Mijn huis is al opgeruimd en de afwas is al gedaan. Ik ga zo maar even boodschappen halen uit vervelingquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga maar even opruimen uit vervelingen thee drinken
![]()
Ahh je mag wel hier komen dwijlen hoor.. als je je echt verveeltquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn huis is al opgeruimd en de afwas is al gedaan. Ik ga zo maar even boodschappen halen uit verveling
En me scheren
Mijn leven__!
Maar dan moet ik helemaal naar Utrechtquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahh je mag wel hier komen dwijlen hoor.. als je je echt verveelt
Denk je dat er hier wel een "zak" te doen is?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:40 schreef Ayumu2.0 het volgende:
En daarom ga ik maar verhuizen der is hier geen zal te doen
Er is een groot verschil met een stad of een dorp waar ik dan nu mag vertoevenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Denk je dat er hier wel een "zak" te doen is?
Ahhhh!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dan moet ik helemaal naar Utrecht
Nou, kom dan hier wonen!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:45 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Er is een groot verschil met een stad of een dorp waar ik dan nu mag vertoeven
Of hier dwijlenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, kom dan hier wonen!
Zo, lekker glad. En wat ga ik nu doen?
Waar ga je heen dan?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:40 schreef Ayumu2.0 het volgende:
En daarom ga ik maar verhuizen der is hier geen zal te doen
Holaquote:
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee of voor iemand als Ayumo er überhaubt een plek is waar ie zich thuis zal voelen
Naar een grote stad of ik rij gelijk door naar het oostblok einde van het jaar ben ik in ieder geval ver weg van hierquote:
Vind Nederland niet zo tof eigenlijkquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij is nogal "speciaal" naar eigen zeggen
Gewoon een willekeurige kroeg binnen wandelen en vragen: Hoi, neuken?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:58 schreef Evie het volgende:
Hm ik zoek leuke strippende mannen![]()
om de verveling te trotseren!
Autismequote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:00 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al heb ik geen autisme...
als jij ook stript dan.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:58 schreef Evie het volgende:
Hm ik zoek leuke strippende mannen![]()
om de verveling te trotseren!
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:00 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al heb ik geen autisme...
Hm nehhh, misschien wil ik niet met ze neukenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon een willekeurige kroeg binnen wandelen en vragen: Hoi, neuken?
Dan strippen ze snel genoeg!![]()
Ik ga niet strippen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Friend, entertain me, ik verveel me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |