Tsja, als daar gasten als Suarez en Huntelaar tussen zitten is het niet eens zo verkeerd. Voor 40 miljoen ingekocht en voor 100 miljoen verkocht. En dat is nog minus het Suarez bedrag. not bad.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Colin, Kuffour, Delorge, Urzaiz, Luque en Bakircioglu waren ook allemaal geweldenaren inderdaad.
idd jongenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat Poepon bij PSV er mee had ingeschoten.
Ik vind het vooral te vroeg om te roepen dat ze bakken met geld op gaan leverenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:12 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Het blijft altijd een risico.
Als hij er dit seizoen 20/30 zou maken levert hij nog meer op.
Scoort hij dit seizoen 10 goals.. tja.
Vind het wel te vroeg om Matavz & Wijnaldum mislukkelingen te noemen.
Hij speelde eigenlijk maar één seizoen goed, nou ja goed, hij was de beste Feyenoorder in het slechtste seizoen van Feyenoord van de afgelopen 40 jaar. Ik weet niet of dat veelzeggend is.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, mensen blijven Wijnaldum als talent zien maar ondertussen begint hij wel aan zijn zevende seizoen eredivisie. En in die zeven seizoenen heeft hij eigenlijk alleen maar furore gemaakt als buitenspeler.
Snap niet dat er dan geen 7 miljoen voor Poepon wordt geboden. Toppertje in wording.quote:
Twee seizoenen geleden? Toen was hij niet eens de beste, verre van zelfs.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij speelde eigenlijk maar één seizoen goed, nou ja goed, hij was de beste Feyenoorder in het slechtste seizoen van Feyenoord van de afgelopen 40 jaar. Ik weet niet of dat veelzeggend is.
Gaan ze ook niet. Maar wel voor meer dan aangekocht.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het vooral te vroeg om te roepen dat ze bakken met geld op gaan leveren
Wat wil je hiermee zeggen dan?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, als daar gasten als Suarez en Huntelaar tussen zitten is het niet eens zo verkeerd. Voor 40 miljoen ingekocht en voor 100 miljoen verkocht. En dat is nog minus het Suarez bedrag. not bad.
Als ze 1 miljoen meer op gaan leveren, is dat nog niet perse winst, omdat er ook een salaris betaald wordt en soms zijn er zelf premies.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gaan ze ook niet. Maar wel voor meer dan aangekocht.
Tyron is een dikke troll johquote:Op maandag 16 juli 2012 21:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Tyron neem jij jezelf wel eens serieus?
Damn maat, denk even na voordat je iets neerpleurt hier.
Dan moeten ze toch eerst speeltijd krijgen. Verwacht jij dat die 2 veel gaan spelen als de selectie zo blijft als hij nu is? Vooral voor Wijngum is dan eigenlijk gewoon geen plaats.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gaan ze ook niet. Maar wel voor meer dan aangekocht.
Dat is bij alle clubs zo, daarom heb je ook sponsors, wedstrijdinkomsten etc etc.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als ze 1 miljoen meer op gaan leveren, is dat nog niet perse winst, omdat er ook een salaris betaald wordt en soms zijn er zelf premies.
Dat het allemaal niet zo kut was als dat hij beweert.quote:
Heb ik net ook al gezegd: Salaris betaal je voor elke speler, of het nou Matavz of Wijnaldum of Manolev is.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als ze 1 miljoen meer op gaan leveren, is dat nog niet perse winst, omdat er ook een salaris betaald wordt en soms zijn er zelf premies.
Quote iets wat ik net gezegd heb en wat totaal niet serieus te nemen is? Poepon scoort er 7 bij een degraderend de Graafschap en Matavz 14 bij PSV, dan vind ik dat Poepon het beter heeft gedaan.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Tyron neem jij jezelf wel eens serieus?
Damn maat, denk even na voordat je iets neerpleurt hier.
Maar je kan nu nog geen mening geven over de aankopen van PSV. Wie weet verkoop je ze voor totaal 100 miljoen of 20 miljoen.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat het allemaal niet zo kut was als dat hij beweert.
Als je dan ook nog eens in korte tijd zo'n 70 miljoen verdient voor de club waar je werkt verdien je eigenlijk een standbeeld.
Voor Wijnaldum kan het wel eens moeilijk gaan worden wanneer Toivonen blijft inderdaad.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan moeten ze toch eerst speeltijd krijgen. Verwacht jij dat die 2 veel gaan spelen als de selectie zo blijft als hij nu is? Vooral voor Wijngum is dan eigenlijk gewoon geen plaats.
Nee, maar dan moet je Matavz minimaal voor (ong.) 8 miljoen gaan verkopen, wil je wat winst hebben.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is bij alle clubs zo, daarom heb je ook sponsors, wedstrijdinkomsten etc etc.
of is het bij Ajax anders dan?
Daar heb ik het toch ook helemaal niet over. Het was een beetje een offtopic reactie op zijn post.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar je kan nu nog geen mening geven over de aankopen van PSV. Wie weet verkoop je ze voor totaal 100 miljoen of 20 miljoen.
Zoet hield meer ballen tegen bij RKC dan Isak bij PSV.. je punt is?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Quote iets wat ik net gezegd heb en wat totaal niet serieus te nemen is? Poepon scoort er 7 bij een degraderend de Graafschap en Matavz 14 bij PSV, dan vind ik dat Poepon het beter heeft gedaan.
Fernandez scoorde er ook ooit 10 voor Excelsior.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Quote iets wat ik net gezegd heb en wat totaal niet serieus te nemen is? Poepon scoort er 7 bij een degraderend de Graafschap en Matavz 14 bij PSV, dan vind ik dat Poepon het beter heeft gedaan.
Zoet is sowieso een betere keeper dan Isak.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zoet hield meer ballen tegen bij RKC dan Isak bij PSV.. je punt is?
Fernandez doet niet onder voor een Matavz wat afgelopen seizoen op het veld stond als een lijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:21 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Fernandez scoorde er ook ooit 10 voor Excelsior.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |