Ik herinner me vooral die twee blunders vanzelfsprekend, ja. En ik lees hier wel eens dat hij het het laatste half jaar steeds beter ging doen terwijl die wedstrijd toch redelijk aan het slot was. Vandaar.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je zei net een wedstrijd en nu het hele seizoen. Ik zeg toch niet dat hij poepgoed is?
Waar zeg ik dat ik dat vind op basis van het afgelopen seizoen?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja want Tadic heeft het afgelopen seizoen geweldig gedaan..
En dan alsnog met afstand de meeste landstitels hebbenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:49 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dat was jarenlang het motto van de ajacieden. Van 2005 tot 2011
In Jong PSV het liefst.quote:
Bony is een krachtige speler, zeker weten. Hij kan ook goed achter de spits spelen.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:49 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Bony? Die is vooral erg sterk op de counter enzo toch?
In een 4-4-2 met een snelle speler zou hij wel goed zijn, want hij heeft vooral veel kracht.
Ja ik moest ook even met mijn ogen knipperen. Van Matavz stappen we over op Magikarps.quote:
statistisch moest dat natuurlijk ook een keer gebeuren...quote:
Bony is idd een baasquote:Op maandag 16 juli 2012 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bony is een krachtige speler, zeker weten. Hij kan ook goed achter de spits spelen.
Wat een baas
AZ misschien?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:52 schreef BlaZ het volgende:
Het is niet eens zo erg als we geen kampioen worden, mits we maar minimaal 2de worden en er in ieder geval gemotiveerder gespeeld word het hele seizoen.
Buiten Ajax is er gezien het spelermateriaal geen andere concurrent voor de titel.
Sluit Twente niet uit. Mits ze een goede vervanger krijgen voor De Jong.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:52 schreef BlaZ het volgende:
Het is niet eens zo erg als we geen kampioen worden, mits we maar minimaal 2de worden en er in ieder geval gemotiveerder gespeeld word het hele seizoen.
Buiten Ajax is er gezien het spelermateriaal geen andere concurrent voor de titel.
Hij is wisselvallig maar speelde ook goede wedstrijden en ook complete zaad wedstrijden. Maar ik heb het gevoel dat hij meeging met het niveau van Boumaquote:Op maandag 16 juli 2012 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik herinner me vooral die twee blunders vanzelfsprekend, ja. En ik lees hier wel eens dat hij het het laatste half jaar steeds beter ging doen terwijl die wedstrijd toch redelijk aan het slot was. Vandaar.
Twente en AZ.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:52 schreef BlaZ het volgende:
Ik denk dat van de top in nederland , feyenoord er in ieder geval niet op vooruit is gegaan.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:52 schreef BlaZ het volgende:
Bony heeft niet perse voorzetten nodig nee.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:53 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik vind Bony echt gewoon een voorbeeld voor voetballende Negers..
Gewoon gebruik maken van die afrikaanse roots, en elke dag opdrukken en dan net zoals Bony, je lichaam erin..
Ik ben echt fan van die kerel hoor.. alleen denk ik niet dat hij goed is samen met een Narsingh of Tadic, kan je beter een afmaker in de vorm van matavz hebben.
Wat een krachtmens is dat zeg! Topperquote:
Het is inderdaad afwachten.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is wisselvallig maar speelde ook goede wedstrijden en ook complete zaad wedstrijden. Maar ik heb het gevoel dat hij meeging met het niveau van BoumaMisschien dit seizoen beter met Zanka naast hem, maar eerst nog zien hoe hij gaat spelen.
Die hebben gewoon een mindere begroting en ook selectie.quote:
Twente heeft wel een goede selectie hoor?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:54 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Die hebben gewoon een mindere begroting en ook selectie.
Dat zegt niks, dat blijkt al jaren.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:54 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Die hebben gewoon een mindere begroting en ook selectie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |