Ik mis de augurken.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:29 schreef TitusPullo het volgende:
Nasi met gebakken ei, komkommer en gebakken uitjes.
Wel dus.quote:
Waar ik komkommer zei moet het augurk zijn. Stop de tijd.quote:
Note!quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 18:33 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Waar ik komkommer zei moet het augurk zijn. Stop de tijd.
Is het teminste nog wat waard als ik een basic-abbo neem.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 18:33 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Held.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:33 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wat? Het is nou eenmaal zo. Als ik rechtop sta kijk ik niet in zijn gezicht. Eerder bij z'n tieten ofzo.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit vind ik toch wel zielig richting Ziba.
Geen zorgen, ik ga we'll met iemand anders het vondelpark betreden 's nachts.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, heb je iemand om mee het vondelpark in te gaan 's nachts. De wegen scheiden wel op enig moment vrees ik voor je
Dit is toch best wel een goede counter.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wat? Het is nou eenmaal zo. Als ik rechtop sta kijk ik niet in zijn gezicht. Eerder bij z'n tieten ofzo.
De POL-SCquote:
Elton John?quote:Op maandag 16 juli 2012 18:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wat? Het is nou eenmaal zo. Als ik rechtop sta kijk ik niet in zijn gezicht. Eerder bij z'n tieten ofzo.
[..]
Geen zorgen, ik ga we'll met iemand anders het vondelpark betreden 's nachts.
Zijn daar ook niet die blikgroenten van?quote:De gemeente Iwaki heeft laten weten dat er in het zeewater een radioactief stralingsniveau van minder dan 1 Becquerel per liter water is en dat levert geen gevaar voor de gezondheid op.
Ben je in de war met Bonduelle?quote:Op maandag 16 juli 2012 18:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zijn daar ook niet die blikgroenten van?
Dat was de grap, dombo.quote:
Eet u groenten?quote:Op maandag 16 juli 2012 18:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zijn daar ook niet die blikgroenten van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |