Kom maar op! Maak je wel in!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wanneer gaan we matten?
Als jij wint zal ik nooit met het woord squatten in mijn mond nemen en als ik win zeg jij nooit meer tragus.

Sowieso ergens na de vakantie.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wanneer gaan we matten?
Als jij wint zal ik nooit met het woord squatten in mijn mond nemen en als ik win zeg jij nooit meer tragus.

Nogal wil gewoon heerlijk in de stad wonen met een fijn persoon samen in de stand wandelen een ontbijtje in de tuin of terras je snapt hem wel.quote:
quote:

Ik heb geen bovenburen!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is wel relaxed hoor! Als je in A'dam een tuin hebt kun je er ook niet ff lekker zitten zonder dat al die mensen op de bovenwoningen in je tuin kijken

Neh, niet in de stemming.quote:

quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Neh, niet in de stemming.
Ik ben meer op de disco-toer op dit moment

Jaaaa dat is relaxed. Vind ik in het weekend altijd wel leuk, 's ochtends op het terras van zo'n koffietentje ontbijtenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:47 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nogal wil gewoon heerlijk in de stad wonen met een fijn persoon samen in de stand wandelen een ontbijtje in de tuin of terras je snapt hem wel.
[..]

Ga even mijn foutje herstellen

quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Neh, niet in de stemming.
Ik ben meer op de disco-toer op dit moment

Croissantje kopje koffie en een krantje en dan af en toe elkaar verliefd in de ogen kijkenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaaaa dat is relaxed. Vind ik in het weekend altijd wel leuk, 's ochtends op het terras van zo'n koffietentje ontbijten

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Pics, gifs, vids, allesquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Kan ik zelf niet over oordelen.. weet alleen dat mensen er graag op slaan

Hahaha zoiets ja!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:50 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Croissantje kopje koffie en een krantje en dan af en toe elkaar verliefd in de ogen kijken

Ja, en heb perfecte buren! Nooit last van!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Fijn!
Die van mij zijn nogal lawaaierig

quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goeie! Maar iets moderner
[..]
En leuker

Ik zou gewoon lekker daar blijven wonen danquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, en heb perfecte buren! Nooit last van!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |