Ik mis de augurken.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:29 schreef TitusPullo het volgende:
Nasi met gebakken ei, komkommer en gebakken uitjes.
Wel dus.quote:
Waar ik komkommer zei moet het augurk zijn. Stop de tijd.quote:
Note!quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 18:33 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Waar ik komkommer zei moet het augurk zijn. Stop de tijd.
Is het teminste nog wat waard als ik een basic-abbo neem.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 18:33 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Held.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:33 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wat? Het is nou eenmaal zo. Als ik rechtop sta kijk ik niet in zijn gezicht. Eerder bij z'n tieten ofzo.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit vind ik toch wel zielig richting Ziba.
Geen zorgen, ik ga we'll met iemand anders het vondelpark betreden 's nachts.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, heb je iemand om mee het vondelpark in te gaan 's nachts. De wegen scheiden wel op enig moment vrees ik voor je
Dit is toch best wel een goede counter.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wat? Het is nou eenmaal zo. Als ik rechtop sta kijk ik niet in zijn gezicht. Eerder bij z'n tieten ofzo.
De POL-SCquote:
Elton John?quote:Op maandag 16 juli 2012 18:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wat? Het is nou eenmaal zo. Als ik rechtop sta kijk ik niet in zijn gezicht. Eerder bij z'n tieten ofzo.
[..]
Geen zorgen, ik ga we'll met iemand anders het vondelpark betreden 's nachts.
Zijn daar ook niet die blikgroenten van?quote:De gemeente Iwaki heeft laten weten dat er in het zeewater een radioactief stralingsniveau van minder dan 1 Becquerel per liter water is en dat levert geen gevaar voor de gezondheid op.
Ben je in de war met Bonduelle?quote:Op maandag 16 juli 2012 18:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zijn daar ook niet die blikgroenten van?
Dat was de grap, dombo.quote:
Eet u groenten?quote:Op maandag 16 juli 2012 18:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zijn daar ook niet die blikgroenten van?
De plek waar je staat in de kledingwinkel.quote:
Bent u bijziend?quote:
Ik ben altijd grappig.quote:
Het houdt inderdaad niet op, dat blijft nog maanden zo doorgaan. Zelfs als ik weg ben. Blijft gek.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:55 schreef eriksd het volgende:
Wie is erin geslaagd de gemoederen binnen no-time zo bezig te houden als Ziba? Php? V_P?
Het is maar wat je als een feit ziet als hij beweerd dat je net zo ver komt als zijn geslachtsdeel en alle inseminaties.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:06 schreef Ziba het volgende:
[..]
Het was niet bedoeld als een tegenaanval natuurlijk maar als een feit :p
Met een -t. Verder: inseminaties?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is maar wat je als een feit ziet als hij beweerd dat je net zo ver komt als zijn geslachtsdeel en alle inseminaties.
Je begon al over inseminaties inderdaad.quote:
Inseminaties?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is maar wat je als een feit ziet als hij beweerd dat je net zo ver komt als zijn geslachtsdeel en alle inseminaties.
Misschien moet je lezen over wat ik specifiek als feit bestempel en wat niet.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neuh tis weer goed zo, slecht weer en inseminaties...quote:Op maandag 16 juli 2012 19:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
Misschien moet je lezen over wat ik specifiek als feit bestempel en wat niet.
Nouja, als zijn tieten bij zijn geslachtsdeel hangen zit je nu met een probleem.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
Misschien moet je lezen over wat ik specifiek als feit bestempel en wat niet.
Eerder als zijn tieten groter zijn dan die van haar.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, als zijn tieten bij zijn geslachtsdelen hangen zit je nu met een probleem.
Ok. Maar het is dus geen feit dat ik tot aan zijn lul kom maar tot zijn tieten. Ik ben geen lilliputter ofzo.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neuh tis weer goed zo, slecht weer en inseminaties...
Wil je eigenlijk kinderen?
Het zijn niet mijn woorden.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:15 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ok. Maar het is dus geen feit dat ik tot aan zijn lul kom maar tot zijn tieten. Ik ben geen lilliputter ofzo.
Ja, jij?
Ook niet die van mij.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het zijn niet mijn woorden.
Nee. Hooguit geadopteerd.
quote:Op maandag 16 juli 2012 19:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eerder als zijn tieten groter zijn dan die van haar.
Omdat ik het hypocriet vind om kinderen te nemen als er zoveel in een weeshuis zitten weg te rotten.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:17 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ook niet die van mij.
Waarom geadopteerd?
Hmm, vanuit vroeger herinner ik me dat als een heel leuk spel.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:17 schreef Tem het volgende:
Misschien kan Koos ook zijn bijdrage leveren aan deze zakdoekje leggen sessie.
Die legt meteen een knoop in de zakdoek.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:17 schreef Tem het volgende:
Misschien kan Koos ook zijn bijdrage leveren aan deze zakdoekje leggen sessie.
Misschien kan je ervoor zorgen dat die mensen in die vieze landen waar ze toch niet voor de kinderen kunnen zorgen en in weeshuizen belanden niemand meer bezwangeren en/of bezwangerd worden. Dan is het ook niet meer hypocriet. In jouw ogen.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omdat ik het hypocriet vind om kinderen te nemen als er zoveel in een weeshuis zitten weg te rotten.
Ik heb het puur over Nederland.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:19 schreef Ziba het volgende:
[..]
Misschien kan je ervoor zorgen dat die mensen in die vieze landen waar ze toch niet voor de kinderen kunnen zorgen en in weeshuizen belanden niemand meer bezwangeren en/of bezwangerd worden. Dan is het ook niet meer hypocriet. In jouw ogen.
Oke.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omdat ik het hypocriet vind om kinderen te nemen als er zoveel in een weeshuis zitten weg te rotten.
Zorg er dan voor dat aso's in Nederland geen kinderen meer nemen, wie weet is dat haalbaar. Overigens vind ik het we'll een rare reden.quote:
Ik vind het raar dat jij het meteen over aso's hebt. Naar mijn weten houden die ze meestal zelf thuis en zorgen ze door middel van misdaad en criminaliteit dat die jongeren niet uit huis worden geplaatst.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:21 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zorg er dan voor dat aso's in Nederland geen kinderen meer nemen, wie weet is dat haalbaar. Overigens vind ik het we'll een rare reden.
Ach, wellicht komt er ooit een man die mij kan overtuigen van zijn gelijk.quote:
Neem jij lekker een zielig weesje, laat ik mij mooi bezwangeren in de toekomst. Ieder zijn ding.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat jij het meteen over aso's hebt. Naar mijn weten houden die ze meestal zelf thuis en zorgen ze door middel van misdaad en criminaliteit dat die jongeren niet uit huis worden geplaatst.
Ik neem voorlopig helemaal niks, en al helemaal geen striae en cellulitis.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:23 schreef Ziba het volgende:
[..]
Neem jij lekker een zielig weesje, laat ik mij mooi bezwangeren in de toekomst. Ieder zijn ding.
Haha, waarom?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:21 schreef GSbrder het volgende:
Ik vind het hypocriet om niet-gehandicapte kinderen te adopteren.
Oom Henk.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach, wellicht komt er ooit een man die mij kan overtuigen van zijn gelijk.
Titus gelijk schijnt zeer overtuigend te zijnquote:Op maandag 16 juli 2012 19:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach, wellicht komt er ooit een man die mij kan overtuigen van zijn gelijk.
Krijg je ook wel zonder kinderen.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik neem voorlopig helemaal niks, en al helemaal geen striae en cellulitis.
Zou ik ook zeggen.quote:
Interessant.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Titus gelijk schijnt zeer overtuigend te zijn
Ik heb er een neusje voor.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Titus gelijk schijnt zeer overtuigend te zijn
Ja hoor, op je 40ste misschien. Met kinderen al tussen je 20 en 30.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |