abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 juli 2012 @ 20:18:09 #76
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_114284729
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:01 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Je maakt jezelf echt compleet belachelijk met die kutposts van je. Vlaar is nog lang niet weg en 5 miljoen is dus slechts een ruwe schatting, El Ahmadi is niet voor 4 maar voor 2,8 miljoen verkocht en Fer en Wijnaldum samen voor 11,5 miljoen. En waar haal je die 0,4 miljoen van Bahia vandaan? Als je die schattingen van je buiten beschouwing laat kom je niet aan 24, maar aan 14,5 miljoen :W
Algemeen bekend dat HMF alles van Feyenoord tot in de hemel schrijft en dat verder niemand er een kut van begrijpt. Telt salarissen van nieuwe spelers niet mee, iedereen speelt als de beste om vervolgens wanneer ze verkocht worden te zeggen dat ze toch niet zo belangrijk waren en een of ander nietszeggend talentje dit wel even opvangt :')

Denk dat ze een beetje bang zijn voor PSV daar in Rotterdam en Amsterdam. Alles en iedereen halen ze naar beneden. :)
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Daar heb ik het niet over. Momenteel is Ajax de beste. Die zijn immers kampioen geworden de laatste 2 jaar ;)
Hey klasse man. En wat zegt dit precies over komend seizoen?
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_114284763
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:18 schreef GotenSSJ het volgende:
Denk dat ze een beetje bang zijn voor PSV daar in Rotterdam en Amsterdam. Alles en iedereen halen ze naar beneden. :)
Goed gezien :)
pi_114284764
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:16 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Leuk man. Super.
Ik vind jouw reactie ook super.
quote:
6s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:17 schreef rubbereend het volgende:

[..]

en op welke manier kun je daar nu rechten aan ontlenen?
Weet je toch zelf wel?
pi_114284821
Oke dan.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_114284834
quote:

[..]

Dat Ajax als titelhouder van de Vaderlandse competitie het nieuwe seizoen in gaat. Ajax zal die willen verdedigen.

Zo simpel is het.
pi_114284864
quote:
14s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat Ajax als titelhouder van de Vaderlandse competitie het nieuwe seizoen in gaat. Ajax zal die willen verdedigen.

Zo simpel is het.
Ga je naar JCS?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  maandag 16 juli 2012 @ 20:21:04 #82
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_114284885
quote:

[..]

Zo simpel is het.
Tuurlijk. Willem 2 zal ook wel kampioen willen worden.

Zo simpel is het.
pi_114284890
quote:

[..]

Zo simpel is het.
Hmm, ik maar denken dat het zo elk jaar is.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 16 juli 2012 @ 20:21:23 #84
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114284900
quote:
14s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik vind jouw reactie ook super.

[..]

Weet je toch zelf wel?
quote:

[..]

Zo simpel is het.
_O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_114284918
quote:

[..]

Algemeen bekend dat HMF alles van Feyenoord tot in de hemel schrijft en dat verder niemand er een kut van begrijpt. Telt salarissen van nieuwe spelers niet mee, iedereen speelt als de beste om vervolgens wanneer ze verkocht worden te zeggen dat ze toch niet zo belangrijk waren en een of ander nietszeggend talentje dit wel even opvangt :')

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:18 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Goed gezien :)
Lachwekkend ben je wel Davy, totaal niet man. Ik vind het meer raar dat PSV de enige club in Nederland is die bakken met geld kan uitgeven zonder wat te presteren en met de aankopen/versterkingen van dit seizoen zie ik daar niet niet zoveel in veranderen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 16 juli 2012 @ 20:21:42 #86
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114284919
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:21 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Zo simpel is het.
:D _O_
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_114284925
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ga je naar JCS?
Wat een toffe vraag, ik denk dat ik er niet heen ga.
pi_114284986
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:21 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Zo simpel is het.
Wat een lueken hummor. Zit nu te giechelen. Ach, een gniffeltje dan. Willem II zal moeten overleven, zo simpel is het. Ei.
pi_114285035
quote:
14s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik ben de man van de toffe vragen. Dat je 't even weet voor de volgende keer.

Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, net even opnieuw dat interview gezien met Brands, maar hij het dus niet gezegd dat er per se een vervanger moet komen voor Engelaar.
Teken dat Henriksen of een andere vervanger er nog komt?
pi_114285503
quote:
14s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Zelfs niet naar het kampioensfeest wat boeit het man :{w
pi_114285586
Narsingh, van Bommel, Zanka en Waterman erbij en maar 4 miljoen uitgegeven. Toch netjes.
pi_114285631
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Narsingh, van Bommel, Zanka en Waterman erbij en maar 4 miljoen uitgegeven. Toch netjes.
+ Advocaat
pi_114285693
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Swinkels ook nog he maar goed dat is wel eens anders geweest inderdaad. Zijn ook andere versterkingen vergeleken met vorige seizoenen.
pi_114285723
Ja tog, alleen die RB dus nog. Komt allemaal wel weer goed.
Hopelijk.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 16 juli 2012 @ 20:36:34 #95
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114285737
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ja tog, alleen die RB dus nog. Komt allemaal wel weer goed.
Hopelijk.
en die komt pas als we er eentje verkopen...... en eigenlijk alleen Manolev zullen ze graag kwijt willen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_114285749
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:34 schreef Doublepain het volgende:

[..]

+ Advocaat
Contractverlenging Memphis mag je ook wel meetellen :Y
  maandag 16 juli 2012 @ 20:37:10 #97
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_114285765
quote:
15s.gif Op maandag 16 juli 2012 19:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Teringleijeryspor wilde de hele transfer laten klappen als PSV geen water bij de wijn deed. Wat wil je bij de UEFA gaan doen als er geen transfer is?
Ik vind dat je die transfer dan moet laten klappen. Je moet gewoon voor je rechten opkomen. Kayseri moet gewoon leren dat het zo werkt, en niet anders. Nu beloont PSV gewoon die houding en staan ze een miljoen af aan Kayseri. Wanneer Amrabat een jaar later verkocht wordt zal het nog steeds voor een bedrag zijn dat PSV dat miljoen omstrijkt.

quote:
Het is overigens de normaalste zaak van de wereld dat er naderhand nog geschipperd wordt met voorwaarden/clausules in allerlei overeenkomsten. Zie bijvoorbeeld de absurd hoge afkoopsommen die in sommige contracten staan. Labyrat krijgt een afkoopsom van 50 miljoen in zijn contract.
Dit is geen vergelijking. Afkoopsommen kun je over onderhandelen. Het stond gewoon zwart op wit (mag ik aannemen) dat PSV 20 procent zou krijgen bij een doorverkoop. Daar valt niet over te onderhandelen. Wanneer Sporting 25 miljoen kan krijgen voor Labyad, kunnen zij bepalen of ze daarmee akkoord gaan, omdat zìj de partij zijn die die grens heeft gesteld.

Kortom, deze situatie is helemaal niet zo normaal, aangezien het niet aan Kaysery is om die regeling aan te passen.
pi_114285785
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:36 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Contractverlenging Memphis mag je ook wel meetellen :Y
Bakkali :)
  maandag 16 juli 2012 @ 20:37:29 #99
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_114285789
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wat een lueken hummor. Zit nu te giechelen. Ach, een gniffeltje dan. Willem II zal moeten overleven, zo simpel is het. Ei.
Net zoveel zeggende post als die van jou hoor. Weet je eens wat het niveau is van jouw posts :)
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:21 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

[..]

Lachwekkend ben je wel Davy, totaal niet man. Ik vind het meer raar dat PSV de enige club in Nederland is die bakken met geld kan uitgeven zonder wat te presteren en met de aankopen/versterkingen van dit seizoen zie ik daar niet niet zoveel in veranderen.
Bakken met geld.. 1 seizoen is er flink ingekocht, en al die spelers worden straks met winst verkocht. Rendabele investering lijkt mij zo.

Ik snap best dat jij (net als alle andere ajacieden en vooral feyenoorders) weer eens komt herhalen dat het met deze selectie niet veel beter zal gaan. Prima, mag jij vinden, maar het is nergens op gebaseerd.

Qua keeper: Heeft PSV de beste van de eredivisie onder de lat staan in de vorm van Tyton.

Qua verdediging: De zwakke schakel Manolev wordt vervangen door de stabiele factor Hutchinson wat in de Nederlandse competitie een prima speler is. Zanka hebben we, op een enkeling na, nog nooit zien spelen. Dus daar valt nog weinig over te zeggen. Marcelo begon steeds beter te spelen aan het einde van het vorige jaar. Over de linksback positie hoeven we het niet te hebben denk ik? 1 van de grootste talenten van Europa of misschien wel de wereld voor die positie en in Pieters heb je ook zeker geen verkeerde voor Nederlandse begrippen. Wellicht wordt het zelfs Willems-Pieters-Zanka-Hutchinson. Aangezien Pieters in de jeugd altijd CV is geweest.

Qua middenveld: Van Bommel afrekenen op een slecht EK, tja makkelijk. Feit blijft dat hij basisspeler was bij de nummer 2 op enkele punten afstand van de kampioen in Italie. Datzelfde team wilde hem graag houden. Strootman heeft een hele goede eerste competitie helft gespeeld en viel daarna wat terug door een slepende knieblessure. Heeft genoeg laten zien om aan te nemen dat met een leermeester als van Bommel er grote stappen gemaakt gaan worden.

Voor de "Nummer 10" positie heb je in Toivonen 1 van de meeste scorende middenvelders van Europa en met Wijnaldum een goede back up of wellicht basiskracht wanneer Toivonen verkocht wordt.

Qua aanval: Hoef ik niet teveel woorden aan vuil te maken. Mertens lijkt me duidelijk, Narsingh ook. Matavz gaat ongetwijfeld beter renderen met iemand als Narsingh, en anders zetten we Lens daar neer.

Qua trainer zijn we er ook behoorlijk op vooruit gegaan.

Ik snap dus echt niet dat jij zo stellig zegt dat er met deze selectie niet gepresteerd gaat worden, ik zeg niet dat we kampioen gaan worden maar met dit team ben je gewoon een hele grote kanshebber voor de titel. Net als dat Ajax, ondanks het vertrek van de beste speler uit de Eredivisie, ook vast wel weer mee gaat doen. Net als Twente, ondanks het verlies van 2 hele belangrijke spelers, en AZ.
pi_114285840
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:36 schreef rubbereend het volgende:

[..]

en die komt pas als we er eentje verkopen...... en eigenlijk alleen Manolev zullen ze graag kwijt willen
Tsja, loopt altijd nog wel een onbekend transfervrij ventje ergens rond. Zou eigenlijk alles op afgestemd moeten worden nu bij de scouting.
Tot het sluiten van de transfermarkt non stop op zoek gaan. En Manolev als ruilmiddel desnoods.

Edit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_114285985
quote:
1 van de grootste talenten van Europa of misschien wel de wereld voor die positie en in Pieters heb je ook zeker geen verkeerde voor Nederlandse begrippen.
Rustig aan, rustig aan. _O- Dat valt nou ook wel weer mee. Al ben ik het er wel mee eens dat het een goeie speler is op deze leeftijd al, beter dan Pieters iig.
pi_114285995
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:37 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Ik vind dat je die transfer dan moet laten klappen. Je moet gewoon voor je rechten opkomen. Kayseri moet gewoon leren dat het zo werkt, en niet anders. Nu beloont PSV gewoon die houding en staan ze een miljoen af aan Kayseri. Wanneer Amrabat een jaar later verkocht wordt zal het nog steeds voor een bedrag zijn dat PSV dat miljoen omstrijkt.

[..]

Dit is geen vergelijking. Afkoopsommen kun je over onderhandelen. Het stond gewoon zwart op wit (mag ik aannemen) dat PSV 20 procent zou krijgen bij een doorverkoop. Daar valt niet over te onderhandelen. Wanneer Sporting 25 miljoen kan krijgen voor Labyad, kunnen zij bepalen of ze daarmee akkoord gaan, omdat zìj de partij zijn die die grens heeft gesteld.

Kortom, deze situatie is helemaal niet zo normaal, aangezien het niet aan Kaysery is om die regeling aan te passen.
Daarnaast krijgt Kayserispor natuurlijk het grootste deel van het bedrag. Zij hebben er veruit het meeste belang bij dat de transfer doorgaat. PSV zit niet met een ongemotiveerde speler. Geen reden dus voor PSV om hier zo (ogenschijnlijk) makkelijk in mee te gaan. Het risico ligt vooral bij Kayserispor. Daarnaast geef je hiermee ook een signaal af naar andere clubs dat met PSV altijd nog wel wat te regelen valt, los van de afspraken die op papier staan. Dat zullen Sporting en de clubs uit Sevilla graag horen...
pi_114286004
Wie hadden we trouwens ook alweer als scouts?
John de Jong, Berry van Aerle, vd Kuylen (als vriendendienstje) was Nilis er ook niet een?
pi_114286050
  maandag 16 juli 2012 @ 20:41:52 #106
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_114286074
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:40 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Rustig aan, rustig aan. _O- Dat valt nou ook wel weer mee. Al ben ik het er wel mee eens dat het een goeie speler is op deze leeftijd al, beter dan Pieters iig.
Rustig aan? Dat valt helemaal niet mee hoor. Linksbacks zijn sowieso al redelijk schaars, als hij zich zo doorontwikkeld wordt het gewoon een wereldtopper.
  maandag 16 juli 2012 @ 20:42:00 #107
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_114286079
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:37 schreef GotenSSJ het volgende:

verhaal
Helemaal mee eens!

Een goeie rechtsback is moeilijk te vinden. Hutinchson zou het daar gewoon goed kunnen doen. En een aanvallende back hebben we eigenlijk ook niet nodig. Die loopt dan Narsingh alleen maar in de weg.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 16 juli 2012 @ 20:44:26 #108
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114286200
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wie hadden we trouwens ook alweer als scouts?
John de Jong, Berry van Aerle, vd Kuylen (als vriendendienstje) was Nilis er ook niet een?
Nilis is volgens mij al tijden weg. En vd Kuylen schijnt best een goede scout te zijn. Die loopt heel veel jeugdwedstrijden af, ook in België.... en daar hebben we er inmiddels ook wel wat van rondlopen in onze eigen jeugd :D
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 16 juli 2012 @ 20:44:34 #109
163488 RubenSosa
pi_114286204
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:41 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Rustig aan? Dat valt helemaal niet mee hoor. Linksbacks zijn sowieso al redelijk schaars, als hij zich zo doorontwikkeld wordt het gewoon een wereldtopper.
Hij is net 18 jaar en heeft veel in zijn mars. Dit seizoen veel spelen en ervaring op doen en kijken hoe goed hij kan gaan worden.

Het feit dat hij op zijn eerste echte wedstrijd voor oranje (op het ek) gelijk in het begin van de wedstrijd even een bal over 40 meter geeft en daarna nog even op doel schiet geeft wel aan dat hij in ieder geval niet bang aangelegd is :)
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_114286888
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 19:13 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Als ajacieden hier lopen te trollen kan ik me nog wel voorstellen, maar een feyenoorder... daar is maar 1 ding voor :')
Feyenoord is toch ook boven jullie geeindigd?
  maandag 16 juli 2012 @ 20:58:39 #111
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_114287080
quote:
7s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:55 schreef Tyron het volgende:

[..]

Not bad. In een seizoen van 33 wedstrijden waarin alles eens een keer mee zat wel 1 puntje meer halen. :)

Zal wel weer even duren voor het weer zo ver is.
pi_114287222
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:58 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Not bad. In een seizoen van 33 wedstrijden waarin alles eens een keer mee zat wel 1 puntje meer halen. :)

Zal wel weer even duren voor het weer zo ver is.
Het gaat er meer om dat Feyenoord geen geld had verneukt en jullie ingekocht hadden en toch onder Feyenoord eindigde met zelfs een ex-feyenoorder genaamd Wijnaldum in je selectie.
pi_114287241
quote:

[..]

Zeker ! Knap hoor, alleen ben benieuwd hoe ze dit seizoen gaan spelen zonder Bakkal, Guidetti en El Ahmadi.
Kijken of Martin van Geel zo goed is als iedereen zegt. :)
pi_114287266
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 21:01 schreef MRN89 het volgende:

[..]

Zeker ! Knap hoor, alleen ben benieuwd hoe ze dit seizoen gaan spelen zonder Bakkal, Guidetti en El Ahmadi.
Ja, ben ook wel benieuwd.
  maandag 16 juli 2012 @ 21:01:49 #115
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_114287297
quote:
7s.gif Op maandag 16 juli 2012 21:00 schreef Tyron het volgende:

[..]

Het gaat er meer om dat Feyenoord geen geld had verneukt en jullie ingekocht hadden en toch onder Feyenoord eindigde met zelfs een ex-feyenoorder genaamd Wijnaldum in je selectie.
Ja, dus? Blijft toch staan wat ik net zei? Heb niets gezegd over geld verneuken.
pi_114287355
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 21:01 schreef MRN89 het volgende:

[..]

Van Geel heeft fokkin' Willem II zelfs naar de Champions League geholpen, AZ naar bijna de finale van de EL. Met alle respect Babel voor 19 miljoen verkocht c_/ _O_
  maandag 16 juli 2012 @ 21:03:04 #117
163488 RubenSosa
pi_114287386
quote:

[..]

Pas als ze de CL halen dan hebben ze meer gepresteerd dan psv. En dat zie ik niet gebeuren.
Dan maakt het dus niet uit of je 2,3 of 4de wordt.
pi_114287405
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 21:01 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ja, dus? Blijft toch staan wat ik net zei? Heb niets gezegd over geld verneuken.
Het lijkt alsof je een beetje denigrerend doet over feyenoord omdat je zegt dat ze maar 1 puntje meer hadden en dat alles mee zat. En dat uit de mond van een fan waarvan zijn club hopeloos gefaald heeft.
pi_114287458
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 21:03 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Pas als ze de CL halen dan hebben ze meer gepresteerd dan psv. En dat zie ik niet gebeuren.
Dan maakt het dus niet uit of je 2,3 of 4de wordt.
Ze hebben beter gepresteerd. Daar kan je niet omheen lijkt me.
  maandag 16 juli 2012 @ 21:04:29 #120
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_114287497
quote:
7s.gif Op maandag 16 juli 2012 21:03 schreef Tyron het volgende:

[..]

Het lijkt alsof je een beetje denigrerend doet over feyenoord omdat je zegt dat ze maar 1 puntje meer hadden en dat alles mee zat. En dat uit de mond van een fan waarvan zijn club hopeloos gefaald heeft.
Nee hoor, prima prestatie. Blijft echter maar 1 puntje, in een seizoen waar voor Feyenoord alles mee zat en voor PSV na de winterstop alles tegen zat ongeveer.

Sowieso snap ik niet wat je bazelt over geld verneuken. Alle spelers die gehaald zijn gaan voor meer poen weg, tenzij een zeer ernstige blessure.
pi_114287583
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 21:04 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Nee hoor, prima prestatie. Blijft echter maar 1 puntje, in een seizoen waar voor Feyenoord alles mee zat en voor PSV na de winterstop alles tegen zat ongeveer.

Sowieso snap ik niet wat je bazelt over geld verneuken. Alle spelers die gehaald zijn gaan voor meer poen weg, tenzij een zeer ernstige blessure.
Veel succes met Wijnaldum en Matavz. :')
pi_114287638
quote:
14s.gif Op maandag 16 juli 2012 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Van Geel heeft fokkin' Willem II zelfs naar de Champions League geholpen, AZ naar bijna de finale van de EL. Met alle respect Babel voor 19 miljoen verkocht c_/ _O_
Je overdrijft weer eens, zijn inkopen waren bij Ajax dikke tering bagger. Zo goed heeft hij het helemaal niet gedaan. Verkopen kan die wel erg goed. De Mul toen ook nog voor een aardig bedrag verkocht.
  maandag 16 juli 2012 @ 21:06:40 #123
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_114287653
quote:
7s.gif Op maandag 16 juli 2012 21:05 schreef Tyron het volgende:

[..]

Veel succes met Wijnaldum en Matavz. :')
Ah, meneer heeft het nieuws niet gevolgd zie ik? Er is een bod van 7 miljoen op Matavz afgewezen. Dus die hadden we zelfs al voor meer kunnen verkopen! :')

Ook Wijnaldum gaat meer opleveren dan 5 miljoen.
  maandag 16 juli 2012 @ 21:07:03 #124
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_114287675
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 21:06 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Je overdrijft weer eens, zijn inkopen waren bij Ajax dikke tering bagger. Zo goed heeft hij het helemaal niet gedaan. Verkopen kan die wel erg goed. De Mul toen ook nog voor een aardig bedrag verkocht.
Ajacied422 praat graag mensen na zonder er zelf over na te denken.
  maandag 16 juli 2012 @ 21:07:07 #125
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114287679
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 21:04 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Alles meezitten of alles tegen zitten geloof ik niet zo in. PSV faalde vorig seizoen gewoon op alle fronten. Compleet verkeerd ingekocht, balans compleet zoek. Dan ga je op een gegeven moment op je smoel.

Leuke is dat het nu weer lijkt te gebeuren. Iets met een ezel en een steen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_114287682
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 21:06 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ah, meneer heeft het nieuws niet gevolgd zie ik? Er is een bod van 7 miljoen op Matavz afgewezen. Dus die hadden we zelfs al voor meer kunnen verkopen! :')

Ik denk het niet.
pi_114287690
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:37 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Opkomen voor je rechten is zeker mooi. Maar niet als dat betekent dat je met lege zakken komt te staan. Maar het is een misselijk spelletje wat die Turken spelen, dat sowieso.
[..]
quote:

Die vastgelegde afkoopsommen staan niet zwart op wit wil je zeggen? :')

En als Sporting als Barcelona voor de deur staat met die 25 miljoen 'voor haar rechten opkomt' en 'de poot stijf houdt' en 50 miljoen eist staan ze gewoon met lege handen, hoe hard ze ook in hun recht staan volgens dat contract. Dat willen ze niet dus gaan ze opschuiven, precies wat PSV nu heeft gedaan.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_114287752
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 21:07 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ajacied422 praat graag mensen na zonder er zelf over na te denken.
Ja dat weet ik, het enige eigen is zijn obsessie voor het openen van topics.
  maandag 16 juli 2012 @ 21:08:24 #129
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114287772
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 21:06 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Je overdrijft weer eens, zijn inkopen waren bij Ajax dikke tering bagger.
Prutsers ja, die Suarez en Huntelaar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 16 juli 2012 @ 21:08:39 #130
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_114287787
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 21:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Alles meezitten of alles tegen zitten geloof ik niet zo in. PSV faalde vorig seizoen gewoon op alle fronten. Compleet verkeerd ingekocht, balans compleet zoek. Dan ga je op een gegeven moment op je smoel.

Leuke is dat het nu weer lijkt te gebeuren. Iets met een ezel en een steen.
Dat kan. Ik zie het wel vooral bij Feyenoord als alles meezitten. Zo'n seizoen heb je wel eens, ben benieuwd hoe het dit jaar gaat.
pi_114287808
quote:

[..]

PSV heeft een bod van 7 miljoen op fucking Matavz afgewezen? :')

Poepon had er dit seizoen nog meer ingeschoten.
  maandag 16 juli 2012 @ 21:10:00 #132
163488 RubenSosa
pi_114287892
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 21:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ze hebben beter gepresteerd. Daar kan je niet omheen lijkt me.
Maar hebben niet meer bereikt dan psv. Of wel? Of je nou 2de of 3de wordt niemand die het over 10 jaar nog weet. Pas als ze daadwerkerlijk de CL halen, dan heeft het "goede" seizoen ook nog iets opgeleverd.

Die 10-0 daar in tegen... daar praten de mensen over 50 jaar nog over :)
  maandag 16 juli 2012 @ 21:10:44 #133
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_114287935
quote:
7s.gif Op maandag 16 juli 2012 21:08 schreef Tyron het volgende:

[..]

http://www.ed.nl/sport/ps(...)bod-op-Matavz-af.ece :)

Wat mij betreft hadden ze hem ook direct verkocht overigens. Lens vind ik beter.
pi_114287983
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 21:10 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

http://www.ed.nl/sport/ps(...)bod-op-Matavz-af.ece :)

Wat mij betreft hadden ze hem ook direct verkocht overigens. Lens vind ik beter.
Ik geloof je wel, maar blijft het ontzettend dom vinden om een bod zoals dat af te wijzen.
  maandag 16 juli 2012 @ 21:11:36 #135
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114288007
Je enige kans om een miniem verliesje op Matavz te maken laten lopen. Goed beleid weer :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_114288035
quote:

[..]

"Hadden kunnen" betekent dat het niet gebeurd is hè? Als Matavz niet één of andere wonderlijke opleving krijgt en hij dit seizoen definitief door de mand valt kan je het vergeten dat je hem nog voor een fatsoenlijk bedrag kwijtraakt.
quote:
Als de selectie zo blijft zit Wijngum gewoon op de bank vermoed ik. Die 5 miljoen die er voor hem betaald is is ook puur op basis van zijn vermeende talent, niet op basis van zijn prestaties. Afgelopen seizoen heeft hij het ook niet waargemaakt om een speler van 5 miljoen te zijn. Als je hem nu zou verkopen kan je zo'n bedrag vergeten...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 16 juli 2012 @ 21:12:29 #137
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_114288065
quote:
10s.gif Op maandag 16 juli 2012 21:11 schreef Caland het volgende:
Je enige kans om een miniem verliesje op Matavz te maken laten lopen. Goed beleid weer :')
Miniem winstje bedoel je zeker? Twente komt dalijk nog wel aankloppen na verkoop van de Jong denk ik zo. En ander ligt die nog 3 of 4 jaar vast, komt wel goed.
  maandag 16 juli 2012 @ 21:12:48 #138
163488 RubenSosa
pi_114288084
quote:

[..]

Je hebt helemaal gelijk. :')

Poepon De Graafschap 7
Matavz PSV 14
pi_114288086
quote:
7s.gif Op maandag 16 juli 2012 21:11 schreef Tyron het volgende:

[..]

Ik geloof je wel, maar blijft het ontzettend dom vinden om een bod zoals dat af te wijzen.
Het blijft altijd een risico.
Als hij er dit seizoen 20/30 zou maken levert hij nog meer op.
Scoort hij dit seizoen 10 goals.. tja.

Vind het wel te vroeg om Matavz & Wijnaldum mislukkelingen te noemen.
  maandag 16 juli 2012 @ 21:12:57 #140
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114288096
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 21:12 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Miniem winstje bedoel je zeker? Twente komt dalijk nog wel aankloppen na verkoop van de Jong denk ik zo. En ander ligt die nog 3 of 4 jaar vast, komt wel goed.
Hij heeft ook 7 gekost toch? Jaartje salaris erbij.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_114288109
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 21:12 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk. :')

Poepon De Graafschap 7
Matavz PSV 14
Bij de Graafschap is het 3x moeilijker scoren.
pi_114288120
quote:
10s.gif Op maandag 16 juli 2012 21:11 schreef Caland het volgende:
Moet je nagaan zonder voorzetten toch zoveel goals in een seizoen en winst kunnen maken. :)
pi_114288142
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 21:12 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Twente gaat echt niet voor Matavz, die Matavz kan niet voetballen en oogt ook niet echt als een van de snelste. Matavz blijft in mijn ogen een slechte aankoop die echt niet nodig was.
  maandag 16 juli 2012 @ 21:14:02 #144
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_114288165
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 21:12 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij heeft ook 7 gekost toch? Jaartje salaris erbij.
Die Feyenoorders altijd met hun salaris :') Je lijkt HMF wel.

Salaris betaal je toch voor elke speler? Of die nou Matavz of <Insert naam> heet.
  maandag 16 juli 2012 @ 21:14:03 #145
163488 RubenSosa
pi_114288168
quote:
7s.gif Op maandag 16 juli 2012 21:13 schreef Tyron het volgende:

[..]

Bij de Graafschap is het 3x moeilijker scoren.
Dan had je dat moeten zeggen ipv Poepon had er dit seizoen nog meer ingeschoten..
  maandag 16 juli 2012 @ 21:14:31 #146
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114288194
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 21:12 schreef MRN89 het volgende:
Vind het wel te vroeg om Matavz & Wijnaldum mislukkelingen te noemen.
Tsja, mensen blijven Wijnaldum als talent zien maar ondertussen begint hij wel aan zijn zevende seizoen eredivisie. En in die zeven seizoenen heeft hij eigenlijk alleen maar furore gemaakt als buitenspeler.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_114288196
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 21:08 schreef Caland het volgende:

[..]

Prutsers ja, die Suarez en Huntelaar.
Colin, Kuffour, Delorge, Urzaiz, Luque en Bakircioglu waren ook allemaal geweldenaren inderdaad.
pi_114288223
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 21:14 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Dan had je dat moeten zeggen ipv Poepon had er dit seizoen nog meer ingeschoten..
Ik bedoelde dat Poepon bij PSV er mee had ingeschoten. :')
pi_114288275
quote:

[..]

Om je te bescheuren hè? :') Matavz is niet voor niks op de bank terecht gekomen aan het einde van het seizoen.

Ik zie de 'topaankopen' van vorig seizoen Wijngum en Mattie dit seizoen ook wel verder wegkwijnen op de bank/tribune. Al zal er natuurlijk door het management ontzettend veel druk uitgeoefend worden om die 2 op te stellen zodat ze niet teveel marktwaarde verliezen.
pi_114288296
quote:
14s.gif Op maandag 16 juli 2012 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Toen lag je nog in je wiegje man :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')