Romantisch om de beurt in een sterrenkijker kijkenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:59 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Vind het ook wel fijn om ene glaasje wijn en wat te babbelen in de tussen tijd
[..]
Dan meen ik gewoon een verrekijker mee hoor
Oja, dan is het toch echt fietsen door weer en windquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bus komt hier maar 1 keer per uur of zo
Studio 54quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:01 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Toen een jaar of 14 was wou ik heel graag een jaren 70 discotheek openen
Doegquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ben even boodschappen halen, mazzel!
was ik maar een twintiger eind jaren 60, begin jaren 70.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:01 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Toen een jaar of 14 was wou ik heel graag een jaren 70 discotheek openen
Terwijl jij in de verrekijker zit te loeren naar sterren geef ik je toch kusjes in de nek. Sorry!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Romantisch om de beurt in een sterrenkijker kijken
[..]
Oja, dan is het toch echt fietsen door weer en wind
Ooow!quote:
Dat gevoel heb ik heel vaak eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:02 schreef dawg het volgende:
[..]
was ik maar een twintiger eind jaren 60, begin jaren 70.
Hoezoquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:02 schreef dawg het volgende:
[..]
was ik maar een twintiger eind jaren 60, begin jaren 70.
Ho ho ho niet zo snel jij hèquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:02 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Terwijl jij in de verrekijker zit te loeren naar sterren geef ik je toch kusjes in de nek. Sorry!![]()
Ik kan vaak alleen de Poolster goed zienquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:02 schreef xFriendx het volgende:
Kan hier de sterren prima zien, veel landbouw en weinig straatverlichting.
Maar natuurlijk zal dat enkel doen met jouw goedkeuringquote:
Dat mag in een later stadium van de nachtquote:
ik denk dat ik me in die tijd echt veel meer op mijn plaats zou voelen. flower power, make love not war, enzo. daarom ook mijn bloementattoo; flower power.quote:
Ik heb niets dan weilanden voor en achter dus zie zo'n beetje alles. Inclusief voorbij varende bootjes en soms in de verte de stoomtrein.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kan vaak alleen de Poolster goed zien
Wil ook best naar de jaren 30 eigenlijk!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:06 schreef dawg het volgende:
[..]
ik denk dat ik me in die tijd echt veel meer op mijn plaats zou voelen. flower power, make love not war, enzo. daaroom ook mijn bloementattoo; flower power.
Laat jaren 50 zoals mijn grootvader de heldquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Wil ook best naar de jaren 30 eigenlijk!![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:06 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Maar natuurlijk zal dat enkel doen met jouw goedkeuring
[..]
Dat mag in een later stadium van de nacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |