Heb je heel goed.. meer omdat je mensen behoorlijk stigmatiseerd met een label als pdd-nos (wat eigenlijk niks zegt). En dit label alleen bestaat alleen omdat het zo vergoed of gefinancierd kan worden. Wat dat betreft gaat er ben ik bang wel wat veranderen..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:23 schreef dawg het volgende:
[..]
dat niet maar de kenmerken worden strakker gedefinieerd dacht ik. omdat het nu te breed is en er teveel mensen nu aan een aantal kenmerken voldoen.
again, weet het niet 100%zeker, hou het niet zo meer bij.

Ergens in Limburg toch? Meer wou hij niet zeggenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Morgen weer verder
Waar woon jij eigenlijk?

Maar ze wil dat ik alleen maar kom dwijlenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:26 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Potverdorie koffie hup gewoon samen de bioscoop in met een bakje popcorn

Omdat ik er even geen behoefte aan had.. En nu bij iedere kerel waar ik van denkquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk niet aan de man Evie?
 DIE IS LEUK!!! De behoefte heb om me om te draaien en weg te lopen
 DIE IS LEUK!!! De behoefte heb om me om te draaien en weg te lopen  

Stop eens met alles voor te zeggenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ergens in Limburg toch? Meer wou hij niet zeggen

Ik val wel op blondquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O dat weet ik niet. Dan zou ik haar eerst een keer willen meeten om beter kennis te maken en zo.
Versieren gaat me wat te hard en zo

Het is heel makkelijk. Waar ik persoonlijk ontzettend op kan geilen is als ze me helemaal kapot teasedquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Omdat ik er even geen behoefte aan had.. En nu bij iedere kerel waar ik van denkDIE IS LEUK!!! De behoefte heb om me om te draaien en weg te lopen

Hier ook. De zon is er zelfs een beetje bij.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Aan deze kant van het land zijn we inmiddels uitgehuild
Bontkraagjes.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Ayumu woont tussen de Marrokaanse bondkraagjes

quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hier ook. De zon is er zelfs een beetje bij.
[..]
Bontkraagjes.

God deed het met de duivel en aangezien de duivel een gast moet zijn, moet god een vrouw zijnquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:28 schreef Drommeldaris het volgende:
Bewijs dat god een vrouw is dat het zoveel regende nu ik niet meer single ben

Oke, god is dus gewoon een man. Vrouwen zijn wredere wezens dan mannenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
God deed het met de duivel en aangezien de duivel een gast moet zijn, moet god een vrouw zijn

Dat snap ik welquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:28 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
In Limburg daarom wil ik hier ook weg

Hier de regenverwachting van komende week in %:quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En de zon probeert hier door te breken

Hier zal het dan ook wel zo zijnquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hier de regenverwachting van komende week in %:
70 80 80 70 80 90

Mannen kunnen ook behoorlijk wreed zijn. Vrouwen kunnen er niks aan doen dat....ach laat ook maarquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Oke, god is dus gewoon een man. Vrouwen zijn wredere wezens dan mannen

Was het maar de kans op het kwijtraken van het singleschap.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hier de regenverwachting van komende week in %:
70 80 80 70 80 90

Alles beter dan Limburg! Maar mooie dame waar komt u vandaan?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat snap ik wel
Maar van Linburg naar het Oostblok klinkt niet echt als een verbetering

Die was voor mij al heel lang 100% als ik wou maar er zijn zo weinig squattende meisjes die voldoen aan mijn kleine eisenpakketquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Was het maar de kans op het kwijtraken van het singleschap.

Jij charmeurquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:31 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Alles beter dan Limburg! Maar mooie dame waar komt u vandaan?

Kan er niks aan doenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haar kan geverfd worden
Maar ik blond? No fucking way!

Mazzelaarquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij charmeur
Ik woon in Amsterdam, maar ooit stond mijn wieg in Drenthe

quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is heel makkelijk. Waar ik persoonlijk ontzettend op kan geilen is als ze me helemaal kapot teased
 haha jah.. Dat zit er bij mij ook wel in.. mja
 haha jah.. Dat zit er bij mij ook wel in.. mja  

Waarom moet ze perse squatten dan? Kutwoord, overigensquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die was voor mij al heel lang 100% als ik wou maar er zijn zo weinig squattende meisjes die voldoen aan mijn kleine eisenpakket
 .
.

Ik ben ook donkerblond. Ik zit eraan te denken om highlights te nemen.quote:

quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom moet ze perse squatten dan? Kutwoord, overigens.

Later als je groot bent?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat je in A'dam woont!
Misschien wil ik ooit nog eens terug naar A'dam

Oh nou het was echt een battle om hier te kunnen wonen pfff. Hoe vaak ik wel niet verhuisd ben, malafide huisbazen, rare huisgenootjes, klote buren, onderhuurquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat je in A'dam woont!
Misschien wil ik ooit nog eens terug naar A'dam

Die fase heb ik gelukkig overgeslagen. Ik ben vanuit de antikraak direct in mijn huidige (vette!) woning terecht gekomen!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh nou het was echt een battle om hier te kunnen wonen pfff. Hoe vaak ik wel niet verhuisd ben, malafide huisbazen, rare huisgenootjes, klote buren, onderhuur

Picsquote:

Lucky youquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die fase heb ik gelukkig overgeslagen. Ik ben vanuit de antikraak direct in mijn huidige (vette!) woning terecht gekomen!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |