He kree, hoe ist met musical meisje #15?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:36 schreef kree het volgende:
je kunt het ook drukker maken Evie
Haha vertel wat raars en dan gaat het hard gelijk.
Heb jij niet iets raars?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:36 schreef kree het volgende:
je kunt het ook drukker maken Evie
Haha vertel wat raars en dan gaat het hard gelijk.
nog geen nieuws heb haar niet meer gezien sinds laatste keer oefenen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
He kree, hoe ist met musical meisje #15?
Heb je d'r al gehosseld?
haha denk veel maar dat heb ik hier al verteld en laten we maar niet weer die richting op gaanquote:
Jammer, dan wordt ze al gehosseld door kaneelquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:44 schreef kree het volgende:
[..]
nog geen nieuws heb haar niet meer gezien sinds laatste keer oefenen.
Ze woont ergens in Leiden.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:44 schreef kree het volgende:
[..]
nog geen nieuws heb haar niet meer gezien sinds laatste keer oefenen.
Ze woont ergens in Leiden.
Welnee was op vliegveld vanochtend natuurlijk en zat te kijken weet dat hij daar werkt ook.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jammer, dan wordt ze al gehosseld door kaneel
wel leuk, gewoon normaal denk.quote:
Persoonlijk snap ik niet dat kaneel nog single is. Tis gewoon een toffe gozer met de goeie looksquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:46 schreef kree het volgende:
[..]
Welnee was op vliegveld vanochtend natuurlijk en zat te kijken weet dat hij daar werkt ook.
Maar geen idee zou zomaar kunnen dat ik hem heb zien lopen in de verte
dat zegt niks, ik hoor constant dat ik een leuke jongen ben van meiden.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Persoonlijk snap ik niet dat kaneel nog single is. Tis gewoon een toffe gozer met de goeie looks
Maar blond brunette? Houdt ze van meer dingen dan alleen musical?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:47 schreef kree het volgende:
[..]
wel leuk, gewoon normaal denk.
Ik ben ook niet op zoek naar een supermodel ofzo.
Heb liever een meid met leuk karakter als 1 met grote tieten ofzo.
PICSquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Persoonlijk snap ik niet dat kaneel nog single is. Tis gewoon een toffe gozer met de goeie looks
Je blijft toch wel hier hoop ik?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:49 schreef -Miauw- het volgende:
Oja, dit was de avnzmg-SC, even vergeten
Nu je het er toch over hebt, waarom ben jij nou nog single? Met je betoverende stem zou je zo elke gozer kunnen hypnotiseren die je wilt!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:49 schreef -Miauw- het volgende:
Oja, dit was de avnzmg-SC, even vergeten
bruin haar en tja weet niet veel van haar nog.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Maar blond brunette? Houdt ze van meer dingen dan alleen musical?
Misschien moet je eens een move maken?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:51 schreef kree het volgende:
[..]
bruin haar en tja weet niet veel van haar nog.
Heb haar pas 2 keer gezien natuurlijk 1x met film dus was niet veel praten
2de keer met oefenen.
Weet zelfs niet eens of ze een vriendje heeft.
Maar denk van niet, want niks over gehoord.
Dus tsja dit is zoiets van we zien het wel weer.
volgens mij had ik zijn facebook hahaquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb ik niet![]()
Maar hij komt nog wel eens op de cam!
Even kijken hoe lang ik het nog volhoudquote:
Gheghe thanksquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nu je het er toch over hebt, waarom ben jij nou nog single? Met je betoverende stem zou je zo elke gozer kunnen hypnotiseren die je wilt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |