quote:Op maandag 16 juli 2012 16:51 schreef Friek_ het volgende:
Verdomme, wat heb ik zojuist toch een briljant paper ingeleverd.
Tijd om te zuipen.
Je bent vaak genoeg dronken hier aanwezig geweest en bent over seks gaan praten, andere users hebben je daar ook op aangesproken.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik zuip, dus punt onbewezen.
Ik ben nog nooit dronken geweest v_P. En ik praat altijd over seks, dat is een interesse van mij.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je bent vaak genoeg dronken hier aanwezig geweest en bent over seks gaan praten, andere users hebben je daar ook op aangesproken.
Je bent nooit dronken geweest? Dat zei Boris Jeltsin ook.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit dronken geweest v_P. En ik praat altijd over seks, dat is een interesse van mij.
Jazeker. Moest nog een tweedejaarsvak inhalen, maar heb daar binnen enkele dagen paper voor geschreven waar de gemiddelde masterstudent nog jaloers op zal zijn. Gelukkig blijf ik ondanks dit alles bescheiden.quote:
Dat kan best, maar ik meen het. Ik ben natuurlijk wel eens aangeschoten, maar nooit dronken.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je bent nooit dronken geweest? Dat zei Boris Jeltsin ook.
En nu master in de bijstand?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jazeker. Moest nog een tweedejaarsvak inhalen, maar heb daar binnen enkele dagen paper voor geschreven waar de gemiddelde masterstudent nog jaloers op zal zijn. Gelukkig blijf ik ondanks dit alles bescheiden.
Eerste diploma op zak nu.
Netjes! Gefeliciteerd.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jazeker. Moest nog een tweedejaarsvak inhalen, maar heb daar binnen enkele dagen paper voor geschreven waar de gemiddelde masterstudent nog jaloers op zal zijn. Gelukkig blijf ik ondanks dit alles bescheiden.
Van harte.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Tem lijkt me een man met goede omgangsvormen, die niet op geld gefixeerd is, en de tijd neemt voor dingen die hij leuk vindt. Verder kan ik (nog) niet over hem oordelen. Jij bent een slim mannetje dat alle discussies wint, maar je hebt recentelijk ontdekt dat je daar bij commerciėle advocatenkantoren niets mee kunt (vermoed ik). Jouw verhaal is het verhaal dat eigenlijk ook ons verhaal is: jongen heeft grote dromen, jongen wordt met de wereld geconfronteerd, jongen moet zijn plannen wijzigen. Ha.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
wat vind jij? En wat vind je van mij? Een religieuze aap zonder gevoel voor humor of enige intelectuele capaciteiten? Je begrijpt het: ik ben zoekende naar mijn identiteit. Ik wil bevestiging.
Deze?quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:53 schreef Ziba het volgende:
[..]
Precies. Niks. Als ik nou zou posten 'hihiih lekker aan de wijn straksjes heerlijk ben dronken' en zou posten op welke manieren ik het fijn vind om uitgewoond te worden zoals Tamashii bijvoorbeeld doet, ok, dan kan ik de achterdocht begrijpen. Maar ik post niks geks. Gewoon normaal zelfs.
Master organisatie- en bedrijfsethiek vanaf september. Loze praatjes verkopen. Al word ik toch docent verder.quote:
Bedrijfsethiek?quote:Op maandag 16 juli 2012 17:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Master organisatie- en bedrijfsethiek vanaf september. Loze praatjes verkopen. Al word ik toch docent verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
Bek dicht, kwaadaardige dwerg.quote:
Om mensen tegen de haren in te strijken ga ik eerder met de libertariers aan de haal.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bedrijfsethiek?
Godnondejuuu, ga jij zo iemand worden die dan op de ZuidAs preken gaat houden dat graaien toch echt niet kan?
Henk?quote:Op maandag 16 juli 2012 17:09 schreef TitusPullo het volgende:
Er moet toch iemand voor de filosofen op de bres springen.
Die man is zo langzamerhand net zo'n aanfluiting als Wilders.quote:
Het is meer een maniertje geworden inderdaad maar ik vind de foto wel grappig.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:11 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Die man is zo langzamerhand net zo'n aanfluiting als Wilders.
Ik anders wel.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:17 schreef Nautilus. het volgende:
Ik denk dat Muttie verlangt naar de tijd dat Autodidact, PJORourke en Apropos hier nog gezellig aan de bar zaten, en Monidique met goede, akelige opmerkingen de sfeer verpestte, want dat was soms best leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |