heeft niks met autisme in het bijzonder te maken.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet bi willen zijn? 2x zoveel keus en mannen zijn gewoon veel makkelijker
Autisme = forever alone (meestal)
Je hebt vast teveel eisenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk jouw looks
quote:
Groningen, gogoquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:40 schreef Ayumu2.0 het volgende:
En daarom ga ik maar verhuizen der is hier geen zal te doen
Ik heb ook autismequote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet bi willen zijn? 2x zoveel keus en mannen zijn gewoon veel makkelijker
Autisme = forever alone (meestal)
Ik heb nog nooit online gedate dus dat zou ik niet weten. Vraag me maar over een half jaartje of zoquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:10 schreef dawg het volgende:
[..]
heeft niks met autisme in het bijzonder.
het lijkt op consumentisme. lijstjes doorspitten naar de perfecte partner op papier. alsof het niet meer om personen gaat.
gelukkig denkt niet iedereen zo.
Ja dat is zo maar we doen er niks aanquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:10 schreef dawg het volgende:
[..]
heeft niks met autisme in het bijzonder.
het lijkt op consumentisme. lijstjes doorspitten naar de perfecte partner op papier. alsof het niet meer om personen gaat.
gelukkig denkt niet iedereen zo.
Groningen kom ik die kop van jouw iedere dag tegen terwijl weer vrouwen staat te hosselen bij het fietsenhokquote:
En alle vrouwen willen een fastfoodrelatiequote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Alle mannen hebben autistische karaktertrekken zow!
tuurlijk wel. jezelf blijven. het eeuwenoude cliche.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:10 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ja dat is zo maar we doen er niks aan
Vrouwen ook! Iedereen eigenlijk zelfs hondenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar dat is niet genoeg reden om mij naar voren te schuiven als datebaar materiaal. Of zeggen dat het raar is dat ik single ben.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt je leven aardig op een rij, je hebt een aardig vriendengroepje om je heen verzameld, je hebt een goeie opleiding.
Het kan altijd erger, kijk maar naar mij!![]()
Dat blijf ik ook maak je daar maar gene zorgen omquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:12 schreef dawg het volgende:
[..]
tuurlijk wel. jezelf blijven. het eeuwenoude cliche.
Dan mag jij zijn afdankertjes misschien wel hebbenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:12 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Groningen kom ik die kop van jouw iedere dag tegen terwijl weer vrouwen staat te hosselen bij het fietsenhok
Makkelijkquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En alle vrouwen willen een fastfoodrelatie
Zolang het maar snel, makkelijk en lekker is
Ik kom nooit bij fietsenhokkenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:12 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Groningen kom ik die kop van jouw iedere dag tegen terwijl weer vrouwen staat te hosselen bij het fietsenhok
en alle vrouwen tieten!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee laat maarquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan mag jij zijn afdankertjes misschien wel hebben
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:13 schreef dawg het volgende:
[..]
en alle vrouwen tieten!
ok, niet įllemaal.
Het Oostblokquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:57 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Naar een grote stad of ik rij gelijk door naar het oostblok einde van het jaar ben ik in ieder geval ver weg van hier
[..]
Vind Nederland niet zo tof eigenlijk
Mannen meer dan vrouwen.. Ligt ook aan de opvoeding en aan erfelijkheid..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:12 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Vrouwen ook! Iedereen eigenlijk zelfs honden
Wat een kankergrap is ditquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:13 schreef dawg het volgende:
[..]
en alle vrouwen tieten!
ok, niet įllemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |