Herkenbaar ja. Mensen, vooral mannen, hebben ook vaak de neiging mij op te tillen. Ik haat het.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Kan ik zelf niet over oordelen.. weet alleen dat mensen er graag op slaan![]()
Blijf ik ookquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zou gewoon lekker daar blijven wonen dan
Zó fout maar zó leuk. Sowieso dansenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:54 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dit nummer ooit eens ergens in Italië mij god dat was gewoon te gaaf iedereen op de dansvloer
Mensen die niet 4 dames tegelijk optillenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Herkenbaar ja. Mensen, vooral mannen, hebben ook vaak de neiging mij op te tillen. Ik haat het.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Herkenbaar ja. Mensen, vooral mannen, hebben ook vaak de neiging mij op te tillen. Ik haat het.
Die ga ik onthouden!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan in de nacht langs een riviertje of gracht nog nagenietend kijkend naar de sterrenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha zoiets ja!
Of op terrasjes zitten (slempen en praten) tot midden in de zwoele zomernacht
Ja dat is dan wel weer balen. Maarre jij zit toch redelijk dicht in de buurt van Zaandam? Of vergis ik me nou?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Blijf ik ook
Alleen jammer dat er hier in de buurt niks is
Dansen kan het niet meer de hele avond toch af en toe op de dansvloer springenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zó fout maar zó leuk. Sowieso dansen
Klopt, maar moet dan wel op de fiets heen (in dit weerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel weer balen. Maarre jij zit toch redelijk dicht in de buurt van Zaandam? Of vergis ik me nou?
Ik niet. Ben veel te bang om op de grond te donderenquote:
Hoezo niet de hele avond?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:56 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dansen kan het niet meer de hele avond toch af en toe op de dansvloer springen![]()
![]()
Sterren zie je hier bijna niet, lang leve de lichtvervuilingquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:55 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
En dan in de nacht langs een riviertje of gracht nog nagenietend kijkend naar de sterren
Hier wel, is prachtig!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Sterren zie je hier bijna niet, lang leve de lichtvervuiling
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:56 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dansen kan het niet meer de hele avond toch af en toe op de dansvloer springen![]()
![]()
Bus?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, maar moet dan wel op de fiets heen (in dit weer)
Hebben ze tot nu toe nooit gedaanquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Ben veel te bang om op de grond te donderen.
Wahahaha Drommel!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:58 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zou kapotdik zijn als ik niet zou dansen onder uitgaan volgens mij
Vind het ook wel fijn om ene glaasje wijn en wat te babbelen in de tussen tijdquote:
Dan meen ik gewoon een verrekijker mee hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Sterren zie je hier bijna niet, lang leve de lichtvervuiling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |