Ik ben verliefd op Scandalous.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:46 schreef eriksd het volgende:
Nog laatste liefdesverklaringen? Dingen die je altijd al had willen zeggen?
Ja, maar die zijn niet 120k en/of koop. Wel lekker naar huis rollen vanaf het centrum.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe dacht je dat het gemiddelde studentenbunkertje eruit ziet dan?
ERIK!quote:Op maandag 16 juli 2012 17:46 schreef eriksd het volgende:
Nog laatste liefdesverklaringen? Dingen die je altijd al had willen zeggen?
De meeste dames in Amsterdam werken in dergelijke hokjes, alleen dan met rood licht erbij.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:45 schreef Auti het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik ook wel een beetje.. Maarja, stel dat je een leuke dame ontmoet en het klikt en dergelijke.. dan neem je haar toch niet mee naar zo'n hokje?
In ieder geval geen 120.000 ekkers.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen idee.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tegenhanger van Arolsen, maar ik wist het al hoor Robin.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:47 schreef robin007bond het volgende:
Dat ik stiekem links ben en rechts een slecht imago probeer te geven door getroll.
Precies. KOM OP DAN, BOLLE!quote:Op maandag 16 juli 2012 17:47 schreef KoosVogels het volgende:
Wees een vent en gooI de boel echt dicht.
JA, altijd naar het huis van de vrouw. Dat moet ik ook wel, ga ze niet meenemen naar zolderquote:Op maandag 16 juli 2012 17:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De meeste dames in Amsterdam werken in dergelijke hokjes, alleen dan met rood licht erbij.
Hoewel ik heb geleerd dat je nooit een vrouw mee naar heus moet nemen, stel je voor dat ze zwanger van je wordt of erachter komt dat de platjes toch echt van jou afkomstig zijn, dan weet ze meteen waar je woont. Dus altijd naar het huis van de vrouw gaan en jezelf met een kloon-identiteit voorstellen.
Zou het ook een onprettig idee vinden als iemand in mijn autistenaura binnendringt.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:51 schreef Auti het volgende:
[..]
JA, altijd naar het huis van de vrouw. Dat moet ik ook wel, ga ze niet meenemen naar zolder
Ach, daar maakt iedereen zich zo nu en dan schuldig aan volgens mij.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat heeft het meer te maken met het praatgroep-sfeertje dat hier af en toe hangt.
En dan heb je ook nog eens het gevoel dat je haar echt veroverd hebt.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:51 schreef Auti het volgende:
[..]
JA, altijd naar het huis van de vrouw. Dat moet ik ook wel, ga ze niet meenemen naar zolder
Ik stel een ceremoniële functie voor voor Erik.quote:
Lintjes doorbreken met zijn buik. Ziba leest de kloonrede voor.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik stel een ceremoniële functie voor voor Erik.
quote:Op maandag 16 juli 2012 17:54 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Lintjes doorbreken met zijn buik. Ziba leest de kloonrede voor.
Erik die de troonrede opeet, ik zie er de humor wel van in.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:54 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Lintjes doorbreken met zijn buik. Ziba leest de kloonrede voor.
Geen van die drie.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:55 schreef eriksd het volgende:
Wie is erin geslaagd de gemoederen binnen no-time zo bezig te houden als Ziba? Php? V_P?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |