Een mooie dame met een sprankelde persoonlijkheid wonende in de grote stad daar kan deze simpele plattelandsjongen niet aan tippenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij charmeur
Ik woon in Amsterdam, maar ooit stond mijn wieg in Drenthe

Nee donkerblondquote:

Ik moest wel, want ik kon nergens een kamer vinden. Wou maar al te graag eerder uit huis. Maar goed, dat is toen. Nu zit ik wel lekker hierquote:

IK BEN EEN KONTENMAN TRUT, TRAGUS IS OOK EEN KUTWOORDquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom moet ze perse squatten dan? Kutwoord, overigens.

Cutequote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jep, maar de gel maakt het donkerder. Maar zonder gel, droog en wel, is het gewoon donkerblond.
Vroegah was ik gewoon echt blond.
 bij mij wordt het juist lichter
  bij mij wordt het juist lichter  

quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
IK BEN EEN KONTENMAN TRUT, TRAGUS IS OOK EEN KUTWOORD

Bij mij ookquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Cutebij mij wordt het juist lichter

Ja, dat weet ik. Niks mis mee. Maar als een meid toch al een goeie kont heeft zonder te squatten, wat boeit het dan dat ze het niet doet?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
IK BEN EEN KONTENMAN TRUT, TRAGUS IS OOK EEN KUTWOORD
 .
.

Hahaha charmeur, dat zei ik tochquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:39 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Een mooie dame met een sprankelde persoonlijkheid wonende in de grote stad daar kan deze simpele plattelandsjongen niet aan tippen

Ik voel je Gquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jep, maar de gel maakt het donkerder. Maar zonder gel, droog en wel, is het gewoon donkerblond.
Vroegah was ik gewoon echt blond.

Dan kan ze een nog betere kont krijgen. Hoewel deze al wel een zeer lekkere kont had voordat ze squattequote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Niks mis mee. Maar als een meid toch al een goeie kont heeft zonder te squatten, wat boeit het dan dat ze het niet doet?
Tragus is ook een kutwoord.

En je hebt een tuinquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik moest wel, want ik kon nergens een kamer vinden. Wou maar al te graag eerder uit huis. Maar goed, dat is toen. Nu zit ik wel lekker hier

Oké.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan kan ze een nog betere kont krijgen. Hoewel deze al wel een zeer lekkere kont had voordat ze squatte
 . Daar heb ik echt weer zin in.
. Daar heb ik echt weer zin in.

quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan kan ze een nog betere kont krijgen. Hoewel deze al wel een zeer lekkere kont had voordat ze squatte

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Dat is wel relaxed hoor! Als je in A'dam een tuin hebt kun je er ook niet ff lekker zitten zonder dat al die mensen op de bovenwoningen in je tuin kijkenquote:

quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:44 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Miauw... Mijn hartje gaat boem boem You killed itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You killed itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. With the stars as her umbrella
With the stars as her umbrella

Geen Bauer fan dusquote:

Wanneer gaan we matten?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oké.
Na de vakantie ga ik beginnen met kickboksen denk ik. Daar heb ik echt weer zin in.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |