Bedrijfsethiek?quote:Op maandag 16 juli 2012 17:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Master organisatie- en bedrijfsethiek vanaf september. Loze praatjes verkopen. Al word ik toch docent verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
Bek dicht, kwaadaardige dwerg.quote:
Om mensen tegen de haren in te strijken ga ik eerder met de libertariers aan de haal.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bedrijfsethiek?
Godnondejuuu, ga jij zo iemand worden die dan op de ZuidAs preken gaat houden dat graaien toch echt niet kan?
Henk?quote:Op maandag 16 juli 2012 17:09 schreef TitusPullo het volgende:
Er moet toch iemand voor de filosofen op de bres springen.
Die man is zo langzamerhand net zo'n aanfluiting als Wilders.quote:
Het is meer een maniertje geworden inderdaad maar ik vind de foto wel grappig.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:11 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Die man is zo langzamerhand net zo'n aanfluiting als Wilders.
Ik anders wel.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:17 schreef Nautilus. het volgende:
Ik denk dat Muttie verlangt naar de tijd dat Autodidact, PJORourke en Apropos hier nog gezellig aan de bar zaten, en Monidique met goede, akelige opmerkingen de sfeer verpestte, want dat was soms best leuk.
Ja, daaaaaaaaaaaaaag! Dan moet ik een sociaal iets gaan creeeren in de buitenwereld.quote:
Douchewijnproeverijen.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, daaaaaaaaaaaaaag! Dan moet ik een sociaal iets gaan creeeren in de buitenwereld.
Alsnog gefeliciteerdquote:Op maandag 16 juli 2012 17:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Master organisatie- en bedrijfsethiek vanaf september. Loze praatjes verkopen. Al word ik toch docent verder.
Erik kwam recentelijk ook met hetzelfde idee, Drugshond vond het hier ook minder leuk worden.quote:
Ik mis een bed.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:34 schreef Boze_Appel het volgende:
Opmerkelijke foto's van Funda #81
120k voor 13m2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |