SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Zwolle ofzo.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:14 schreef StijnDa het volgende:
Ik weet niet wat hij moet kosten maar voor veel Eredivisie clubs zal hij een verbetering zijn
3mio. En dan maakt PSV nog verlies ookquote:Op maandag 16 juli 2012 18:14 schreef StijnDa het volgende:
Ik weet niet wat hij moet kosten maar voor veel Eredivisie clubs zal hij een verbetering zijn
Linksback heb ik hem nooit zien lopen, linksbuiten wel overigens. Mja ik zou blij zijn als wat meer spelers bij PSV wat minder statisch zouden spelen.quote:Dat klopt, loopt continu te ver uit positie op plekken waar hij niet hoort (linksback, centraal op het middenveld), dus brengt onrust en onbalans (is dat een woord?) in het team.
Helaas.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Brands gaat niemand meer halen helaas, alleen als Manolev weggaat
Hoe gaat het met de koikarpers?quote:Op maandag 16 juli 2012 18:29 schreef gijpie het volgende:
De transfer van Nordin Amrabat naar Galatasaray is definitief rond. Hij tekent voor vijf jaar.
Ben benieuwd of psv nu nog geld krijg , brands was duidelijk daarin !
1 miljoen dus...quote:Op maandag 16 juli 2012 18:29 schreef gijpie het volgende:
De transfer van Nordin Amrabat naar Galatasaray is definitief rond. Hij tekent voor vijf jaar.
Ben benieuwd of psv nu nog geld krijg , brands was duidelijk daarin !
Ongelooflijk dat PSV dit doet. Je hebt hier gewoon een zaak en hebt recht op 5ton meer. Maar gelukkig zijn we altijd weer het braafste jongetje van de klasquote:VI: PSV neemt genoegen met ruim een miljoen euro voor transfer Amarabat
16 juli 2012
Volgens Voetbal International is de transfer van Nordin Amrabat naar Galatasaray zo goed als rond. PSV en Kayserispor zouden een akkoord bereikt hebben over de vergoeding die PSV krijgt voor de aanvaller. Volgens het voetbalblad zou PSV genoegen hebben genomen met een bedrag van ruim een miljoen euro. PSV had recht op 20% van de afkoopsom. De Turkse club dreigde de transfer daarop te laten stranden.
Enorm zwak van Brands. En dan klagen dat die zuidelijke clubs ons naaien. De directie laat zich op deze manier naaien en dat zal blijven gebeuren als je je zo opstelt. Iedereen weet nu dat er iets te halen valt in Eindhoven, zowel spelers als clubs. Leuk zo'n warme club zijn, maar als al die transfers goed geregeld waren, hadden we nu zo'n 5 miljoen extra gehad en was dat Kunduz-akkoord geen strop geweest. Gewoon eens kei hard opstellen en niet toegeven. Laat maar eens zien dat er niet met je te sollen is, dan maar een miljoen mislopen. Als je daarmee toekomstig zelfde gezeik kunt voorkomen, is dat een prima investering.quote:VI: PSV neemt genoegen met ruim een miljoen euro voor transfer Amarabat
16 juli 2012
Volgens Voetbal International is de transfer van Nordin Amrabat naar Galatasaray zo goed als rond. PSV en Kayserispor zouden een akkoord bereikt hebben over de vergoeding die PSV krijgt voor de aanvaller. Volgens het voetbalblad zou PSV genoegen hebben genomen met een bedrag van ruim een miljoen euro. PSV had recht op 20% van de afkoopsom. De Turkse club dreigde de transfer daarop te laten stranden.
Dat Kunduz akkoord is niet echt daarmee te vergelijken omdat het niet iets eenmaligs is.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:41 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Enorm zwak van Brands. En dan klagen dat die zuidelijke clubs ons naaien. De directie laat zich op deze manier naaien en dat zal blijven gebeuren als je je zo opstelt. Iedereen weet nu dat er iets te halen valt in Eindhoven, zowel spelers als clubs. Leuk zo'n warme club zijn, maar als al die transfers goed geregeld waren, hadden we nu zo'n 5 miljoen extra gehad en was dat Kunduz-akkoord geen strop geweest. Gewoon eens kei hard opstellen en niet toegeven. Laat maar eens zien dat er niet met je te sollen is, dan maar een miljoen mislopen. Als je daarmee toekomstig zelfde gezeik kunt voorkomen, is dat een prima investering.
Ik ben het niet met je eens dat Derrijck niet genoeg kansen heeft gehad. Derijck deed het leuk tegen de Rieds van deze werld, maar in de lastigere wedstrijden stond hij er gewoon niet. Ik vond het dan ook wel begrijpelijk dat zowel Rutten als Cocu niet voor Derijck kozen.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:46 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Elke speler moet wennen aan het samenspel in een team, heel de verdediging was bagger en om dan te stellen dat met die paar kansjes die hij heeft gehad hij te licht bevonden is is nogal snel gezegd. Pieters en Derijck samen centraal zou volgens mij best goed uit kunnen pakken.
quote:Op maandag 16 juli 2012 19:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
Ge-wel-di-ge TD hebben jullie toch
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik lach hier gewoon zo hard dat de tranen over mijn wangen stromen. Wát een amateur. Héérlijk precedent geschept hiermeePSV gaat dit vanaf nu nog tien-tal-len keren meemaken
Als ajacieden hier lopen te trollen kan ik me nog wel voorstellen, maar een feyenoorder... daar is maar 1 ding voorquote:Op maandag 16 juli 2012 19:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
`Wat moet ik als Feijenoorder met een Ajax en PSV logo en een lelijke rifaap die niet kan voetballen?
Het feit dat je überhaupt OPEN STAAT voor een compromis is al een teken van zwaktequote:Op maandag 16 juli 2012 19:12 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]![]()
Lekker boeiend. We weten geen van allen welke afspraken de clubs binnen dat compromis hebben gemaakt. Kun je wel over speculeren of roepen, maar blijft een zinloze discussie.
Maar goed, daar ligt nou net jouw kerncompetentie, dus ga je gang.
Zoals ik al zei: ga je gang.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het feit dat je überhaupt OPEN STAAT voor een compromis is al een teken van zwakte
2. Feijenoordquote:Op maandag 16 juli 2012 19:13 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Als ajacieden hier lopen te trollen kan ik me nog wel voorstellen, maar een feyenoorder... daar is maar 1 ding voor
Jullie missen een Joop:quote:Op maandag 16 juli 2012 19:12 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]![]()
Lekker boeiend. We weten geen van allen welke afspraken de clubs binnen dat compromis hebben gemaakt. Kun je wel over speculeren of roepen, maar blijft een zinloze discussie.
Kan ik je wel vertellen. Geen.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:12 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]![]()
En dus? Je kan pas trollen als feyenoord daarwerkelijk CL haalt. Anders maakt het geen reet uit of je 2,3 of 4de wordt.quote:
Je hebt een zaak maar als de transfer klapt heb je niks. Nu heb je een miljoen.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat PSV dit doet. Je hebt hier gewoon een zaak en hebt recht op 5ton meer. Maar gelukkig zijn we altijd weer het braafste jongetje van de klas![]()
Dit. En de kans dat er nog een keer een club komt die stom genoeg is om 6 miljoen voor Amrabat te willen geven is 0,0%quote:Op maandag 16 juli 2012 19:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je hebt een zaak maar als de transfer klapt heb je niks. Nu heb je een miljoen.
Tsja, dit soort deals is vaker mis gegaan dan dat het goed gaat, lijkt het wel. Maar die doorverkooppercentage is een heel normaal principe. Waarom laat PSV het niet gewoon voor komen bij de Uefa? Op deze manier blijven clubs het natuurlijk flikken. Betis Sevilla (Robert), Sevilla (Koné) en nu Kayseri (Amrabat). PSV krijgt wel een reputatie zo. Of is het allemaal toeval? Dat miljoen heb je ook niet veel mee. Gewoon laten voor komen. Als er echt een contract ligt, moet je toch je gelijk kunnen halen? Of liet dat contract gewoon mogelijkheden open?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar het bewijst maar weer eens dat we van dit soort onzin af moeten.
Dit dus ja.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Poot stijf houden had betekend dat je of sowieso niks kreeg omdat transfer klapt of dat je er weer een zaak van moet maken en we weten allemaal hoe dat afloopt zelfs als je die wint.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Maar ondertussen maak je jezelf wel ongeloofwaardig.
PSV wordt genept door Spaanse en Turkse clubs, maar ondertussen wel toegeven?
Nee, hou dan godverdomme je poot stijf!
Net zo'n kromme rug als Brands dusquote:Op maandag 16 juli 2012 19:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, en dan janken als het de volgende keer weer gebeurt?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Poot stijf houden had betekend dat je of sowieso niks kreeg omdat transfer klapt of dat je er weer een zaak van moet maken en we weten allemaal hoe dat afloopt zelfs als je die wint.![]()
Nu heb je een miljoen ipv een zaak of niks. Hm, ineens niet zo'n verkeerde uitkomst meer als je het zo bekijkt niet?
Het is natuurlijk gewoon lame van die Turken maar laten we eerlijk zijn, PSV is al lang blij dat ze nog een keer iets beuren voor Amrabat.
Teringleijeryspor wilde de hele transfer laten klappen als PSV geen water bij de wijn deed. Wat wil je bij de UEFA gaan doen als er geen transfer is?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:27 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Tsja, dit soort deals is vaker mis gegaan dan dat het goed gaat, lijkt het wel. Maar die doorverkooppercentage is een heel normaal principe. Waarom laat PSV het niet gewoon voor komen bij de Uefa? Op deze manier blijven clubs het natuurlijk flikken. Betis Sevilla (Robert), Sevilla (Koné) en nu Kayseri (Amrabat). PSV krijgt wel een reputatie zo. Of is het allemaal toeval? Dat miljoen heb je ook niet veel mee. Gewoon laten voor komen. Als er echt een contract ligt, moet je toch je gelijk kunnen halen? Of liet dat contract gewoon mogelijkheden open?
Joh, echt waar? Wil jij nou zeggen dat in de voetbalwereld alles en iedereen probeert om onder afspraken uit te komen en alles zo te draaien dat het in hun eigen voordeel is?!?!?!quote:Op maandag 16 juli 2012 19:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja, en dan janken als het de volgende keer weer gebeurt?
Het is het een of het ander he. Maak eens een statement. Nu geeft Brands toe, en dan gebeurt het dus de volgende keer gewoon weer.
Of we nou dat miljoen wel of niet krijgen staat daarbuiten.
Wat jij wil..quote:Op maandag 16 juli 2012 19:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Joh, echt waar? Wil jij nou zeggen dat in de voetbalwereld alles en iedereen probeert om onder afspraken uit te komen en alles zo te draaien dat het in hun eigen voordeel is?!?!?!![]()
Nee maar! Dat had ik nu nooit verwacht!
Fer 5,5quote:Op maandag 16 juli 2012 19:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Net zo'n kromme rug als Brands dus
Als jullie een man alsVAN GEEL
(24 miljoen verdient met de meest waardeloze spelers als Fer en Wijnaldem, Biseswar en Bahia bij Feijenoord) hadden was dit NOOIT gebeurd en had je gewoon 1.6 miljoen ofzo gehad, het originele bedrag iig.
Ja of de tranfer gaat niet door en je hebt helemaal niksquote:Op maandag 16 juli 2012 18:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat PSV dit doet. Je hebt hier gewoon een zaak en hebt recht op 5ton meer. Maar gelukkig zijn we altijd weer het braafste jongetje van de klas![]()
Fer en Wijnaldum 12quote:Op maandag 16 juli 2012 19:44 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Fer 5,5
Wijnaldum 5,0
Biseswar 0,2
Bahia 0,0
Vul de rest maar aan. Al zal je wel weer niet reageren.
8 miljoen voor Amrabat, kans dat dat weer gaat gebeuren is 5%, die miljoen pakken ipv niksquote:Op maandag 16 juli 2012 19:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Maar ondertussen maak je jezelf wel ongeloofwaardig.
PSV wordt genept door Spaanse en Turkse clubs, maar ondertussen wel toegeven?
Nee, hou dan godverdomme je poot stijf!
Fer en Wijnaldum is 10,5quote:Op maandag 16 juli 2012 19:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fer en Wijnaldum 12
Bahia 0.4
Biseswar 0.2
Vlaar dalijk 5 ofzo
Ahmadi 4
Alle salarissen erbij en je zit aan de 25.
quote:Op maandag 16 juli 2012 19:54 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Fer en Wijnaldum is 10,5
Bahia gratis de deur uit
Ahmadi 3
Vlaar 4
En als je salarissen erbij telt moet je ook de hoge salarissen die je vorig jaar hebt moeten betalen voor Bakkal en Guidetti erbij tellen. Laat staan de `nieuwe spelers` Of komen die gratis voetballen....
Je kan niet alleen de positieve kanten opnoemen en de negatieve dingen vergeten. Daarnaast zit je te rommelen met de transfersommen.
Ik kom op maximaal 18 miljoen, dat misschien kan oplopen naar 20 miljoen incl bonussen ofzo.
Als je dit niet eens weet, ga ik mijn best niet doen de rest te weerleggen.quote:Martin van Geel geeft in Voetbal International aan dat Samsunspor geen transfersom heeft moeten neerleggen om André Bahia over te nemen van de Rotterdamse voetbalclub. Op termijn zal de Braziliaan wel wat opleveren voor Feyenoord: 'Er is wel een constructie dat ons op termijn wat oplevert.'
Afgelopen maandag werd duidelijk dat Bahia definitief Feyenoord verruilt voor het Turkse Samsunspor. De 27-jarige verdediger wil bij de promovendus weer aan het voetballen komen, nadat hij vorig seizoen zijn basisplaats kwijtraakte aan de jonge Stefan de Vrij.
Feyenoord heeft door het vertrek van Bahia een salarisbudget vrijgemaakt. Van Geel vindt een vertrek van Bahia - die 174 wedstrijden speelde voor Feyenoord - voor alle partijen dan ook beste oplossing. 'André was geen basisspeler meer en wilde voetballen, terwijl wij zijn salaris vrij hebben.'
Ik zat ook al te kijken wat de topicnaam wasquote:Op maandag 16 juli 2012 19:56 schreef rubbereend het volgende:
ow sorry ik dacht even dat ik in het PSV topic zat, ik zit verkeerd
Leuk dat je mij gelijk geeft in je quote. Maar ik ben op zoek naar de 4 ton die feyenoord gaat krijgen voor bahia, ik wacht af... ook over de rest, schijnbaar kan je het niet verklaren en loop je maar wat in de lucht te roepen..quote:Op maandag 16 juli 2012 19:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Als je dit niet eens weet, ga ik mijn best niet doen de rest te weerleggen.
Even me gelijk moeten halen bij HMF , vanaf nu weer psvquote:Op maandag 16 juli 2012 19:56 schreef rubbereend het volgende:
ow sorry ik dacht even dat ik in het PSV topic zat, ik zit verkeerd
quote:Op maandag 16 juli 2012 19:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
8 miljoen voor Amrabat, kans dat dat weer gaat gebeuren is 5%, die miljoen pakken ipv niks
Ja, natuurlijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja of de tranfer gaat niet door en je hebt helemaal niks
Ik las dat Amrabat ook 8 ton moest laten schieten, FIFA kijkt ook alleen maar toe. Best triest dat zulke clubs zoiets kunnen flikken ja. Maar die miljoen is altijd mooi meegenomen. Voor je het weet geven ze helemaal niks net als bij NACquote:Op maandag 16 juli 2012 19:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[..]
Ja, natuurlijk.
Maar je hebt een contract, de club waar je dat contract mee hebt afgesloten wil zich daar niet aan houden. Dan geef je toch niet meteen toe? Ze hadden moeten gaan voor die 1,6 mio punt.
Dat is de reden dat we nog 4mio krijgen van oa die Spaanse clubs.
Met dat pussy gedrag kom je niet terug aan de top iniedergeval.
Je maakt jezelf echt compleet belachelijk met die kutposts van je. Vlaar is nog lang niet weg en 5 miljoen is dus slechts een ruwe schatting, El Ahmadi is niet voor 4 maar voor 2,8 miljoen verkocht en Fer en Wijnaldum samen voor 11,5 miljoen. En waar haal je die 0,4 miljoen van Bahia vandaan? Als je die schattingen van je buiten beschouwing laat kom je niet aan 24, maar aan 14,5 miljoenquote:Op maandag 16 juli 2012 19:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fer en Wijnaldum 12
Bahia 0.4
Biseswar 0.2
Vlaar dalijk 5 ofzo
Ahmadi 4
Bijna iedereen zat hem vorig jaar af te zeiken.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:00 schreef Doublepain het volgende:
Die Narsing legt ze ook perfect op de kop van Dost.. Waarom is VoH weg!!
Dat was Matavz met zijn frommelgoal, die van Vennegoor was tegen NECquote:Op maandag 16 juli 2012 20:02 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Bijna iedereen zat hem vorig jaar af te zeiken.
Tijdperk VOH is voorbij, al was het wel mooi die goal in blessuretijd tegen az. Stadion ging los en toen zijn "nummer" was helemaal geweldig.
Had hem al aangepast. Haal ze vaak door elkaar. Ze waren allebei belangrijk (op dat moment) en zeker ook ontlading.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat was Matavz met zijn frommelgoal, die van Vennegoor was tegen NEC
quote:
we zullen zien wie er over 34 wedstrijden bovenaan staat, dat is het enige wat telt.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax is momenteel de beste, PSV niet.
He wat? Is die van Geel toch niet zo goed, door van een zekere 9,3 miljoen naar 5 ofzo te gaan? Vanmiddag kwam je hier nog op hoge poten vertellen dat die website van je er nog nooit naast had gezeten en die krant wist het ook allemaal zo goed?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fer en Wijnaldum 12
Bahia 0.4
Biseswar 0.2
Vlaar dalijk 5 ofzo
Ahmadi 4
Daar heb ik het niet over. Momenteel is Ajax de beste. Die zijn immers kampioen geworden de laatste 2 jaarquote:Op maandag 16 juli 2012 20:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we zullen zien wie er over 34 wedstrijden bovenaan staat, dat is het enige wat telt.
Leuk man. Super.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over. Momenteel is Ajax de beste. Die zijn immers kampioen geworden de laatste 2 jaar
en op welke manier kun je daar nu rechten aan ontlenen?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over. Momenteel is Ajax de beste. Die zijn immers kampioen geworden de laatste 2 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |