde linie ook nog eens.Jullie hebben versterking in de verdediging nodig man.
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Voor de verkeerde linie ook nog eens.Jullie hebben versterking in de verdediging nodig man.
quote:
In Amsterdam, Eindhoven, Enschede hebben ze best wel aardig spelers. PSV toch ook zou je denken.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jeugdspelers van klasse Robben, van Persie groeien zeker snel aan de boom?
Oh dus er gaat nog meer gekocht worden?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:34 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Is de transfer deadline al voorbij ja ?
Oke man. Als je te lui bent om mijn lange post te lezen prima, maar kom dan niet weer met zo'n niets zeggende oneliner aan.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je getroll begint mij nu zelfs duidelijk te worden, hou eens op manquote:Op maandag 16 juli 2012 21:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oh dus er gaat nog meer gekocht worden?
PSV koopclub
Het komt er langzaam ja maar niet binnen 1 of 2 jaartjes. Het begon wel lekker te gaan maar Hiddink pakte die persoon van PSV.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Amsterdam, Eindhoven, Enschede hebben ze best wel aardig spelers. PSV toch ook zou je denken.
Clubtopscoorder, hopen assists en dan heb je het volgens de gemiddelde VBL'er slecht gedaan en is het jouw schuld dat je collega-aanvaller zijn kansen niet benutquote:Op maandag 16 juli 2012 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar was wel één van de hoofdredenen waarom Matavz niet rendeerde.
Leuk dat iemand het individueel aardig doet. Maar je koopt er niks voor als je zo hard faalt als team.
Niets zeggende oneliner? Het is toch een feit dat de verdediging van PSV afgelopen seizoen niet om aan te gluren was?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Oke man. Als je te lui bent om mijn lange post te lezen prima, maar kom dan niet weer met zo'n niets zeggende oneliner aan.
Sorry was vergeten dat psvertjes het niet zo op kritiek hebben.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Tyron, tyf eens een eind op uit dit forum als je hier alleen maar kan kankeren en niks nuttigs te brengen hebt.
Dankje.
Maar we kunnen niet kopen? want KOOPCLUB toch? Hoe dan? van de straat plukken?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Niets zeggende oneliner? Het is toch een feit dat de verdediging van PSV afgelopen seizoen niet om aan te gluren was?
Opleiden?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar we kunnen niet kopen? want KOOPCLUB toch? Hoe dan? van de straat plukken?
Gisteren: och er zijn weer PSVers in het Ajax topicquote:Op maandag 16 juli 2012 21:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sorry was vergeten dat psvertjes het niet zo op kritiek hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |