Ja wat is daar nou weer mis meequote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon een willekeurige kroeg binnen wandelen en vragen: Hoi, neuken?
Dan strippen ze snel genoeg!![]()
[..]
Autisme
Sommige zijn erg lief iddquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:02 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ja wat is daar nou weer mis mee![]()
Vind autistjes altijd wel lief en zo
Want ik sta bekend om mijn hosselkunde...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jammer, dan wordt ze al gehosseld door kaneel
Vandaag niet gewerkt. Ben in Leiden geweest met Tijnbrein. Gisteren was ik er wel aan het werk.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:46 schreef kree het volgende:
[..]
Welnee was op vliegveld vanochtend natuurlijk en zat te kijken weet dat hij daar werkt ook.
Maar geen idee zou zomaar kunnen dat ik hem heb zien lopen in de verte
Goeden vraag wel koffie.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Persoonlijk snap ik niet dat kaneel nog single is. Tis gewoon een toffe gozer met de goeie looks
Jwz.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:08 schreef kree het volgende:
[..]
Denk het ook niet nee.
Kaneel is wel aardig
Voldoende mis met mij. Maar dat zien jullie niet.quote:
Autisme is gewoon kut, vraag het maar aan een autistquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:02 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ja wat is daar nou weer mis mee![]()
Vind autistjes altijd wel lief en zo
I'm pretty.. hoef ik niet voor te strippenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:03 schreef dawg het volgende:
[..]
nee niks. voor wat hoort wat jongedame!
Dat willen we niet zien, dat kan niet!!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben een paar uurtjes niet online en de spytool wordt gelijk gek. Wat is deze?
[..]
Voldoende mis met mij. Maar dat zien jullie niet.
Strippen is wel spannender dan meteen naakt vind ikquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:04 schreef Evie het volgende:
[..]
I'm pretty.. hoef ik niet voor te strippen![]()
Ik heb der geen problemen mee om er een relatie mee te beginnen als voorwaarde dat de persoon schattig is.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Sommige zijn erg lief idd![]()
Maar om er iets meer mee te willen.. hm
Iedereen heeft wel wat hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Autisme is gewoon kut, vraag het maar aan een autist
wat toevallig zeg.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:04 schreef Evie het volgende:
[..]
I'm pretty.. hoef ik niet voor te strippen![]()
Ok...ruilen?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:05 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik heb der geen problemen mee om er een relatie mee te beginnen als voorwaarde dat de persoon schattig is.
[..]
Iedereen heeft wel wat hoor
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Strippen is wel spannender dan meteen naakt vind ik
Maar er wil iemand foto's van me, begrijp ik? Ik word een beetje moe van dat gepraat over dat ik leuk en aardig en knap ben. Dat ben ik namelijk niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat willen we niet zien, dat kan niet!!
Waarom zou ik niet bi willen zijn? 2x zoveel keus en mannen zijn gewoon veel makkelijkerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:06 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Geloof dat jij nooit met mij wil ruilen
hm mn broertje heeft een vriendinnetjequote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet bi willen zijn? 2x zoveel keus en mannen zijn gewoon veel makkelijker
Autisme = forever alone (meestal)
Je hebt je leven aardig op een rij, je hebt een aardig vriendengroepje om je heen verzameld, je hebt een goeie opleiding.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar er wil iemand foto's van me, begrijp ik? Ik word een beetje moe van dat gepraat over dat ik leuk en aardig en knap ben. Dat ben ik namelijk niet.
Ik ben een babbelzieke chubby.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet bi willen zijn? 2x zoveel keus en mannen zijn gewoon veel makkelijker
Autisme = forever alone (meestal)
Nope...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk jouw looks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |