doe ik niet, don't worry.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:12 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dat blijf ik ook maak je daar maar gene zorgen om
Maar dat vind ik wel. Maar goed, is al goed ik zal er over ophoudenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar dat is niet genoeg reden om mij naar voren te schuiven als datebaar materiaal. Of zeggen dat het raar is dat ik single ben.
Ik betwijfel of dat zo is trouwens, maar goed das weer iets heel andersquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Mannen meer dan vrouwen.. Ligt ook aan de opvoeding en aan erfelijkheid..
Daarom heb je ook veel meer autistische mannen dan vrouwen
Ik heb genoeg aan 1 nu dus de rest is voor Ayumuquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan mag jij zijn afdankertjes misschien wel hebben
Is daar iets mis mee?quote:
Dat is weer waar. Maar mag ik zo eerlijk zijn ik vind het allemaal een beetje overdreven die autisme zooi je bent wie je bent en dat het niet helemaal past in de huidige maatschappij schijt aanquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Mannen meer dan vrouwen.. Ligt ook aan de opvoeding en aan erfelijkheid..
Daarom heb je ook veel meer autistische mannen dan vrouwen
Gast, ik maakte een grapquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:15 schreef dawg het volgende:
[..]
geef maar toe dat je stiekem moest lachen.
Dat weet ik niet. Mannen hebben gevoelens, net zoals vrouwen, maar bij vrouwen gaat het harder op en neerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Mannen hebben vaak minder gevoel en dat is wel 1 van de autistische kenmerken
Och god is ons menneke verliefd?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan 1 nu dus de rest is voor Ayumu
Hmz lees de dsm er eens op naquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Mannen hebben vaak minder gevoel en dat is wel 1 van de autistische kenmerken
Oh je bent ook echt verliefd?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Moest er ook eens van komen toch?
Stemt ze ook D66?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wow is het gelukt?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nu kan ik jou niet meer hosselen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
de dsm v wordt anders nogal herzien op vlakken als autistisch spectrum en ad(h)d en varianten. heb ik tenminste gelezen.quote:
Jup asperger en pdd-nos gaat er uit.. Gaat allemaal op pervasieve ontwikkelingsstoornis.. autistiforme stoornis.. van hoog tot laag functionerendquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:19 schreef dawg het volgende:
[..]
de dsm v wordt anders nogal herzien op vlakken als autistisch spectrum en ad(h)d en varianten. heb ik tenminste gelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |