Welke antistof het precies is weet ik niet, maar het komt erop neer dat het een kenmerk is van een reumatische aandoening. Ik heb alleen geen enkel ander kenmerk, behalve dan die antistof.quote:
Hi, Nee ik ben agent, deze was niet voor mijzelf hahaha deze was van een van mijn modellen en ze deed het goedquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:39 schreef Enfermera het volgende:
Blijepeen/loodjeheb je een fotoshoot gehad gister of mis ik iets? van jezelf?
Ja gaat idd lekker in ons huisje
Ahaaa ik snap 'mquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:42 schreef Loodje het volgende:
[..]
Hi, Nee ik ben agent, deze was niet voor mijzelf hahaha deze was van een van mijn modellen en ze deed het goed:D Was pas haar 2e shoot en ben blij dat ik haar begeleid, ze leert zo enorm snel.
Vandaag heeft een van mijn dansers auditie gedaan bij een illusionist als assistent en dat is ook goed gegaan dus ben helemaal tevreden.
Morgen of zondag wil ik mijn shoot doen, low-key dus ben benieuwd
Whihi neehoor ik ben ook vrolijk vandaag!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:45 schreef Loodje het volgende:
Nog leuke plannen van het weekend dames? Of ben ik nou zo vrolijk
Zit net te scrollen maar zie dat de nieuwe baby's al in maart komen, jeetje wat gaat dat snel zeg:D
Ja hoor! Hele leuke plannen. Lekker morgen in de file naar frankrijkquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:45 schreef Loodje het volgende:
Zit net te scrollen maar zie dat de nieuwe baby's al in maart komen, jeetje wat gaat dat snel zeg:D
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:55 schreef nytar het volgende:
[..]
Ja hoor! Hele leuke plannen. Lekker morgen in de file naar frankrijk
Hoeveel te vroeg is hij nu? (rand) prematuren zijn vaak wat lastiger om aan de borst te krijgen. Wordt je goed begeleid?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:25 schreef Nanadu het volgende:
Wij zijn weer terug uit het ziekenhuis en het gaat super, echt niet te vergelijken met de eerste.
De bevalling was heel goed te doen en duurde vanaf het moment dat mijn vliezen zijn gebroken 10u50m. Over het persen maar 8 minuten gedaan(dit voelde niet zo
) Uiteindelijk wel pijnstilling genomen, omdat de ontsluiting niet snel genoeg verliep op een gegeven moment moest het infuus omhoog en dit werd wel erg zwaar. Maar met het pompje was het goed vol te houden.
Bram doet het echt super en probeert al goed aan de borst te drinken. Ik vind het nog een uitdaging, maar samen komen we daar vast wel uit. Ik zal later vandaag nog een foto plaatsen om echt afscheid te nemen van dit topic (natuurlijk blijf ik jullie wel volgen).
O ja hij is om 19.03 geboren, weegt 3125g en is 50 cm.
Ja! Ik ga morgen Sopho's babybuik kijkenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:45 schreef Loodje het volgende:
Serieus? Vind je 2x per nacht naar het toilet veel?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:26 schreef Twinkle20 het volgende:
Woow Enf twee keer per nacht eruit?.. Komt dat omdat je kind als een malle op je blaas ligt te stampen of wat? Hier gelukkig nog geen last van ..
hier kon je kiezen, ook alleen 2D was mogelijk. Maar ik heb 2D en 3D gedaan!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:09 schreef Enfermera het volgende:
Skoap wat leuk!![]()
![]()
Wast een 3D echo? (of is dat altijd standaard bij een pretecho
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |