Algemeen bekend dat HMF alles van Feyenoord tot in de hemel schrijft en dat verder niemand er een kut van begrijpt. Telt salarissen van nieuwe spelers niet mee, iedereen speelt als de beste om vervolgens wanneer ze verkocht worden te zeggen dat ze toch niet zo belangrijk waren en een of ander nietszeggend talentje dit wel even opvangtquote:Op maandag 16 juli 2012 20:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Je maakt jezelf echt compleet belachelijk met die kutposts van je. Vlaar is nog lang niet weg en 5 miljoen is dus slechts een ruwe schatting, El Ahmadi is niet voor 4 maar voor 2,8 miljoen verkocht en Fer en Wijnaldum samen voor 11,5 miljoen. En waar haal je die 0,4 miljoen van Bahia vandaan? Als je die schattingen van je buiten beschouwing laat kom je niet aan 24, maar aan 14,5 miljoen
Hey klasse man. En wat zegt dit precies over komend seizoen?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over. Momenteel is Ajax de beste. Die zijn immers kampioen geworden de laatste 2 jaar
Goed gezienquote:Op maandag 16 juli 2012 20:18 schreef GotenSSJ het volgende:
Denk dat ze een beetje bang zijn voor PSV daar in Rotterdam en Amsterdam. Alles en iedereen halen ze naar beneden.
Ik vind jouw reactie ook super.quote:
Weet je toch zelf wel?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en op welke manier kun je daar nu rechten aan ontlenen?
Dat Ajax als titelhouder van de Vaderlandse competitie het nieuwe seizoen in gaat. Ajax zal die willen verdedigen.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hey klasse man. En wat zegt dit precies over komend seizoen?
Ga je naar JCS?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat Ajax als titelhouder van de Vaderlandse competitie het nieuwe seizoen in gaat. Ajax zal die willen verdedigen.
Zo simpel is het.
Tuurlijk. Willem 2 zal ook wel kampioen willen worden.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat Ajax als titelhouder van de Vaderlandse competitie het nieuwe seizoen in gaat. Ajax zal die willen verdedigen.
Zo simpel is het.
Hmm, ik maar denken dat het zo elk jaar is.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo simpel is het.
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind jouw reactie ook super.
[..]
Weet je toch zelf wel?
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo simpel is het.
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Algemeen bekend dat HMF alles van Feyenoord tot in de hemel schrijft en dat verder niemand er een kut van begrijpt. Telt salarissen van nieuwe spelers niet mee, iedereen speelt als de beste om vervolgens wanneer ze verkocht worden te zeggen dat ze toch niet zo belangrijk waren en een of ander nietszeggend talentje dit wel even opvangt![]()
Denk dat ze een beetje bang zijn voor PSV daar in Rotterdam en Amsterdam. Alles en iedereen halen ze naar beneden.
[..]
Hey klasse man. En wat zegt dit precies over komend seizoen?
Lachwekkend ben je wel Davy, totaal niet man. Ik vind het meer raar dat PSV de enige club in Nederland is die bakken met geld kan uitgeven zonder wat te presteren en met de aankopen/versterkingen van dit seizoen zie ik daar niet niet zoveel in veranderen.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tuurlijk. Willem 2 zal ook wel kampioen willen worden.
Zo simpel is het.
Wat een lueken hummor. Zit nu te giechelen. Ach, een gniffeltje dan. Willem II zal moeten overleven, zo simpel is het. Ei.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tuurlijk. Willem 2 zal ook wel kampioen willen worden.
Zo simpel is het.
Ik ben de man van de toffe vragen. Dat je 't even weet voor de volgende keer.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een toffe vraag, ik denk dat ik er niet heen ga.
Zelfs niet naar het kampioensfeest wat boeit het manquote:Op maandag 16 juli 2012 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een toffe vraag, ik denk dat ik er niet heen ga.
+ Advocaatquote:Op maandag 16 juli 2012 20:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Narsingh, van Bommel, Zanka en Waterman erbij en maar 4 miljoen uitgegeven. Toch netjes.
Swinkels ook nog he maar goed dat is wel eens anders geweest inderdaad. Zijn ook andere versterkingen vergeleken met vorige seizoenen.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Narsingh, van Bommel, Zanka en Waterman erbij en maar 4 miljoen uitgegeven. Toch netjes.
en die komt pas als we er eentje verkopen...... en eigenlijk alleen Manolev zullen ze graag kwijt willenquote:Op maandag 16 juli 2012 20:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ja tog, alleen die RB dus nog. Komt allemaal wel weer goed.
Hopelijk.
Ik vind dat je die transfer dan moet laten klappen. Je moet gewoon voor je rechten opkomen. Kayseri moet gewoon leren dat het zo werkt, en niet anders. Nu beloont PSV gewoon die houding en staan ze een miljoen af aan Kayseri. Wanneer Amrabat een jaar later verkocht wordt zal het nog steeds voor een bedrag zijn dat PSV dat miljoen omstrijkt.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Teringleijeryspor wilde de hele transfer laten klappen als PSV geen water bij de wijn deed. Wat wil je bij de UEFA gaan doen als er geen transfer is?
Dit is geen vergelijking. Afkoopsommen kun je over onderhandelen. Het stond gewoon zwart op wit (mag ik aannemen) dat PSV 20 procent zou krijgen bij een doorverkoop. Daar valt niet over te onderhandelen. Wanneer Sporting 25 miljoen kan krijgen voor Labyad, kunnen zij bepalen of ze daarmee akkoord gaan, omdat zìj de partij zijn die die grens heeft gesteld.quote:Het is overigens de normaalste zaak van de wereld dat er naderhand nog geschipperd wordt met voorwaarden/clausules in allerlei overeenkomsten. Zie bijvoorbeeld de absurd hoge afkoopsommen die in sommige contracten staan. Labyrat krijgt een afkoopsom van 50 miljoen in zijn contract.
Bakkaliquote:Op maandag 16 juli 2012 20:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Contractverlenging Memphis mag je ook wel meetellen
Net zoveel zeggende post als die van jou hoor. Weet je eens wat het niveau is van jouw postsquote:Op maandag 16 juli 2012 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een lueken hummor. Zit nu te giechelen. Ach, een gniffeltje dan. Willem II zal moeten overleven, zo simpel is het. Ei.
Bakken met geld.. 1 seizoen is er flink ingekocht, en al die spelers worden straks met winst verkocht. Rendabele investering lijkt mij zo.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
Lachwekkend ben je wel Davy, totaal niet man. Ik vind het meer raar dat PSV de enige club in Nederland is die bakken met geld kan uitgeven zonder wat te presteren en met de aankopen/versterkingen van dit seizoen zie ik daar niet niet zoveel in veranderen.
Tsja, loopt altijd nog wel een onbekend transfervrij ventje ergens rond. Zou eigenlijk alles op afgestemd moeten worden nu bij de scouting.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en die komt pas als we er eentje verkopen...... en eigenlijk alleen Manolev zullen ze graag kwijt willen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Rustig aan, rustig aan.quote:1 van de grootste talenten van Europa of misschien wel de wereld voor die positie en in Pieters heb je ook zeker geen verkeerde voor Nederlandse begrippen.
Daarnaast krijgt Kayserispor natuurlijk het grootste deel van het bedrag. Zij hebben er veruit het meeste belang bij dat de transfer doorgaat. PSV zit niet met een ongemotiveerde speler. Geen reden dus voor PSV om hier zo (ogenschijnlijk) makkelijk in mee te gaan. Het risico ligt vooral bij Kayserispor. Daarnaast geef je hiermee ook een signaal af naar andere clubs dat met PSV altijd nog wel wat te regelen valt, los van de afspraken die op papier staan. Dat zullen Sporting en de clubs uit Sevilla graag horen...quote:Op maandag 16 juli 2012 20:37 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik vind dat je die transfer dan moet laten klappen. Je moet gewoon voor je rechten opkomen. Kayseri moet gewoon leren dat het zo werkt, en niet anders. Nu beloont PSV gewoon die houding en staan ze een miljoen af aan Kayseri. Wanneer Amrabat een jaar later verkocht wordt zal het nog steeds voor een bedrag zijn dat PSV dat miljoen omstrijkt.
[..]
Dit is geen vergelijking. Afkoopsommen kun je over onderhandelen. Het stond gewoon zwart op wit (mag ik aannemen) dat PSV 20 procent zou krijgen bij een doorverkoop. Daar valt niet over te onderhandelen. Wanneer Sporting 25 miljoen kan krijgen voor Labyad, kunnen zij bepalen of ze daarmee akkoord gaan, omdat zìj de partij zijn die die grens heeft gesteld.
Kortom, deze situatie is helemaal niet zo normaal, aangezien het niet aan Kaysery is om die regeling aan te passen.
Blijt mooiquote:
Rustig aan? Dat valt helemaal niet mee hoor. Linksbacks zijn sowieso al redelijk schaars, als hij zich zo doorontwikkeld wordt het gewoon een wereldtopper.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Rustig aan, rustig aan.Dat valt nou ook wel weer mee. Al ben ik het er wel mee eens dat het een goeie speler is op deze leeftijd al, beter dan Pieters iig.
Helemaal mee eens!quote:
Nilis is volgens mij al tijden weg. En vd Kuylen schijnt best een goede scout te zijn. Die loopt heel veel jeugdwedstrijden af, ook in België.... en daar hebben we er inmiddels ook wel wat van rondlopen in onze eigen jeugdquote:Op maandag 16 juli 2012 20:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wie hadden we trouwens ook alweer als scouts?
John de Jong, Berry van Aerle, vd Kuylen (als vriendendienstje) was Nilis er ook niet een?
Hij is net 18 jaar en heeft veel in zijn mars. Dit seizoen veel spelen en ervaring op doen en kijken hoe goed hij kan gaan worden.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Rustig aan? Dat valt helemaal niet mee hoor. Linksbacks zijn sowieso al redelijk schaars, als hij zich zo doorontwikkeld wordt het gewoon een wereldtopper.
Feyenoord is toch ook boven jullie geeindigd?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:13 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Als ajacieden hier lopen te trollen kan ik me nog wel voorstellen, maar een feyenoorder... daar is maar 1 ding voor
Not bad. In een seizoen van 33 wedstrijden waarin alles eens een keer mee zat wel 1 puntje meer halen.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Feyenoord is toch ook boven jullie geeindigd?
Het gaat er meer om dat Feyenoord geen geld had verneukt en jullie ingekocht hadden en toch onder Feyenoord eindigde met zelfs een ex-feyenoorder genaamd Wijnaldum in je selectie.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Not bad. In een seizoen van 33 wedstrijden waarin alles eens een keer mee zat wel 1 puntje meer halen.![]()
Zal wel weer even duren voor het weer zo ver is.
Zeker ! Knap hoor, alleen ben benieuwd hoe ze dit seizoen gaan spelen zonder Bakkal, Guidetti en El Ahmadi.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja, ben ook wel benieuwd.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:01 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Zeker ! Knap hoor, alleen ben benieuwd hoe ze dit seizoen gaan spelen zonder Bakkal, Guidetti en El Ahmadi.
Kijken of Martin van Geel zo goed is als iedereen zegt.
Ja, dus? Blijft toch staan wat ik net zei? Heb niets gezegd over geld verneuken.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat Feyenoord geen geld had verneukt en jullie ingekocht hadden en toch onder Feyenoord eindigde met zelfs een ex-feyenoorder genaamd Wijnaldum in je selectie.
Van Geel heeft fokkin' Willem II zelfs naar de Champions League geholpen, AZ naar bijna de finale van de EL. Met alle respect Babel voor 19 miljoen verkochtquote:Op maandag 16 juli 2012 21:01 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Zeker ! Knap hoor, alleen ben benieuwd hoe ze dit seizoen gaan spelen zonder Bakkal, Guidetti en El Ahmadi.
Kijken of Martin van Geel zo goed is als iedereen zegt.
Pas als ze de CL halen dan hebben ze meer gepresteerd dan psv. En dat zie ik niet gebeuren.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het lijkt alsof je een beetje denigrerend doet over feyenoord omdat je zegt dat ze maar 1 puntje meer hadden en dat alles mee zat. En dat uit de mond van een fan waarvan zijn club hopeloos gefaald heeft.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, dus? Blijft toch staan wat ik net zei? Heb niets gezegd over geld verneuken.
Ze hebben beter gepresteerd. Daar kan je niet omheen lijkt me.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:03 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Pas als ze de CL halen dan hebben ze meer gepresteerd dan psv. En dat zie ik niet gebeuren.
Dan maakt het dus niet uit of je 2,3 of 4de wordt.
Nee hoor, prima prestatie. Blijft echter maar 1 puntje, in een seizoen waar voor Feyenoord alles mee zat en voor PSV na de winterstop alles tegen zat ongeveer.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het lijkt alsof je een beetje denigrerend doet over feyenoord omdat je zegt dat ze maar 1 puntje meer hadden en dat alles mee zat. En dat uit de mond van een fan waarvan zijn club hopeloos gefaald heeft.
Veel succes met Wijnaldum en Matavz.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee hoor, prima prestatie. Blijft echter maar 1 puntje, in een seizoen waar voor Feyenoord alles mee zat en voor PSV na de winterstop alles tegen zat ongeveer.
Sowieso snap ik niet wat je bazelt over geld verneuken. Alle spelers die gehaald zijn gaan voor meer poen weg, tenzij een zeer ernstige blessure.
Je overdrijft weer eens, zijn inkopen waren bij Ajax dikke tering bagger. Zo goed heeft hij het helemaal niet gedaan. Verkopen kan die wel erg goed. De Mul toen ook nog voor een aardig bedrag verkocht.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Geel heeft fokkin' Willem II zelfs naar de Champions League geholpen, AZ naar bijna de finale van de EL. Met alle respect Babel voor 19 miljoen verkocht![]()
Ah, meneer heeft het nieuws niet gevolgd zie ik? Er is een bod van 7 miljoen op Matavz afgewezen. Dus die hadden we zelfs al voor meer kunnen verkopen!quote:
Ajacied422 praat graag mensen na zonder er zelf over na te denken.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je overdrijft weer eens, zijn inkopen waren bij Ajax dikke tering bagger. Zo goed heeft hij het helemaal niet gedaan. Verkopen kan die wel erg goed. De Mul toen ook nog voor een aardig bedrag verkocht.
Alles meezitten of alles tegen zitten geloof ik niet zo in. PSV faalde vorig seizoen gewoon op alle fronten. Compleet verkeerd ingekocht, balans compleet zoek. Dan ga je op een gegeven moment op je smoel.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee hoor, prima prestatie. Blijft echter maar 1 puntje, in een seizoen waar voor Feyenoord alles mee zat en voor PSV na de winterstop alles tegen zat ongeveer.
Sowieso snap ik niet wat je bazelt over geld verneuken. Alle spelers die gehaald zijn gaan voor meer poen weg, tenzij een zeer ernstige blessure.
Ik denk het niet.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ah, meneer heeft het nieuws niet gevolgd zie ik? Er is een bod van 7 miljoen op Matavz afgewezen. Dus die hadden we zelfs al voor meer kunnen verkopen!![]()
Ook Wijnaldum gaat meer opleveren dan 5 miljoen.
Opkomen voor je rechten is zeker mooi. Maar niet als dat betekent dat je met lege zakken komt te staan. Maar het is een misselijk spelletje wat die Turken spelen, dat sowieso.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:37 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik vind dat je die transfer dan moet laten klappen. Je moet gewoon voor je rechten opkomen. Kayseri moet gewoon leren dat het zo werkt, en niet anders. Nu beloont PSV gewoon die houding en staan ze een miljoen af aan Kayseri. Wanneer Amrabat een jaar later verkocht wordt zal het nog steeds voor een bedrag zijn dat PSV dat miljoen omstrijkt.
Die vastgelegde afkoopsommen staan niet zwart op wit wil je zeggen?quote:Dit is geen vergelijking. Afkoopsommen kun je over onderhandelen. Het stond gewoon zwart op wit (mag ik aannemen) dat PSV 20 procent zou krijgen bij een doorverkoop. Daar valt niet over te onderhandelen. Wanneer Sporting 25 miljoen kan krijgen voor Labyad, kunnen zij bepalen of ze daarmee akkoord gaan, omdat zìj de partij zijn die die grens heeft gesteld.
Kortom, deze situatie is helemaal niet zo normaal, aangezien het niet aan Kaysery is om die regeling aan te passen.
Ja dat weet ik, het enige eigen is zijn obsessie voor het openen van topics.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ajacied422 praat graag mensen na zonder er zelf over na te denken.
Prutsers ja, die Suarez en Huntelaar.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je overdrijft weer eens, zijn inkopen waren bij Ajax dikke tering bagger.
Dat kan. Ik zie het wel vooral bij Feyenoord als alles meezitten. Zo'n seizoen heb je wel eens, ben benieuwd hoe het dit jaar gaat.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Alles meezitten of alles tegen zitten geloof ik niet zo in. PSV faalde vorig seizoen gewoon op alle fronten. Compleet verkeerd ingekocht, balans compleet zoek. Dan ga je op een gegeven moment op je smoel.
Leuke is dat het nu weer lijkt te gebeuren. Iets met een ezel en een steen.
PSV heeft een bod van 7 miljoen op fucking Matavz afgewezen?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ah, meneer heeft het nieuws niet gevolgd zie ik? Er is een bod van 7 miljoen op Matavz afgewezen. Dus die hadden we zelfs al voor meer kunnen verkopen!![]()
Ook Wijnaldum gaat meer opleveren dan 5 miljoen.
Maar hebben niet meer bereikt dan psv. Of wel? Of je nou 2de of 3de wordt niemand die het over 10 jaar nog weet. Pas als ze daadwerkerlijk de CL halen, dan heeft het "goede" seizoen ook nog iets opgeleverd.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ze hebben beter gepresteerd. Daar kan je niet omheen lijkt me.
http://www.ed.nl/sport/ps(...)bod-op-Matavz-af.ecequote:Op maandag 16 juli 2012 21:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
PSV heeft een bod van 7 miljoen op fucking Matavz afgewezen?
Poepon had er dit seizoen nog meer ingeschoten.
Ik geloof je wel, maar blijft het ontzettend dom vinden om een bod zoals dat af te wijzen.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
http://www.ed.nl/sport/ps(...)bod-op-Matavz-af.ece![]()
Wat mij betreft hadden ze hem ook direct verkocht overigens. Lens vind ik beter.
"Hadden kunnen" betekent dat het niet gebeurd is hè? Als Matavz niet één of andere wonderlijke opleving krijgt en hij dit seizoen definitief door de mand valt kan je het vergeten dat je hem nog voor een fatsoenlijk bedrag kwijtraakt.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als de selectie zo blijft zit Wijngum gewoon op de bank vermoed ik. Die 5 miljoen die er voor hem betaald is is ook puur op basis van zijn vermeende talent, niet op basis van zijn prestaties. Afgelopen seizoen heeft hij het ook niet waargemaakt om een speler van 5 miljoen te zijn. Als je hem nu zou verkopen kan je zo'n bedrag vergeten...quote:Ook Wijnaldum gaat meer opleveren dan 5 miljoen.
Miniem winstje bedoel je zeker? Twente komt dalijk nog wel aankloppen na verkoop van de Jong denk ik zo. En ander ligt die nog 3 of 4 jaar vast, komt wel goed.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:11 schreef Caland het volgende:
Je enige kans om een miniem verliesje op Matavz te maken laten lopen. Goed beleid weer
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het blijft altijd een risico.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik geloof je wel, maar blijft het ontzettend dom vinden om een bod zoals dat af te wijzen.
Hij heeft ook 7 gekost toch? Jaartje salaris erbij.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Miniem winstje bedoel je zeker? Twente komt dalijk nog wel aankloppen na verkoop van de Jong denk ik zo. En ander ligt die nog 3 of 4 jaar vast, komt wel goed.
Bij de Graafschap is het 3x moeilijker scoren.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:12 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.![]()
Poepon De Graafschap 7
Matavz PSV 14
Moet je nagaan zonder voorzetten toch zoveel goals in een seizoen en winst kunnen maken.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:11 schreef Caland het volgende:
Je enige kans om een miniem verliesje op Matavz te maken laten lopen. Goed beleid weer
Twente gaat echt niet voor Matavz, die Matavz kan niet voetballen en oogt ook niet echt als een van de snelste. Matavz blijft in mijn ogen een slechte aankoop die echt niet nodig was.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Miniem winstje bedoel je zeker? Twente komt dalijk nog wel aankloppen na verkoop van de Jong denk ik zo. En ander ligt die nog 3 of 4 jaar vast, komt wel goed.
Die Feyenoorders altijd met hun salarisquote:Op maandag 16 juli 2012 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft ook 7 gekost toch? Jaartje salaris erbij.
Dan had je dat moeten zeggen ipv Poepon had er dit seizoen nog meer ingeschoten..quote:Op maandag 16 juli 2012 21:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
Bij de Graafschap is het 3x moeilijker scoren.
Tsja, mensen blijven Wijnaldum als talent zien maar ondertussen begint hij wel aan zijn zevende seizoen eredivisie. En in die zeven seizoenen heeft hij eigenlijk alleen maar furore gemaakt als buitenspeler.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:12 schreef MRN89 het volgende:
Vind het wel te vroeg om Matavz & Wijnaldum mislukkelingen te noemen.
Colin, Kuffour, Delorge, Urzaiz, Luque en Bakircioglu waren ook allemaal geweldenaren inderdaad.quote:
Ik bedoelde dat Poepon bij PSV er mee had ingeschoten.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:14 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dan had je dat moeten zeggen ipv Poepon had er dit seizoen nog meer ingeschoten..
Om je te bescheuren hè?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Toen lag je nog in je wiegje manquote:Op maandag 16 juli 2012 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Geel heeft fokkin' Willem II zelfs naar de Champions League geholpen, AZ naar bijna de finale van de EL. Met alle respect Babel voor 19 miljoen verkocht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |