Dat weer wel maar gecombineerd met mijn stijl van leven een aparte vorm van levenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wil ook een glazen bol! Of in ieder geval een kijkje in de jouwStaat er nog meer in?
![]()
En, iedereen heeft wel een rugzak toch?
Nou ik vind het leuk.quote:
haha doe maar.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:21 schreef Drommeldaris het volgende:
dan*
Oke, weet ik het voor volgende keer
Jammenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:24 schreef kree het volgende:
[..]
haha doe maar.
Maar moet weg lekker ff jammen en muziek maken.
En daarna gooi ik me vol met vlees en drank
Hahaha
Als ik echt dronken ben dan doe ik nog wel een update.
Veel plezier allemaal vanavond
Arme jijquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, wat een saaie boel hier![]()
Ik heb ook geen zin om te gamen
ik vrees dat die waan ongenezelijk isquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Arme jij
Ik heb ook geen zin om te gamen
... Haal drommel eens uit de waan dat er mensen in groningen wonen btw![]()
Arme drommelquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik vrees dat die waan ongenezelijk is
Ik ook! Dat heb ik niet vaakquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
he bah, ik verveel me echt de pleures -_-
Zo wassie zit erin.quote:
Waarom zou je gaan slapen?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zo wassie zit erin.
En nu?
Ik ben gewoon te wakker om te gaan slapen
Anders ga ik wel even gamen en dan alleen maar aankloten of zo
Is weer 5 minuten werk!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waarom zou je gaan slapen?
Ik ga er ook een was ingooien
Ik ga maar even opruimen uit vervelingquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is weer 5 minuten werk!
Ik ga denk ik maar een meloentje eten...uit verveling -_-
Slapen...uit verveling
Mijn huis is al opgeruimd en de afwas is al gedaan. Ik ga zo maar even boodschappen halen uit vervelingquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga maar even opruimen uit vervelingen thee drinken
![]()
Ahh je mag wel hier komen dwijlen hoor.. als je je echt verveeltquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn huis is al opgeruimd en de afwas is al gedaan. Ik ga zo maar even boodschappen halen uit verveling
En me scheren
Mijn leven__!
Maar dan moet ik helemaal naar Utrechtquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahh je mag wel hier komen dwijlen hoor.. als je je echt verveelt
Denk je dat er hier wel een "zak" te doen is?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:40 schreef Ayumu2.0 het volgende:
En daarom ga ik maar verhuizen der is hier geen zal te doen
Er is een groot verschil met een stad of een dorp waar ik dan nu mag vertoevenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Denk je dat er hier wel een "zak" te doen is?
Ahhhh!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dan moet ik helemaal naar Utrecht
Nou, kom dan hier wonen!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:45 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Er is een groot verschil met een stad of een dorp waar ik dan nu mag vertoeven
Of hier dwijlenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, kom dan hier wonen!
Zo, lekker glad. En wat ga ik nu doen?
Waar ga je heen dan?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:40 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Holaquote:
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee of voor iemand als Ayumo er überhaubt een plek is waar ie zich thuis zal voelen
Naar een grote stad of ik rij gelijk door naar het oostblok einde van het jaar ben ik in ieder geval ver weg van hierquote:
Vind Nederland niet zo tof eigenlijkquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij is nogal "speciaal" naar eigen zeggen
Gewoon een willekeurige kroeg binnen wandelen en vragen: Hoi, neuken?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:58 schreef Evie het volgende:
Hm ik zoek leuke strippende mannen![]()
om de verveling te trotseren!
Autismequote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:00 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al heb ik geen autisme...
als jij ook stript dan.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:58 schreef Evie het volgende:
Hm ik zoek leuke strippende mannen![]()
om de verveling te trotseren!
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:00 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al heb ik geen autisme...
Hm nehhh, misschien wil ik niet met ze neukenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon een willekeurige kroeg binnen wandelen en vragen: Hoi, neuken?
Dan strippen ze snel genoeg!![]()
Ik ga niet strippen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Friend, entertain me, ik verveel me
Ja wat is daar nou weer mis meequote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon een willekeurige kroeg binnen wandelen en vragen: Hoi, neuken?
Dan strippen ze snel genoeg!![]()
[..]
Autisme
Sommige zijn erg lief iddquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:02 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ja wat is daar nou weer mis mee![]()
Vind autistjes altijd wel lief en zo
Want ik sta bekend om mijn hosselkunde...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jammer, dan wordt ze al gehosseld door kaneel
Vandaag niet gewerkt. Ben in Leiden geweest met Tijnbrein. Gisteren was ik er wel aan het werk.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:46 schreef kree het volgende:
[..]
Welnee was op vliegveld vanochtend natuurlijk en zat te kijken weet dat hij daar werkt ook.
Maar geen idee zou zomaar kunnen dat ik hem heb zien lopen in de verte
Goeden vraag wel koffie.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Persoonlijk snap ik niet dat kaneel nog single is. Tis gewoon een toffe gozer met de goeie looks
Jwz.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:08 schreef kree het volgende:
[..]
Denk het ook niet nee.
Kaneel is wel aardig
Voldoende mis met mij. Maar dat zien jullie niet.quote:
Autisme is gewoon kut, vraag het maar aan een autistquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:02 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ja wat is daar nou weer mis mee![]()
Vind autistjes altijd wel lief en zo
I'm pretty.. hoef ik niet voor te strippenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:03 schreef dawg het volgende:
[..]
nee niks. voor wat hoort wat jongedame!
Dat willen we niet zien, dat kan niet!!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben een paar uurtjes niet online en de spytool wordt gelijk gek. Wat is deze?
[..]
Voldoende mis met mij. Maar dat zien jullie niet.
Strippen is wel spannender dan meteen naakt vind ikquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:04 schreef Evie het volgende:
[..]
I'm pretty.. hoef ik niet voor te strippen![]()
Ik heb der geen problemen mee om er een relatie mee te beginnen als voorwaarde dat de persoon schattig is.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Sommige zijn erg lief idd![]()
Maar om er iets meer mee te willen.. hm
Iedereen heeft wel wat hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Autisme is gewoon kut, vraag het maar aan een autist
wat toevallig zeg.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:04 schreef Evie het volgende:
[..]
I'm pretty.. hoef ik niet voor te strippen![]()
Ok...ruilen?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:05 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik heb der geen problemen mee om er een relatie mee te beginnen als voorwaarde dat de persoon schattig is.
[..]
Iedereen heeft wel wat hoor
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Strippen is wel spannender dan meteen naakt vind ik
Maar er wil iemand foto's van me, begrijp ik? Ik word een beetje moe van dat gepraat over dat ik leuk en aardig en knap ben. Dat ben ik namelijk niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat willen we niet zien, dat kan niet!!
Waarom zou ik niet bi willen zijn? 2x zoveel keus en mannen zijn gewoon veel makkelijkerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:06 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Geloof dat jij nooit met mij wil ruilen
hm mn broertje heeft een vriendinnetjequote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet bi willen zijn? 2x zoveel keus en mannen zijn gewoon veel makkelijker
Autisme = forever alone (meestal)
Je hebt je leven aardig op een rij, je hebt een aardig vriendengroepje om je heen verzameld, je hebt een goeie opleiding.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar er wil iemand foto's van me, begrijp ik? Ik word een beetje moe van dat gepraat over dat ik leuk en aardig en knap ben. Dat ben ik namelijk niet.
Ik ben een babbelzieke chubby.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet bi willen zijn? 2x zoveel keus en mannen zijn gewoon veel makkelijker
Nope...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk jouw looks
heeft niks met autisme in het bijzonder te maken.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt vast teveel eisenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk jouw looks
quote:
Groningen, gogoquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:40 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ik heb ook autismequote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit online gedate dus dat zou ik niet weten. Vraag me maar over een half jaartje of zoquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:10 schreef dawg het volgende:
[..]
heeft niks met autisme in het bijzonder.
het lijkt op consumentisme. lijstjes doorspitten naar de perfecte partner op papier. alsof het niet meer om personen gaat.
gelukkig denkt niet iedereen zo.
Ja dat is zo maar we doen er niks aanquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:10 schreef dawg het volgende:
[..]
heeft niks met autisme in het bijzonder.
het lijkt op consumentisme. lijstjes doorspitten naar de perfecte partner op papier. alsof het niet meer om personen gaat.
gelukkig denkt niet iedereen zo.
Groningen kom ik die kop van jouw iedere dag tegen terwijl weer vrouwen staat te hosselen bij het fietsenhokquote:
En alle vrouwen willen een fastfoodrelatiequote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Alle mannen hebben autistische karaktertrekken zow!
tuurlijk wel. jezelf blijven. het eeuwenoude cliche.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:10 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ja dat is zo maar we doen er niks aan
Vrouwen ook! Iedereen eigenlijk zelfs hondenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar dat is niet genoeg reden om mij naar voren te schuiven als datebaar materiaal. Of zeggen dat het raar is dat ik single ben.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt je leven aardig op een rij, je hebt een aardig vriendengroepje om je heen verzameld, je hebt een goeie opleiding.
Het kan altijd erger, kijk maar naar mij!![]()
Dat blijf ik ook maak je daar maar gene zorgen omquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:12 schreef dawg het volgende:
[..]
tuurlijk wel. jezelf blijven. het eeuwenoude cliche.
Dan mag jij zijn afdankertjes misschien wel hebbenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:12 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Groningen kom ik die kop van jouw iedere dag tegen terwijl weer vrouwen staat te hosselen bij het fietsenhok
Makkelijkquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En alle vrouwen willen een fastfoodrelatie
Zolang het maar snel, makkelijk en lekker is
Ik kom nooit bij fietsenhokkenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:12 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Groningen kom ik die kop van jouw iedere dag tegen terwijl weer vrouwen staat te hosselen bij het fietsenhok
en alle vrouwen tieten!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee laat maarquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan mag jij zijn afdankertjes misschien wel hebben
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:13 schreef dawg het volgende:
[..]
en alle vrouwen tieten!
ok, niet állemaal.
Het Oostblokquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:57 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Naar een grote stad of ik rij gelijk door naar het oostblok einde van het jaar ben ik in ieder geval ver weg van hier
[..]
Vind Nederland niet zo tof eigenlijk
Mannen meer dan vrouwen.. Ligt ook aan de opvoeding en aan erfelijkheid..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:12 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Vrouwen ook! Iedereen eigenlijk zelfs honden
Wat een kankergrap is ditquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:13 schreef dawg het volgende:
[..]
en alle vrouwen tieten!
ok, niet állemaal.
doe ik niet, don't worry.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:12 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dat blijf ik ook maak je daar maar gene zorgen om
Maar dat vind ik wel. Maar goed, is al goed ik zal er over ophoudenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar dat is niet genoeg reden om mij naar voren te schuiven als datebaar materiaal. Of zeggen dat het raar is dat ik single ben.
Ik betwijfel of dat zo is trouwens, maar goed das weer iets heel andersquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Mannen meer dan vrouwen.. Ligt ook aan de opvoeding en aan erfelijkheid..
Daarom heb je ook veel meer autistische mannen dan vrouwen
Ik heb genoeg aan 1 nu dus de rest is voor Ayumuquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan mag jij zijn afdankertjes misschien wel hebben
Is daar iets mis mee?quote:
Dat is weer waar. Maar mag ik zo eerlijk zijn ik vind het allemaal een beetje overdreven die autisme zooi je bent wie je bent en dat het niet helemaal past in de huidige maatschappij schijt aanquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Mannen meer dan vrouwen.. Ligt ook aan de opvoeding en aan erfelijkheid..
Daarom heb je ook veel meer autistische mannen dan vrouwen
Gast, ik maakte een grapquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:15 schreef dawg het volgende:
[..]
geef maar toe dat je stiekem moest lachen.
Dat weet ik niet. Mannen hebben gevoelens, net zoals vrouwen, maar bij vrouwen gaat het harder op en neerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Mannen hebben vaak minder gevoel en dat is wel 1 van de autistische kenmerken
Och god is ons menneke verliefd?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan 1 nu dus de rest is voor Ayumu
Hmz lees de dsm er eens op naquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Mannen hebben vaak minder gevoel en dat is wel 1 van de autistische kenmerken
Oh je bent ook echt verliefd?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Moest er ook eens van komen toch?
Stemt ze ook D66?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wow is het gelukt?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nu kan ik jou niet meer hosselen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
de dsm v wordt anders nogal herzien op vlakken als autistisch spectrum en ad(h)d en varianten. heb ik tenminste gelezen.quote:
Jup asperger en pdd-nos gaat er uit.. Gaat allemaal op pervasieve ontwikkelingsstoornis.. autistiforme stoornis.. van hoog tot laag functionerendquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:19 schreef dawg het volgende:
[..]
de dsm v wordt anders nogal herzien op vlakken als autistisch spectrum en ad(h)d en varianten. heb ik tenminste gelezen.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wel een hele overduidelijk ja van haar kant
Wat gaat pdd-nos eruit? Ben ik straks geen autist meer?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Jup asperger en pdd-nos gaat er uit.. Gaat allemaal op pervasieve ontwikkelingsstoornis.. autistiforme stoornis.. van hoog tot laag functionerend![]()
Maar de kenmerken worden er niet anders om
ah. dat verklaart e.e.a.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Klopt ze vroeg of ik haar kon leren squatten de eerste keer dat we elkaar ontmoeten
Maar ze gaat met een week wel 5 week met vakantiequote:
Een hoogfunctionerend persoon met een laaggradige pervasieve ontwikkelingsstoornisquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat gaat pdd-nos eruit? Ben ik straks geen autist meer?
Goedzoquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:21 schreef Drommeldaris het volgende:
Mijn eerste pandapunt sinds dat ik Groningen woon gaat een feit worden
De naam wel, maar het ligt er ook aan in hoeverre je er last van hebt denk ikquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat gaat pdd-nos eruit? Ben ik straks geen autist meer?
Hou je wel vol!!!!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar ze gaat met een week wel 5 week met vakantieWe zullen zien of ik het volhoud. Ik ga ervanuit van wel
Vroeger wel nu heb ik alleen nog maar last van een totaal gebrek aan discipline voor school. Dit word echter ruimschoots goedgemaakt met mijn hoge functioneringquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De naam wel, maar het ligt er ook aan in hoeverre je er last van hebt denk ik
Aan deze kant van het land zijn we inmiddels uitgehuildquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:22 schreef xFriendx het volgende:
Die regen, dat zijn de vele tranen die er vallen door alle vrouwen omdat Drommel nu (voorlopig) onbereikbaar is.
Ik heb wel leuke Groningse vrienden al zeg ik het zelfquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Hou je wel vol!!!!jeej!!
Nu ik nog een leuke kerel vinden
Magnetronkoffie is wel iets voor jou denk ikquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Hou je wel vol!!!!jeej!!
Hier ook gelukkigquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Aan deze kant van het land zijn we inmiddels uitgehuild
dat niet maar de kenmerken worden strakker gedefinieerd dacht ik. omdat het nu te breed is en er teveel mensen nu aan een aantal kenmerken voldoen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Jup asperger en pdd-nos gaat er uit.. Gaat allemaal op pervasieve ontwikkelingsstoornis.. autistiforme stoornis.. van hoog tot laag functionerend![]()
Maar de kenmerken worden er niet anders om
Waarom ben jij eigenlijk niet aan de man Evie?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Hou je wel vol!!!!jeej!!
Ze squat nietquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk niet aan de man Evie?
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb wel leuke Groningse vrienden al zeg ik het zelf
O dat weet ik niet. Dan zou ik haar eerst een keer willen meeten om beter kennis te maken en zo.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:23 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Magnetronkoffie is wel iets voor jou denk ik
Potverdorie koffie hup gewoon samen de bioscoop in met een bakje popcornquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O dat weet ik niet. Dan zou ik haar eerst een keer willen meeten om beter kennis te maken en zo.
Versieren gaat me wat te hard en zo
Heb je heel goed.. meer omdat je mensen behoorlijk stigmatiseerd met een label als pdd-nos (wat eigenlijk niks zegt). En dit label alleen bestaat alleen omdat het zo vergoed of gefinancierd kan worden. Wat dat betreft gaat er ben ik bang wel wat veranderen..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:23 schreef dawg het volgende:
[..]
dat niet maar de kenmerken worden strakker gedefinieerd dacht ik. omdat het nu te breed is en er teveel mensen nu aan een aantal kenmerken voldoen.
again, weet het niet 100%zeker, hou het niet zo meer bij.
Ergens in Limburg toch? Meer wou hij niet zeggenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Morgen weer verder![]()
Waar woon jij eigenlijk?
Maar ze wil dat ik alleen maar kom dwijlenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:26 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Potverdorie koffie hup gewoon samen de bioscoop in met een bakje popcorn
Omdat ik er even geen behoefte aan had.. En nu bij iedere kerel waar ik van denkquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk niet aan de man Evie?
Stop eens met alles voor te zeggenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ergens in Limburg toch? Meer wou hij niet zeggen
Ik val wel op blondquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O dat weet ik niet. Dan zou ik haar eerst een keer willen meeten om beter kennis te maken en zo.
Versieren gaat me wat te hard en zo
Het is heel makkelijk. Waar ik persoonlijk ontzettend op kan geilen is als ze me helemaal kapot teasedquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Omdat ik er even geen behoefte aan had.. En nu bij iedere kerel waar ik van denkDIE IS LEUK!!! De behoefte heb om me om te draaien en weg te lopen
Hier ook. De zon is er zelfs een beetje bij.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Aan deze kant van het land zijn we inmiddels uitgehuild
Bontkraagjes.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Ayumu woont tussen de Marrokaanse bondkraagjes
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hier ook. De zon is er zelfs een beetje bij.
[..]
Bontkraagjes.
God deed het met de duivel en aangezien de duivel een gast moet zijn, moet god een vrouw zijnquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:28 schreef Drommeldaris het volgende:
Bewijs dat god een vrouw is dat het zoveel regende nu ik niet meer single ben
Oke, god is dus gewoon een man. Vrouwen zijn wredere wezens dan mannenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
God deed het met de duivel en aangezien de duivel een gast moet zijn, moet god een vrouw zijn
Dat snap ik welquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:28 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
In Limburg daarom wil ik hier ook weg
Hier de regenverwachting van komende week in %:quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
En de zon probeert hier door te breken
Hier zal het dan ook wel zo zijnquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hier de regenverwachting van komende week in %:
70 80 80 70 80 90
Mannen kunnen ook behoorlijk wreed zijn. Vrouwen kunnen er niks aan doen dat....ach laat ook maarquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Oke, god is dus gewoon een man. Vrouwen zijn wredere wezens dan mannen
Was het maar de kans op het kwijtraken van het singleschap.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hier de regenverwachting van komende week in %:
70 80 80 70 80 90
Alles beter dan Limburg! Maar mooie dame waar komt u vandaan?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat snap ik wel![]()
Maar van Linburg naar het Oostblok klinkt niet echt als een verbetering
Die was voor mij al heel lang 100% als ik wou maar er zijn zo weinig squattende meisjes die voldoen aan mijn kleine eisenpakketquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Was het maar de kans op het kwijtraken van het singleschap.
Jij charmeurquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:31 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Alles beter dan Limburg! Maar mooie dame waar komt u vandaan?
Kan er niks aan doenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haar kan geverfd worden
Maar ik blond? No fucking way!
Mazzelaarquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij charmeur![]()
Ik woon in Amsterdam, maar ooit stond mijn wieg in Drenthe
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is heel makkelijk. Waar ik persoonlijk ontzettend op kan geilen is als ze me helemaal kapot teased
Waarom moet ze perse squatten dan? Kutwoord, overigensquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die was voor mij al heel lang 100% als ik wou maar er zijn zo weinig squattende meisjes die voldoen aan mijn kleine eisenpakket
Ik ben ook donkerblond. Ik zit eraan te denken om highlights te nemen.quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom moet ze perse squatten dan? Kutwoord, overigens.
Later als je groot bent?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat je in A'dam woont!![]()
Misschien wil ik ooit nog eens terug naar A'dam
Oh nou het was echt een battle om hier te kunnen wonen pfff. Hoe vaak ik wel niet verhuisd ben, malafide huisbazen, rare huisgenootjes, klote buren, onderhuurquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat je in A'dam woont!![]()
Misschien wil ik ooit nog eens terug naar A'dam
Die fase heb ik gelukkig overgeslagen. Ik ben vanuit de antikraak direct in mijn huidige (vette!) woning terecht gekomen!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh nou het was echt een battle om hier te kunnen wonen pfff. Hoe vaak ik wel niet verhuisd ben, malafide huisbazen, rare huisgenootjes, klote buren, onderhuur
Picsquote:
Lucky youquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die fase heb ik gelukkig overgeslagen. Ik ben vanuit de antikraak direct in mijn huidige (vette!) woning terecht gekomen!
Jep, maar de gel maakt het donkerder. Maar zonder gel, droog en wel, is het gewoon donkerblond.quote:
Een mooie dame met een sprankelde persoonlijkheid wonende in de grote stad daar kan deze simpele plattelandsjongen niet aan tippenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij charmeur![]()
Ik woon in Amsterdam, maar ooit stond mijn wieg in Drenthe
Nee donkerblondquote:
Ik moest wel, want ik kon nergens een kamer vinden. Wou maar al te graag eerder uit huis. Maar goed, dat is toen. Nu zit ik wel lekker hierquote:
IK BEN EEN KONTENMAN TRUT, TRAGUS IS OOK EEN KUTWOORDquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom moet ze perse squatten dan? Kutwoord, overigens.
Cutequote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jep, maar de gel maakt het donkerder. Maar zonder gel, droog en wel, is het gewoon donkerblond.
Vroegah was ik gewoon echt blond.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
IK BEN EEN KONTENMAN TRUT, TRAGUS IS OOK EEN KUTWOORD
Bij mij ookquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Cutebij mij wordt het juist lichter
Ja, dat weet ik. Niks mis mee. Maar als een meid toch al een goeie kont heeft zonder te squatten, wat boeit het dan dat ze het niet doet?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
IK BEN EEN KONTENMAN TRUT, TRAGUS IS OOK EEN KUTWOORD
Hahaha charmeur, dat zei ik tochquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:39 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Een mooie dame met een sprankelde persoonlijkheid wonende in de grote stad daar kan deze simpele plattelandsjongen niet aan tippen
Ik voel je Gquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jep, maar de gel maakt het donkerder. Maar zonder gel, droog en wel, is het gewoon donkerblond.
Vroegah was ik gewoon echt blond.
Dan kan ze een nog betere kont krijgen. Hoewel deze al wel een zeer lekkere kont had voordat ze squattequote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Niks mis mee. Maar als een meid toch al een goeie kont heeft zonder te squatten, wat boeit het dan dat ze het niet doet?
Tragus is ook een kutwoord.
En je hebt een tuinquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik moest wel, want ik kon nergens een kamer vinden. Wou maar al te graag eerder uit huis. Maar goed, dat is toen. Nu zit ik wel lekker hier
Oké.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan kan ze een nog betere kont krijgen. Hoewel deze al wel een zeer lekkere kont had voordat ze squatte
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan kan ze een nog betere kont krijgen. Hoewel deze al wel een zeer lekkere kont had voordat ze squatte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel relaxed hoor! Als je in A'dam een tuin hebt kun je er ook niet ff lekker zitten zonder dat al die mensen op de bovenwoningen in je tuin kijkenquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:44 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Miauw... Mijn hartje gaat boem boem
You killed itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Geen Bauer fan dusquote:
Wanneer gaan we matten?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oké.
Na de vakantie ga ik beginnen met kickboksen denk ik. Daar heb ik echt weer zin in.
Kom maar op! Maak je wel in!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wanneer gaan we matten?
Als jij wint zal ik nooit met het woord squatten in mijn mond nemen en als ik win zeg jij nooit meer tragus.
Sowieso ergens na de vakantie.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wanneer gaan we matten?
Als jij wint zal ik nooit met het woord squatten in mijn mond nemen en als ik win zeg jij nooit meer tragus.
Nogal wil gewoon heerlijk in de stad wonen met een fijn persoon samen in de stand wandelen een ontbijtje in de tuin of terras je snapt hem wel.quote:
quote:
Ik heb geen bovenburen!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is wel relaxed hoor! Als je in A'dam een tuin hebt kun je er ook niet ff lekker zitten zonder dat al die mensen op de bovenwoningen in je tuin kijken
Neh, niet in de stemming.quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Neh, niet in de stemming.
Ik ben meer op de disco-toer op dit moment
Jaaaa dat is relaxed. Vind ik in het weekend altijd wel leuk, 's ochtends op het terras van zo'n koffietentje ontbijtenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:47 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nogal wil gewoon heerlijk in de stad wonen met een fijn persoon samen in de stand wandelen een ontbijtje in de tuin of terras je snapt hem wel.
[..]![]()
![]()
Ga even mijn foutje herstellen
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Neh, niet in de stemming.
Ik ben meer op de disco-toer op dit moment
Croissantje kopje koffie en een krantje en dan af en toe elkaar verliefd in de ogen kijkenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaaaa dat is relaxed. Vind ik in het weekend altijd wel leuk, 's ochtends op het terras van zo'n koffietentje ontbijten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pics, gifs, vids, allesquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Kan ik zelf niet over oordelen.. weet alleen dat mensen er graag op slaan![]()
Hahaha zoiets ja!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:50 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Croissantje kopje koffie en een krantje en dan af en toe elkaar verliefd in de ogen kijken![]()
Ja, en heb perfecte buren! Nooit last van!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Fijn!![]()
Die van mij zijn nogal lawaaierig
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goeie! Maar iets moderner
[..]
En leuker![]()
Ik zou gewoon lekker daar blijven wonen danquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, en heb perfecte buren! Nooit last van!![]()
Herkenbaar ja. Mensen, vooral mannen, hebben ook vaak de neiging mij op te tillen. Ik haat het.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Kan ik zelf niet over oordelen.. weet alleen dat mensen er graag op slaan![]()
Blijf ik ookquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zou gewoon lekker daar blijven wonen dan
Zó fout maar zó leuk. Sowieso dansenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:54 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dit nummer ooit eens ergens in Italië mij god dat was gewoon te gaaf iedereen op de dansvloer
Mensen die niet 4 dames tegelijk optillenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Herkenbaar ja. Mensen, vooral mannen, hebben ook vaak de neiging mij op te tillen. Ik haat het.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Herkenbaar ja. Mensen, vooral mannen, hebben ook vaak de neiging mij op te tillen. Ik haat het.
Die ga ik onthouden!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan in de nacht langs een riviertje of gracht nog nagenietend kijkend naar de sterrenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha zoiets ja!
Of op terrasjes zitten (slempen en praten) tot midden in de zwoele zomernacht
Ja dat is dan wel weer balen. Maarre jij zit toch redelijk dicht in de buurt van Zaandam? Of vergis ik me nou?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Blijf ik ook
Alleen jammer dat er hier in de buurt niks is
Dansen kan het niet meer de hele avond toch af en toe op de dansvloer springenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zó fout maar zó leuk. Sowieso dansen
Klopt, maar moet dan wel op de fiets heen (in dit weerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel weer balen. Maarre jij zit toch redelijk dicht in de buurt van Zaandam? Of vergis ik me nou?
Ik niet. Ben veel te bang om op de grond te donderenquote:
Hoezo niet de hele avond?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:56 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dansen kan het niet meer de hele avond toch af en toe op de dansvloer springen![]()
![]()
Sterren zie je hier bijna niet, lang leve de lichtvervuilingquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:55 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
En dan in de nacht langs een riviertje of gracht nog nagenietend kijkend naar de sterren
Hier wel, is prachtig!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Sterren zie je hier bijna niet, lang leve de lichtvervuiling
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:56 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dansen kan het niet meer de hele avond toch af en toe op de dansvloer springen![]()
![]()
Bus?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, maar moet dan wel op de fiets heen (in dit weer)
Hebben ze tot nu toe nooit gedaanquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Ben veel te bang om op de grond te donderen.
Wahahaha Drommel!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:58 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zou kapotdik zijn als ik niet zou dansen onder uitgaan volgens mij
Vind het ook wel fijn om ene glaasje wijn en wat te babbelen in de tussen tijdquote:
Dan meen ik gewoon een verrekijker mee hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Sterren zie je hier bijna niet, lang leve de lichtvervuiling
Nee, bij mij ook niet. Maar dat betekent niet dat ik het opeens leuk ben gaan vindenquote:
Romantisch om de beurt in een sterrenkijker kijkenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:59 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Vind het ook wel fijn om ene glaasje wijn en wat te babbelen in de tussen tijd
[..]
Dan meen ik gewoon een verrekijker mee hoor
Oja, dan is het toch echt fietsen door weer en windquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bus komt hier maar 1 keer per uur of zo
Studio 54quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:01 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Toen een jaar of 14 was wou ik heel graag een jaren 70 discotheek openen
Doegquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ben even boodschappen halen, mazzel!
was ik maar een twintiger eind jaren 60, begin jaren 70.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:01 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Toen een jaar of 14 was wou ik heel graag een jaren 70 discotheek openen
Terwijl jij in de verrekijker zit te loeren naar sterren geef ik je toch kusjes in de nek. Sorry!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Romantisch om de beurt in een sterrenkijker kijken
[..]
Oja, dan is het toch echt fietsen door weer en wind
Ooow!quote:
Dat gevoel heb ik heel vaak eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:02 schreef dawg het volgende:
[..]
was ik maar een twintiger eind jaren 60, begin jaren 70.
Hoezoquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:02 schreef dawg het volgende:
[..]
was ik maar een twintiger eind jaren 60, begin jaren 70.
Ho ho ho niet zo snel jij hèquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:02 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Terwijl jij in de verrekijker zit te loeren naar sterren geef ik je toch kusjes in de nek. Sorry!![]()
Ik kan vaak alleen de Poolster goed zienquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:02 schreef xFriendx het volgende:
Kan hier de sterren prima zien, veel landbouw en weinig straatverlichting.
Maar natuurlijk zal dat enkel doen met jouw goedkeuringquote:
Dat mag in een later stadium van de nachtquote:
ik denk dat ik me in die tijd echt veel meer op mijn plaats zou voelen. flower power, make love not war, enzo. daarom ook mijn bloementattoo; flower power.quote:
Ik heb niets dan weilanden voor en achter dus zie zo'n beetje alles. Inclusief voorbij varende bootjes en soms in de verte de stoomtrein.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kan vaak alleen de Poolster goed zien
Wil ook best naar de jaren 30 eigenlijk!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:06 schreef dawg het volgende:
[..]
ik denk dat ik me in die tijd echt veel meer op mijn plaats zou voelen. flower power, make love not war, enzo. daaroom ook mijn bloementattoo; flower power.
Laat jaren 50 zoals mijn grootvader de heldquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Wil ook best naar de jaren 30 eigenlijk!![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:06 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Maar natuurlijk zal dat enkel doen met jouw goedkeuring
[..]
Dat mag in een later stadium van de nacht
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Wil ook best naar de jaren 30 eigenlijk!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |