Ik zat ook al te kijken wat de topicnaam wasquote:Op maandag 16 juli 2012 19:56 schreef rubbereend het volgende:
ow sorry ik dacht even dat ik in het PSV topic zat, ik zit verkeerd
Leuk dat je mij gelijk geeft in je quote. Maar ik ben op zoek naar de 4 ton die feyenoord gaat krijgen voor bahia, ik wacht af... ook over de rest, schijnbaar kan je het niet verklaren en loop je maar wat in de lucht te roepen..quote:Op maandag 16 juli 2012 19:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Als je dit niet eens weet, ga ik mijn best niet doen de rest te weerleggen.
Even me gelijk moeten halen bij HMF , vanaf nu weer psvquote:Op maandag 16 juli 2012 19:56 schreef rubbereend het volgende:
ow sorry ik dacht even dat ik in het PSV topic zat, ik zit verkeerd
quote:Op maandag 16 juli 2012 19:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
8 miljoen voor Amrabat, kans dat dat weer gaat gebeuren is 5%, die miljoen pakken ipv niks
Ja, natuurlijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja of de tranfer gaat niet door en je hebt helemaal niks
Ik las dat Amrabat ook 8 ton moest laten schieten, FIFA kijkt ook alleen maar toe. Best triest dat zulke clubs zoiets kunnen flikken ja. Maar die miljoen is altijd mooi meegenomen. Voor je het weet geven ze helemaal niks net als bij NACquote:Op maandag 16 juli 2012 19:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[..]
Ja, natuurlijk.
Maar je hebt een contract, de club waar je dat contract mee hebt afgesloten wil zich daar niet aan houden. Dan geef je toch niet meteen toe? Ze hadden moeten gaan voor die 1,6 mio punt.
Dat is de reden dat we nog 4mio krijgen van oa die Spaanse clubs.
Met dat pussy gedrag kom je niet terug aan de top iniedergeval.
Je maakt jezelf echt compleet belachelijk met die kutposts van je. Vlaar is nog lang niet weg en 5 miljoen is dus slechts een ruwe schatting, El Ahmadi is niet voor 4 maar voor 2,8 miljoen verkocht en Fer en Wijnaldum samen voor 11,5 miljoen. En waar haal je die 0,4 miljoen van Bahia vandaan? Als je die schattingen van je buiten beschouwing laat kom je niet aan 24, maar aan 14,5 miljoenquote:Op maandag 16 juli 2012 19:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fer en Wijnaldum 12
Bahia 0.4
Biseswar 0.2
Vlaar dalijk 5 ofzo
Ahmadi 4
Alle salarissen erbij en je zit aan de 25.
Bijna iedereen zat hem vorig jaar af te zeiken.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:00 schreef Doublepain het volgende:
Die Narsing legt ze ook perfect op de kop van Dost.. Waarom is VoH weg!!
Dat was Matavz met zijn frommelgoal, die van Vennegoor was tegen NECquote:Op maandag 16 juli 2012 20:02 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Bijna iedereen zat hem vorig jaar af te zeiken.
Tijdperk VOH is voorbij, al was het wel mooi die goal in blessuretijd tegen az. Stadion ging los en toen zijn "nummer" was helemaal geweldig.
Had hem al aangepast. Haal ze vaak door elkaar. Ze waren allebei belangrijk (op dat moment) en zeker ook ontlading.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat was Matavz met zijn frommelgoal, die van Vennegoor was tegen NEC
quote:
we zullen zien wie er over 34 wedstrijden bovenaan staat, dat is het enige wat telt.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax is momenteel de beste, PSV niet.
He wat? Is die van Geel toch niet zo goed, door van een zekere 9,3 miljoen naar 5 ofzo te gaan? Vanmiddag kwam je hier nog op hoge poten vertellen dat die website van je er nog nooit naast had gezeten en die krant wist het ook allemaal zo goed?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fer en Wijnaldum 12
Bahia 0.4
Biseswar 0.2
Vlaar dalijk 5 ofzo
Ahmadi 4
Alle salarissen erbij en je zit aan de 25.
Daar heb ik het niet over. Momenteel is Ajax de beste. Die zijn immers kampioen geworden de laatste 2 jaarquote:Op maandag 16 juli 2012 20:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we zullen zien wie er over 34 wedstrijden bovenaan staat, dat is het enige wat telt.
Leuk man. Super.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over. Momenteel is Ajax de beste. Die zijn immers kampioen geworden de laatste 2 jaar
en op welke manier kun je daar nu rechten aan ontlenen?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over. Momenteel is Ajax de beste. Die zijn immers kampioen geworden de laatste 2 jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |