Welke antistof het precies is weet ik niet, maar het komt erop neer dat het een kenmerk is van een reumatische aandoening. Ik heb alleen geen enkel ander kenmerk, behalve dan die antistof.quote:
Hi, Nee ik ben agent, deze was niet voor mijzelf hahaha deze was van een van mijn modellen en ze deed het goedquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:39 schreef Enfermera het volgende:
Blijepeen/loodjeheb je een fotoshoot gehad gister of mis ik iets? van jezelf?
Ja gaat idd lekker in ons huisje
Ahaaa ik snap 'mquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:42 schreef Loodje het volgende:
[..]
Hi, Nee ik ben agent, deze was niet voor mijzelf hahaha deze was van een van mijn modellen en ze deed het goed:D Was pas haar 2e shoot en ben blij dat ik haar begeleid, ze leert zo enorm snel.
Vandaag heeft een van mijn dansers auditie gedaan bij een illusionist als assistent en dat is ook goed gegaan dus ben helemaal tevreden.
Morgen of zondag wil ik mijn shoot doen, low-key dus ben benieuwd
Whihi neehoor ik ben ook vrolijk vandaag!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:45 schreef Loodje het volgende:
Nog leuke plannen van het weekend dames? Of ben ik nou zo vrolijk
Zit net te scrollen maar zie dat de nieuwe baby's al in maart komen, jeetje wat gaat dat snel zeg:D
Ja hoor! Hele leuke plannen. Lekker morgen in de file naar frankrijkquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:45 schreef Loodje het volgende:
Zit net te scrollen maar zie dat de nieuwe baby's al in maart komen, jeetje wat gaat dat snel zeg:D
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:55 schreef nytar het volgende:
[..]
Ja hoor! Hele leuke plannen. Lekker morgen in de file naar frankrijk
Hoeveel te vroeg is hij nu? (rand) prematuren zijn vaak wat lastiger om aan de borst te krijgen. Wordt je goed begeleid?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:25 schreef Nanadu het volgende:
Wij zijn weer terug uit het ziekenhuis en het gaat super, echt niet te vergelijken met de eerste.
De bevalling was heel goed te doen en duurde vanaf het moment dat mijn vliezen zijn gebroken 10u50m. Over het persen maar 8 minuten gedaan(dit voelde niet zo
) Uiteindelijk wel pijnstilling genomen, omdat de ontsluiting niet snel genoeg verliep op een gegeven moment moest het infuus omhoog en dit werd wel erg zwaar. Maar met het pompje was het goed vol te houden.
Bram doet het echt super en probeert al goed aan de borst te drinken. Ik vind het nog een uitdaging, maar samen komen we daar vast wel uit. Ik zal later vandaag nog een foto plaatsen om echt afscheid te nemen van dit topic (natuurlijk blijf ik jullie wel volgen).
O ja hij is om 19.03 geboren, weegt 3125g en is 50 cm.
Ja! Ik ga morgen Sopho's babybuik kijkenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:45 schreef Loodje het volgende:
Serieus? Vind je 2x per nacht naar het toilet veel?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:26 schreef Twinkle20 het volgende:
Woow Enf twee keer per nacht eruit?.. Komt dat omdat je kind als een malle op je blaas ligt te stampen of wat? Hier gelukkig nog geen last van ..
hier kon je kiezen, ook alleen 2D was mogelijk. Maar ik heb 2D en 3D gedaan!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:09 schreef Enfermera het volgende:
Skoap wat leuk!![]()
![]()
Wast een 3D echo? (of is dat altijd standaard bij een pretecho
)
Ja eigenlijk weinig te melden qua zwangerschap; 't gaat goed!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:39 schreef Keshet het volgende:
LeNeHe, vertel ook eens hoe 't met jou gaat?
Hehe hier ook tig.keer naar.de wc.s.nachts. Althans vooral als.k niet in slaap kan komen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:20 schreef -DikkieDik- het volgende:
[..]
Serieus? Vind je 2x per nacht naar het toilet veel?
Dat haal ik soms niet zwanger al. Nu is het een keer of 5 per nacht....
Tico, fijn dat je een goede uitslag hebt.
Fijne vakantie Nytar!
Oh tofquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:30 schreef Skoap het volgende:
[..]
hier kon je kiezen, ook alleen 2D was mogelijk. Maar ik heb 2D en 3D gedaan!
Ik ga idd ook wel wat vaker dan 2x, maar gemiddeld zeg maar. In het begin ging ik idd vaker, maar in het tweede trimester zeggen ze dat 't minder wordt gezien de beeb hoger gaat liggen, maar dat heb ik niet echt gemerktquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:20 schreef -DikkieDik- het volgende:
[..]
Serieus? Vind je 2x per nacht naar het toilet veel?
Dat haal ik soms niet zwanger al. Nu is het een keer of 5 per nacht....
Tico, fijn dat je een goede uitslag hebt.
Fijne vakantie Nytar!
Klinkt als een goed moment om tevoorschijn te komen!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
Volgens mij denkt de baby er anders.over As![]()
Of.ze wacht tot dr broer weg is vanmiddag. Peuter gaat naar de dierentuin met zn neef
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:12 schreef pessie het volgende:
[..]
Klinkt als een goed moment om tevoorschijn te komen!
moet kunnen met jou beval tempo!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]![]()
Gewoon even tussen lunch en avondeten ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is uiteindelijk geboren met 37w1d, dus niet te vroeg. De verloskundige gaf vandaag wel aan dat je vaker ziet bij kindjes die net met 37 weken zijn geboren dat ze een langere opstart nodig hebben met de borst. Het gaat nu redelijk met de borst, er komen gelukkig al een paar kleine druppels uit. Het enige probleem is nu dat hij steeds in slaap valt tijdens het drinken, dus hij moet veel geprikkeld worden. Morgen wordt hij gewogen om te kijken of hij niet te veel is afgevallen. Ik zal nu echt verhuizen naar het andere topic, dus dit was de laatste update hier.
Ik heb ooit van gerberaatje een pm gekregen met website tips. Ik kan deze wel doorsturen? Er zijn er een aantal die het niet meer doen, maar dat merk je vanzelfquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:33 schreef becky27 het volgende:
iemand nog websitetips voor een beetje hippe, sjieke, niet hysterische zwangerschapskleding??
Ik heb bij een bezoek aan Dublin in deze winkel toffe kleding gekocht. Ze hebben ook een webshop en bezorgen in NL. www.nelomaternity.com Verder heeft noppies nette kleding.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:47 schreef becky27 het volgende:
thanx you all, ik ga eens neuzen. Ik hou niet van die hysterische prints, heb op kantoor over het algemeen geen spijkerbroek aan en 'moet' toch wel netjes gekleed. Ik heb van King Louie twee enorm rekbare jurkjes dus die komen de zwangerschap wel door.
Yup! Wel met wat pauzes ed, maar waren aan het eind allebei wel flink op jah.. Over 2 weken nog een hele dag, dan is het zelf oefenen en contact via het internetquote:Op zondag 15 juli 2012 20:56 schreef Women86 het volgende:
Is dat echt een hele dag cursus incantrix?
Lijkt me inderdaad wel zwaar, hoe vaak is de cursus?
Kan ik me voorstellen dat jullie op zijn na zo'n dag. Was het ook wat jullie er van verwachtte?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Yup! Wel met wat pauzes ed, maar waren aan het eind allebei wel flink op jah.. Over 2 weken nog een hele dag, dan is het zelf oefenen en contact via het internet
Pfoe! Succes!quote:Op zondag 15 juli 2012 21:11 schreef becky27 het volgende:
Merk toch wel dat ik lichamelijk het iets zwaarder heb als de 1e zw. Hopelijk geeft die eerste vit B12 prik me morgen meteen een opkikker. Het worden namelijk nog heftige weken van wrs 50+ uren op kantoor aankomende 2 weken.
nog ff damequote:Op zondag 15 juli 2012 21:18 schreef Sonnetje85 het volgende:
Baby zit nog waar ze zit hoor![]()
Maar t was hier nogal,rustig vandaag he
(op fb alleen reacties bij anderen trouwens)
Oh en over mn humeur zal k t maar niet hebben![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:55 schreef Logician78 het volgende:
Spel Tip: Ga nooit naar een open dag van fc twente als je zwanger bent met 40000man en 6wc's om je kinderen een plezier te doen, maar laat je kerel het oplossen.
Oudste gaat primaquote:Op maandag 16 juli 2012 07:36 schreef Troeta het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat dat ooit een goed idee lijkt Logi, ook al kreeg ik 1000 milkarepen.
Alles goed weer met de kinders maffe? Gefeliciteerd met je mijlpaal, vanaf nu lekker uitrusten!
Nee dit.weekend werd m nietquote:Op maandag 16 juli 2012 09:00 schreef Tante_Soesa het volgende:
Hier ook mijlpaal, 39 weken vandaag! En al niet meer zo klagerig als zaterdag. Thanks nog voor jullie lieve reacties op mijn gemopper!
Son, is het toch niets geworden dit weekend...Dan maar morgen, op de uitgerekende datum?
1 miskraam toch? Lijkt me niet. Zelfs na ivf ben je na 12 weken klaar op die afdeling en dan ben je gewoon zwanger en heb je controles als iedere andere zwangere.quote:Op maandag 16 juli 2012 09:51 schreef Twinkle20 het volgende:
Fieder![]()
Ik ben blij voor je!!
Krijg je in de komende weken nog vaker echo's ivm je voorgeschiedenis?
Meid enige wat je kan doen is eraan toe geven als je je niet lekker voelt of rust nodig hebt omdat je je ogen niet meer open kan houden. Ga jezelf niks forceren.. zit je jezelf alleen maar meer mee in de weg.
Moe... check... Ik ben aanwezig op mn werk, maar vooral in de ochtend doe ik mn werk. In de middag ben ik koos concentratieloos en zo onwijs moe, en daardoor onwijs misselijk..quote:Op maandag 16 juli 2012 10:26 schreef klumsy het volgende:
voor alle mijlpalen
Fieder wat fijn, hopelijk kan je nu wat meer gaan genieten!
Volgende week maandag weer echo, ik ben benieuwd... hopelijk krijg ik dan ook een uitrekendatum
Vanaf hoeveel weken kunnen ze de ligging van de placenta eigenlijk zien? is dat ook al bij 9 weken, of echt pas bij de 12 weken echo?
Hoe doet iedereen het hier die last heeft van vermoeidheid? Ik lig elke avond tussen half 9 en 9 uur op bed, maar dan nog ben ik moe als ik wakker word. Kost me ook veel moeite om me te concentreren op het werk, en heb ook geen zin om fouten te gaan maken daardoor...
Vorige zwangerschap ben ik ( op advies van m'n manager ) met 10 weken minder gaan werken zodat ik smiddags nog 2 uurtjes kon slapen voor het eten
Aha vandaar! Want toen had ik inderdaad mijn placenta aan de voorkant liggen en met de 20 weken echo aan de achterkant!quote:Op maandag 16 juli 2012 10:40 schreef becky27 het volgende:
Klumsy, tijdens de nekplooi wist men te vertellen dat het met 12 weken nog niet bepaald is hoe de placenta ligt.
ECHT? En de echodame zei nog oh je placenta ligt voor en het kan nog wel duren voordat je je kindje voelt daardoor..quote:Op maandag 16 juli 2012 10:40 schreef becky27 het volgende:
Klumsy, tijdens de nekplooi wist men te vertellen dat het met 12 weken nog niet bepaald is hoe de placenta ligt.
ook een![]()
voor de mijlpalen. Gister was ik 16 weken. Gaat nu wel snel zeg. Vrijdag geslachtsbepaling
zin in.
haha ja blijkbaar. Bij Noortje lag ie voor en duurde het tot 18 weken eer ik haar voelde. Daarom was ik nieuwsgierig hoe dat nu zat maar dat vertelde ze me dus.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ECHT? En de echodame zei nog oh je placenta ligt voor en het kan nog wel duren voordat je je kindje voelt daardoor..
Nee t wordt nu 'normaal'. Met 10 weken nog n echo voorafgaand aan nekplooimeting (ofzo), dus over 2 weekjes weer. Dat zou normaal een eerste echo zijn.quote:Op maandag 16 juli 2012 09:51 schreef Twinkle20 het volgende:
Fieder![]()
Ik ben blij voor je!!
Krijg je in de komende weken nog vaker echo's ivm je voorgeschiedenis?
Meid enige wat je kan doen is eraan toe geven als je je niet lekker voelt of rust nodig hebt omdat je je ogen niet meer open kan houden. Ga jezelf niks forceren.. zit je jezelf alleen maar meer mee in de weg.
Dat jaquote:Op maandag 16 juli 2012 10:21 schreef Twinkle20 het volgende:
En zo hoort dat Logi![]()
Gebruik maken van die assertiviteit
Je moet ook noooooit in discussie gaan met een zwangere, win je niet![]()
Hier zeiden de vk's (3 st) allemaal bij de verschillende echo's: oh, je placenta aan de achterkant..quote:Op maandag 16 juli 2012 10:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ECHT? En de echodame zei nog oh je placenta ligt voor en het kan nog wel duren voordat je je kindje voelt daardoor..
Weinig van te zeggen dusquote:Op maandag 16 juli 2012 14:36 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hier zeiden de vk's (3 st) allemaal bij de verschillende echo's: oh, je placenta aan de achterkant..
Bij de SEo met 22 weken: placenta aan de voorkant.Hij is verhuist
En ik dacht nog wel dat ik t jochie zo vroeg voelde dankzij de achterliggende placenta.quote:
Nu nog wel inderdaad. Je bent een week of... 13 nu?quote:
Boeit dat je?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:43 schreef McLaura het volgende:
[..]
Nu nog wel inderdaad. Je bent een week of... 13 nu?
quote:
Die mag je mij even uitleggen, want ik snap hem niet.quote:
Misschien moet je haar even pmmen...quote:Op maandag 16 juli 2012 15:12 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Die mag je mij even uitleggen, want ik snap hem niet.
Of we kunnen ook gewoon normaal tegen elkaar doen en zo niet met een onderbouwing komen.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Misschien moet je haar even pmmen...
Oh prima... Maar niet op het ene platform gaan roepen wat voor verschrikkelijk wijf ik ben, en dan hier opeens poeslief komen reageren alsof mevrouw het ook maar een kont interesseert hoe mijn zwangerschap verloopt.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:19 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Of we kunnen ook gewoon normaal tegen elkaar doen en zo niet met een onderbouwing komen.
thx voor de uitlegquote:Op maandag 16 juli 2012 15:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh prima... Maar niet op het ene platform gaan roepen wat voor verschrikkelijk wijf ik ben, en dan hier opeens poeslief komen reageren alsof mevrouw het ook maar een kont interesseert hoe mijn zwangerschap verloopt.
Normaal doen komt van 2 kanten.
Ik heb nergens een oordeel over jou gegeven, maar goed, zoek het lekker uit!quote:Op maandag 16 juli 2012 15:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh prima... Maar niet op het ene platform gaan roepen wat voor verschrikkelijk wijf ik ben, en dan hier opeens poeslief komen reageren alsof mevrouw het ook maar een kont interesseert hoe mijn zwangerschap verloopt.
Normaal doen komt van 2 kanten.
Precies, en die verloskundige / echografiste / oid had dus wel gelijk qua dat die bij 13 weken nog niet op de definitieve plek ligt.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:46 schreef becky27 het volgende:
yo, vecht die vete lekker ff ergens anders uit....
Hier gaat het over mijlpalen, placenta's die voor of achter liggen, zwanger zijn en vooral alle kwaaltjesdie daar bij horen.
gejank dusquote:Op maandag 16 juli 2012 15:46 schreef becky27 het volgende:
Hier gaat het over mijlpalen, placenta's die voor of achter liggen, zwanger zijn en vooral alle kwaaltjesdie daar bij horen.
Weet je wat ik zo grappig vind, dat je post alsof jij zwanger bent.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:57 schreef -DikkieDik- het volgende:
Die vermoeidheid is heel herkenbaar hoor Klumsy. Hier vallen mijn ogen 's avonds ook om half 9 dicht. Nu werk ik gelukkig minder dan de vorige keer en slaapt mijn kindje overdag ook nog wel dus dan kan ik ook nog even slapen. Dus het is nog wel te behappen.
Zillah gefeliciteerd!
Loodje, nu rustig aan doen dus.
Fijn Fieder.
Jij ook gefeliciteerd!quote:Op maandag 16 juli 2012 12:19 schreef Fieder het volgende:
[..]
Nee t wordt nu 'normaal'. Met 10 weken nog n echo voorafgaand aan nekplooimeting (ofzo), dus over 2 weekjes weer. Dat zou normaal een eerste echo zijn.
Gelukkig heb ik vakantie dus aan die vermoeidheid toegeven kan ik nu doen. Ben niet de enige lees ik die zo moe is.
Klumsy, als het niet gaat gaat het niet. Heel simpel... Fijn dat ze rekening met je houden.
Zillah gefeliciteerd! Lees ik uit je verhaal dat je onverwachts al verder bent dan je dacht?
Ik was zostraks even langs gegaan om wat te vragen (vriend kwam 2u later dan geplanned) en dan wordt je altijd meteen ontvangen met zoveel liefde en oprechte interesse. Ga er altijd met een vol hart weer vandaan, we hebben dit huis nog niet zo lang geleden gekocht en kunnen ons geluk echt niet op wat dat betreft.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:50 schreef rebel-angel het volgende:
Ja dan moet je wel even vertellen waarom he
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:25 schreef rebel-angel het volgende:
Dat is in ieder geval beter dan die gedrochten waar wij nu naast wonen dus
Je hebt zo een afspraak ingepland hoor, bij Babyvision oid.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:55 schreef Incantrix het volgende:
Becky, ik bejaloers, haha! Wat cool joh! Hier hadden we met 15 weken een echo, dus nog geen geslacht te zien en nu moeten we wachten tot de 20 wekenecho. Maar nouja.. Ben bij jou wel benieuwd, ik denk een jongetje bij jou, maar mijn voorgevoel gaat nergens over hoorheb jij zelf een voorgevoel?
Jah, I know, maar ik heb geen zin om een pak geld neer te leggen voor een echo terwijl we elke controle die we hebben al mogen kijkenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:04 schreef becky27 het volgende:
[..]
Je hebt zo een afspraak ingepland hoor, bij Babyvision oid.![]()
Geen idee wat het gaat worden, de mevrouw bij de nekplooi zei op basis van wat ze zag misschien een meisje, maar ja bij Noortje was het ook voor 75% zeker een jongen.![]()
Vent gaat ook voor een meisje, ik laat het over me heen komen, jongen lijkt me tof maar een tweede meid ook!
Jaaa! Vandaag was ook mijn eerste vakantiedagquote:Op maandag 16 juli 2012 14:10 schreef arcenciel het volgende:
Gefeliciteerd Zillah!
Lees dat iedereen net zo moe is als ik geloof ik, na de laatste loodjes op mijn werk ben ik zo blij met 6 weken vakantie! (sorry voor degene die nog wel moeten werken)
Volgens mij begint zich hier ook al een babybuikje te vormen
Heb je jezelf al met een in sperma gedoopte ananasstaaf gestript??quote:Op maandag 16 juli 2012 21:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hehe Pessie eindelijk
Nogmaals van harteeen broertje of zusje voor Nathan
En hopelijk zijn we niet al te lang hier samen
Hoop nog.steeds dat ik woensdag niet naar de verloskundige hoefje kunt altijd hopen *lol*
Als het aan mij lag zaten we dat ook niet. Lot bepaalde anders.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:04 schreef pessie het volgende:
Gokjes zijn eng Tico, ik had gezegd dat we niet meer samen in dit topic zouden zitten...Maar wel gezellig!
Nope, had Son het ultimatum gegeven van vandaagquote:Op maandag 16 juli 2012 22:09 schreef kaatjejannie het volgende:
Je had je ook later kunnen melden pessie
Dat verwacht ik zelf eigenlijk ook niet.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:03 schreef Ticootje het volgende:
Joh nog max 2 weken. En die ga je echt niet redden hoor. Jij redt het eind van de week niet met kind in buik. Gokje: van donderdag op vrijdag.
quote:Op maandag 16 juli 2012 22:17 schreef pessie het volgende:
[..]
Nope, had Son het ultimatum gegeven van vandaag![]()
(echt waar, vraag maar na).
En ik zit al 4 weken te wachten tot ik me kon melden...
Tico, ik vind het leuk dat er een brammetje of een brammientje komt! Hoop dat ook jij langzamerhand eraan kunt wennen en er van zal kunnen genieten
Letterlijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:20 schreef Ticootje het volgende:
Het zal helpen als ik niet zo onwijs kotsmisselijk was. Ik ben het echt echt spuugzat.
Kan best zijn dat als jij dan in de rust komt dat ze zich dan aandient... Maar goed, ik ben een optimist!quote:Op maandag 16 juli 2012 22:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ja maar tis de laatste dagen opeens.erger geworden![]()
Heel irritant. Veel sneller harde buiken enzo![]()
Maar mag absoluut niet klagen hoor. Tis meer een kwestie van een stapje terug doen, wat ik ook wel doe, maar dan opeens moet k de vaatwasser nog even gauw doen enzo.
En,dan doe.k gelijk de rest van de dingen die k tegenkom ook![]()
Mja.morgen is Floris naar oma, dus kan k lekker rustig aan doen
Oh vast wel, maar laat me nou lekker de sherlock uithangenquote:Op maandag 16 juli 2012 18:42 schreef rebel-angel het volgende:
Maar er zijn toch wel eens meer mensen die dat niet veranderd hebben.
Ik heb het wel eens vaker gezien bij kloons
Ik optimist (mooi werkwoord maak k er van hequote:Op maandag 16 juli 2012 22:37 schreef pessie het volgende:
[..]
Kan best zijn dat als jij dan in de rust komt dat ze zich dan aandient... Maar goed, ik ben een optimist!
Ik ben gewoon nieuwsgierig! Maar goed, jij nog wel meer schat ik zo in
quote:Op maandag 16 juli 2012 18:38 schreef danic het volgende:
[..]
Weet je wat ik zo grappig vind, dat je post alsof jij zwanger bent.
Volgens je stats ben je namelijk een jongetje. Dus óf dat staat fout, óf je probeert jezelf iets teveel te verhullen, want zoveel mannen postten hier namelijk niet.
Vertel vertel!
*sherlock probeert te zijn*
sollyquote:Op maandag 16 juli 2012 22:38 schreef danic het volgende:
[..]
Oh vast wel, maar laat me nou lekker de sherlock uithangen![]()
Pessie gefeliciteerd
Dan ben je er straks vast aan gewend.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:05 schreef Zolena het volgende:
Sonnetje megamijlpaal
![]()
Waarom word je 's nachts wakker als je zwanger bent, en dan niet een beetje wakker nee heeeeeeeel wakker, zo wakker dat je denkt jeetje kan net zo goed even iets gaan doen ofzo...
En dan val je na een uur weer in slaap en dan 's ochtends...Niet open te krijgen die ogen.
Wie bedenkt dat?
Droom er zelfs overquote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:49 schreef Logician78 het volgende:
Sonnetjemijlpaal
![]()
ps: zijn er meer dames hier waarvan het libido ineens een sprong nam
Haha vast niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
Bij Nathan wel, na het eerste trimester. Kan er nu dus nog niets over zeggen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:49 schreef Logician78 het volgende:
Sonnetjemijlpaal
![]()
ps: zijn er meer dames hier waarvan het libido ineens een sprong nam
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:55 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Haha vast niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
Dat heb ik ook met deo en parfum, mag ook niet meer op de slaapkamer/gang/douche gespoten worden want dan kots ik de heleboel onderquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:35 schreef Ticootje het volgende:
Elke avond ben ik kotsmisselijk de laatste tijd.. Niet grappig. Zin vergaat je dan wel, want ik kan niet eens een aanraking verdragen... Maar ik mis mn knuffelvriendje wel heel erg op die manier. We zitten natuurlijk nog onwijs in de beginfase van een relatie en waren heel fysiek... Dat vind ik dan wel moeilijk dat ik het gewoon niet kan hebben. Dat als hij maar een ander luchtje of deo opspuit dat ik liever een meter uit zn buurt blijf omdat ik anders ga kokhalzen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
Ja... Maar toen was ik vanaf een week of 9 misselijk tot zeg 15 weken... En nu ben ik bijna 14 weken zwanger en pas nu heb ik er last van... Terwijl bij de vorige 2 zou het nu ongeveer moeten afnemen.. Bij Leyla had ik wel medicatie zodat ik er iets minder last van had. Maar omdat het zolang wel ging, had ik me er gewoon een beetje op verkeken dat ik er misschien helemaal geen last van zou krijgen, en dan komt het gewoon een beetje rauw op je dak.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:40 schreef Troel het volgende:
Dat is wel erg vervelend Ticootje. Had je dat de vorige twee keer ook?
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:47 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met deo en parfum, mag ook niet meer op de slaapkamer/gang/douche gespoten worden want dan kots ik de heleboel onderJoen en ik zijn een soort van stel vanaf maart februari (agenda even nageslagen) ongeveer... Daarvoor gewoon vriendjes, geen intentie om dat te laten uitgroeien tot meer... Gewoon lekker nerdpraatjes en stomme humor, en fijn om even te kunnen vluchten uit de situatie. Maar ook helemaal in het begin was het gewoon meer een grapje dan echt serieus.. Gewoon lang leven de lol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Dat zal wel een bizarre 'mentale' verandering zijn voor beiden lijkt mij dan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Joen en ik zijn een soort van stel vanaf maart ongeveer... Daarvoor gewoon vriendjes, geen intentie om dat te laten uitgroeien tot meer... Gewoon lekker nerdpraatjes en stomme humor, en fijn om even te kunnen vluchten uit de situatie. Maar ook helemaal in het begin was het gewoon meer een grapje dan echt serieus.. Gewoon lang leven de lol.
hmmm niet rustgevend dit, ben nl laatste dagen savonds idd meer misselijkquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:53 schreef Mangostine het volgende:
Ik had toen ook dat de misselijkheid zich verplaatste naar de avond. Was voor mij prima, kon ik 's ochtends en overdag normaal eten en functioneren, en 's avonds in bed met een emmertje.
En toen met 16 weken had ik van de één op de andere dag nergens meer last van.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:55 schreef Logician78 het volgende:
[..]
hmmm niet rustgevend dit, ben nl laatste dagen savonds idd meer misselijk
Oooh dat had ik ook... niezen en dan kwam het zo lekker omhoog. Het leek zelfs alsof het niezen getriggerd werd door de misselijkheid. Ik had dan ook van die braakneiging-niezen: "h-htsj-oe-oerrr /slik /kokhals"quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:57 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik moet altijd kokhalzen als ik moet niezen. Lekker met hooikoorts. Nies de hele dag door. Sta je in de winkel te kokhalzen. Gelukkig niet omdat ik misselijk ben ofzo!!
Ja... Maar ja, ik weet eigenlijk niet eens of ik in januari nog wel een dak boven mn hoofd heb... Het is gewoon een klote situatie zo.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:56 schreef MeNicole2 het volgende:
Tico toen ik zwanger werd van Leander waren R en ik ook pas 4 maand bij elkaar. We woonden al wel (net) samen. Mensen die ons toen niet goed kende zeiden allemaal dat dat nooit goed kon gaan. En nu ze weten dat we weer een kleintje krijgen en we nog steeds heel blij met elkaar zijn zeggen ze dat ze zulke dingen nooit gezegd hebben.
Hoesten, niezen en tandenpoetsen...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:57 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik moet altijd kokhalzen als ik moet niezen. Lekker met hooikoorts. Nies de hele dag door. Sta je in de winkel te kokhalzen. Gelukkig niet omdat ik misselijk ben ofzo!!
En bij J in is geen optie?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja... Maar ja, ik weet eigenlijk niet eens of ik in januari nog wel een dak boven mn hoofd heb... Het is gewoon een klote situatie zo.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:57 schreef Mangostine het volgende:
[..]
En toen met 16 weken had ik van de één op de andere dag nergens meer last van.
Vanwege de tijdelijke huur/ verkoop waar je nu zit?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja... Maar ja, ik weet eigenlijk niet eens of ik in januari nog wel een dak boven mn hoofd heb... Het is gewoon een klote situatie zo.
waar heb je precies jeuk, als ik vragen mag? Of zit het overal?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:03 schreef Sorbootje het volgende:
Tandenpoetsen is het enige waar ik nog steeds misselijk van word. Verder is de misselijkheid echt weg. Lekker vervangen door jeuk.Mag ik m'n misselijkheid terug? Gisteren anti-jeuk-smeersel van de huisarts gekregen, maar helaas, weer de halve nacht wakker gelegen en tot bloedens toe liggen krabben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |