Ik denk het niet.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ah, meneer heeft het nieuws niet gevolgd zie ik? Er is een bod van 7 miljoen op Matavz afgewezen. Dus die hadden we zelfs al voor meer kunnen verkopen!![]()
Ook Wijnaldum gaat meer opleveren dan 5 miljoen.
Opkomen voor je rechten is zeker mooi. Maar niet als dat betekent dat je met lege zakken komt te staan. Maar het is een misselijk spelletje wat die Turken spelen, dat sowieso.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:37 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik vind dat je die transfer dan moet laten klappen. Je moet gewoon voor je rechten opkomen. Kayseri moet gewoon leren dat het zo werkt, en niet anders. Nu beloont PSV gewoon die houding en staan ze een miljoen af aan Kayseri. Wanneer Amrabat een jaar later verkocht wordt zal het nog steeds voor een bedrag zijn dat PSV dat miljoen omstrijkt.
Die vastgelegde afkoopsommen staan niet zwart op wit wil je zeggen?quote:Dit is geen vergelijking. Afkoopsommen kun je over onderhandelen. Het stond gewoon zwart op wit (mag ik aannemen) dat PSV 20 procent zou krijgen bij een doorverkoop. Daar valt niet over te onderhandelen. Wanneer Sporting 25 miljoen kan krijgen voor Labyad, kunnen zij bepalen of ze daarmee akkoord gaan, omdat zìj de partij zijn die die grens heeft gesteld.
Kortom, deze situatie is helemaal niet zo normaal, aangezien het niet aan Kaysery is om die regeling aan te passen.
Ja dat weet ik, het enige eigen is zijn obsessie voor het openen van topics.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ajacied422 praat graag mensen na zonder er zelf over na te denken.
Prutsers ja, die Suarez en Huntelaar.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je overdrijft weer eens, zijn inkopen waren bij Ajax dikke tering bagger.
Dat kan. Ik zie het wel vooral bij Feyenoord als alles meezitten. Zo'n seizoen heb je wel eens, ben benieuwd hoe het dit jaar gaat.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Alles meezitten of alles tegen zitten geloof ik niet zo in. PSV faalde vorig seizoen gewoon op alle fronten. Compleet verkeerd ingekocht, balans compleet zoek. Dan ga je op een gegeven moment op je smoel.
Leuke is dat het nu weer lijkt te gebeuren. Iets met een ezel en een steen.
PSV heeft een bod van 7 miljoen op fucking Matavz afgewezen?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ah, meneer heeft het nieuws niet gevolgd zie ik? Er is een bod van 7 miljoen op Matavz afgewezen. Dus die hadden we zelfs al voor meer kunnen verkopen!![]()
Ook Wijnaldum gaat meer opleveren dan 5 miljoen.
Maar hebben niet meer bereikt dan psv. Of wel? Of je nou 2de of 3de wordt niemand die het over 10 jaar nog weet. Pas als ze daadwerkerlijk de CL halen, dan heeft het "goede" seizoen ook nog iets opgeleverd.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ze hebben beter gepresteerd. Daar kan je niet omheen lijkt me.
http://www.ed.nl/sport/ps(...)bod-op-Matavz-af.ecequote:Op maandag 16 juli 2012 21:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
PSV heeft een bod van 7 miljoen op fucking Matavz afgewezen?
Poepon had er dit seizoen nog meer ingeschoten.
Ik geloof je wel, maar blijft het ontzettend dom vinden om een bod zoals dat af te wijzen.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
http://www.ed.nl/sport/ps(...)bod-op-Matavz-af.ece![]()
Wat mij betreft hadden ze hem ook direct verkocht overigens. Lens vind ik beter.
"Hadden kunnen" betekent dat het niet gebeurd is hè? Als Matavz niet één of andere wonderlijke opleving krijgt en hij dit seizoen definitief door de mand valt kan je het vergeten dat je hem nog voor een fatsoenlijk bedrag kwijtraakt.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als de selectie zo blijft zit Wijngum gewoon op de bank vermoed ik. Die 5 miljoen die er voor hem betaald is is ook puur op basis van zijn vermeende talent, niet op basis van zijn prestaties. Afgelopen seizoen heeft hij het ook niet waargemaakt om een speler van 5 miljoen te zijn. Als je hem nu zou verkopen kan je zo'n bedrag vergeten...quote:Ook Wijnaldum gaat meer opleveren dan 5 miljoen.
Miniem winstje bedoel je zeker? Twente komt dalijk nog wel aankloppen na verkoop van de Jong denk ik zo. En ander ligt die nog 3 of 4 jaar vast, komt wel goed.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:11 schreef Caland het volgende:
Je enige kans om een miniem verliesje op Matavz te maken laten lopen. Goed beleid weer
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het blijft altijd een risico.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik geloof je wel, maar blijft het ontzettend dom vinden om een bod zoals dat af te wijzen.
Hij heeft ook 7 gekost toch? Jaartje salaris erbij.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Miniem winstje bedoel je zeker? Twente komt dalijk nog wel aankloppen na verkoop van de Jong denk ik zo. En ander ligt die nog 3 of 4 jaar vast, komt wel goed.
Bij de Graafschap is het 3x moeilijker scoren.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:12 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.![]()
Poepon De Graafschap 7
Matavz PSV 14
Moet je nagaan zonder voorzetten toch zoveel goals in een seizoen en winst kunnen maken.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:11 schreef Caland het volgende:
Je enige kans om een miniem verliesje op Matavz te maken laten lopen. Goed beleid weer
Twente gaat echt niet voor Matavz, die Matavz kan niet voetballen en oogt ook niet echt als een van de snelste. Matavz blijft in mijn ogen een slechte aankoop die echt niet nodig was.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Miniem winstje bedoel je zeker? Twente komt dalijk nog wel aankloppen na verkoop van de Jong denk ik zo. En ander ligt die nog 3 of 4 jaar vast, komt wel goed.
Die Feyenoorders altijd met hun salarisquote:Op maandag 16 juli 2012 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft ook 7 gekost toch? Jaartje salaris erbij.
Dan had je dat moeten zeggen ipv Poepon had er dit seizoen nog meer ingeschoten..quote:Op maandag 16 juli 2012 21:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
Bij de Graafschap is het 3x moeilijker scoren.
Tsja, mensen blijven Wijnaldum als talent zien maar ondertussen begint hij wel aan zijn zevende seizoen eredivisie. En in die zeven seizoenen heeft hij eigenlijk alleen maar furore gemaakt als buitenspeler.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:12 schreef MRN89 het volgende:
Vind het wel te vroeg om Matavz & Wijnaldum mislukkelingen te noemen.
Colin, Kuffour, Delorge, Urzaiz, Luque en Bakircioglu waren ook allemaal geweldenaren inderdaad.quote:
Ik bedoelde dat Poepon bij PSV er mee had ingeschoten.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:14 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dan had je dat moeten zeggen ipv Poepon had er dit seizoen nog meer ingeschoten..
Om je te bescheuren hè?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Toen lag je nog in je wiegje manquote:Op maandag 16 juli 2012 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Geel heeft fokkin' Willem II zelfs naar de Champions League geholpen, AZ naar bijna de finale van de EL. Met alle respect Babel voor 19 miljoen verkocht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |