Was het maar zo'n feest, heb een coördinerende rol maar manager is me niet toebedeeld nochtans. Sowieso hebben we bij de bank eigenlijk maar weinig mensen met de baan "manager". We drinken weinig Cup-a-Soup zegmaar.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je bent nu al ophooggebabbeld naar manager?
Lees ze eens voor.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:15 schreef robin007bond het volgende:
Oh man. Nu ik m'n notes kan lezen besef ik wat voor verknipt persoon ik ben.
En vooral hoe hobbyloos mods zijn.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:15 schreef robin007bond het volgende:
Hoe ben je daar eigenlijk binnengerold, zo zonder diploma?quote:Op maandag 16 juli 2012 18:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, heb een coördinerende rol maar manager is me niet toebedeeld nochtans. Sowieso hebben we bij de bank eigenlijk maar weinig mensen met de baan "manager". We drinken weinig Cup-a-Soup zegmaar.
Hoezo zonder diploma?quote:Op maandag 16 juli 2012 18:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hoe ben je daar eigenlijk binnengerold, zo zonder diploma?
Is ook maar een titel natuurlijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, heb een coördinerende rol maar manager is me niet toebedeeld nochtans. Sowieso hebben we bij de bank eigenlijk maar weinig mensen met de baan "manager". We drinken weinig Cup-a-Soup zegmaar.
22.quote:
Dat is waar, teamleider wordt vaker gebruikt.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 18:15 schreef robin007bond het volgende:
UTS diploma.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 18:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar, teamleider wordt vaker gebruikt.
Ja, zo ongeveer ziet mijn werkdag eruit:quote:
Hij lijkt op mij.quote:
Ik moet bij jou altijd aan David Brent denken:quote:
Pas nadat je mijn dreig-DM openbaar hebt gemaakt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |