13 m2 woonruimte, 12 m2 pens.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ergens moet die pens ook blijven.
Sowieso zou ik nooit mensen uitnodigen, ik haat mensen.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:42 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik zou geen mensen durven uit te nodigen als ik zo zou wonen.
Erik weet het zelf ook niet meer zo goed, geloof ik.quote:
No shit, dombo.quote:
Dan is het ook duidelijk waarom geen bed aanwezig is, gewoon tegen de muur leunen en dan komt het goed.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 17:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan is het ook duidelijk waarom geen bed aanwezig is, gewoon tegen de muur leunen en dan komt het goed.
Driewerf hoera. Reya is trouwens verre van nieuw.quote:
Ik voel me echt heel prettig met jou in het leger, maar niet heus, eigenaardig mannetje.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sowieso zou ik nooit mensen uitnodigen, ik haat mensen.
Trololololoquote:Op maandag 16 juli 2012 17:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat ik ook een kloon ben?
Ga is VKZ SP'ers pesten ofzo.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:44 schreef eriksd het volgende:
Oke, allemaal nog 1 post en dan gooi ik hem op slot.
quote:Op maandag 16 juli 2012 17:44 schreef eriksd het volgende:
Oke, allemaal nog 1 post en dan gooi ik hem op slot.
Ik wil niet met die post eindigen.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat ik ook een kloon ben?
Klep dicht.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:45 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik voel me echt heel prettig met jou in het leger, maar niet heus, eigenaardig mannetje.
Ja, zo ben ik ook wel een beetje.. Maarja, stel dat je een leuke dame ontmoet en het klikt en dergelijke.. dan neem je haar toch niet mee naar zo'n hokje?quote:Op maandag 16 juli 2012 17:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sowieso zou ik nooit mensen uitnodigen, ik haat mensen.
Heerlijk, zo'n goed gebekte, dikke rechercheur. Onmisbaar voor een B-film.quote:
Lekker de NRC lezen, met een borreltje en een leesbril aan het einde van je neus.quote:
Hoe dacht je dat het gemiddelde studentenbunkertje eruit ziet dan?quote:Op maandag 16 juli 2012 17:45 schreef Auti het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik ook wel een beetje.. Maarja, stel dat je een leuke dame ontmoet en het klikt en dergelijke.. dan neem je haar toch niet mee naar zo'n hokje?
Huilie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |