quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wel een hele overduidelijk ja van haar kant
Wat gaat pdd-nos eruit? Ben ik straks geen autist meer?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Jup asperger en pdd-nos gaat er uit.. Gaat allemaal op pervasieve ontwikkelingsstoornis.. autistiforme stoornis.. van hoog tot laag functionerend![]()
Maar de kenmerken worden er niet anders om
ah. dat verklaart e.e.a.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Klopt ze vroeg of ik haar kon leren squatten de eerste keer dat we elkaar ontmoeten
Maar ze gaat met een week wel 5 week met vakantiequote:
Een hoogfunctionerend persoon met een laaggradige pervasieve ontwikkelingsstoornisquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat gaat pdd-nos eruit? Ben ik straks geen autist meer?
Goedzoquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:21 schreef Drommeldaris het volgende:
Mijn eerste pandapunt sinds dat ik Groningen woon gaat een feit worden
De naam wel, maar het ligt er ook aan in hoeverre je er last van hebt denk ikquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat gaat pdd-nos eruit? Ben ik straks geen autist meer?
Hou je wel vol!!!!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar ze gaat met een week wel 5 week met vakantieWe zullen zien of ik het volhoud. Ik ga ervanuit van wel
Vroeger wel nu heb ik alleen nog maar last van een totaal gebrek aan discipline voor school. Dit word echter ruimschoots goedgemaakt met mijn hoge functioneringquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De naam wel, maar het ligt er ook aan in hoeverre je er last van hebt denk ik
Aan deze kant van het land zijn we inmiddels uitgehuildquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:22 schreef xFriendx het volgende:
Die regen, dat zijn de vele tranen die er vallen door alle vrouwen omdat Drommel nu (voorlopig) onbereikbaar is.
Ik heb wel leuke Groningse vrienden al zeg ik het zelfquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Hou je wel vol!!!!jeej!!
Nu ik nog een leuke kerel vinden
Magnetronkoffie is wel iets voor jou denk ikquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Hou je wel vol!!!!jeej!!
Hier ook gelukkigquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Aan deze kant van het land zijn we inmiddels uitgehuild
dat niet maar de kenmerken worden strakker gedefinieerd dacht ik. omdat het nu te breed is en er teveel mensen nu aan een aantal kenmerken voldoen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Jup asperger en pdd-nos gaat er uit.. Gaat allemaal op pervasieve ontwikkelingsstoornis.. autistiforme stoornis.. van hoog tot laag functionerend![]()
Maar de kenmerken worden er niet anders om
Waarom ben jij eigenlijk niet aan de man Evie?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Hou je wel vol!!!!jeej!!
Ze squat nietquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk niet aan de man Evie?
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb wel leuke Groningse vrienden al zeg ik het zelf
O dat weet ik niet. Dan zou ik haar eerst een keer willen meeten om beter kennis te maken en zo.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:23 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Magnetronkoffie is wel iets voor jou denk ik
Potverdorie koffie hup gewoon samen de bioscoop in met een bakje popcornquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O dat weet ik niet. Dan zou ik haar eerst een keer willen meeten om beter kennis te maken en zo.
Versieren gaat me wat te hard en zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |