Ik snakte naar een nieuw deel, maar Reya was net aan de raki gegaan.quote:
Vergeet de Orkahoogten niet.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:17 schreef KoosVogels het volgende:
Vergelijkbaar met het bouwen van nieuwe nederzettingen op de westelijke jordaanoever. Dat gebeurt ook zonder toestemming en mededogen.
Terug uit Duitsland?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:19 schreef Mutant01 het volgende:
Ik groet jullie. Vanuit een natte trein. Er zitten momenteel 2 mensen in dit treinstel. Apart om te zien.
Deze post schreeuwt om een jodenopmerking.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:19 schreef Mutant01 het volgende:
Ik groet jullie. Vanuit een natte trein. Er zitten momenteel 2 mensen in dit treinstel. Apart om te zien.
Daarom zeg ik ook terugreis, dombo.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De Duitsers waren wel wat efficienter dan twee personen per treinstel.
Je hoort overal piepende banden?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:21 schreef Mutant01 het volgende:
Kennellijk heeft bijna iedereen een last minute geboekt. Of is iedereen werkloos, dat kan ook.
U verblijft momenteel in Marokko?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:21 schreef Mutant01 het volgende:
Kennellijk heeft bijna iedereen een last minute geboekt. Of is iedereen werkloos, dat kan ook.
Het is wat dat betreft nou niet echt een prestatie om efficienter dan de ns te zijn. Het is wel fijn dat de treinen voorzien zijn van gratis internet. Dat hadden de joden toen niet.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan hadden ze om hulp kunnen Tweeten.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is wat dat betreft nou niet echt een prestatie om efficienter dan de ns te zijn. Het is wel fijn dat de treinen voorzien zijn van gratis internet. Dat hadden de joden toen niet.
Die joden waren veel te goed van vertrouwen. Simpel volk.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan hadden ze om hulp kunnen Tweeten.
Klep dicht, excuus-allochtoon.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:28 schreef Mutant01 het volgende:
Joden zijn trouwens epische mensen. Dat jullie het even weten.
Dan ben je niet episch, maar Frans. En dat is het tegenovergestelde van episch.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:29 schreef Tamashii het volgende:
Ik ben ook episch, maar geen Jood voor zover ik dat weet. Wel een stukje Frans geloof ik.
Dat moet u nodig zeggen.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan ben je niet episch, maar Frans. En dat is het tegenovergestelde van episch.
Ik sprak met iemand uit de Gaume, en mensen uit die streek zijn berucht om hun langzame articulatie.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:16 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik snakte naar een nieuw deel, maar Reya was net aan de raki gegaan.
1/8e Frans of iets in die trant. Dat betekent 7/8e episch.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan ben je niet episch, maar Frans. En dat is het tegenovergestelde van episch.
Haha jij bent een Belg.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik sprak met iemand uit de Gaume, en mensen uit die streek zijn berucht om hun langzame articulatie.
Tem.quote:
De HHS is toch gewoon dicht voor vakantie?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:38 schreef Mutant01 het volgende:
Er zullenn zometeen wel weer hordes mensen bij Den Haag HS staan....
Ik ben 1.80, jij kan niet eens bij mijn bek.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:29 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zodra ik jou op je bek sla, leer je er niet van, weet ik zeker. Je gaat er grappen over maken.
Dit vind ik toch wel zielig richting Ziba.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ben 1.80, jij kan niet eens bij mijn bek.
Wel iets anders, als jij rechtop zou staan kijk je er recht tegenaan.
Mimimimimimimimiquote:Op maandag 16 juli 2012 16:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit vind ik toch wel zielig richting Ziba.
Jij wilde toch dat wij een ondraaglijk bedrag aan rente gingen betalen, zodat onze Zuid-Europese vrienden vrolijk verder konden gaan?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:05 schreef remlof het volgende:
[..]
De Nederlandse staat heeft maandag 2,38 miljard euro opgehaald met kortlopende leningen. De rente over die leningen lag een fractie lager dan 0 procent, wat betekent dat investeerders geld toeleggen op de lening.
In één dag 2,38 miljard opgehaald met het uitschrijven van een lening? Doe dat nog een paar keer en ons financieringstekort is weg
Dat waren alleen de treinen richting oosten.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is hij ook gewoon.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:43 schreef Mutant01 het volgende:
Ik vind tem de coolste user op dit forum. Dat mag ook eens gezegd worden.
Ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit zei tijdens dat soort activiteiten.quote:
Moet je ook niet zoveel zuipen.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit zei tijdens dat soort activiteiten.
wat vind jij? En wat vind je van mij? Een religieuze aap zonder gevoel voor humor of enige intelectuele capaciteiten? Je begrijpt het: ik ben zoekende naar mijn identiteit. Ik wil bevestiging.quote:
Ik zuip niet, ik drink af en toe een glaasje wijn v_P.quote:
Daar doet u Reya tekort.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:43 schreef Mutant01 het volgende:
Ik vind tem de coolste user op dit forum. Dat mag ook eens gezegd worden.
Ga ik nu quotes uit het verleden zoeken of niet.....quote:Op maandag 16 juli 2012 16:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zuip niet, ik drink af en toe een glaasje wijn v_P.
Ik heb nooit gezegd dat ik zuip, dus punt onbewezen.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ga ik nu quotes uit het verleden zoeken of niet.....
quote:Op maandag 16 juli 2012 16:51 schreef Friek_ het volgende:
Verdomme, wat heb ik zojuist toch een briljant paper ingeleverd.
Tijd om te zuipen.
quote:Op maandag 16 juli 2012 16:51 schreef Friek_ het volgende:
Verdomme, wat heb ik zojuist toch een briljant paper ingeleverd.
Tijd om te zuipen.
Je bent vaak genoeg dronken hier aanwezig geweest en bent over seks gaan praten, andere users hebben je daar ook op aangesproken.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik zuip, dus punt onbewezen.
Ik ben nog nooit dronken geweest v_P. En ik praat altijd over seks, dat is een interesse van mij.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je bent vaak genoeg dronken hier aanwezig geweest en bent over seks gaan praten, andere users hebben je daar ook op aangesproken.
Je bent nooit dronken geweest? Dat zei Boris Jeltsin ook.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit dronken geweest v_P. En ik praat altijd over seks, dat is een interesse van mij.
Jazeker. Moest nog een tweedejaarsvak inhalen, maar heb daar binnen enkele dagen paper voor geschreven waar de gemiddelde masterstudent nog jaloers op zal zijn. Gelukkig blijf ik ondanks dit alles bescheiden.quote:
Dat kan best, maar ik meen het. Ik ben natuurlijk wel eens aangeschoten, maar nooit dronken.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je bent nooit dronken geweest? Dat zei Boris Jeltsin ook.
En nu master in de bijstand?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jazeker. Moest nog een tweedejaarsvak inhalen, maar heb daar binnen enkele dagen paper voor geschreven waar de gemiddelde masterstudent nog jaloers op zal zijn. Gelukkig blijf ik ondanks dit alles bescheiden.
Eerste diploma op zak nu.
Netjes! Gefeliciteerd.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jazeker. Moest nog een tweedejaarsvak inhalen, maar heb daar binnen enkele dagen paper voor geschreven waar de gemiddelde masterstudent nog jaloers op zal zijn. Gelukkig blijf ik ondanks dit alles bescheiden.
Van harte.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Tem lijkt me een man met goede omgangsvormen, die niet op geld gefixeerd is, en de tijd neemt voor dingen die hij leuk vindt. Verder kan ik (nog) niet over hem oordelen. Jij bent een slim mannetje dat alle discussies wint, maar je hebt recentelijk ontdekt dat je daar bij commerciële advocatenkantoren niets mee kunt (vermoed ik). Jouw verhaal is het verhaal dat eigenlijk ook ons verhaal is: jongen heeft grote dromen, jongen wordt met de wereld geconfronteerd, jongen moet zijn plannen wijzigen. Ha.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
wat vind jij? En wat vind je van mij? Een religieuze aap zonder gevoel voor humor of enige intelectuele capaciteiten? Je begrijpt het: ik ben zoekende naar mijn identiteit. Ik wil bevestiging.
Deze?quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:53 schreef Ziba het volgende:
[..]
Precies. Niks. Als ik nou zou posten 'hihiih lekker aan de wijn straksjes heerlijk ben dronken' en zou posten op welke manieren ik het fijn vind om uitgewoond te worden zoals Tamashii bijvoorbeeld doet, ok, dan kan ik de achterdocht begrijpen. Maar ik post niks geks. Gewoon normaal zelfs.
Master organisatie- en bedrijfsethiek vanaf september. Loze praatjes verkopen. Al word ik toch docent verder.quote:
Bedrijfsethiek?quote:Op maandag 16 juli 2012 17:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Master organisatie- en bedrijfsethiek vanaf september. Loze praatjes verkopen. Al word ik toch docent verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
Bek dicht, kwaadaardige dwerg.quote:
Om mensen tegen de haren in te strijken ga ik eerder met de libertariers aan de haal.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bedrijfsethiek?
Godnondejuuu, ga jij zo iemand worden die dan op de ZuidAs preken gaat houden dat graaien toch echt niet kan?
Henk?quote:Op maandag 16 juli 2012 17:09 schreef TitusPullo het volgende:
Er moet toch iemand voor de filosofen op de bres springen.
Die man is zo langzamerhand net zo'n aanfluiting als Wilders.quote:
Het is meer een maniertje geworden inderdaad maar ik vind de foto wel grappig.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:11 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Die man is zo langzamerhand net zo'n aanfluiting als Wilders.
Ik anders wel.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:17 schreef Nautilus. het volgende:
Ik denk dat Muttie verlangt naar de tijd dat Autodidact, PJORourke en Apropos hier nog gezellig aan de bar zaten, en Monidique met goede, akelige opmerkingen de sfeer verpestte, want dat was soms best leuk.
Ja, daaaaaaaaaaaaaag! Dan moet ik een sociaal iets gaan creeeren in de buitenwereld.quote:
Douchewijnproeverijen.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, daaaaaaaaaaaaaag! Dan moet ik een sociaal iets gaan creeeren in de buitenwereld.
Alsnog gefeliciteerdquote:Op maandag 16 juli 2012 17:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Master organisatie- en bedrijfsethiek vanaf september. Loze praatjes verkopen. Al word ik toch docent verder.
Erik kwam recentelijk ook met hetzelfde idee, Drugshond vond het hier ook minder leuk worden.quote:
Ik mis een bed.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:34 schreef Boze_Appel het volgende:
Opmerkelijke foto's van Funda #81
120k voor 13m2.
Ach, dat gezeur over dat het vroeger leuker was. Dat soort types zitten ook altijd in de hoek van de kroeg te zemelen. Ik kan er nooit zoveel mee.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Erik kwam recentelijk ook met hetzelfde idee, Drugshond vond het hier ook minder leuk worden.
Het lijkt er inderdaad op dat de POL-SC een beetje op z'n einde loopt, met name door toedoen van die jonge rechtse honden die alles verpesten.
quote:Op maandag 16 juli 2012 17:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Erik kwam recentelijk ook met hetzelfde idee, Drugshond vond het hier ook minder leuk worden.
Het lijkt er inderdaad op dat de POL-SC een beetje op z'n einde loopt, met name door toedoen van die jonge rechtse honden die alles verpesten.
In een literair cafe.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Ach, dat gezeur over dat het vroeger leuker was. Dat soort types zitten ook altijd in de hoek van de kroeg te zemelen. Ik kan er nooit zoveel mee.
Dat heeft het meer te maken met het praatgroep-sfeertje dat hier af en toe hangt.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, omdat ik me dat later kan veroorloven. Als ik de bonusjes van de VVD nodig heb zou ik het wel weten.quote:
Wel mooi als je bezoek hebt dan. Iedereen opstaan, ik wil slapen!quote:Op maandag 16 juli 2012 17:36 schreef Auti het volgende:
[..]
Slaapbank... Dekbed ligt er boven op een plankje.
Verplicht elke dag je bed opmaken, anders kan je niet zitten.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:36 schreef Auti het volgende:
[..]
Slaapbank... Dekbed ligt er boven op een plankje.
Ergens ben je best een leuke usert.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, Euribob valt daar niet onder.
Wel lekker knus voor feestjes.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wel mooi als je bezoek hebt dan. Iedereen opstaan, ik wil slapen!
Hoho, we hebben toch nieuw bloed nu.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat heeft het meer te maken met het praatgroep-sfeertje dat hier af en toe hangt.
Meer ruimte heb je toch ook niet nodig? Maar de prijs is inderdaad aan de happige kant.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:34 schreef Boze_Appel het volgende:
Opmerkelijke foto's van Funda #81
120k voor 13m2.
Hier is alles bespreekbaar.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat heeft het meer te maken met het praatgroep-sfeertje dat hier af en toe hangt.
Ik heb 25 meter geloof ik.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Meer ruimte heb je toch ook niet nodig? Maar de prijs is inderdaad aan de happige kant.
Wie dan?quote:
De bobs, monkeyyy, Ziba en Reya.quote:
13 m2 woonruimte, 12 m2 pens.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ergens moet die pens ook blijven.
Sowieso zou ik nooit mensen uitnodigen, ik haat mensen.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:42 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik zou geen mensen durven uit te nodigen als ik zo zou wonen.
Erik weet het zelf ook niet meer zo goed, geloof ik.quote:
No shit, dombo.quote:
Dan is het ook duidelijk waarom geen bed aanwezig is, gewoon tegen de muur leunen en dan komt het goed.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 17:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan is het ook duidelijk waarom geen bed aanwezig is, gewoon tegen de muur leunen en dan komt het goed.
Driewerf hoera. Reya is trouwens verre van nieuw.quote:
Ik voel me echt heel prettig met jou in het leger, maar niet heus, eigenaardig mannetje.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sowieso zou ik nooit mensen uitnodigen, ik haat mensen.
Trololololoquote:Op maandag 16 juli 2012 17:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat ik ook een kloon ben?
Ga is VKZ SP'ers pesten ofzo.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:44 schreef eriksd het volgende:
Oke, allemaal nog 1 post en dan gooi ik hem op slot.
quote:Op maandag 16 juli 2012 17:44 schreef eriksd het volgende:
Oke, allemaal nog 1 post en dan gooi ik hem op slot.
Ik wil niet met die post eindigen.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat ik ook een kloon ben?
Klep dicht.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:45 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik voel me echt heel prettig met jou in het leger, maar niet heus, eigenaardig mannetje.
Ja, zo ben ik ook wel een beetje.. Maarja, stel dat je een leuke dame ontmoet en het klikt en dergelijke.. dan neem je haar toch niet mee naar zo'n hokje?quote:Op maandag 16 juli 2012 17:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sowieso zou ik nooit mensen uitnodigen, ik haat mensen.
Heerlijk, zo'n goed gebekte, dikke rechercheur. Onmisbaar voor een B-film.quote:
Lekker de NRC lezen, met een borreltje en een leesbril aan het einde van je neus.quote:
Hoe dacht je dat het gemiddelde studentenbunkertje eruit ziet dan?quote:Op maandag 16 juli 2012 17:45 schreef Auti het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik ook wel een beetje.. Maarja, stel dat je een leuke dame ontmoet en het klikt en dergelijke.. dan neem je haar toch niet mee naar zo'n hokje?
Huilie.quote:
Ik ben verliefd op Scandalous.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:46 schreef eriksd het volgende:
Nog laatste liefdesverklaringen? Dingen die je altijd al had willen zeggen?
Ja, maar die zijn niet 120k en/of koop. Wel lekker naar huis rollen vanaf het centrum.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe dacht je dat het gemiddelde studentenbunkertje eruit ziet dan?
ERIK!quote:Op maandag 16 juli 2012 17:46 schreef eriksd het volgende:
Nog laatste liefdesverklaringen? Dingen die je altijd al had willen zeggen?
De meeste dames in Amsterdam werken in dergelijke hokjes, alleen dan met rood licht erbij.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:45 schreef Auti het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik ook wel een beetje.. Maarja, stel dat je een leuke dame ontmoet en het klikt en dergelijke.. dan neem je haar toch niet mee naar zo'n hokje?
In ieder geval geen 120.000 ekkers.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen idee.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tegenhanger van Arolsen, maar ik wist het al hoor Robin.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:47 schreef robin007bond het volgende:
Dat ik stiekem links ben en rechts een slecht imago probeer te geven door getroll.
Precies. KOM OP DAN, BOLLE!quote:Op maandag 16 juli 2012 17:47 schreef KoosVogels het volgende:
Wees een vent en gooI de boel echt dicht.
JA, altijd naar het huis van de vrouw. Dat moet ik ook wel, ga ze niet meenemen naar zolderquote:Op maandag 16 juli 2012 17:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De meeste dames in Amsterdam werken in dergelijke hokjes, alleen dan met rood licht erbij.
Hoewel ik heb geleerd dat je nooit een vrouw mee naar heus moet nemen, stel je voor dat ze zwanger van je wordt of erachter komt dat de platjes toch echt van jou afkomstig zijn, dan weet ze meteen waar je woont. Dus altijd naar het huis van de vrouw gaan en jezelf met een kloon-identiteit voorstellen.
Zou het ook een onprettig idee vinden als iemand in mijn autistenaura binnendringt.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:51 schreef Auti het volgende:
[..]
JA, altijd naar het huis van de vrouw. Dat moet ik ook wel, ga ze niet meenemen naar zolder
Ach, daar maakt iedereen zich zo nu en dan schuldig aan volgens mij.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog eens het gevoel dat je haar echt veroverd hebt.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:51 schreef Auti het volgende:
[..]
JA, altijd naar het huis van de vrouw. Dat moet ik ook wel, ga ze niet meenemen naar zolder
Ik stel een ceremoniële functie voor voor Erik.quote:
Lintjes doorbreken met zijn buik. Ziba leest de kloonrede voor.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik stel een ceremoniële functie voor voor Erik.
quote:Op maandag 16 juli 2012 17:54 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Lintjes doorbreken met zijn buik. Ziba leest de kloonrede voor.
Erik die de troonrede opeet, ik zie er de humor wel van in.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:54 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Lintjes doorbreken met zijn buik. Ziba leest de kloonrede voor.
Geen van die drie.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:55 schreef eriksd het volgende:
Wie is erin geslaagd de gemoederen binnen no-time zo bezig te houden als Ziba? Php? V_P?
sjun en Monidique.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:55 schreef eriksd het volgende:
Wie is erin geslaagd de gemoederen binnen no-time zo bezig te houden als Ziba? Php? V_P?
Vind je het gek, komt er eens een aantrekkelijk meisje langs, is meteen het hoofd van alle introverte triestelingen op hol.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:55 schreef eriksd het volgende:
EetGaaf.quote:
Hosties = lichaam van Jezusquote:
Nee, dat wordt het pas nadat een priester Hoc est enim Corpus Meum heeft gezegd. Het is gewoon eetpapier.quote:
In een pan braken en dat net zolang koken totdat het vaste vorm aanneemt.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:02 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat is het recept voor hosti eigenlijk?
Men neme een Jezus en bewaart zijn bloed voor de wijn, daarna schaaft men de Jezus in kleine plakjes. Daarna bakken tot ze goudkleurig zien in een voorverwaarmde oven op 666 graden.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:02 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat is het recept voor hosti eigenlijk?
quote:Op maandag 16 juli 2012 18:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In een pan braken en dat net zolang koken totdat het vaste vorm aanneemt.
Die heeft ie alquote:Op maandag 16 juli 2012 17:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik stel een ceremoniële functie voor voor Erik.
Die eetwedstrijden duren ook steeds langer.quote:
Geen idee, wellicht de mensen die ik aanstuur.quote:
Je bent nu al ophooggebabbeld naar manager?quote:Op maandag 16 juli 2012 18:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, wellicht de mensen die ik aanstuur.
Fout, je meerdere heeft het altijd gedaan.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, wellicht de mensen die ik aanstuur.
Was het maar zo'n feest, heb een coördinerende rol maar manager is me niet toebedeeld nochtans. Sowieso hebben we bij de bank eigenlijk maar weinig mensen met de baan "manager". We drinken weinig Cup-a-Soup zegmaar.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je bent nu al ophooggebabbeld naar manager?
Lees ze eens voor.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:15 schreef robin007bond het volgende:
Oh man. Nu ik m'n notes kan lezen besef ik wat voor verknipt persoon ik ben.
En vooral hoe hobbyloos mods zijn.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:15 schreef robin007bond het volgende:
Hoe ben je daar eigenlijk binnengerold, zo zonder diploma?quote:Op maandag 16 juli 2012 18:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, heb een coördinerende rol maar manager is me niet toebedeeld nochtans. Sowieso hebben we bij de bank eigenlijk maar weinig mensen met de baan "manager". We drinken weinig Cup-a-Soup zegmaar.
Hoezo zonder diploma?quote:Op maandag 16 juli 2012 18:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hoe ben je daar eigenlijk binnengerold, zo zonder diploma?
Is ook maar een titel natuurlijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, heb een coördinerende rol maar manager is me niet toebedeeld nochtans. Sowieso hebben we bij de bank eigenlijk maar weinig mensen met de baan "manager". We drinken weinig Cup-a-Soup zegmaar.
22.quote:
Dat is waar, teamleider wordt vaker gebruikt.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 18:15 schreef robin007bond het volgende:
UTS diploma.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 18:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar, teamleider wordt vaker gebruikt.
Ja, zo ongeveer ziet mijn werkdag eruit:quote:
Hij lijkt op mij.quote:
Ik moet bij jou altijd aan David Brent denken:quote:
Pas nadat je mijn dreig-DM openbaar hebt gemaakt.quote:
Ik mis de augurken.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:29 schreef TitusPullo het volgende:
Nasi met gebakken ei, komkommer en gebakken uitjes.
Wel dus.quote:
Waar ik komkommer zei moet het augurk zijn. Stop de tijd.quote:
Note!quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 18:33 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Waar ik komkommer zei moet het augurk zijn. Stop de tijd.
Is het teminste nog wat waard als ik een basic-abbo neem.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 18:33 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Held.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:33 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wat? Het is nou eenmaal zo. Als ik rechtop sta kijk ik niet in zijn gezicht. Eerder bij z'n tieten ofzo.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit vind ik toch wel zielig richting Ziba.
Geen zorgen, ik ga we'll met iemand anders het vondelpark betreden 's nachts.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, heb je iemand om mee het vondelpark in te gaan 's nachts. De wegen scheiden wel op enig moment vrees ik voor je
Dit is toch best wel een goede counter.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wat? Het is nou eenmaal zo. Als ik rechtop sta kijk ik niet in zijn gezicht. Eerder bij z'n tieten ofzo.
De POL-SCquote:
Elton John?quote:Op maandag 16 juli 2012 18:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wat? Het is nou eenmaal zo. Als ik rechtop sta kijk ik niet in zijn gezicht. Eerder bij z'n tieten ofzo.
[..]
Geen zorgen, ik ga we'll met iemand anders het vondelpark betreden 's nachts.
Zijn daar ook niet die blikgroenten van?quote:De gemeente Iwaki heeft laten weten dat er in het zeewater een radioactief stralingsniveau van minder dan 1 Becquerel per liter water is en dat levert geen gevaar voor de gezondheid op.
Ben je in de war met Bonduelle?quote:Op maandag 16 juli 2012 18:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zijn daar ook niet die blikgroenten van?
Dat was de grap, dombo.quote:
Eet u groenten?quote:Op maandag 16 juli 2012 18:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zijn daar ook niet die blikgroenten van?
De plek waar je staat in de kledingwinkel.quote:
Bent u bijziend?quote:
Ik ben altijd grappig.quote:
Het houdt inderdaad niet op, dat blijft nog maanden zo doorgaan. Zelfs als ik weg ben. Blijft gek.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:55 schreef eriksd het volgende:
Het is maar wat je als een feit ziet als hij beweerd dat je net zo ver komt als zijn geslachtsdeel en alle inseminaties.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:06 schreef Ziba het volgende:
[..]
Het was niet bedoeld als een tegenaanval natuurlijk maar als een feit :p
Met een -t. Verder: inseminaties?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is maar wat je als een feit ziet als hij beweerd dat je net zo ver komt als zijn geslachtsdeel en alle inseminaties.
Je begon al over inseminaties inderdaad.quote:
Inseminaties?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is maar wat je als een feit ziet als hij beweerd dat je net zo ver komt als zijn geslachtsdeel en alle inseminaties.
Misschien moet je lezen over wat ik specifiek als feit bestempel en wat niet.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neuh tis weer goed zo, slecht weer en inseminaties...quote:Op maandag 16 juli 2012 19:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
Misschien moet je lezen over wat ik specifiek als feit bestempel en wat niet.
Nouja, als zijn tieten bij zijn geslachtsdeel hangen zit je nu met een probleem.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
Misschien moet je lezen over wat ik specifiek als feit bestempel en wat niet.
Eerder als zijn tieten groter zijn dan die van haar.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, als zijn tieten bij zijn geslachtsdelen hangen zit je nu met een probleem.
Ok. Maar het is dus geen feit dat ik tot aan zijn lul kom maar tot zijn tieten. Ik ben geen lilliputter ofzo.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neuh tis weer goed zo, slecht weer en inseminaties...
Wil je eigenlijk kinderen?
Het zijn niet mijn woorden.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:15 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ok. Maar het is dus geen feit dat ik tot aan zijn lul kom maar tot zijn tieten. Ik ben geen lilliputter ofzo.
Ja, jij?
Ook niet die van mij.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het zijn niet mijn woorden.
Nee. Hooguit geadopteerd.
quote:Op maandag 16 juli 2012 19:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eerder als zijn tieten groter zijn dan die van haar.
Omdat ik het hypocriet vind om kinderen te nemen als er zoveel in een weeshuis zitten weg te rotten.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:17 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ook niet die van mij.
Waarom geadopteerd?
Hmm, vanuit vroeger herinner ik me dat als een heel leuk spel.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:17 schreef Tem het volgende:
Misschien kan Koos ook zijn bijdrage leveren aan deze zakdoekje leggen sessie.
Die legt meteen een knoop in de zakdoek.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:17 schreef Tem het volgende:
Misschien kan Koos ook zijn bijdrage leveren aan deze zakdoekje leggen sessie.
Misschien kan je ervoor zorgen dat die mensen in die vieze landen waar ze toch niet voor de kinderen kunnen zorgen en in weeshuizen belanden niemand meer bezwangeren en/of bezwangerd worden. Dan is het ook niet meer hypocriet. In jouw ogen.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omdat ik het hypocriet vind om kinderen te nemen als er zoveel in een weeshuis zitten weg te rotten.
Ik heb het puur over Nederland.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:19 schreef Ziba het volgende:
[..]
Misschien kan je ervoor zorgen dat die mensen in die vieze landen waar ze toch niet voor de kinderen kunnen zorgen en in weeshuizen belanden niemand meer bezwangeren en/of bezwangerd worden. Dan is het ook niet meer hypocriet. In jouw ogen.
Oke.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omdat ik het hypocriet vind om kinderen te nemen als er zoveel in een weeshuis zitten weg te rotten.
Zorg er dan voor dat aso's in Nederland geen kinderen meer nemen, wie weet is dat haalbaar. Overigens vind ik het we'll een rare reden.quote:
Ik vind het raar dat jij het meteen over aso's hebt. Naar mijn weten houden die ze meestal zelf thuis en zorgen ze door middel van misdaad en criminaliteit dat die jongeren niet uit huis worden geplaatst.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:21 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zorg er dan voor dat aso's in Nederland geen kinderen meer nemen, wie weet is dat haalbaar. Overigens vind ik het we'll een rare reden.
Ach, wellicht komt er ooit een man die mij kan overtuigen van zijn gelijk.quote:
Neem jij lekker een zielig weesje, laat ik mij mooi bezwangeren in de toekomst. Ieder zijn ding.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat jij het meteen over aso's hebt. Naar mijn weten houden die ze meestal zelf thuis en zorgen ze door middel van misdaad en criminaliteit dat die jongeren niet uit huis worden geplaatst.
Ik neem voorlopig helemaal niks, en al helemaal geen striae en cellulitis.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:23 schreef Ziba het volgende:
[..]
Neem jij lekker een zielig weesje, laat ik mij mooi bezwangeren in de toekomst. Ieder zijn ding.
Haha, waarom?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:21 schreef GSbrder het volgende:
Ik vind het hypocriet om niet-gehandicapte kinderen te adopteren.
Oom Henk.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach, wellicht komt er ooit een man die mij kan overtuigen van zijn gelijk.
Titus gelijk schijnt zeer overtuigend te zijnquote:Op maandag 16 juli 2012 19:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach, wellicht komt er ooit een man die mij kan overtuigen van zijn gelijk.
Krijg je ook wel zonder kinderen.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik neem voorlopig helemaal niks, en al helemaal geen striae en cellulitis.
Zou ik ook zeggen.quote:
Interessant.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Titus gelijk schijnt zeer overtuigend te zijn
Ik heb er een neusje voor.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Titus gelijk schijnt zeer overtuigend te zijn
Ja hoor, op je 40ste misschien. Met kinderen al tussen je 20 en 30.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |