abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114149002
Zwangerschap & geboorte

17 juli: Sonnetje85 (meisje)
23 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

Eerste helft augustus: SilkTie
01 augustus: Nanadu (jongen)
03 augustus: _Bunny_ (meisje)
06 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
16 augustus: Vamperotica
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

01 september: Sopho
04 september: lovelyjubbly1 (jongetje)
10 september: LeNeHe (meisje)
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 september: Frups (jongetje)
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot (meisje)
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
23 oktober: Flower-Ti-Amo
31 oktober: Twinkle20

08 november: Cocotrimonium
10 november: Spees_Eend (jongetje)
26 november: Keshet (jongetje)
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie (jongetje)

06 december: Nytar
12 december: Solagratia
26 december: Ladylike
29 december: Incantrix
31 december: becky27
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
11 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene***
18 januari: papillion
23 januari: Omentielvo

14 februari: Logician78
28 februari: Klumsy

10 maart: -DikkieDik-
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_114149145
Goed, ik feliciteerde Nanadu dus
pi_114149255
Even rustig freecell.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_114149967
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 12:19 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wat voor antistof?
Welke antistof het precies is weet ik niet, maar het komt erop neer dat het een kenmerk is van een reumatische aandoening. Ik heb alleen geen enkel ander kenmerk, behalve dan die antistof.
*poef* nu is het weg
pi_114151943
Zo, ik heb dus effe geslapen, en nu ben ik me een partij brak. }:|
pi_114153808
Hopelijk trekt dat weer bij Mango ..
Tenminste, als ik midden op de dag een dutje doe moet ik ook altijd even mezelf de tijd geven om te ontwaken. Want de eerste 5 minuten denk ik ... Buhhhh komt nooit meer goed! Heb mezelf straks ook een dutje gepermiteerd tussen het film kijken door O-)

O ja kraamzorg .. Komt ook steeds dichterbij. Heb nog niks gehoord wanneer ze voor de intake langs willen komen. In het informatieboekje stond met 7 maanden ... Dus dat zou dan over een week of 4 zijn, we wachten het netjes af :)

Hee het zonnetje begint eindelijk een beetje door te komen hiero!

Ow men en wat schiet het lijstje bovenaan het topic al op :X :X

Sorbo zou jij achter mijn naam willen zetten dat we een meisje verwachten? Thanks :)
  vrijdag 13 juli 2012 @ 14:31:25 #7
258612 nytar
boys boys boys
pi_114153861
en bij mij jongetje?
  vrijdag 13 juli 2012 @ 16:12:43 #8
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_114158182
Mango: oh jij ook ja? Irritant is dat he -O- Moet dan soms echt even naar achteren of rechtop gaan zitten, dan gaat het na een tijdje wel weg :P
Oehhh! Dan ga ik 't ook eens proberen O+

TWink :o jeutje, wat een files! Ohjee.. ja erg is dat he, mensen die zo agressief zijn op de weg -O- Ik snap dat ook nooit zo goed :? Fijn dat jij iig heelhuids bent thuisgekomen!

Nanaduuu!! Jaaa! Gefelciteeeeeeeeeerd! *G* :D

Bunny wat een mijlpaal, gefeliciteerd! *O*

Nytar een jongen, gaaf! :D

Freecell, joh, doe je rustig aan zeg? :o :*

Ik was een tijd terug ook van de dutjes maar nu echt totaal niet meer :) :P Moet er wel nog steeds minimaal 2x uit 's nachts, maar ik slaap gelukkig snel weer in.
Heb weer een druk dagje gehad vandaag, ben blij dat het erop zit.. Wel nog even gaan sporten want ik had weer wat meer last van mn rug, dat scheelt ook. En nu lekker weekend! Heb wel wat gezellige dingen gepland staan maar niet al te druk gelukkig. Manlief gaat ook weer lekker aan de slag in huis O+, dat vind ik toch fijn zeg. We schieten steeds meer op en hebben van de week ook al kleuren uitgezocht voor op de muur in de babykamer.
Gisteren even de stad in geweest nog (nadat we naar de snackbar waren geweest O-)) dus geen babyboom en generatie2010 gezien, dat ga ik vanaaf lekker kijken :9
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 16:16:08 #9
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114158321
Net een kloppend hartje gezien! *O*

Onze mini lijkt op een zeepaardje O+
En ong. 8,5wk volgens de echo O+

Sta nu gelukkig wel onder medische controle.
De gyn heeft een mooie foto gemaakt voor mijn vriend die er helaas niet bij kon zijn, maar over 10dgn hebben we weer een echo en dan kan hij gelukkig mee. :)

Ben zo blij!
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_114158736
Logi *O* Wat gaaf zeg! Gefeliciteerd!

Hier net even geslapen, als een blok rozen ;)
En nog steeds bekaf. Ik weet niet wat ik gedaan heb,maar mijn lijf schreeuwt echt om rust, zelfs wat pijnlijke harde buiken af en toe bij het lopen.

Was wel een vermoeiende week afgelopen week, maar niet extreem oid.

Voordeel: Ik zei: 'maar ik kan niet slapen,want dit moet nog en dat en dat en dat....'
Tara: ga nou maar even liggen iig.
Kom je een uurtje later beneden, bijna alles gedaan. 8-)
  vrijdag 13 juli 2012 @ 16:33:04 #11
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_114158988
Logi O+ Wat gaaf!! Gefeliciteerd! *G*

Freecell soms word je gewoon even teruggeroepen door je lijf.. dan heb je idd het idee niet heel druk te zijn geweest maar blijkbaar was het toch te druk dan. Heel vervelend maar moet je idd maar gewoon aan toegeven :)
Oh, wat heerlijk als je zo beneden komt van je dutje zeg! :D
pi_114159143
Nanadu gefeliciteerd :D:D:D *O* *O* *O*

Ga zo weer even bijlezen, gisteren lange dag gehad was 9uur de deur uit gegaan en pas rond 21uur weer thuis. Maar wat was het een goede shoot:D
Van het weekend (als ik puf heb) mag ik zelf weer.

Logi, geweldig een kloppend hartje, gefeliciteerd :D *O* *O*
Freecell, dat is zeker lekker wakker worden :d Neem je rust, je lijf heeft dat soms echt nodig. Het kan soms gewoon een korte periode tussendoor zijn dat je lichaam dat nodig heeft.

Enf weer lekker bezig dus :P

Edit: Ben loodje, peen staat nog ingelogd :(
Je vader
  vrijdag 13 juli 2012 @ 16:39:35 #13
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_114159264
Blijepeen/loodje :+ heb je een fotoshoot gehad gister of mis ik iets? van jezelf? :D
Ja gaat idd lekker in ons huisje :Y
  vrijdag 13 juli 2012 @ 16:40:52 #14
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_114159326
Twinkle, een meisje wat leuk :D
En natuurlijk Nytar, een jongen Ook leuk :D:D

Wij weten het ook al :D

Komt de kraamzorg langs? Ben al voorbij de 7 maanden maar heb ze nog niet gezien. Misschien omdat ik naar het kraamhotel ga denk ik. Heb wel nog nagevraagd of mijn aanmelding rond was en dat was zo:D
Be dance |Be real| Be You
  vrijdag 13 juli 2012 @ 16:42:38 #15
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_114159418
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 16:39 schreef Enfermera het volgende:
Blijepeen/loodje :+ heb je een fotoshoot gehad gister of mis ik iets? van jezelf? :D
Ja gaat idd lekker in ons huisje :Y
Hi, Nee ik ben agent, deze was niet voor mijzelf hahaha deze was van een van mijn modellen en ze deed het goed :D:D Was pas haar 2e shoot en ben blij dat ik haar begeleid, ze leert zo enorm snel.
Vandaag heeft een van mijn dansers auditie gedaan bij een illusionist als assistent en dat is ook goed gegaan dus ben helemaal tevreden.
Morgen of zondag wil ik mijn shoot doen, low-key dus ben benieuwd :D
  vrijdag 13 juli 2012 @ 16:44:38 #16
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_114159543
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 16:42 schreef Loodje het volgende:

[..]

Hi, Nee ik ben agent, deze was niet voor mijzelf hahaha deze was van een van mijn modellen en ze deed het goed :D:D Was pas haar 2e shoot en ben blij dat ik haar begeleid, ze leert zo enorm snel.
Vandaag heeft een van mijn dansers auditie gedaan bij een illusionist als assistent en dat is ook goed gegaan dus ben helemaal tevreden.
Morgen of zondag wil ik mijn shoot doen, low-key dus ben benieuwd :D
Ahaaa ik snap 'm :Y
Leuk! :D
  vrijdag 13 juli 2012 @ 16:45:25 #17
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_114159589
Nog leuke plannen van het weekend dames? Of ben ik nou zo vrolijk :P

Zit net te scrollen maar zie dat de nieuwe baby's al in maart komen, jeetje wat gaat dat snel zeg:D
  vrijdag 13 juli 2012 @ 16:51:20 #18
258612 nytar
boys boys boys
pi_114159876
gefeli logi! Heerlijk zo'n hartje O+
  vrijdag 13 juli 2012 @ 16:53:27 #19
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_114159985
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 16:45 schreef Loodje het volgende:

Zit net te scrollen maar zie dat de nieuwe baby's al in maart komen, jeetje wat gaat dat snel zeg:D
Whihi neehoor ik ben ook vrolijk vandaag! :D
Morgen komt een vriendin op de thee en 's avonds verjaardag van mn schoonmoeder, zondag komen mn ouders eten en tussendoor dus allerlei standaard dingen zoals wasjes, boodschappen en mn man gaat klussen :D *O*
Jij nog leuke dingen? :*
Gaat snel he :o
  vrijdag 13 juli 2012 @ 16:55:12 #20
258612 nytar
boys boys boys
pi_114160064
quote:

Ja hoor! Hele leuke plannen. Lekker morgen in de file naar frankrijk :)
  vrijdag 13 juli 2012 @ 16:57:35 #21
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_114160199
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 16:55 schreef nytar het volgende:

[..]

Ja hoor! Hele leuke plannen. Lekker morgen in de file naar frankrijk :)
:o Ohjee.. hoe laat gaan jullie weg?
  vrijdag 13 juli 2012 @ 17:03:48 #22
258612 nytar
boys boys boys
pi_114160502
uurtje of 8. We houden rekening met 2 uur vertraging. We hebben het geluk dat onze peuter dol is op automerken en vrachtwagens. Die staat graag in de file :)
pi_114160549
gefeliciteerd Logi.

Freecell heerlijke verassing.

Kind was hier ook weer een keer in slaap gevallen dus heb ik het er van genomen. Twee uur geslapen en kind is nog niet wakker :O Die slaapt vanavond weer laat.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 17:07:30 #24
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_114160676
Enf, heb je nog geprobeerd om wat extra te gaan werken? Lukt dat een beetje?

Freecell, pas je een beetje op jezelf? Als die harde buiken te vaak komen of ook maar gaan lijken op weeen ren je wel naar de verloskundige he?

Wat fijn Logi! *O* Knippertjes zijn zó tof! *O*

Fijne vakantie Nytar! *O*

Ik heb een rustig weekendje ingepland, ik merk dat ik echt niet meer zoveel kan als in niet-zwangere toestand. Vreemd joh. :P
A grand adventure has begun.
  † In Memoriam † vrijdag 13 juli 2012 @ 17:25:51 #25
309370 Nanadu
pi_114161499
Wij zijn weer terug uit het ziekenhuis en het gaat super, echt niet te vergelijken met de eerste.

De bevalling was heel goed te doen en duurde vanaf het moment dat mijn vliezen zijn gebroken 10u50m. Over het persen maar 8 minuten gedaan :D (dit voelde niet zo ;) ) Uiteindelijk wel pijnstilling genomen, omdat de ontsluiting niet snel genoeg verliep op een gegeven moment moest het infuus omhoog en dit werd wel erg zwaar. Maar met het pompje was het goed vol te houden.

Bram doet het echt super en probeert al goed aan de borst te drinken. Ik vind het nog een uitdaging, maar samen komen we daar vast wel uit. Ik zal later vandaag nog een foto plaatsen om echt afscheid te nemen van dit topic (natuurlijk blijf ik jullie wel volgen).

O ja hij is om 19.03 geboren, weegt 3125g en is 50 cm.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 17:27:56 #26
258612 nytar
boys boys boys
pi_114161594
Klinkt heerlijk nanadu!
pi_114161680
Klinkt.fijn nanadu!
Lekker gaan genieten nu! Zeker wel een opluchting dat ie er gezond en wel is?!
Mooie stats ook!

Oh en weekendplannen, uhm bevallen :+ kijken of baby dat ook ingepland heeft :+

Nytar, nog een zoon wat leuk!

*O* voor knippers en goede echo's enzo
pi_114161792
Nanadu; gefeliciteerd met Bram! *G* Fijnd dat het zo'n voorspoedige bevalling is geweest.

*O* Voor alle knipperhartjes, goede echo's en mijlpalen.

Freecell; rustig aan he? :*
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  vrijdag 13 juli 2012 @ 17:35:08 #29
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114161879
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:25 schreef Nanadu het volgende:
Wij zijn weer terug uit het ziekenhuis en het gaat super, echt niet te vergelijken met de eerste.

De bevalling was heel goed te doen en duurde vanaf het moment dat mijn vliezen zijn gebroken 10u50m. Over het persen maar 8 minuten gedaan :D (dit voelde niet zo ;) ) Uiteindelijk wel pijnstilling genomen, omdat de ontsluiting niet snel genoeg verliep op een gegeven moment moest het infuus omhoog en dit werd wel erg zwaar. Maar met het pompje was het goed vol te houden.

Bram doet het echt super en probeert al goed aan de borst te drinken. Ik vind het nog een uitdaging, maar samen komen we daar vast wel uit. Ik zal later vandaag nog een foto plaatsen om echt afscheid te nemen van dit topic (natuurlijk blijf ik jullie wel volgen).

O ja hij is om 19.03 geboren, weegt 3125g en is 50 cm.
Hoeveel te vroeg is hij nu? (rand) prematuren zijn vaak wat lastiger om aan de borst te krijgen. Wordt je goed begeleid?
  vrijdag 13 juli 2012 @ 17:39:49 #30
265732 Keshet
pi_114162096
LeNeHe, vertel ook eens hoe 't met jou gaat? :D

Son, ben benieuwd of je meisje jouw plannen deelt. :D

Nanadu, je klinkt heerlijk gelukkig! Ben benieuwd naar de foto!
  vrijdag 13 juli 2012 @ 17:45:38 #31
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114162345
Oh de combinatietest was ook goed. 1:5000 voor de 3 afwijkingen die ze testte. Nu werd er alleen nog overlegd met het lab, want er stond wel bekent dat er antistoffen zijn, maar dat mijn man de positieve kenmerken niet heeft. Maar goed, andere partner dus ze moest toch even bellen.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 17:54:24 #32
265732 Keshet
pi_114162717
Goed nieuws Tico!
pi_114162823
*G* Nanadu! Gefeliciteerd!
Met een meidenkwartet
pi_114166713
Klinkt goed Nanadu !

Logi een knipper fijn

en tico goede combitest *G*
  vrijdag 13 juli 2012 @ 19:24:35 #35
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_114166735
Nytar: ah oke :) Hihi oh dat scheelt.. Succes iig!

Keshet: ja, ben nu 4,5uur aan het werk waarvan een kwartier plus een half uur pauze, en dat gaat goed. :) Meer nog even niet, misschien over een weekje even kijken of dat gaat. Een week terug was een half uur opbouwen nog teveel, toen kreeg ik weer veel harde buiken toen ik naar huis ging.

Wat fijn Nanadu O+
pi_114166800
Ja ik ben maar gewoon rustig gebleven. Niemand heeft er wat aan als ik mezelf de kreukels in jaag en ik zelf nog het minste. Maar dat zijn de minder leuke ritten inderdaad. Denk dat deze wel in de top 5 kan van 'langste enkele reis naar huis'.

Woow Enf twee keer per nacht eruit? :o .. Komt dat omdat je kind als een malle op je blaas ligt te stampen of wat? Hier gelukkig nog geen last van .. Wel dat ik korte nachten heb. Lig meestal rond een uur of 9/10 in bed.. En dan word ik een paar keer per nacht wakker, dut ik wel weer in. Maar rond 4 uur dan toch echt klaarwakker en om 5 uur gaat hier de wekker. Kan ik vast oefenen zullen we maar zeggen :+ :o ... En fijn he, zo'n klussend mannetje O+

Hier is het eigenlijk zo goed als klaar :o ... Zijn nog tal van andere klusjes in huis maar dat heeft niks met de beeb te maken.

Freecell wat een geweldige vent heb je toch! Goed aan jezelf en de rust denken hoor! Is niet voor niets dat je lichaam zo reageert lijkt me.

Als ik ongeveer 36 weken ben gaat mijn man ook low key fotoshoot met me doen Loodje :D
We oefenen alvast .. Want hij heeft er nog niet zoveel ervaring mee. Maar daar kan je echt vette foto's mee maken!

Planloos eigenlijk hier verder .. Probeer het weekend wel een beetje vullen om mezelf af te leiden van bepaalde dingen waar ik nog even niet over kan uitwijden.. Heb nog een hoop films liggen die ik kan kijken .. Zondag misschien Weerwolven met vrienden. En de 'dagelijkse' dingen .. Boodschapjes enzo.. Gewoon lekker relaxen en rustig aan dus :)

Nytar morgen naar Frankrijk :o ... Sterkte en succes! En zorg maar voor een overlevingspakket in de auto :+ ... Gelukkig is het geen +35graden maar toch ..

Met Nanadu alles super *O* ... Hopelijk ook (bijna) van je jeuk af enzo? Ga lekker genieten van je gezinnetje meid :)

En Tico goede uitslag, altijd fijn *O*
pi_114167377
Wat leuk die fotoshoots O+

Een vriendin van me is kunstenaar en vroeg of ze voor een eigen project over een week of 10 een afgietsel van mijn buik mocht maken.
Ja hoor *O*
  vrijdag 13 juli 2012 @ 19:47:11 #38
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_114167754
Twink: ja idd.. nee joh laat die mensen lekker zeg :o maar idd, lange reis, bah.

Whaha jahoor, rustig :') Nou helpt het ook niet dat mn darmen soms wat willen, maar vaker is het gewoon een plasje. En dan echt niet heel veel. :') Magoed, tis niet meer dan vorige keer toen ik zulke harde buiken had en toen was er al gecheckt voor een blaasontsteking, wat het niet was (en wat ik ooit nog nooit gehad heb.. geen garantie, I know, maar toch).
En idd, zij kan lekker stampen :+

Echt joh, ben je al zo vroeg wakker dan? :o -O- Whaha ja wel oefenen vast. :') Ik slaap ook wel wat lichter dan anders, maar das normaal lijkt me.
Zohee, wat heerlijk joh! Dus je kamertje is bijna af?! :o *G*
  vrijdag 13 juli 2012 @ 19:53:47 #39
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_114168098
Ja leuk he Twinkle :D

Nytar, gezellig in de rij naar Frankrijk :D Heel veel plezier alvast.

Heb even een minder afsluiting van de dag dus ga voordat ik ga klagen maar offline en mezelf even afzonderen :D Fijne avond/weekend/vakantie dames :D
pi_114169082
Een *O* voor de knippers, mijlpalen, goede uitslagen en vakanties!

Nog even de beloofde 3d pic:

Dat rechtse slangding is dus de navelstreng die half over t gezichtje loopt

Ben 35 weken!
Geboortekaartje is af, kamertje is af (op de lamp na... Moeten we nog ophangen)
Nu m'n ziekenhuis tas nog inpakken en over twee weken bierkratjes onder 't bed.
Waar haal je trouwens die celstof matjes vandaan? Binnenkort maar eens in de auto leggen...?
Oh en twee keer per nacht eruit om te plassen, check! Zit er aan te denken om maar gewoon een emmer boven in de badkamer te zetten... Elke keer de trap af gaat toch wat minder soepel...
Oh en en en! Bijna verlof! Nog 4(!!!) werkdagen! En dan vrij tot januari :@
Whieieie
pi_114169406
Wooow SE wat gaat dat ineens hard! Nog heeeel effies en dan kun je de echo vergelijken met hoe je beeb in het echie is :-)

Oww echt loodje? Nou als je er behoefte aan hebt mag je best even lekker klagen hoor.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 20:49:43 #42
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_114170429
Loodje jij ook fijn weekend ondanks minder fijne afsluiting :*

SE wat een leuke foto :D Navelstreng is goed te zien idd :+
Lekker, bijna verlof O+
pi_114170940
Pret echo gehad vandaag. Mijn moeder was mee, ze vond het echt geweldig O+ Ook een paar mooie 3D foto's mee gekregen!
Life is what happens while you are busy making other plans...
  vrijdag 13 juli 2012 @ 21:09:34 #44
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_114171283
Skoap wat leuk! O+ :D *O* Wast een 3D echo? (of is dat altijd standaard bij een pretecho :@)
  vrijdag 13 juli 2012 @ 21:11:21 #45
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_114171366
quote:

Ja! Ik ga morgen Sopho's babybuik kijken O+ *O*

Tevens: ohai :)
3!
pi_114171453
Ik had bij Sofie geen 3d echo's gedaan, maar mocht vandaag even in 3d naar Casper kijken. Wat gaaf is dat zeg!
*poef* nu is het weg
  vrijdag 13 juli 2012 @ 21:20:03 #47
379302 -DikkieDik-
een nieuw avontuur
pi_114171784
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 19:26 schreef Twinkle20 het volgende:
Woow Enf twee keer per nacht eruit? :o .. Komt dat omdat je kind als een malle op je blaas ligt te stampen of wat? Hier gelukkig nog geen last van ..
Serieus? Vind je 2x per nacht naar het toilet veel? :o
Dat haal ik soms niet zwanger al. Nu is het een keer of 5 per nacht....

Tico, fijn dat je een goede uitslag hebt.

Fijne vakantie Nytar!
een bloem en een bij
de kip legt een ei
een schaap in de wei
en kijk, dit ben jij!
  vrijdag 13 juli 2012 @ 21:21:46 #48
95408 Incantrix
pi_114171881
Net mijn avondeten eruit gegooid, dus nu weer honger :') Maar ik ben nu voor de derde dag zonder medicijnen en ondanks dat ik weer meer overgeef voel ik me wel beter. Veel helderder en ik heb spontaan weer een stoelgang, dus minder buikpijn *O* En toeval of niet, ik heb al twee nachten doorgeslapen, dus voel me ook een stuk beter in mijn vel..

Tico, wat een supermooie uitslag! *O*

SupremeEvil, wat mooi O+
3!
  vrijdag 13 juli 2012 @ 21:23:05 #49
379302 -DikkieDik-
een nieuw avontuur
pi_114171963
SE, mooie foto!

Inca, fijn dat je je ondanks het overgeven toch beter voelt.
een bloem en een bij
de kip legt een ei
een schaap in de wei
en kijk, dit ben jij!
pi_114172332
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 21:09 schreef Enfermera het volgende:
Skoap wat leuk! O+ :D *O* Wast een 3D echo? (of is dat altijd standaard bij een pretecho :@)
hier kon je kiezen, ook alleen 2D was mogelijk. Maar ik heb 2D en 3D gedaan!
pi_114172408
Tico wat fijn dat de uitslag goed was!

SE mooie foto O+

Inca fijn dat je je beter voelt (wel jammer dat je toch weer moest overgeven)
pi_114172796
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:39 schreef Keshet het volgende:
LeNeHe, vertel ook eens hoe 't met jou gaat? :D

Ja eigenlijk weinig te melden qua zwangerschap; 't gaat goed! *O* (en dat is tegelijk ook een beetje eng om te zeggen :@ )
Verder wordt er hier druk verbouwd, ook in mijn buik, maar ook in huis :+ en ik word een beetje zenuwachtig want manlief wil dan 'meteen ook nog even dit, dat, en zus en zo'. Volgens mij heeft híj nesteldrang :')

Tico; fijn dat de combinatietest goed was!

Supreme Evil; leuk plaatje! Nog even inderdaad en dan kun je vergelijken! O+

Oh Inca; da's minder. Wel fijn dat je je verder beter voelt
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_114172931
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 21:20 schreef -DikkieDik- het volgende:

[..]

Fijne vakantie Nytar!
Hehe hier ook tig.keer naar.de wc.s.nachts. Althans vooral als.k niet in slaap kan komen.
En sinds.dat,bed op klossen,staat,is dat,zwaar kut :')
Dan ben ik blij dat ik nog.redelijk flexibel ben :') moet.zowat,een aanloop nemen om erop te.komen :+
  vrijdag 13 juli 2012 @ 21:44:15 #54
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_114172934
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 21:30 schreef Skoap het volgende:

[..]

hier kon je kiezen, ook alleen 2D was mogelijk. Maar ik heb 2D en 3D gedaan!
Oh tof O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 21:20 schreef -DikkieDik- het volgende:

[..]

Fijne vakantie Nytar!
Ik ga idd ook wel wat vaker dan 2x, maar gemiddeld zeg maar. In het begin ging ik idd vaker, maar in het tweede trimester zeggen ze dat 't minder wordt gezien de beeb hoger gaat liggen, maar dat heb ik niet echt gemerkt :+
Hoop dat het bij jou wel minder wordt trouwens, want 5x is idd wel veel :o

[ Bericht 51% gewijzigd door Enfermera op 13-07-2012 21:50:27 ]
pi_114173282
Nou ja ik heb die. 3d pretecho niet meer geregeld. Dacht daar in een vroeg stadium wel over na.. en dan met zon dvd weet je wel. Maar vanwege dat gaatje bij le bebe mogen we nu extra op controle komen en wordt er vaker een echo gemaakt. Dus we zien haar nog vaak zat denk ik. Alleen niet zo uitgebreid natuurlijk als bij zon pretecho.

Ik hoef snachts bijna nooit naar. de wc.. afkloppen! Komt nog wel haha.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 21:59:56 #56
379302 -DikkieDik-
een nieuw avontuur
pi_114173744
Sonnetje, dat klinkt inderdaad herkenbaar van de vorige keer :')
Ben je eindelijk je bed uitgeklommen, kun je op het toilet met moeite 3 druppels uitpersen, lig je eindelijk weer in bed, moet je weeeeer...............

Ik ben sowieso wel een zuipschuit. Ik drink op een dag toch wel zo'n 3 liter dus dan moet je ook veel plassen natuurlijk.
een bloem en een bij
de kip legt een ei
een schaap in de wei
en kijk, dit ben jij!
pi_114174070
Haha idd!
Leuk vooruitzicht he :P
  zaterdag 14 juli 2012 @ 08:46:18 #58
258612 nytar
boys boys boys
pi_114186178
nou dames, na een crappy nacht gaan we nu het betere weer opzoeken in frankrijk! Tot over een weekje!

Bye!
pi_114186332
Fijne vakantie nytar!

nanadu nog gefeliciteerd *O* *O* Hoeveel te vroeg is de kleine nou? En ondervind je daar nou veel problemen door?

Tico heel fijn dat de test goed verlopen is.

Hier weinig te melden. Vind het moeilijk te genieten door de eeuwige pijn. Gelukkig is het niet verergerd en heb ik het idee dat beeb is gedraaid en dat voelt wel wat prettiger nog aan.
pi_114186605
Tico mooie goede uitslag.

Lenehe fijn dat je, je goed voelt ook al maakt dar je onzeker.

Zag nog een mooi echo plaatje voorbij komen.

Sonnetje het is een prachtige dag om te bevallen met dit weer.
pi_114187319
Volgens mij denkt de baby er anders.over As :D
Of.ze wacht tot dr broer weg is vanmiddag. Peuter gaat naar de dierentuin met zn neef :D
  zaterdag 14 juli 2012 @ 10:12:14 #62
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_114187357
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 10:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
Volgens mij denkt de baby er anders.over As :D
Of.ze wacht tot dr broer weg is vanmiddag. Peuter gaat naar de dierentuin met zn neef :D
Klinkt als een goed moment om tevoorschijn te komen!
pi_114187365
G'morgen :)

Ik vind het eigenlijk een beetje traag gaan op het moment... ben nu bijna 28 weken, heb het idee dat mijn buik wat langzamer groeit, wat sneller vermoeid, maar verder nergens last van. Ik hoop dat ik met 30 weken ofzo eens overvallen wordt door nesteldrang en koopwoede. We moeten echt nog veel regelen maar ik kan me er moeilijk toe zetten.

Het is wel grappig om te merken dat de baby minder ruimte krijgt, de bewegingen worden nu groter, soms voel je echt een grote massa ineens schuiven en draaien. O+

18 augustus hebben we pas weer een echo, duurt ook nog zo retelang.

Goed weekend iedereen! Wij hebben vanavond een feestje, kan ik een van mijn leuke nieuwe jurkjes aan en buik vooruitsteken :D en morgen onze versgescoorde 2ehands schommelstoel ophalen.
pi_114187670
Nytar geniet van je vakantie!

Ik kwam vanmorgen met een voorstel om voor een nieuw bed te gaan kijken, iets dat we al langer willen. Bracht het voorzichtig want mijn meneer is niet zo'n ochtendzonnetje meestal.. En hij ging er zomaar mee akkoord :D ... Dus misschien toch al een nieuw bed nog voor de bevalling :D

Zometeen me lekker laten verwennen bij de kapper .. Boodschapjes .. Filmpje kijken .. Boekje lezen .. Rustig an :)

Mango vind je het echt zo langzaam gaan meis? Je bent AL (!!!!) 28 weken anders :P
Joh je hebt waarschijnlijk nog zo'n 10 weken om alles in orde te hebben ... En als ik naar mezelf kijk, eigenlijk is het het werk niet. Ik weet niet wat je nog precies allemaal moet doen? Babykamer bij elkaar rapen? Moet er perse een nieuwe lik verf of een nieuw behangetje komen? Dat geluk hadden wij dat dat al prima was hier in ons huis. Komt goed meis :*

Ik schaam me er af en toe ook een klein beetje voor dat ik nog heul nie zo veel bezig ben met het kindje hoor :@ .. Maar dat komt wel weer goed denk ik dan! ;)
pi_114187696
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 10:12 schreef pessie het volgende:

[..]

Klinkt als een goed moment om tevoorschijn te komen!
:Y
Gewoon even tussen lunch en avondeten ofzo :+
pi_114188045
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 10:29 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Gewoon even tussen lunch en avondeten ofzo :+
moet kunnen met jou beval tempo!
pi_114188210
Daarom :+
(wishful thinking)
pi_114188987
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 10:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
Daarom :+
(wishful thinking)
Huphup, ik zit er klaar voor!

Nanadu, gefeliciteerd nog, mooie naam ook vooral :+ O+.
pi_114189271
:D
Nou er moet een hoop veranderen in de buiktoestand wil ze vanmiddag al komen. Tis erg rustig nog :D
Ik reken nergens op. Nou deed k dat ook wel niet hoor ;)
Maar k wil ook mn baby snuffelen O+
  zaterdag 14 juli 2012 @ 12:16:08 #70
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_114190079
Leuk :D

Vandaag maar even ontspannen in de boeken denk ik, het is niet echt weer om lekker buiten te zitten dus gaan dingen verzinnen die je in deze herfstvakantie kunt doen behalve kastanjes zoeken:p
pi_114191591
Zo een late vandaag, maar hier dan toch: meldt ;-)

Vandaag gaan we nog wat voorbereidingsklusjes doen. De box in elkaar en het bed op steuntjes. Ik ben zelf amper 1,60 kort dus het wordt nog een hele kunst om in en uit bed te komen. Het is dat het moet, maar zo gauw de kraam de benen heeft genomen vliegen die steunen er ook weer onderuit. Mijn vriend vindt het overigens nu al grappig, de sadist ;-)

Ik zag een hoop goede echo's langskomen, en veel piemeltjes!

Nabadu, mooie stats voor Bram! Fijn dat jullie zo snel al naar huis mochten en je kereltje al zo goed probeert te drinken.

SE: bijna verlof, heerlijk! En bijna alles al klaar! Fijn gevoel!

Inca, wat naar dat je toch nog over moet geven maar wel lekker dat je jezelf desondanks iets beter voelt!

Ben benieuwd of het Sonnetje nog lukt vandaag, maar hey, t weekend is nog niet om hé ;-)

Zo, en dan ga ik nog maar eens wat rommelen in huis...

Fijne dag vandaag!
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
pi_114192045
barbabientje, gefeliciteerd met je zwangerschap!! Leuk zeg!
En een *O* voor alle goede echo's!

Hier gister een dagje ziekenhuis gehad, CTG, echo en een gesprek. Wat vermoeiend zeg, vooral dat wachten overal, maar de baby was goed gegroeid en inleiden vond ze nu toch niet meer nodig.
Ze zat nu boven de p10-lijn en werd geschat op 2700 gram.
Stiekem ook wel een beetje een domper hoor, want je stelt je er toch een beetje op in dat je volgende week je kindje hebt en nu had ze het over als je dan nog 3 weken moet is je baby net zo zwaar als haar broer bij de geboorte.
pffff, 3 weken -O-
Maar goed, ben wel blij dat ze goed is gegroeid en het geeft me een hoop vertrouwen.
pi_114196618
Nieuw bed gevonden *O*
Zal er nog even aan liggen of we hem voor of na de bevalling gaan krijgen ivm levertijd. Maar ik heb al tegen manlief gezegd dat ik er, ivm vruchtwater-verlies-gevaar (weet ik dankzij jullie ervaringsdeskundigen .. want wist ik veel? :+ ), pas NA de bevalling in zal slapen :+

Nu dan echt relaxen met een filmpje :)

Zo leuk om je kindje de hele dag door te voelen bewegen *O* .. Ik voel me een gezegend mens. Hele dag al zo'n geluksgevoel over me heen :) :) :)

Troeta kan me je 'teleurstelling' enigzins voorstellen .. Wel fijn dat je beeb nu gegroeid is naar gemiddelden (als ik het goed begrijp uit je verhaal). Uiteindelijk is dat ook erg belangrijk natuurlijk :)
  zaterdag 14 juli 2012 @ 18:44:34 #74
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_114202037
Twink tof dat je een nieuw bed hebt, lekker joh! *G*
Je kan ook gewoon zo'n speciaal molton ding kopen he, voor als je mocht gaan lekken :+
Leuk is dat he, dat bewegen O+

Ik heb vandaag wel aardig wat gedaan.. opgeruimd etc, en manlief heeft met zn vader de kastdeuren geplaatst O+ Mèn wat ziet dat er mooi uit zeg! Ook heel wat verhuisdozen nog uitgezocht etc, lekker opgeruimd dus :+ Mn man zei op een gegeven moment ook: ga je nog ff zitten? :@ Ohja. :+
pi_114202169
Lekker bezig jullie *O*

En Troeta, fijn dat ukje door de heren geleerden weer normaal bevonden is (dat moet tegenwoordig vóór de geboorte al aan standaarden voldoen... ;) ) Ik snap je teleurstelling overigens wel!
  † In Memoriam † zaterdag 14 juli 2012 @ 20:56:51 #76
309370 Nanadu
pi_114206728
Hierbij dan de beloofde foto's

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is uiteindelijk geboren met 37w1d, dus niet te vroeg. De verloskundige gaf vandaag wel aan dat je vaker ziet bij kindjes die net met 37 weken zijn geboren dat ze een langere opstart nodig hebben met de borst. Het gaat nu redelijk met de borst, er komen gelukkig al een paar kleine druppels uit. Het enige probleem is nu dat hij steeds in slaap valt tijdens het drinken, dus hij moet veel geprikkeld worden. Morgen wordt hij gewogen om te kijken of hij niet te veel is afgevallen. Ik zal nu echt verhuizen naar het andere topic, dus dit was de laatste update hier.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 21:05:03 #77
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_114206974
Wat een schatje nanadu O+ Succes met de kleine, die heeft gewoon een kickstart nodig :D

Mango, ik herken het, vond het met 28 weken ook niet zo snel gaan, we zijn nu alweer 32 weken en nu begint het voor mijn gevoel wel op te schieten :D

Vandaag maar begonnen met het verven van de boom in de babykamer, wordt mooi, maar het is nog een hoop werk dus stap voor stap en beetje voor beetje want ik houd het niet meer vol om zo geconcentreerd te werken.

Enf wat lekker dat jullie zo bezig zijn in het huisje, het begint nu vast echt erop te lijken :D
  zaterdag 14 juli 2012 @ 21:13:54 #78
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_114207226
Nanadu wat een heerlijk menneke O+ Succes met de bv en geniet ervan!! :*

Loodje: ja joh echt heerlijk O+ Het schiet zo lekker op! Kijk van mij hoeft echt niet alles helemaal af te zijn als die kleine er is, maar gewoon de grote dingen, die wilden we beiden wel af hebben. En dat gaat echt super, we liggen goed op schema voor mn gevoel (en voor mn nesteldrang :')) :D

Leuk, een boom in de babykamer joh!! Wordt ie helemaal geverfd of ga je er ook nog stofjes op doen als blaadjes oid? :D
  zaterdag 14 juli 2012 @ 21:20:34 #79
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_114207457
Heb met de beamer een schets gemaakt op de muur met potlood, nu heb ik deze met microtape afgeplakt en kleur ik deze nu met verf in, een hoop secuur en geconcentreerd werk maar echt heel mooi. Daar ga ik lijstjes op schilderen en dan uiteindelijk foto's op plakken, kaartjes en natuurlijk de lengte van onze muppet bijhouden :D

Dat is nog iets wat ik niet heb, nesteldrang, net als vreemde eetbuien. Maar misschien komt dat omdat ik dat doorgaans al heb hahah.

Hoe gaat jullie babykamer eruit zien en trouwens waar kom je vandaan enf?
  zaterdag 14 juli 2012 @ 21:33:25 #80
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_114207773
iemand nog websitetips voor een beetje hippe, sjieke, niet hysterische zwangerschapskleding??
  zaterdag 14 juli 2012 @ 21:36:42 #81
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_114207877
Website tips niet, gezien maten enorm kunnen verschillen maar ligt eraan waar je vandaan komt, je hebt in Rdam en Amsterdam wel leuke winkels.
pi_114207933
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 21:33 schreef becky27 het volgende:
iemand nog websitetips voor een beetje hippe, sjieke, niet hysterische zwangerschapskleding??
Ik heb ooit van gerberaatje een pm gekregen met website tips. Ik kan deze wel doorsturen? Er zijn er een aantal die het niet meer doen, maar dat merk je vanzelf
*poef* nu is het weg
pi_114207956
Bj asos.com hebben ze leuk spul Becky

Er is een draadje van, met sites in de OP
Zwangerschapskleding / Positiekleding 3

nanadu wat een heerlijk mannetje O+ Gefeliciteerd!! Hij ziet er op de foto niet uit alsof ik "pas" 37 wkn is.
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  zaterdag 14 juli 2012 @ 21:47:53 #84
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_114208302
thanx you all, ik ga eens neuzen. Ik hou niet van die hysterische prints, heb op kantoor over het algemeen geen spijkerbroek aan en 'moet' toch wel netjes gekleed. Ik heb van King Louie twee enorm rekbare jurkjes dus die komen de zwangerschap wel door.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 22:03:13 #85
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114208810
Wat een mooi kindje Nan!! O+
  zaterdag 14 juli 2012 @ 22:08:02 #86
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_114209002
Vida vita heeft leuke nette kleding, mooie jurkjes goede pakken of pantalons en idd niet schreeuwerige kleding!
  zaterdag 14 juli 2012 @ 22:51:31 #87
100412 mefke79
komt goed!
pi_114211041
becky, esprit heeft een leuke zwangercollectie, goed online verkrijgbaar. Queen mum is ook leuk, maar duurder. En fragile, dat kan je ook niet zwanger nog aan.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_114220278
Hoera, twinkle heeft een nieuw bed! *O*

Troeta, ik kan me voorstellen dat het even een domper is dat je nu nog niet weet hoe lang je mag wachten op de komst van de kleine. Maar uiteindelijk is het toch het belangrijkst dat de kleine het goed doet...

Wat een mooie foto-update van Nanadu, heerlijk mannetje!

Hier een vreselijke nacht achter de rug. Elke 3 uur wakker en sinds 5.45 niet meer kunnen slapen. Pffff en dan dat verhoogde bed... :O
Nog niks aan het rommelen hier, dus ik houd er maar rekening mee dat het nog zéker 3 weken gaat duren hihi. Ik begin nu wel steeds langzamer aan nieuwsgierig te worden naar het dametje in mijn buik...

Nu eens zien of ik er nog een uurtje of 2 aan vast kan plakken... *gaap*
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
  zondag 15 juli 2012 @ 07:31:42 #89
379302 -DikkieDik-
een nieuw avontuur
pi_114220286
Wat een mooi ventje Nanadu. O+

Bunny, hoop dat je zo nog wat kan slapen.

Ik merk eigenlijk wel dat deze zwagerschap tot nu toe heel erg op de achtergrond staat. Lekker druk met nummer 1 en toch een beetje het been there, done that idee. De vorige keer stond echt alles in het het teken van De Zwangerschap, nu doe je het er echt een beetje bij (tenminste voor nu dan, ben natuurlijk nog maar 6 weken.....). Soms 'vergeet' je het ook bijna :@ tot je heel erg je best moet doen om je eten binnen te houden of je om 20:15 echt heel graag naar bed wilt :')
een bloem en een bij
de kip legt een ei
een schaap in de wei
en kijk, dit ben jij!
pi_114220363
Moou kindje nanadu.

Oh ja zwangerschapskleding moet ik ook naar gaan kijken.

Wel herkenbaar hoor Dikkie Dik. Er ny ook heel anders mee bezig.
  zondag 15 juli 2012 @ 08:09:30 #91
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_114220397
Ahh, Nanau, wat een knappe zoon heb je O+.

Verder is er eigenlijk niet zoveel blijven hangen :@, ik had gister een beetje een baaldag en heb alles maar half gelezen. Begin steeds meer last van rug en heupen te krijgen en kijk uit naar het moment dat ik weer gewoon normaal kan lopen. Zo mobiel als ik al die tijd was, zo immobiel ben ik nu Daarnaast baalde ik ook enorm van het weer :(, ik was er toch wel stiekem van uitgegaan dat het mooi weer zou zijn tijdens mijn verlof. Helaas.

Verder gaat alles goed dus ik heb eigenlijk niets te klagen, maar ik was het gewoon een beetje zat allemaal. Hopelijk vandaag een betere dag!
pi_114220430
Nog ff tante Soesa! :*

DikkieDik: had ik bij de tweede ook heel erg! En die zwangerschap ging ook zo snel!
Deze derde duurt daarentegen bijna eeuwig volgens mij _O-
pi_114220887
Wat een mooi manneke Nanadu :)

Tante Soesa, ik hoop dat het vandaag een betere dag voor je wordt ^O^ .. Ja, half juli, dan mag je inderdaad wel beter weer verwachten eigenlijk :@ ... En dan de pijntjes erbij beginnen te krijgen, het gevoel dat je minder mobiel kunt zijn. Ja.. Dat beperkt je ook allemaal en da's gewoon niet leuk. Mag je af en toe best over zeuren :P , toch?

Bunny een k-nacht gehad .. Hopelijk kun je nog een dutje links en rechts mee pakken vandaag om de dag toch een beetje door te komen :) .. Lekker aan jezelf denken vandaag :) .. Tis niet voor niets zondag! :D

Manlief en ik gaan zo kijken bij een politiehondenkeuring. We zijn zelf helemaal into de hondensport. Niet de ambitie om dit in de toekomst te gaan doen maar gewoon leuk om te kijken :)

Gelukkig is het hier droog!

En vanmiddag zien we wel weer :)

En hoewel nog niet eens geboren schopte mijn kind me vanochtend wakker :D .. Je merkt echt dat het steeds krachtiger wordt allemaal!

Ow ja en straks even buikfoto's maken
pi_114221387
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 21:47 schreef becky27 het volgende:
thanx you all, ik ga eens neuzen. Ik hou niet van die hysterische prints, heb op kantoor over het algemeen geen spijkerbroek aan en 'moet' toch wel netjes gekleed. Ik heb van King Louie twee enorm rekbare jurkjes dus die komen de zwangerschap wel door.
Ik heb bij een bezoek aan Dublin in deze winkel toffe kleding gekocht. Ze hebben ook een webshop en bezorgen in NL. www.nelomaternity.com Verder heeft noppies nette kleding.

Het is allemaal niet goedkoop helaas, maar ik vind de kwaliteit erg goed.

Nanadu, wat een heerlijk mannetje O+. Hij ziet er idd niet uit als een 37 weken kindje! Succes met de borstvoeding, hier begon het ook wat moeizaam, maar het komt goed :Y.

[ Bericht 16% gewijzigd door Phaidra op 15-07-2012 10:34:46 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_114221659
Nanadu wat heb je een heerlijk mannetje gebakken! O+
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_114222603
Nanandu, wat een lieverd!

Een :* voor de mensen met brakke nachten. Heb heerlijk geslapen, voel me goed. Wat wil 'n mens nog meer?
  zondag 15 juli 2012 @ 13:33:04 #97
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_114226033
Loodje: Oh tof, wat een goed idee joh met die beamer :D Leuk!!

Onze babykamer krijgt iig witte meubeltjes, die hebben we al :) er ligt al een bruin/grijze vloer (laminaat) en we hebben al donkergrijze vouwgordijntjes hangen, maar ik denk dat ik nog een leuk gordijntje ervoor wil hebben.
We denken erover om 1 of meerdere muren (weten we nog niet zeker) een lichtgrijs te schilderen en met een oud-engels roze wat details toe te voegen. We denken aan een racecircuit :D Whihi. Maar dan wel roze dus aangezien het een meid wordt.
Verder denk ik ook aan een schapenvachtje (van ikea) op de vloer en verder gewoon zachte kleurtjes, niet al te druk :)

Bunny wat vervelend van je nacht -O- heb je nog een beetje kunnen slapen? :*

Tante soesa vervelend van je dag gister zeg :(
Hoop idd dat je een betere dag hebt vandaag! Lekker rustig aan of niet? :)

Whihi Twinkle werd je wakker geschopt vanmorgen?? :D O+

Hier heeft de nesteldrang officieël toegeslagen :@ Vanochtend bed afgehaald en opgemaakt (met hulp van manlief of course), wasjes gedraaid, gevouwen en gestreken, badkamer gedaan (wat ik dan nog kan, douchewandje doe ik niet :+) en zelfs de wc nog.... Nu ff zitten. :') :D
Maar moet zeggen dat het wel gaat qua harde buiken enzo.. valt me echt alles mee. :)
  zondag 15 juli 2012 @ 13:53:13 #98
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_114226813
Lekker hoor die nesteldrang haha, heb er echt nog geen last van, alhoewel blijepeen ondertussen wel. Die kwam vrijdag thuis na het werk en ging gelijk schoonmaken en opruimen, gisteren ook nog een tijd bezig geweest en wil vandaag weer naar zijn ouders pff wat een druktemaker ff hahaha, ik dacht lekker relaxen dit weekend maar helaas. Hier is de man dus ook echt zwanger hahha.

Brakke nachten hangen denk ik in de lucht, :* voor betere nachten in het vervolg!

Blijf lekker relaxen dit weekend dames :D Wij gaan weer aan de slag.

Twinkle, veel plezier met het maken van de foto's straks, we zijn benieuwd :D
pi_114231339
Ja dat.low key gebeuren komt pas in een later stadium he.. als we de studio op de fotovakschool kunnen afhuren.. tot grote onvrede van manlief.. die zou het liefste zijn eigen studio aan huis willen. Maar ruimtetechnisch zit dat er niet in voorlopig.

Zal zo eens vragen offie tijd/zin heeft voor voortgangsfotos :-)
  zondag 15 juli 2012 @ 18:18:23 #100
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_114237229
Twinkle natuurlijk heeft ie daar zin in, en anders kun je het zelf ook doen (zelfontspanningsmechanisme op de camera) Wij hebben thuis gelukkig de mogelijkheid dit te doen, nu is een studio wel makkelijker omdat je het dan niet op of af hoef te bouwen maar schermen en licht hebben we thuis en dat is na even opbouwen toch altijd weer heel fijn. We hadden het voor vanavond gepland maar moet zeggen dat ik echt enorm moe ben en al weken als een bleke vaatdoek rondloop, dus kijk het nog even aan.

Ben wel benieuwd naar jouw foto's :D:D
pi_114239502
Vandaag heb ik uiteindelijk nog even geslapen, dus dat viel weer mee. Verder niets extra's gedaan buiten het meest strikt noodzakelijke... En begonnen aan de eerste lading cupcakes... Mjammie!

Foto's, ach ja, moet eerlijk bekennen dat er niet veel heb en ook niet zo veel meer ga maken. Niet dat ik ontevreden ben over mijn zwangere lichaam, integendeel, maar hier ontbreekt het aan mooie fotografiekwaliteiten, en een professionele shoot zit er financieel echt even niet in.

Vandaag het vluchtkoffertje zo goed als compleet, en op een paar 'ongesteldheids-krampjes' na niks aan het handje...

Nog even nagenieten van de zondag!
[btfl]* portfolio
pi_114241259
Low key moet ie nog maar even op oefenen haha. Zich even wat meer erin verdiepen.

Buikfoto's wel gemaakt .. Alleen manlief merkte op dat ik nog minder buik lijk te hebben als met 20 weken.. Zal ze vandaag of morgen even in het daarvoor bestemde fototopic plaatsen =)
pi_114243172
Heel lang niet meer gepost maar wel redelijk meegelezen :)
Heel wat nieuwe namen inmiddels in dit topic!
Hier al 28 weken, tijd gaat snel! Alles gaat goed met de baby, weinig te melden dus.
  zondag 15 juli 2012 @ 20:54:49 #104
95408 Incantrix
pi_114243559
Zow, lekker moe hier hoor! Vandaag de eerste cursusdag gehad van onze mindful birth-dinges, enorm interessant en ik vond het leuk, maar man, van 10 tot half 5 was best wel pittig zeg! Lekker in mijn bedje met de ipad dus O+
3!
pi_114243678
Is dat echt een hele dag cursus incantrix?
Lijkt me inderdaad wel zwaar, hoe vaak is de cursus?
  zondag 15 juli 2012 @ 21:00:50 #106
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_114243906
Son nog niet gesignaleerd???
  zondag 15 juli 2012 @ 21:03:14 #107
95408 Incantrix
pi_114244043
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2012 20:56 schreef Women86 het volgende:
Is dat echt een hele dag cursus incantrix?
Lijkt me inderdaad wel zwaar, hoe vaak is de cursus?
Yup! Wel met wat pauzes ed, maar waren aan het eind allebei wel flink op jah.. Over 2 weken nog een hele dag, dan is het zelf oefenen en contact via het internet :)
3!
  zondag 15 juli 2012 @ 21:03:33 #108
95408 Incantrix
pi_114244057
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 21:00 schreef becky27 het volgende:
Niet? Hoei!
3!
  zondag 15 juli 2012 @ 21:04:13 #109
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_114244093
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 21:00 schreef becky27 het volgende:
Wel op facebook hoor :Y
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 15 juli 2012 @ 21:11:02 #110
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_114244431
oh daar had ik 'r ook nog niet gezien (en niet gezocht eigenlijk).
Nou ja, iets van meldplicht toch?

Buikfoto's maak ik bijna iedere week, inclusief spijkerbroek en zwart hempje, wel snelle met de phone. Soms met de gewone camera. Als we zin hebben. Buikje begint wel te komen, broeken gaan strak zitten, na deze week zal ik er wel aan moeten geloven denk ik. Ietsie sneller als bij Noortje, toen zat ik met 20 weken nog in mijn gewone kleding.

Merk toch wel dat ik lichamelijk het iets zwaarder heb als de 1e zw. Hopelijk geeft die eerste vit B12 prik me morgen meteen een opkikker. Het worden namelijk nog heftige weken van wrs 50+ uren op kantoor aankomende 2 weken.
pi_114244554
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2012 21:03 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Yup! Wel met wat pauzes ed, maar waren aan het eind allebei wel flink op jah.. Over 2 weken nog een hele dag, dan is het zelf oefenen en contact via het internet :)
Kan ik me voorstellen dat jullie op zijn na zo'n dag. Was het ook wat jullie er van verwachtte?
pi_114244682
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 21:11 schreef becky27 het volgende:

Merk toch wel dat ik lichamelijk het iets zwaarder heb als de 1e zw. Hopelijk geeft die eerste vit B12 prik me morgen meteen een opkikker. Het worden namelijk nog heftige weken van wrs 50+ uren op kantoor aankomende 2 weken.
Pfoe! Succes!
pi_114244846
Baby zit nog waar ze zit hoor ;)
Maar t was hier nogal,rustig vandaag he :P
(op fb alleen reacties bij anderen trouwens :D)

Oh en over mn humeur zal k t maar niet hebben :')

Inca, wat een lange dag zeg :o lekker uitrusten nu idd!

Pfff Becky, pittige weken in t vooruitzicht zeg! Jeetje, lijkt me al veel met alleen een kind, laat staan ook nog.zwanger erbij! Hopelijk gaat de vitamine b12 helpen idd.
  zondag 15 juli 2012 @ 21:18:51 #114
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_114244857
jeetje, inca, wat een dag zal dat zijn zeg. Laaaang. Maar klinkt alsof het hele leuk was.
  zondag 15 juli 2012 @ 21:22:17 #115
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_114245053
oh die twee weken zullen wel ff zwaar zijn maar vent is thuis want die heeft vakantie en ik maak ff wat extra uren die ik straks lekker achter mijn verlof plak. Daarna lekker 2,5 op vakantie naar zuid Frankrijk.
  zondag 15 juli 2012 @ 21:25:55 #116
95408 Incantrix
pi_114245243
Women, ik had wel meer hypnobirthing verwacht, maar dat komt als het goed is volgende cursusdag meer aan bod. Er was veel technische uitleg ook bij deze keer, en daar hebben we ns allebei wel over verbaasd: we hebben allebei bepaalde gebeurtenissen van Stef's geboorte beter kunnen plaatsen door de uitleg en de diepgang van de gesprekken van vandaag. En de visualisatie-oefeningen hebben me veel vertrouwen gegeven in de volgende cursusdag, ik denk dat ik er beter in ga zijn ommmijn 'mindset' zelf in de hand te houden als dat ik zelf verwachtte :)

Becky, was idd erg leuk! Leuke mede-cursisten ook enzo, was een fijne dag :) en holy crap, dat is flink aanpoten op je werk dan! :*

Son, dikke :* voor jou, gewoon omdat het kan.
3!
  zondag 15 juli 2012 @ 21:30:15 #117
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_114245503
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 21:18 schreef Sonnetje85 het volgende:
Baby zit nog waar ze zit hoor ;)
Maar t was hier nogal,rustig vandaag he :P
(op fb alleen reacties bij anderen trouwens :D)

Oh en over mn humeur zal k t maar niet hebben :')

nog ff dame :* :*
pi_114245988
Jullie zijn lief :*
pi_114246022
Klinkt goed incantrix!
Ik ga binnenkort ook voor het eerst naar zwangerschapscursus maar is een gewone 'pufcursus'. Weinig mindfulness aan denk ik.. Toch ben ik benieuwd, hoop op een leuk groepje enzo.
  zondag 15 juli 2012 @ 21:42:29 #120
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_114246286
Women86 fijn dat het zo goed gaat! :)

Wij proberen elke week een foto te maken, niet op dezelfde dag maar wel elke week iig :) zeker de laatste paar weken zie je al zo'n verschil elke week, echt bizar.. :o O+

Son :*
  zondag 15 juli 2012 @ 21:55:59 #121
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114247030
Spel Tip: Ga nooit naar een open dag van fc twente als je zwanger bent met 40000man en 6wc's om je kinderen een plezier te doen, maar laat je kerel het oplossen. :(
  zondag 15 juli 2012 @ 21:57:32 #122
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114247132
quote:
11s.gif Op zondag 15 juli 2012 21:55 schreef Logician78 het volgende:
Spel Tip: Ga nooit naar een open dag van fc twente als je zwanger bent met 40000man en 6wc's om je kinderen een plezier te doen, maar laat je kerel het oplossen. :(
:') Like duh?
  zondag 15 juli 2012 @ 21:57:48 #123
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114247155
Sowieso. Voetbal. :r
  zondag 15 juli 2012 @ 22:10:24 #124
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_114247906
Even een paar daagjes weinig gepost, jongste in het ziekenhuis gelegen, oudste geplande operatie etc. Nu lig ik zelf hangend op de bank toe te geven aan de vele harde buiken en vervelende druk 'downunder'. Gelukkig morgen 37w, een zorg minder :@
Een *O* voor alle goede berichten van een ieder!
Een :* voor hen die t kunnen gebruiken.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_114247966
Elke week een foto maken... Klinkt nog heel bekend... Dat hadden wij ook in de planning... Zijn alleen een aantal weken geleden ergens gestrand in die planning..
  maandag 16 juli 2012 @ 07:08:34 #126
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_114258738
*meld*
Mogguh allen!
37weken vandaag *O*
Gewoon n stuiterballetje
pi_114258824
Mijlpaal voor Maffe Muts *O* ... En nog een hele bijzondere ook!

Logi .. Oww lijkt me echt de hel inderdaad! Gebeurt je geen tweede keer meer >:)

Becky sterkte met je drukke werkweek, gelukkig weet je waar je het voor doet ;) .. Die vakantie is je dan ook zeker gegund!
pi_114258859
Ik kan me niet voorstellen dat dat ooit een goed idee lijkt Logi, ook al kreeg ik 1000 milkarepen.

Alles goed weer met de kinders maffe? Gefeliciteerd met je mijlpaal, vanaf nu lekker uitrusten!
pi_114258996
*meldt*

nieuwe week, nieuwe kansen. Geen nieuws of bijzonderheden.

Zag wel dat Maffe nu ook meldplicht heeft... Hoera *O* 37 weken, mooie mijlpaal!
[btfl]* portfolio
pi_114259046
Hoera voor de mijlpalen.
  maandag 16 juli 2012 @ 08:12:19 #131
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_114259111
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 07:36 schreef Troeta het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat dat ooit een goed idee lijkt Logi, ook al kreeg ik 1000 milkarepen.

Alles goed weer met de kinders maffe? Gefeliciteerd met je mijlpaal, vanaf nu lekker uitrusten!
Oudste gaat prima *O*
Jongste waardeloos, net overleg gehad met kinderarts, vandaag vochtlijst, afhankelijk van uitkomst: sonde/opname/etc dus t blijft spannend. Inmiddels kilo gewichtsverlies in week tijd bij hem... Kortom, ontspannen zit er niet in. Voordeel is wel dat ik weer gewend ben aan gebroken nachten _O-
Thanks voor de jompels!!
Gewoon n stuiterballetje
pi_114259126
Ow ja en succes met je jonge Maffe! Hopen dat ie er snel weer bovenop komt.

En ja, zo kun je het natuurlijk ook zien .. :P .. Ieder nadeel heeft zijn voordeel.
pi_114259427
Sterkte met je jongste maffe.
pi_114259569
Zo meld, met baby in,buik. Morgen alweer 40 weken :o

*O* voor mijlpalen.
:* voor.iedereen die t nodig heeft!
  maandag 16 juli 2012 @ 09:00:11 #135
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_114259626
Hier ook mijlpaal, 39 weken vandaag! En al niet meer zo klagerig als zaterdag :). Thanks nog voor jullie lieve reacties op mijn gemopper!

Son, is het toch niets geworden dit weekend...Dan maar morgen, op de uitgerekende datum?
pi_114259645
*O* Voor Tante Soesa .. Voor Sonnetje doe ik morgen jompelen ;)

Zou wel mooi zijn, op de uitgerekende datum. Of niet Son?
pi_114259672
*O* Voor alle mijlpalen en meldplichtigen!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_114259733
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 09:00 schreef Tante_Soesa het volgende:
Hier ook mijlpaal, 39 weken vandaag! En al niet meer zo klagerig als zaterdag :). Thanks nog voor jullie lieve reacties op mijn gemopper!

Son, is het toch niets geworden dit weekend...Dan maar morgen, op de uitgerekende datum?
Nee dit.weekend werd m niet ;)
Dan idd.morgen maar :D

*O* voor je 39 weken! Gaat opschieten he! Spannend!
pi_114259746
*O* voor alle mijlpalen, melders en ander goed nieuws

Hier gaat alles goed. Net weer een knipper gezien, ben nu 8 weken. Uitwendige echo gehad :D
Meteen duidelijke knipper in beeld, zuuuuuuucht :)
Verder lijkt het nu op het gummibeertje wat ik wel eens las hier O+

Verder ben ik heeeeeeeeeeel moe, heb eigenlijk het hele weekend geslapen :@ en het spugen is nu ook weer iedere ochtend aanwezig :{ Maar ben blij O+
pi_114259795
*O* voor alle mijlpalen en goede berichten.

Maffe ik hoop dat het snel beter gaat :*
pi_114259896
Fieder, wat fijn een knipper!

Maffe, succes!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_114259988
:* Voor Maffe!

*O* Voor Fieder dr knipper

En een *O* voor alle mijlpalen
pi_114260075
Wat fijn fieder. En Son morgen zou leuk zijn. Kindjes van de ud zijn <3
pi_114260199
:D
Ik probeer mezelf nu maar te overtuigen dat ze komt wanneer ze er klaar.voor is :+
Ach ja, sowieso nog maximaal 2 weken :')
pi_114260449
Fieder *O*
Ik ben blij voor je!!

Krijg je in de komende weken nog vaker echo's ivm je voorgeschiedenis?

Meid enige wat je kan doen is eraan toe geven als je je niet lekker voelt of rust nodig hebt omdat je je ogen niet meer open kan houden. Ga jezelf niks forceren :* .. zit je jezelf alleen maar meer mee in de weg.
  maandag 16 juli 2012 @ 09:54:09 #146
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114260493
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 09:51 schreef Twinkle20 het volgende:
Fieder *O*
Ik ben blij voor je!!

Meid enige wat je kan doen is eraan toe geven als je je niet lekker voelt of rust nodig hebt omdat je je ogen niet meer open kan houden. Ga jezelf niks forceren :* .. zit je jezelf alleen maar meer mee in de weg.
1 miskraam toch? Lijkt me niet. Zelfs na ivf ben je na 12 weken klaar op die afdeling en dan ben je gewoon zwanger en heb je controles als iedere andere zwangere.
  maandag 16 juli 2012 @ 10:20:27 #147
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114261011
Lang leve de zwangerschapshormonen.. schutting wordt vandaag geplaatst en ze begonnen meteen over extra kosten kende mezelf niet terug qua felheid en ze hebben de discussie uiteindelijk opgegeven na 30min en zijn aan het werk volgens de afgesproken prijs met een lekkere kop koffie er bij :+
pi_114261026
En zo hoort dat Logi :+
Gebruik maken van die assertiviteit :+

Je moet ook noooooit in discussie gaan met een zwangere, win je niet :+
pi_114261128
*O* voor alle mijlpalen
Fieder wat fijn, hopelijk kan je nu wat meer gaan genieten!

Volgende week maandag weer echo, ik ben benieuwd... hopelijk krijg ik dan ook een uitrekendatum :)
Vanaf hoeveel weken kunnen ze de ligging van de placenta eigenlijk zien? is dat ook al bij 9 weken, of echt pas bij de 12 weken echo?

Hoe doet iedereen het hier die last heeft van vermoeidheid? Ik lig elke avond tussen half 9 en 9 uur op bed, maar dan nog ben ik moe als ik wakker word. Kost me ook veel moeite om me te concentreren op het werk, en heb ook geen zin om fouten te gaan maken daardoor...
Vorige zwangerschap ben ik ( op advies van m'n manager ) met 10 weken minder gaan werken zodat ik smiddags nog 2 uurtjes kon slapen voor het eten
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  maandag 16 juli 2012 @ 10:32:10 #150
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114261262
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 10:26 schreef klumsy het volgende:
*O* voor alle mijlpalen
Fieder wat fijn, hopelijk kan je nu wat meer gaan genieten!

Volgende week maandag weer echo, ik ben benieuwd... hopelijk krijg ik dan ook een uitrekendatum :)
Vanaf hoeveel weken kunnen ze de ligging van de placenta eigenlijk zien? is dat ook al bij 9 weken, of echt pas bij de 12 weken echo?

Hoe doet iedereen het hier die last heeft van vermoeidheid? Ik lig elke avond tussen half 9 en 9 uur op bed, maar dan nog ben ik moe als ik wakker word. Kost me ook veel moeite om me te concentreren op het werk, en heb ook geen zin om fouten te gaan maken daardoor...
Vorige zwangerschap ben ik ( op advies van m'n manager ) met 10 weken minder gaan werken zodat ik smiddags nog 2 uurtjes kon slapen voor het eten
Moe... check... Ik ben aanwezig op mn werk, maar vooral in de ochtend doe ik mn werk. In de middag ben ik koos concentratieloos en zo onwijs moe, en daardoor onwijs misselijk..
pi_114261318
Klumsy, fijn dat je manager zo welwillend er tegenover staat om je (al is het maar tijdelijk) wat extra rust te gunnen. Het is ook niet niks :)
Ik herken de periode zoals jij hem beschrijft. Als ik thuis kwam van het werk, ging ik vaak linea recta naar bed om alvast een uurtje of 2 te pakken. Daarna eten/douchen en gelijk weer terug in bed totdat de volgende morgen de wekker ging. In die tijd (en nog steeds) sprong mijn partner extra bij in het huishouden en heb ik alles aan hem over gelaten omdat ik de energie nergens voor had.

Ik zou proberen je probleem en zorgen aan te kaarten bij je leidinggevende. De zorgen dat je bang bent om fouten te maken in je werk, wie weet kan hij/zij een helpende hand bieden?
Zou een oplossing kunnen zijn door bijvoorbeeld wat later te beginnen op je werk? Probeer zelf ook alvast over oplossingen na te denken :)

Ik weet pas sinds de 20 weken echo dat de placenta bij mij achter ligt. Eerder nooit naar gevraagd en is me het ook nooit verteld :@ .. dus daar kan ik je niet veel over zeggen, maar andere ervaringsdeskundigen hier vast wel :)
  maandag 16 juli 2012 @ 10:40:29 #152
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_114261480
Klumsy, tijdens de nekplooi wist men te vertellen dat het met 12 weken nog niet bepaald is hoe de placenta ligt.

ook een *O* *O* voor de mijlpalen. Gister was ik 16 weken. Gaat nu wel snel zeg. Vrijdag geslachtsbepaling :D zin in.
pi_114261512
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 10:40 schreef becky27 het volgende:
Klumsy, tijdens de nekplooi wist men te vertellen dat het met 12 weken nog niet bepaald is hoe de placenta ligt.
Aha vandaar! Want toen had ik inderdaad mijn placenta aan de voorkant liggen en met de 20 weken echo aan de achterkant!
pi_114261537
*O* Voor Becky
  maandag 16 juli 2012 @ 10:48:30 #155
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114261646
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 10:40 schreef becky27 het volgende:

ook een *O* *O* voor de mijlpalen. Gister was ik 16 weken. Gaat nu wel snel zeg. Vrijdag geslachtsbepaling :D zin in.
ECHT? En de echodame zei nog oh je placenta ligt voor en het kan nog wel duren voordat je je kindje voelt daardoor..
  maandag 16 juli 2012 @ 10:57:19 #156
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_114261853
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 10:48 schreef Ticootje het volgende:

[..]

ECHT? En de echodame zei nog oh je placenta ligt voor en het kan nog wel duren voordat je je kindje voelt daardoor..
haha ja blijkbaar. Bij Noortje lag ie voor en duurde het tot 18 weken eer ik haar voelde. Daarom was ik nieuwsgierig hoe dat nu zat maar dat vertelde ze me dus.
pi_114262490
Jeetje Becky wat ga je snel.

Wat betreft vermoeidheid vond ik de eerste zwangerschap makkelijker. na een dagdienst nog even me bed in of voor een avonddienst uitslapen. dat zit er nu echt niet in. Dus op tijd naar bed en in de ochtend mag ik vaak nog een uurtje liggen voordat mijn man naar zijn werk gaat.

Op het werk lukt concentreren nog wel.
pi_114262564
Ik moet het hier toch ook even kwijt. Na een hele tijd proberen eindelijk zwanger. Afgelopen vrijdag eerste echo gehad, hoe super: kloppend hartje, 2 armen, 2 beentjes. Uitgerekend op 14 februari. Over anderhalve week weer een echo :D Zo heeft dat onregelmatig ongesteld zijn toch nog nut gehad...
pi_114262581
Vannacht een paar keer wakker geworden van een "ik moet ongesteld worden gevoel" Krampen en zulks..
Ik weet nog dat ik zoiets had van Blerg..ik wil helemaal niet ongesteld worden! :D En ben weer verder gaan slapen...
pi_114262595
Gefeliciteerd Zillah! *O*
pi_114262634
Gefeliciteerd zillah. wat fijn dat je ook al een goede echo hebt gehad.
pi_114262899
Zillah op Valentijnsdag O+ .. Wat een mooi cadeautje! Het is je gegund!
En wat fijn dat je al een echo hebt gehad :)
pi_114262918
Zillah gefeliciteerd!
  maandag 16 juli 2012 @ 11:58:11 #164
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_114263622
Zillah gefeliciteerd :d Ook al fijn dat je een mooie echo had *O*

Kom net terug van de vk, volgende week weer. Hb (6.2) is nog steeds laag ondanks de ijzerpillen etc. Zie er dan ook erg bleekjes uit en voel me vaak als een vaatdoek. Soms zet ik me eroverheen en ga ik gewoon door maar andere momenten wil ik alleen maar slapen. Het is lastig om een balans daarin te vinden.
Net dus bloed geprikt maar vk wilde toch ook prikken voor suiker e.d. vandeweek krijg ik de uitslag en mag dan nu ook niet meer werken tot aan de bevalling. Nu had ik al een vervroegd verlof gepland alleen last minute opdrachten liet ik toch doorgaan. Maar nu mag het dus echt niet meer. Heb nog een klein aantal niet intensieve uurtjes staan (2x2uur) en dan is het uitrusten geblazen.

Hoe gaat het verder dames?
pi_114263892
Allen bedankt!
pi_114264386
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 09:51 schreef Twinkle20 het volgende:
Fieder *O*
Ik ben blij voor je!!

Nee t wordt nu 'normaal'. Met 10 weken nog n echo voorafgaand aan nekplooimeting (ofzo), dus over 2 weekjes weer. Dat zou normaal een eerste echo zijn.

Gelukkig heb ik vakantie dus aan die vermoeidheid toegeven kan ik nu doen. Ben niet de enige lees ik die zo moe is.
Klumsy, als het niet gaat gaat het niet. Heel simpel... Fijn dat ze rekening met je houden.

Zillah gefeliciteerd! Lees ik uit je verhaal dat je onverwachts al verder bent dan je dacht?
  maandag 16 juli 2012 @ 12:23:56 #167
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_114264540
Idd fieder, al 8 weekjes? Op naar de 12 en een goede echo over 2 weekjes natuurlijk :D *O* *O* Rust maar goed uit en ontspan maar lekker, is alleen maar goed voor de baby :D
  maandag 16 juli 2012 @ 12:29:25 #168
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_114264715
Fieder wat fijn, weer een knipper O+ *G* Heerlijk!!
Vervelend van moeheid en overgeven maar idd dat hoort er soms helaas bij.. :* Ben je wat meer gerustgesteld nu met de echo's? En wanneer mag je weer? Edit; oh ik zie het al, 2 weekjes, leuk :)

Logi :D Waar die hormonen al niet goed voor zijn he :+ whehe :7

quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 10:21 schreef Twinkle20 het volgende:
En zo hoort dat Logi :+
Gebruik maken van die assertiviteit :+

Je moet ook noooooit in discussie gaan met een zwangere, win je niet :+
Dat ja :D

Klumsy: bij mij keken ze pas echt goed naar de placenta met de 20weken echo, net als naar de vaten :) Alhoewel ze al wel 3 vaten zag met de 12 weken echo, maar volgens mij kunnen ze de zaken met 20w gewoon beter zien :)

Zillah gefeliciteerd en welkom! :D *O* Wat een mooie uitgerekende datum zeg O+

Loodje vervelend dat je Hb nog niet zo gestegen is zeg... Ze geven zeker geen ijzerinfuus met zo'n waarde, of wel?
:* iig!

Hier gaat alles goed O+ vanochtend zijn mn nicht en tante (en kleine dreumes van ruim 2 jaar) op bezoek geweest, was erg gezellig :D
Verder rustig dagje vandaag met dit saaie weer. Misschien ga ik nog even sporten maar moet even kijken hoeveel zin ik heb :+ Heb gister iig zat gedaan dus lekker niks nu :D
  maandag 16 juli 2012 @ 12:40:42 #169
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_114265155
Hier is de man meer zwanger qua hormonen dan ik, discussies kun je met mij wel aangaan, ben vrij rustig maar hij :P

Hahah zou lekker zijn maar nee, eerst kijken of het geen suiker is...Paar daagjes wachten en verder goed blijven eten ( wat er nog wel eens bij inschiet)

Klumsey: Idd kijken ze bij 20 weken omdat het dan beter te zien is, toch zegt dit nog niets. Bij 20 weken had ik een laagliggende placenta, bij 28 weken hebben ze nog een keertje gekeken en toen was dit niet meer het geval. In veel gevallen veranderd dat dus nog.

Enf: wat lekker, nu lekker rustig aan en je kunt natuurlijk ook buiten douchen :D Scheelt je sporten :P
  maandag 16 juli 2012 @ 12:57:39 #170
379302 -DikkieDik-
een nieuw avontuur
pi_114265723
Die vermoeidheid is heel herkenbaar hoor Klumsy. Hier vallen mijn ogen 's avonds ook om half 9 dicht. Nu werk ik gelukkig minder dan de vorige keer en slaapt mijn kindje overdag ook nog wel dus dan kan ik ook nog even slapen. Dus het is nog wel te behappen.

Zillah gefeliciteerd!

Loodje, nu rustig aan doen dus.

Fijn Fieder.
een bloem en een bij
de kip legt een ei
een schaap in de wei
en kijk, dit ben jij!
  maandag 16 juli 2012 @ 13:04:29 #171
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_114265994
Loodje echt? :D grappig dat je vent zo is hihi :+
Whahaha ja kan ik ook nog doen ja :') Beetje koud alleen :o
  maandag 16 juli 2012 @ 13:12:41 #172
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114266286
Zillah van harte *O*

ps: mooie datum ;)
pi_114267530
Zillah van harte!

Inca wat een lange dag! Maar wel leerzaam dus

becky succes deze werkweek en vrijdag geslachtsbepaling spannend!

Sonnetje :*

Fieder nu vertrouwen hebben he

Vamp voorrommel?!

Ik werk niet, dus wanneer mini zin heeft in haar middagslaap doe ik ff mee (ik leg haar wel elke dag op bed maar ze gaat lang niet altijd meer slapen )
voel me wel.aardig trouwens beetje futloos
al ben ik niet.blij met de weegschaal, toch weer bijna een kilo eraf, even in de gaten houden dus
pi_114268318
Goedendag :)

Wat rustig hier het weekend :)

Hier vanmorgen intake kraamzorg gehad, het was vooral heel gezellig. Ze had zoiets van: ja, de derde, dan weet je het wel! En ze zou zoeken naar een kraam die van aanpakken wist :P
pi_114268462
Gefeliciteerd Zillah!

Lees dat iedereen net zo moe is als ik geloof ik, na de laatste loodjes op mijn werk ben ik zo blij met 6 weken vakantie! (sorry voor degene die nog wel moeten werken :@)
Volgens mij begint zich hier ook al een babybuikje te vormen :)
pi_114269262
NM

[ Bericht 53% gewijzigd door McLaura op 16-07-2012 14:47:55 ]
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_114269658
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 10:48 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hier zeiden de vk's (3 st) allemaal bij de verschillende echo's: oh, je placenta aan de achterkant..
Bij de SEo met 22 weken: placenta aan de voorkant. :+ Hij is verhuist :P
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  maandag 16 juli 2012 @ 14:37:52 #178
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114269756
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:36 schreef Morretje het volgende:

[..]

Hier zeiden de vk's (3 st) allemaal bij de verschillende echo's: oh, je placenta aan de achterkant..
Bij de SEo met 22 weken: placenta aan de voorkant. :+ Hij is verhuist :P
Weinig van te zeggen dus :D
  maandag 16 juli 2012 @ 14:38:34 #179
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_114269796
Freecell: leuk dat de intake gezellig was! :D

Ik wil eigenlijk nog van alles doen maar ik heb echt totaal geen zin.. :+ Nouja. XD
pi_114269827
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:37 schreef Ticootje het volgende:

[..]

En ik dacht nog wel dat ik t jochie zo vroeg voelde dankzij de achterliggende placenta. :P
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_114270116
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:37 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nu nog wel inderdaad. Je bent een week of... 13 nu?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  maandag 16 juli 2012 @ 14:44:16 #182
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114270142
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:43 schreef McLaura het volgende:

[..]

Nu nog wel inderdaad. Je bent een week of... 13 nu?
Boeit dat je?
  maandag 16 juli 2012 @ 14:50:41 #183
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114270444
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:28 schreef McLaura het volgende:
NM
Waarom de edit?
  maandag 16 juli 2012 @ 14:55:36 #184
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114270681
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:50 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Waarom de edit?
:')
  maandag 16 juli 2012 @ 15:12:09 #185
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114271503
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef Ticootje het volgende:

[..]

:')
Die mag je mij even uitleggen, want ik snap hem niet.
  maandag 16 juli 2012 @ 15:16:01 #186
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114271675
quote:
5s.gif Op maandag 16 juli 2012 15:12 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Die mag je mij even uitleggen, want ik snap hem niet.
Misschien moet je haar even pmmen... ;)
  maandag 16 juli 2012 @ 15:19:42 #187
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114271847
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 15:16 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Misschien moet je haar even pmmen... ;)
Of we kunnen ook gewoon normaal tegen elkaar doen en zo niet met een onderbouwing komen.
  maandag 16 juli 2012 @ 15:23:02 #188
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114271983
quote:
12s.gif Op maandag 16 juli 2012 15:19 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Of we kunnen ook gewoon normaal tegen elkaar doen en zo niet met een onderbouwing komen.
Oh prima... Maar niet op het ene platform gaan roepen wat voor verschrikkelijk wijf ik ben, en dan hier opeens poeslief komen reageren alsof mevrouw het ook maar een kont interesseert hoe mijn zwangerschap verloopt.
Normaal doen komt van 2 kanten.
  maandag 16 juli 2012 @ 15:25:16 #189
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114272069
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 15:23 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh prima... Maar niet op het ene platform gaan roepen wat voor verschrikkelijk wijf ik ben, en dan hier opeens poeslief komen reageren alsof mevrouw het ook maar een kont interesseert hoe mijn zwangerschap verloopt.
thx voor de uitleg :*
pi_114272411
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 15:23 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik heb nergens een oordeel over jou gegeven, maar goed, zoek het lekker uit! :W
  maandag 16 juli 2012 @ 15:46:37 #191
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_114272986
yo, vecht die vete lekker ff ergens anders uit....

Hier gaat het over mijlpalen, placenta's die voor of achter liggen, zwanger zijn en vooral alle kwaaltjes :P die daar bij horen.
pi_114273032
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 15:46 schreef becky27 het volgende:
yo, vecht die vete lekker ff ergens anders uit....

Hier gaat het over mijlpalen, placenta's die voor of achter liggen, zwanger zijn en vooral alle kwaaltjes :P die daar bij horen.
Precies, en die verloskundige / echografiste / oid had dus wel gelijk qua dat die bij 13 weken nog niet op de definitieve plek ligt.
pi_114273070
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 15:46 schreef becky27 het volgende:

gejank dus :P
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 16 juli 2012 @ 15:49:30 #194
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_114273118
quote:
6s.gif Op maandag 16 juli 2012 15:48 schreef Joene het volgende:

[..]

gejank dus :P
jup, veel vooral
pi_114273175
Bij een vroege termijn wordt een samentrekking van de baarmoeder nog heel vaak aangezien voor de placenta en bovendien moet de baarmoeder nog rechtop gaan staan waardoor de kanteling er soms voor kan zorgen dat hij ergens anders lijkt te liggen.

Je moet t als het ware zien als een papiertje in een onopgeblazen ballon, die ligt in een relatief kleine baarmoeder nog overal, maar naarmate je baarmoeder groter wordt (opgeblazen wordt) wordt dat papiertje mee omhooggetrokken en neemt deze relatief veel minder plek in.
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_114273305
Ik voel steeds vaker plopjes!! O+ volgens,de echoscopiste ligt mijn placenta voor.
*poef* nu is het weg
  maandag 16 juli 2012 @ 16:55:28 #197
95408 Incantrix
pi_114276031
Becky, ik bejaloers, haha! Wat cool joh! Hier hadden we met 15 weken een echo, dus nog geen geslacht te zien en nu moeten we wachten tot de 20 wekenecho. Maar nouja.. Ben bij jou wel benieuwd, ik denk een jongetje bij jou, maar mijn voorgevoel gaat nergens over hoor :') heb jij zelf een voorgevoel?

*O* voor de mijlpalen die ik niet meer weet te benoemen en Zillah, ook 1 voor jou, wees heel welkom!

Hiero alles ok, weinig out of the ordinary. Ik heb zowaar opgeruimd voordat mijn mama morgen komt poetsen (ze is haar baan kwijt dus poetst nu eens per week bij ons zo lang ik zwanger ben en het zelf niet goed kan) zodat ze niet eerst een berg rotzooi hoeft af te storten voor ze kan beginnen :P
3!
  maandag 16 juli 2012 @ 17:39:10 #198
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_114277844
*O* voor mijn 16 weken mijlpaal

en een welkom voor zillah :)

nog steeds geen last van kwaaltjes behalve m'n bekken daar blijkt iets vast te zitten waardoor het scheef staat en dat veroorzaakt weer pijn bij het bukken e.d.
maar verder niks te klagen :)
ik heb het idee dat ik m'n beeb soms wel voel
maar dan twijfel ik of het dan toch niet m'n darmen zijn :P

woensdag maar weer eens naar de v.k. voor het eerst sinds de intake
en 14 augustus de 20 weken echo.
maar eerst nog 2 weken door m'n werk worstelen en dan vakantie
ik hoop dat het weer dan beter is

ooh en nog even een *O* voor maffe dat ze toch nog d'r 37 weken mijlpaal heeft gehaald
W
Z
E
pi_114280137
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 12:57 schreef -DikkieDik- het volgende:
Die vermoeidheid is heel herkenbaar hoor Klumsy. Hier vallen mijn ogen 's avonds ook om half 9 dicht. Nu werk ik gelukkig minder dan de vorige keer en slaapt mijn kindje overdag ook nog wel dus dan kan ik ook nog even slapen. Dus het is nog wel te behappen.

Zillah gefeliciteerd!

Loodje, nu rustig aan doen dus.

Fijn Fieder.
Weet je wat ik zo grappig vind, dat je post alsof jij zwanger bent.
Volgens je stats ben je namelijk een jongetje. Dus óf dat staat fout, óf je probeert jezelf iets teveel te verhullen, want zoveel mannen postten hier namelijk niet.
Vertel vertel!

*sherlock probeert te zijn*
  maandag 16 juli 2012 @ 18:42:59 #200
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_114280292
Maar er zijn toch wel eens meer mensen die dat niet veranderd hebben.
Ik heb het wel eens vaker gezien bij kloons
W
Z
E
pi_114280977
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 12:19 schreef Fieder het volgende:

[..]

Nee t wordt nu 'normaal'. Met 10 weken nog n echo voorafgaand aan nekplooimeting (ofzo), dus over 2 weekjes weer. Dat zou normaal een eerste echo zijn.

Gelukkig heb ik vakantie dus aan die vermoeidheid toegeven kan ik nu doen. Ben niet de enige lees ik die zo moe is.
Klumsy, als het niet gaat gaat het niet. Heel simpel... Fijn dat ze rekening met je houden.

Zillah gefeliciteerd! Lees ik uit je verhaal dat je onverwachts al verder bent dan je dacht?
Jij ook gefeliciteerd!
Nee, ik ben juist 5 dagen minder dan verwacht, maar goed, maakt allemaal niet uit hoor: ik ben zwanger, nu kan ik ook nog wel wat dagen meer wachten :)
En inderdaad: die Vermoeidheid...gelukkig hier ook vakantie!
  maandag 16 juli 2012 @ 19:17:41 #202
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_114281651
Zillah jij gefeliciteerd! Vergat ik helemaal
  maandag 16 juli 2012 @ 19:18:18 #203
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114281693
Gewoon even omdat het kan: Ik heb echt de liefste buren ooit O+
  maandag 16 juli 2012 @ 19:50:39 #204
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_114283257
Ja dan moet je wel even vertellen waarom he :P
W
Z
E
  maandag 16 juli 2012 @ 20:15:31 #205
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114284605
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2012 19:50 schreef rebel-angel het volgende:
Ja dan moet je wel even vertellen waarom he :P
Ik was zostraks even langs gegaan om wat te vragen (vriend kwam 2u later dan geplanned) en dan wordt je altijd meteen ontvangen met zoveel liefde en oprechte interesse. Ga er altijd met een vol hart weer vandaan, we hebben dit huis nog niet zo lang geleden gekocht en kunnen ons geluk echt niet op wat dat betreft. O+
  maandag 16 juli 2012 @ 20:25:44 #206
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_114285156
Dat is in ieder geval beter dan die gedrochten waar wij nu naast wonen dus
W
Z
E
  maandag 16 juli 2012 @ 20:33:52 #207
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114285587
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:25 schreef rebel-angel het volgende:
Dat is in ieder geval beter dan die gedrochten waar wij nu naast wonen dus
:') Als je ze zo noemt wel hahaha :D
  maandag 16 juli 2012 @ 21:04:51 #208
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_114287528
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:55 schreef Incantrix het volgende:
Becky, ik bejaloers, haha! Wat cool joh! Hier hadden we met 15 weken een echo, dus nog geen geslacht te zien en nu moeten we wachten tot de 20 wekenecho. Maar nouja.. Ben bij jou wel benieuwd, ik denk een jongetje bij jou, maar mijn voorgevoel gaat nergens over hoor :') heb jij zelf een voorgevoel?

Je hebt zo een afspraak ingepland hoor, bij Babyvision oid. :D

Geen idee wat het gaat worden, de mevrouw bij de nekplooi zei op basis van wat ze zag misschien een meisje, maar ja bij Noortje was het ook voor 75% zeker een jongen. :P
Vent gaat ook voor een meisje, ik laat het over me heen komen, jongen lijkt me tof maar een tweede meid ook!
pi_114288270
Zillah gefeliciteerd en welkom hier!

Becky, ik ben heeeel benieuwd of je een broertje of.zusje voor noortje aan t bakken bent O+
  maandag 16 juli 2012 @ 21:30:46 #210
95408 Incantrix
pi_114289234
quote:
7s.gif Op maandag 16 juli 2012 21:04 schreef becky27 het volgende:

[..]

Je hebt zo een afspraak ingepland hoor, bij Babyvision oid. :D

Geen idee wat het gaat worden, de mevrouw bij de nekplooi zei op basis van wat ze zag misschien een meisje, maar ja bij Noortje was het ook voor 75% zeker een jongen. :P
Vent gaat ook voor een meisje, ik laat het over me heen komen, jongen lijkt me tof maar een tweede meid ook!
Jah, I know, maar ik heb geen zin om een pak geld neer te leggen voor een echo terwijl we elke controle die we hebben al mogen kijken :) dan maar ff wachten hoor ;)

Ben enorm benieuwd O+ ga je het hier zeggen?
3!
pi_114289239
Ik ben ook erg nieuwsgierig Becky.

Son ga eens baren jij morgen is de dag!!!
pi_114289625
Wat foto's maken betreft: ik maak zo nu en dan eens een foto met mijn telefoon, maar zit totaal geen regelmaat in :+ Geloof dat mijn buik wel vrij groot is, krijg regelmatig de vraag of ik zeker weet dat het er geen twee zijn enzo.

Hurrah voor de 37w mijlpaal van maffemuts & de 39w mijlpaal van Tante_Soesa *O*

Fieder, wat tof dat je weer een knipper hebt gezien O+

Oh, over verschuivende placenta's: met 12w en 15/16w zat die van mij voor; met de 20w echo was 'ie wat opgeschoven en zat 'ie half links aan de zijkant & half voor. 'Vroeger' dacht ik trouwens altijd dat de placenta gewoon helemaal rondom zit :D Pas toen de gyn me de eerste keer vertelde dat dat ding aan de voorkant zat, had ik zoiets van 'hmm... misschien toch niet helemaal rondom? Even googelen :+'.
  maandag 16 juli 2012 @ 21:37:43 #213
259886 pessie
pi_114289696
Dag dames,
Dit was op 18 juni jl.

We hebben vandaag een echo gehad en een knipperlichtje gezien!!! Het was een vroege echo (8 weken volgens mezelf) dus durfde ze niet een betrouwbare termijn te geven. Ik ga nu uit van 25 februari.

Ik probeer wel mee te lezen maar weet niet of ik zoveel kan meeschrijven als jullie. We zitten in een moeilijke tijd, mijn schoonvader is 6 juni jl. overleden aan de gevolgen van een motorongeval. Daarom hebben we deze vroege echo gekregen, omdat we wel even duidelijkheid wilden en we zijn heel blij met dit ontzettend goede nieuws!

Oh, en Son, gezellig he, ik ben er weer bij O+ *)
  maandag 16 juli 2012 @ 21:41:49 #214
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114290010
Wel leuk dat ik weer zwanger ben tegelijk met een hoop vn de vorige. Welkom pessie.
pi_114290216
Hurray voor de 16w mijlpaal van Becky *O* En spannende echo vrijdag :D Voorgevoel wat het wordt? Wij denken zelf allebei dat we een meisje krijgen. Mgoed, 50/50 kans natuurlijk :+

Zillah, gefeli!

Loodje, doe maar lekker rustig aan. Hopelijk blijkt het geen suiker te zijn.

quote:
7s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:10 schreef arcenciel het volgende:
Gefeliciteerd Zillah!

Lees dat iedereen net zo moe is als ik geloof ik, na de laatste loodjes op mijn werk ben ik zo blij met 6 weken vakantie! (sorry voor degene die nog wel moeten werken :@)
Volgens mij begint zich hier ook al een babybuikje te vormen :)
Jaaa! Vandaag was ook mijn eerste vakantiedag :D Lekker is dat he, zes weken :)

Heb me wel voorgenomen om iedere dag netjes het huishouden bij te houden, iedere dag een 'groter' klusje te doen, regelmatig de deur uit te gaan (lekker beetje in beweging blijven) en toch dagelijks een beetje te werken (zijn wat projectjes die ik in principe ook straks kan oppakken, maar vind het ook gewoon leuk. En lekker dat ik dan niet straks in de laatste vier weken voor mijn verlof alles nog moet gaan afronden).

Lieve buren O+ *O*

Welkom pessie. Veel sterkte met de moeilijke periode waar jullie inzitten. En hoera voor de twee streepjes en de knipperecho :)
pi_114290264
Pessie gefeliciteerd! Wat moet dat dubbel zijn zeg :*
pi_114290290
Welkom pessie. gefeliciteerd met dit mooie nieuws. Maar ook gecondoleerd met het verlies.
pi_114290294
Pessie!! Gefeliciteerd!! Zo leuk dat je weer zwanger bent!
*poef* nu is het weg
pi_114290356
Vandaag nog even met mijn schoonzusje langs de Prenatal geweest. Flesje(s) gekocht (niet dat daar al haast bij zat, maar ik vond het gewoon leuk om alvast te kopen :+) en een jasje voor de winter straks. Was zo'n tof jasje, kon het niet laten liggen O+

Verder gaat het qua zwangerschap nog prima hier. Voel me goed, energie genoeg nog, relatief weinig last van kwaaltjes. Prima dus :)
  maandag 16 juli 2012 @ 21:48:09 #220
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_114290458
Pessie welkom!!!
pi_114290737
Voelde ik Casper eerder vandaag heel duidelijk in mijn buik, ik voelde hem net ook met mijn hand op mijn buik O+ Wow zeg! Zo mooi, maar toch ook weer zo vertrouwd!
*poef* nu is het weg
pi_114290835
Jeej Pessie!!! Welkom!
  maandag 16 juli 2012 @ 21:53:39 #223
95408 Incantrix
pi_114290906
Pessie, welkom en gefeliciteerd! Tegelijk ook sterkte met jullie verlies, wat dubbel en moeilijk zo.. :*
3!
pi_114290923
Hehe Pessie eindelijk ;)
Nogmaals van harte O+ een broertje of zusje voor Nathan O+

En hopelijk zijn we niet al te lang hier samen :+
Hoop nog.steeds dat ik woensdag niet naar de verloskundige hoef :') je kunt altijd hopen *lol*
pi_114290996
Pessie, gefeliciteerd! *O*
pi_114291037
Pessie, ik had al een vermoeden. Wat een vreemde tijd voor jullie met de samenkomst van het verlies van je schoonvader ;( . Maar een mooier lichtpuntje kan je niet krijgen O+
  maandag 16 juli 2012 @ 21:56:30 #227
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114291107
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 21:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hehe Pessie eindelijk ;)
Nogmaals van harte O+ een broertje of zusje voor Nathan O+

En hopelijk zijn we niet al te lang hier samen :+
Hoop nog.steeds dat ik woensdag niet naar de verloskundige hoef :') je kunt altijd hopen *lol*
Heb je jezelf al met een in sperma gedoopte ananasstaaf gestript??
pi_114291371
Shit nee.nog niet.
Gek dat t kind nog niet.komt :o
En de ah haal k niet.meer voor een ananas ;( of zal ananasijs ook helpen?
  maandag 16 juli 2012 @ 22:03:28 #229
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114291667
Joh nog max 2 weken. En die ga je echt niet redden hoor. Jij redt het eind van de week niet met kind in buik. Gokje: van donderdag op vrijdag.
  maandag 16 juli 2012 @ 22:04:49 #230
259886 pessie
pi_114291772
Gokjes zijn eng Tico, ik had gezegd dat we niet meer samen in dit topic zouden zitten... :P Maar wel gezellig!
pi_114292053
Je had je ook later kunnen melden pessie :D
*poef* nu is het weg
  maandag 16 juli 2012 @ 22:09:29 #232
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114292065
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 22:04 schreef pessie het volgende:
Gokjes zijn eng Tico, ik had gezegd dat we niet meer samen in dit topic zouden zitten... :P Maar wel gezellig!
Als het aan mij lag zaten we dat ook niet. Lot bepaalde anders.
pi_114292133
KaatjeJannie, wat gaaf !
pi_114292366
Gefeliciteerd Pessie! Wat dubbel zal dit voor jullie zijn in deze verdrietige periode
:*
  maandag 16 juli 2012 @ 22:17:27 #235
259886 pessie
pi_114292573
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 22:09 schreef kaatjejannie het volgende:
Je had je ook later kunnen melden pessie :D
Nope, had Son het ultimatum gegeven van vandaag O-)
(echt waar, vraag maar na).

En ik zit al 4 weken te wachten tot ik me kon melden...

Tico, ik vind het leuk dat er een brammetje of een brammientje komt! Hoop dat ook jij langzamerhand eraan kunt wennen en er van zal kunnen genieten :*
  maandag 16 juli 2012 @ 22:20:07 #236
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114292738
Het zal helpen als ik niet zo onwijs kotsmisselijk was. Ik ben het echt echt spuugzat.
pi_114292768
Pessie gefeliciteerd :)
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_114292925
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 22:03 schreef Ticootje het volgende:
Joh nog max 2 weken. En die ga je echt niet redden hoor. Jij redt het eind van de week niet met kind in buik. Gokje: van donderdag op vrijdag.
Dat verwacht ik zelf eigenlijk ook niet.
En op zich trek ik t prima hoor, merk alleen dat.mn lichaam iets.minder.meer wil. En het weer helpt ook niet mee.
Dagen met Floris vallen iets.zwaarder, althans ik zit.niet.zo lekker.meer op de grond enzo. Naar buiten is met dit.weer.ook niet echt lekker. Beetje regen oke, maar t zijn steeds van die buien.
Dus ook voor hem vind ik t wel sneu. Hoewel hij er vast niet onder lijdt, maar.toch.
Donderdag op vrijdag zou wel grappig zijn, mijn officiele uitgerekende datum :P
Oh en,de verjaardag van mn zwager dus die wilde.k niet :') mja dat zal dan wel zo gebeuren :D
Mja wel weer beter dan de 11e :P
pi_114293137
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 22:17 schreef pessie het volgende:

[..]

Nope, had Son het ultimatum gegeven van vandaag O-)
(echt waar, vraag maar na).

En ik zit al 4 weken te wachten tot ik me kon melden...

Tico, ik vind het leuk dat er een brammetje of een brammientje komt! Hoop dat ook jij langzamerhand eraan kunt wennen en er van zal kunnen genieten :*
  maandag 16 juli 2012 @ 22:26:07 #240
259886 pessie
pi_114293153
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 22:20 schreef Ticootje het volgende:
Het zal helpen als ik niet zo onwijs kotsmisselijk was. Ik ben het echt echt spuugzat.
Letterlijk.

Hier vanochtend voor het eerst gespuugd, toen was ik het al spuugzat :') ik leg me er maar bij neer dat het nog wel een tijdje blijft duren (en roep ondertussen naar manlief dat ik niet snap waarom ik hier weer ingetuind ben).

Son, alles wordt nu gewoon zwaarder :*
pi_114293544
Pessie gefeliciteerd *O* *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_114293692
Ja maar tis de laatste dagen opeens.erger geworden :')
Heel irritant. Veel sneller harde buiken enzo :')
Maar mag absoluut niet klagen hoor. Tis meer een kwestie van een stapje terug doen, wat ik ook wel doe, maar dan opeens moet k de vaatwasser nog even gauw doen enzo.
En,dan doe.k gelijk de rest van de dingen die k tegenkom ook :')
Mja.morgen is Floris naar oma, dus kan k lekker rustig aan doen
  maandag 16 juli 2012 @ 22:37:01 #243
259886 pessie
pi_114293909
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 22:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ja maar tis de laatste dagen opeens.erger geworden :')
Heel irritant. Veel sneller harde buiken enzo :')
Maar mag absoluut niet klagen hoor. Tis meer een kwestie van een stapje terug doen, wat ik ook wel doe, maar dan opeens moet k de vaatwasser nog even gauw doen enzo.
En,dan doe.k gelijk de rest van de dingen die k tegenkom ook :')
Mja.morgen is Floris naar oma, dus kan k lekker rustig aan doen
Kan best zijn dat als jij dan in de rust komt dat ze zich dan aandient... Maar goed, ik ben een optimist!
Ik ben gewoon nieuwsgierig! Maar goed, jij nog wel meer schat ik zo in
pi_114294032
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2012 18:42 schreef rebel-angel het volgende:
Maar er zijn toch wel eens meer mensen die dat niet veranderd hebben.
Ik heb het wel eens vaker gezien bij kloons
Oh vast wel, maar laat me nou lekker de sherlock uithangen :P

Pessie gefeliciteerd *O*
pi_114294517
He Pessie wat leuk een broertje of zusje voor Nathan, gefeliciteerd *O*
pi_114294540
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 22:37 schreef pessie het volgende:

[..]

Kan best zijn dat als jij dan in de rust komt dat ze zich dan aandient... Maar goed, ik ben een optimist!
Ik ben gewoon nieuwsgierig! Maar goed, jij nog wel meer schat ik zo in
Ik optimist (mooi werkwoord maak k er van he :+) gewoon met je mee
Zou op zich mooi zijn, morgen rond half.8 weeën laten beginnen of.iig.dat ze dan regelmatig beginnen te worden, kan vriend Floris wegbrengen en net doen of ie gaat werken. Dan dus naar huis komen, richting ziekenhuis en hop s middags Floris ophalen met baby :+
Niemand die t doorheeft dan *lol*
pi_114299549
Gefeliciteerd Zillah en Pessie!
  dinsdag 17 juli 2012 @ 06:43:54 #248
379302 -DikkieDik-
een nieuw avontuur
pi_114304045
Pessie, gefeliciteerd!

Son, jij met je 40 weken mijlpaal. Sterkte met de laatste loodjes :*
een bloem en een bij
de kip legt een ei
een schaap in de wei
en kijk, dit ben jij!
  dinsdag 17 juli 2012 @ 06:44:46 #249
379302 -DikkieDik-
een nieuw avontuur
pi_114304052
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 18:38 schreef danic het volgende:

[..]

Weet je wat ik zo grappig vind, dat je post alsof jij zwanger bent.
Volgens je stats ben je namelijk een jongetje. Dus óf dat staat fout, óf je probeert jezelf iets teveel te verhullen, want zoveel mannen postten hier namelijk niet.
Vertel vertel!

*sherlock probeert te zijn*
_O-

ik zal het even voor je aanpassen... ;)
een bloem en een bij
de kip legt een ei
een schaap in de wei
en kijk, dit ben jij!
pi_114304062
Shit, ben ik nog niets wijzer -O- :P
  dinsdag 17 juli 2012 @ 07:04:38 #251
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_114304118
*meld* strakjes apk bij de vk. Nu nog even trug naar bed na een *piep*nacht.
Gewoon n stuiterballetje
pi_114304240
Sterkte vandaag maffe hopelijk kan je nog wat uurtjes pakken.

Son de mijlpaal der mijlpalen!!!!!!!
  dinsdag 17 juli 2012 @ 07:23:56 #253
265732 Keshet
pi_114304252
Son, je mijlpaal! *O*
pi_114304274
Son, übermijlpaal ^O^

Al klinkt 27 weken ook best goed *)
pi_114304351
*O* mijlpaal der mijlpalen *O*
Niks aan de hand trouwens ;)
Dus zo maar even peuter eruit halen en dan ga k weer verder slapen :P

Ophelia, alweer 27 weken joh :o gaat hard! Das gewoon bijna 30 weken! En sorbo dus ook *O* voor jullie
pi_114304364
Son! Je mijlpaal!
*poef* nu is het weg
pi_114304368
Son, dé mijlpaal *O*
pi_114304411
pessie, wat leuk!!!!!!!! gefeliciteerd!!! Ben echt blij voor je!!

Son, alweer 40 weken! How bizar :P

Kan je voor-been-weeën hebben? Weet iemand dit? Ik heb af en toe echt een rare pijn in mijn bovenbenen.
pi_114304571
*O* Sonnetje megamijlpaal *O*

Waarom word je 's nachts wakker als je zwanger bent, en dan niet een beetje wakker nee heeeeeeeel wakker, zo wakker dat je denkt jeetje kan net zo goed even iets gaan doen ofzo...
En dan val je na een uur weer in slaap en dan 's ochtends... :O Niet open te krijgen die ogen.

Wie bedenkt dat? :(
pi_114304587
Vast om dezelfde reden dat ik iedere dag om half zeven wakker ben }:|
  dinsdag 17 juli 2012 @ 08:08:53 #261
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_114304609
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 22:38 schreef danic het volgende:

[..]

Oh vast wel, maar laat me nou lekker de sherlock uithangen :P

Pessie gefeliciteerd *O*
solly :9

pessie gefeliciteerd

en de mijlpaal der mijlpalen voor son *O*
W
Z
E
  dinsdag 17 juli 2012 @ 08:23:58 #262
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_114304752
pessie, van harte meis! :*
  dinsdag 17 juli 2012 @ 08:34:15 #263
265732 Keshet
pi_114304838
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 08:05 schreef Zolena het volgende:
*O* Sonnetje megamijlpaal *O*

Waarom word je 's nachts wakker als je zwanger bent, en dan niet een beetje wakker nee heeeeeeeel wakker, zo wakker dat je denkt jeetje kan net zo goed even iets gaan doen ofzo...
En dan val je na een uur weer in slaap en dan 's ochtends... :O Niet open te krijgen die ogen.

Wie bedenkt dat? :(
Dan ben je er straks vast aan gewend. :D
  dinsdag 17 juli 2012 @ 08:49:57 #264
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114305016
Sonnetje *O* mijlpaal *O*

ps: zijn er meer dames hier waarvan het libido ineens een sprong nam :@
  dinsdag 17 juli 2012 @ 08:50:24 #265
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114305022
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 08:34 schreef Keshet het volgende:

[..]

Dan ben je er straks vast aan gewend. :D
:+
pi_114305066
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 08:49 schreef Logician78 het volgende:

Droom er zelfs over :o
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  dinsdag 17 juli 2012 @ 08:53:31 #267
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114305072
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 08:53 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Droom er zelfs over :o
Dus ik ben niet raar :+
pi_114305092
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 08:53 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Dus ik ben niet raar :+
Haha vast niet.

SPOILER
  dinsdag 17 juli 2012 @ 08:59:36 #269
259886 pessie
pi_114305146
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 08:49 schreef Logician78 het volgende:

Bij Nathan wel, na het eerste trimester. Kan er nu dus nog niets over zeggen.

Son, je mijlpaal!!! *O*
  dinsdag 17 juli 2012 @ 09:03:44 #270
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114305219
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 08:55 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Haha vast niet.

SPOILER
_O-

SPOILER
pi_114305292
Pessie, wat leuk, gefeliciteerd!

Logi, ik lust er wel pap van inderdaad :9 Nou was ik sowieso al geen frigide typje, maar ik merk echt dat het tijdens mijn zwangerschap versterkt is.
Ik droom er dan niet over, maar heb wel ineens rare fantasieën over mannen in mijn omgeving :@

Zo, vanochtend had ik het toch even zwaar in de auto, moest moeite doen om mijn ogen open te houden. Volgens mij is mijn energiepeil weer wat naar beneden aan het gaan.
Maar buik groeit goed!

En we dachten dat we uit de namen waren, maar uiteraard begon ik vorige week ineens te twijfelen over de meisjesnaam... komt mijn lief ineens met de naam die hij zelf een half jaar geleden geveto'd heeft O+ het schaap. We zijn eruit!
  dinsdag 17 juli 2012 @ 09:11:59 #272
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114305369
Oh :@ en van harte Pessie *O*
pi_114305628
Hahaha, ik heb nog niet raar gedroomd.
Libido varieert hier van 'normaal' naar 'iets hoger'
Alleen jammer van rot bekken en nog elke avond boven de WC hangen,dus de frequentie is niet omhoog :P (ook niet naar beneden trouwens, haha)
pi_114305700
Vervelend dat zoveel dames misselijk zijn. Misselijk sucks :*
Dat jullie je maar snel beter gaan voelen. Komt dat libido ook vanzelf.
pi_114305825
Verbaast mij ook inderdaad :Y
Zijn een heleboel ook nog na de eerste 3 maanden misselijk.

Nuja, bij de oudste heb ik ook tot en met de bevalling gespuugd, dus daar ga ik maar weer van uit. Na 23 weken zal het wel niet meer zomaar over gaan ;)
  dinsdag 17 juli 2012 @ 09:35:14 #276
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114305858
Elke avond ben ik kotsmisselijk de laatste tijd.. Niet grappig. Zin vergaat je dan wel, want ik kan niet eens een aanraking verdragen... Maar ik mis mn knuffelvriendje wel heel erg op die manier. We zitten natuurlijk nog onwijs in de beginfase van een relatie en waren heel fysiek... Dat vind ik dan wel moeilijk dat ik het gewoon niet kan hebben. Dat als hij maar een ander luchtje of deo opspuit dat ik liever een meter uit zn buurt blijf omdat ik anders ga kokhalzen...
  dinsdag 17 juli 2012 @ 09:40:56 #277
35189 Troel
scherp en bot
pi_114305997
Dat is wel erg vervelend Ticootje. Had je dat de vorige twee keer ook?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_114306089
Pessie gefeliciteerd. En nog gecondoleerd wat kunnen geluk en verdriet toch dicht bij elkaar liggen :*

Tico wat vervelend dat je steeds zo misselijk bent :(

Pff ik zit er ff doorheen, we laten de bovenverdieping doen en hebben daardoor al 1.5 week niet in ons huis kunnen slapen. Die sukkels hadden eerst ook nog eens de verkeerde kleur wit (Ral 9010 i.p.v. Ral 9001) overal op gesmeerd, dus dat kon allemaal over.. Nou gisteren de eind oplevering en een paar muren zien er gewoon echt niet goed uit :( Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ze dat nu op kunnen gaan lossen, want het probleem zit in het stukwerk en niet in de verf (Denk ik...) *zucht* Naja we horen vandaag wel weer hoe en wat....
pi_114306122
Dat lijkt me echt ellendig, als je zo lang misselijk blijft ;(
Nou ja, op een gegeven moment raak je er wel een soort van aan gewend, maar leuk is echt wel anders.

Van het weekend was ik op een feestje. Kom ik van de wc af, zegt een wildvreemd meisje tegen me "ja, jij moet natuurlijk alles over je buik hijsen nu". Ik had zo'n zwangerschapspanty aan, dus zei dat ik dat inderdaad prettiger vond, over mijn buik heen, dan dat het in mijn buik snijdt.
Begon ze een hele verhandeling over kleding die op je buik drukt en dat je al zo vaak moet plassen en dat het allemaal niet makkelijk was, maar ja, voor een hoger doel hè? En ze wenste me veel sterkte.

Ik keek zo: :{ :')
  dinsdag 17 juli 2012 @ 09:47:36 #280
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114306167
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 09:35 schreef Ticootje het volgende:
Elke avond ben ik kotsmisselijk de laatste tijd.. Niet grappig. Zin vergaat je dan wel, want ik kan niet eens een aanraking verdragen... Maar ik mis mn knuffelvriendje wel heel erg op die manier. We zitten natuurlijk nog onwijs in de beginfase van een relatie en waren heel fysiek... Dat vind ik dan wel moeilijk dat ik het gewoon niet kan hebben. Dat als hij maar een ander luchtje of deo opspuit dat ik liever een meter uit zn buurt blijf omdat ik anders ga kokhalzen...
Dat heb ik ook met deo en parfum, mag ook niet meer op de slaapkamer/gang/douche gespoten worden want dan kots ik de heleboel onder :')
SPOILER
  dinsdag 17 juli 2012 @ 09:48:04 #281
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114306183
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 09:40 schreef Troel het volgende:
Dat is wel erg vervelend Ticootje. Had je dat de vorige twee keer ook?
Ja... Maar toen was ik vanaf een week of 9 misselijk tot zeg 15 weken... En nu ben ik bijna 14 weken zwanger en pas nu heb ik er last van... Terwijl bij de vorige 2 zou het nu ongeveer moeten afnemen.. Bij Leyla had ik wel medicatie zodat ik er iets minder last van had. Maar omdat het zolang wel ging, had ik me er gewoon een beetje op verkeken dat ik er misschien helemaal geen last van zou krijgen, en dan komt het gewoon een beetje rauw op je dak.

Bij de zwangerschap van Leyla heb ik volgens mij 9 maanden geen sex gehad...
  dinsdag 17 juli 2012 @ 09:51:38 #282
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114306280
Ik ben de laatste paar dagen smorgens beduidend minder misselijk :)
Wel die enorme vlagen nog maar niet meer non stop, ben daar echt superblij mee maar vergeet erdoor af en toe ook heel even dat ik zwanger ben :') Oh en de 9e wk in nu O+
pi_114306301
Dat vergeet ik ook nog af en toe :+

Hier is het als ik moe ben, dus vooral 's avonds :)
pi_114306302
Pessie gefeliciteerd! Ik hoop dat dit een mooi lichtpuntje is in deze zware tijd

Vervelend dat er zoveel misselijk zijn -O-

Mijn libido is echt 0,0, maar droom wel over andere mannen :? raaarrrrr
  dinsdag 17 juli 2012 @ 09:52:43 #285
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114306304
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 09:47 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Dat heb ik ook met deo en parfum, mag ook niet meer op de slaapkamer/gang/douche gespoten worden want dan kots ik de heleboel onder :')
SPOILER
Joen en ik zijn een soort van stel vanaf maart februari (agenda even nageslagen) ongeveer... Daarvoor gewoon vriendjes, geen intentie om dat te laten uitgroeien tot meer... Gewoon lekker nerdpraatjes en stomme humor, en fijn om even te kunnen vluchten uit de situatie. Maar ook helemaal in het begin was het gewoon meer een grapje dan echt serieus.. Gewoon lang leven de lol.
pi_114306317
Ik had toen ook dat de misselijkheid zich verplaatste naar de avond. Was voor mij prima, kon ik 's ochtends en overdag normaal eten en functioneren, en 's avonds in bed met een emmertje.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 09:54:42 #287
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114306358
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 09:52 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Joen en ik zijn een soort van stel vanaf maart ongeveer... Daarvoor gewoon vriendjes, geen intentie om dat te laten uitgroeien tot meer... Gewoon lekker nerdpraatjes en stomme humor, en fijn om even te kunnen vluchten uit de situatie. Maar ook helemaal in het begin was het gewoon meer een grapje dan echt serieus.. Gewoon lang leven de lol.
Dat zal wel een bizarre 'mentale' verandering zijn voor beiden lijkt mij dan.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 09:55:36 #288
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114306386
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 09:53 schreef Mangostine het volgende:
Ik had toen ook dat de misselijkheid zich verplaatste naar de avond. Was voor mij prima, kon ik 's ochtends en overdag normaal eten en functioneren, en 's avonds in bed met een emmertje.
hmmm niet rustgevend dit, ben nl laatste dagen savonds idd meer misselijk -O-
pi_114306399
Tico toen ik zwanger werd van Leander waren R en ik ook pas 4 maand bij elkaar. We woonden al wel (net) samen. Mensen die ons toen niet goed kende zeiden allemaal dat dat nooit goed kon gaan. En nu ze weten dat we weer een kleintje krijgen en we nog steeds heel blij met elkaar zijn zeggen ze dat ze zulke dingen nooit gezegd hebben.
pi_114306439
Ik moet altijd kokhalzen als ik moet niezen. Lekker met hooikoorts. Nies de hele dag door. Sta je in de winkel te kokhalzen. Gelukkig niet omdat ik misselijk ben ofzo!!
pi_114306447
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 09:55 schreef Logician78 het volgende:

[..]

hmmm niet rustgevend dit, ben nl laatste dagen savonds idd meer misselijk -O-
En toen met 16 weken had ik van de één op de andere dag nergens meer last van. :*
pi_114306547
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 09:57 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik moet altijd kokhalzen als ik moet niezen. Lekker met hooikoorts. Nies de hele dag door. Sta je in de winkel te kokhalzen. Gelukkig niet omdat ik misselijk ben ofzo!!
Oooh dat had ik ook... niezen en dan kwam het zo lekker omhoog. Het leek zelfs alsof het niezen getriggerd werd door de misselijkheid. Ik had dan ook van die braakneiging-niezen: "h-htsj-oe-oerrr /slik /kokhals"
Men, ik had het al met simpelweg kauwen. En slikken. En tandenpoetsen.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 10:01:04 #293
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114306555
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 09:56 schreef MeNicole2 het volgende:
Tico toen ik zwanger werd van Leander waren R en ik ook pas 4 maand bij elkaar. We woonden al wel (net) samen. Mensen die ons toen niet goed kende zeiden allemaal dat dat nooit goed kon gaan. En nu ze weten dat we weer een kleintje krijgen en we nog steeds heel blij met elkaar zijn zeggen ze dat ze zulke dingen nooit gezegd hebben.
Ja... Maar ja, ik weet eigenlijk niet eens of ik in januari nog wel een dak boven mn hoofd heb... Het is gewoon een klote situatie zo.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 10:01:26 #294
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114306566
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 09:57 schreef MeNicole2 het volgende:
Hoesten, niezen en tandenpoetsen...
pi_114306588
Of idd net te lang de tandenborstel in je mond houden. Of als ik de was aan het opvouwen ben en net even het puntje van een handdoek in mijn mond doe om er goed bij te kunnen. Ook kokhalzen.
pi_114306604
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 10:01 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja... Maar ja, ik weet eigenlijk niet eens of ik in januari nog wel een dak boven mn hoofd heb... Het is gewoon een klote situatie zo.
En bij J in is geen optie?
pi_114306615
Tandenpoetsen ja, zo blij dat dat met 18 weken o.i.d. over was :X
  dinsdag 17 juli 2012 @ 10:03:19 #298
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114306623
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 09:57 schreef Mangostine het volgende:

[..]

En toen met 16 weken had ik van de één op de andere dag nergens meer last van. :*
*Duim*
pi_114306633
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 10:01 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Vanwege de tijdelijke huur/ verkoop waar je nu zit?
pi_114306640
Tandenpoetsen is het enige waar ik nog steeds misselijk van word. Verder is de misselijkheid echt weg. Lekker vervangen door jeuk. :'( Mag ik m'n misselijkheid terug? Gisteren anti-jeuk-smeersel van de huisarts gekregen, maar helaas, weer de halve nacht wakker gelegen en tot bloedens toe liggen krabben.
pi_114306655
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 10:03 schreef Sorbootje het volgende:
Tandenpoetsen is het enige waar ik nog steeds misselijk van word. Verder is de misselijkheid echt weg. Lekker vervangen door jeuk. :'( Mag ik m'n misselijkheid terug? Gisteren anti-jeuk-smeersel van de huisarts gekregen, maar helaas, weer de halve nacht wakker gelegen en tot bloedens toe liggen krabben.
waar heb je precies jeuk, als ik vragen mag? Of zit het overal?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')