abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114149002
Zwangerschap & geboorte

17 juli: Sonnetje85 (meisje)
23 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

Eerste helft augustus: SilkTie
01 augustus: Nanadu (jongen)
03 augustus: _Bunny_ (meisje)
06 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
16 augustus: Vamperotica
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

01 september: Sopho
04 september: lovelyjubbly1 (jongetje)
10 september: LeNeHe (meisje)
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 september: Frups (jongetje)
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot (meisje)
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
23 oktober: Flower-Ti-Amo
31 oktober: Twinkle20

08 november: Cocotrimonium
10 november: Spees_Eend (jongetje)
26 november: Keshet (jongetje)
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie (jongetje)

06 december: Nytar
12 december: Solagratia
26 december: Ladylike
29 december: Incantrix
31 december: becky27
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
11 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene***
18 januari: papillion
23 januari: Omentielvo

14 februari: Logician78
28 februari: Klumsy

10 maart: -DikkieDik-
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_114149145
Goed, ik feliciteerde Nanadu dus
pi_114149255
Even rustig freecell.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_114149967
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 12:19 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wat voor antistof?
Welke antistof het precies is weet ik niet, maar het komt erop neer dat het een kenmerk is van een reumatische aandoening. Ik heb alleen geen enkel ander kenmerk, behalve dan die antistof.
*poef* nu is het weg
pi_114151943
Zo, ik heb dus effe geslapen, en nu ben ik me een partij brak. }:|
pi_114153808
Hopelijk trekt dat weer bij Mango ..
Tenminste, als ik midden op de dag een dutje doe moet ik ook altijd even mezelf de tijd geven om te ontwaken. Want de eerste 5 minuten denk ik ... Buhhhh komt nooit meer goed! Heb mezelf straks ook een dutje gepermiteerd tussen het film kijken door O-)

O ja kraamzorg .. Komt ook steeds dichterbij. Heb nog niks gehoord wanneer ze voor de intake langs willen komen. In het informatieboekje stond met 7 maanden ... Dus dat zou dan over een week of 4 zijn, we wachten het netjes af :)

Hee het zonnetje begint eindelijk een beetje door te komen hiero!

Ow men en wat schiet het lijstje bovenaan het topic al op :X :X

Sorbo zou jij achter mijn naam willen zetten dat we een meisje verwachten? Thanks :)
  vrijdag 13 juli 2012 @ 14:31:25 #7
258612 nytar
boys boys boys
pi_114153861
en bij mij jongetje?
  vrijdag 13 juli 2012 @ 16:12:43 #8
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_114158182
Mango: oh jij ook ja? Irritant is dat he -O- Moet dan soms echt even naar achteren of rechtop gaan zitten, dan gaat het na een tijdje wel weg :P
Oehhh! Dan ga ik 't ook eens proberen O+

TWink :o jeutje, wat een files! Ohjee.. ja erg is dat he, mensen die zo agressief zijn op de weg -O- Ik snap dat ook nooit zo goed :? Fijn dat jij iig heelhuids bent thuisgekomen!

Nanaduuu!! Jaaa! Gefelciteeeeeeeeeerd! *G* :D

Bunny wat een mijlpaal, gefeliciteerd! *O*

Nytar een jongen, gaaf! :D

Freecell, joh, doe je rustig aan zeg? :o :*

Ik was een tijd terug ook van de dutjes maar nu echt totaal niet meer :) :P Moet er wel nog steeds minimaal 2x uit 's nachts, maar ik slaap gelukkig snel weer in.
Heb weer een druk dagje gehad vandaag, ben blij dat het erop zit.. Wel nog even gaan sporten want ik had weer wat meer last van mn rug, dat scheelt ook. En nu lekker weekend! Heb wel wat gezellige dingen gepland staan maar niet al te druk gelukkig. Manlief gaat ook weer lekker aan de slag in huis O+, dat vind ik toch fijn zeg. We schieten steeds meer op en hebben van de week ook al kleuren uitgezocht voor op de muur in de babykamer.
Gisteren even de stad in geweest nog (nadat we naar de snackbar waren geweest O-)) dus geen babyboom en generatie2010 gezien, dat ga ik vanaaf lekker kijken :9
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 16:16:08 #9
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114158321
Net een kloppend hartje gezien! *O*

Onze mini lijkt op een zeepaardje O+
En ong. 8,5wk volgens de echo O+

Sta nu gelukkig wel onder medische controle.
De gyn heeft een mooie foto gemaakt voor mijn vriend die er helaas niet bij kon zijn, maar over 10dgn hebben we weer een echo en dan kan hij gelukkig mee. :)

Ben zo blij!
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_114158736
Logi *O* Wat gaaf zeg! Gefeliciteerd!

Hier net even geslapen, als een blok rozen ;)
En nog steeds bekaf. Ik weet niet wat ik gedaan heb,maar mijn lijf schreeuwt echt om rust, zelfs wat pijnlijke harde buiken af en toe bij het lopen.

Was wel een vermoeiende week afgelopen week, maar niet extreem oid.

Voordeel: Ik zei: 'maar ik kan niet slapen,want dit moet nog en dat en dat en dat....'
Tara: ga nou maar even liggen iig.
Kom je een uurtje later beneden, bijna alles gedaan. 8-)
  vrijdag 13 juli 2012 @ 16:33:04 #11
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_114158988
Logi O+ Wat gaaf!! Gefeliciteerd! *G*

Freecell soms word je gewoon even teruggeroepen door je lijf.. dan heb je idd het idee niet heel druk te zijn geweest maar blijkbaar was het toch te druk dan. Heel vervelend maar moet je idd maar gewoon aan toegeven :)
Oh, wat heerlijk als je zo beneden komt van je dutje zeg! :D
pi_114159143
Nanadu gefeliciteerd :D:D:D *O* *O* *O*

Ga zo weer even bijlezen, gisteren lange dag gehad was 9uur de deur uit gegaan en pas rond 21uur weer thuis. Maar wat was het een goede shoot:D
Van het weekend (als ik puf heb) mag ik zelf weer.

Logi, geweldig een kloppend hartje, gefeliciteerd :D *O* *O*
Freecell, dat is zeker lekker wakker worden :d Neem je rust, je lijf heeft dat soms echt nodig. Het kan soms gewoon een korte periode tussendoor zijn dat je lichaam dat nodig heeft.

Enf weer lekker bezig dus :P

Edit: Ben loodje, peen staat nog ingelogd :(
Je vader
  vrijdag 13 juli 2012 @ 16:39:35 #13
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_114159264
Blijepeen/loodje :+ heb je een fotoshoot gehad gister of mis ik iets? van jezelf? :D
Ja gaat idd lekker in ons huisje :Y
  vrijdag 13 juli 2012 @ 16:40:52 #14
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_114159326
Twinkle, een meisje wat leuk :D
En natuurlijk Nytar, een jongen Ook leuk :D:D

Wij weten het ook al :D

Komt de kraamzorg langs? Ben al voorbij de 7 maanden maar heb ze nog niet gezien. Misschien omdat ik naar het kraamhotel ga denk ik. Heb wel nog nagevraagd of mijn aanmelding rond was en dat was zo:D
Be dance |Be real| Be You
  vrijdag 13 juli 2012 @ 16:42:38 #15
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_114159418
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 16:39 schreef Enfermera het volgende:
Blijepeen/loodje :+ heb je een fotoshoot gehad gister of mis ik iets? van jezelf? :D
Ja gaat idd lekker in ons huisje :Y
Hi, Nee ik ben agent, deze was niet voor mijzelf hahaha deze was van een van mijn modellen en ze deed het goed :D:D Was pas haar 2e shoot en ben blij dat ik haar begeleid, ze leert zo enorm snel.
Vandaag heeft een van mijn dansers auditie gedaan bij een illusionist als assistent en dat is ook goed gegaan dus ben helemaal tevreden.
Morgen of zondag wil ik mijn shoot doen, low-key dus ben benieuwd :D
  vrijdag 13 juli 2012 @ 16:44:38 #16
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_114159543
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 16:42 schreef Loodje het volgende:

[..]

Hi, Nee ik ben agent, deze was niet voor mijzelf hahaha deze was van een van mijn modellen en ze deed het goed :D:D Was pas haar 2e shoot en ben blij dat ik haar begeleid, ze leert zo enorm snel.
Vandaag heeft een van mijn dansers auditie gedaan bij een illusionist als assistent en dat is ook goed gegaan dus ben helemaal tevreden.
Morgen of zondag wil ik mijn shoot doen, low-key dus ben benieuwd :D
Ahaaa ik snap 'm :Y
Leuk! :D
  vrijdag 13 juli 2012 @ 16:45:25 #17
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_114159589
Nog leuke plannen van het weekend dames? Of ben ik nou zo vrolijk :P

Zit net te scrollen maar zie dat de nieuwe baby's al in maart komen, jeetje wat gaat dat snel zeg:D
  vrijdag 13 juli 2012 @ 16:51:20 #18
258612 nytar
boys boys boys
pi_114159876
gefeli logi! Heerlijk zo'n hartje O+
  vrijdag 13 juli 2012 @ 16:53:27 #19
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_114159985
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 16:45 schreef Loodje het volgende:

Zit net te scrollen maar zie dat de nieuwe baby's al in maart komen, jeetje wat gaat dat snel zeg:D
Whihi neehoor ik ben ook vrolijk vandaag! :D
Morgen komt een vriendin op de thee en 's avonds verjaardag van mn schoonmoeder, zondag komen mn ouders eten en tussendoor dus allerlei standaard dingen zoals wasjes, boodschappen en mn man gaat klussen :D *O*
Jij nog leuke dingen? :*
Gaat snel he :o
  vrijdag 13 juli 2012 @ 16:55:12 #20
258612 nytar
boys boys boys
pi_114160064
quote:

Ja hoor! Hele leuke plannen. Lekker morgen in de file naar frankrijk :)
  vrijdag 13 juli 2012 @ 16:57:35 #21
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_114160199
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 16:55 schreef nytar het volgende:

[..]

Ja hoor! Hele leuke plannen. Lekker morgen in de file naar frankrijk :)
:o Ohjee.. hoe laat gaan jullie weg?
  vrijdag 13 juli 2012 @ 17:03:48 #22
258612 nytar
boys boys boys
pi_114160502
uurtje of 8. We houden rekening met 2 uur vertraging. We hebben het geluk dat onze peuter dol is op automerken en vrachtwagens. Die staat graag in de file :)
pi_114160549
gefeliciteerd Logi.

Freecell heerlijke verassing.

Kind was hier ook weer een keer in slaap gevallen dus heb ik het er van genomen. Twee uur geslapen en kind is nog niet wakker :O Die slaapt vanavond weer laat.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 17:07:30 #24
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_114160676
Enf, heb je nog geprobeerd om wat extra te gaan werken? Lukt dat een beetje?

Freecell, pas je een beetje op jezelf? Als die harde buiken te vaak komen of ook maar gaan lijken op weeen ren je wel naar de verloskundige he?

Wat fijn Logi! *O* Knippertjes zijn zó tof! *O*

Fijne vakantie Nytar! *O*

Ik heb een rustig weekendje ingepland, ik merk dat ik echt niet meer zoveel kan als in niet-zwangere toestand. Vreemd joh. :P
A grand adventure has begun.
  † In Memoriam † vrijdag 13 juli 2012 @ 17:25:51 #25
309370 Nanadu
pi_114161499
Wij zijn weer terug uit het ziekenhuis en het gaat super, echt niet te vergelijken met de eerste.

De bevalling was heel goed te doen en duurde vanaf het moment dat mijn vliezen zijn gebroken 10u50m. Over het persen maar 8 minuten gedaan :D (dit voelde niet zo ;) ) Uiteindelijk wel pijnstilling genomen, omdat de ontsluiting niet snel genoeg verliep op een gegeven moment moest het infuus omhoog en dit werd wel erg zwaar. Maar met het pompje was het goed vol te houden.

Bram doet het echt super en probeert al goed aan de borst te drinken. Ik vind het nog een uitdaging, maar samen komen we daar vast wel uit. Ik zal later vandaag nog een foto plaatsen om echt afscheid te nemen van dit topic (natuurlijk blijf ik jullie wel volgen).

O ja hij is om 19.03 geboren, weegt 3125g en is 50 cm.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 17:27:56 #26
258612 nytar
boys boys boys
pi_114161594
Klinkt heerlijk nanadu!
pi_114161680
Klinkt.fijn nanadu!
Lekker gaan genieten nu! Zeker wel een opluchting dat ie er gezond en wel is?!
Mooie stats ook!

Oh en weekendplannen, uhm bevallen :+ kijken of baby dat ook ingepland heeft :+

Nytar, nog een zoon wat leuk!

*O* voor knippers en goede echo's enzo
pi_114161792
Nanadu; gefeliciteerd met Bram! *G* Fijnd dat het zo'n voorspoedige bevalling is geweest.

*O* Voor alle knipperhartjes, goede echo's en mijlpalen.

Freecell; rustig aan he? :*
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  vrijdag 13 juli 2012 @ 17:35:08 #29
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114161879
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:25 schreef Nanadu het volgende:
Wij zijn weer terug uit het ziekenhuis en het gaat super, echt niet te vergelijken met de eerste.

De bevalling was heel goed te doen en duurde vanaf het moment dat mijn vliezen zijn gebroken 10u50m. Over het persen maar 8 minuten gedaan :D (dit voelde niet zo ;) ) Uiteindelijk wel pijnstilling genomen, omdat de ontsluiting niet snel genoeg verliep op een gegeven moment moest het infuus omhoog en dit werd wel erg zwaar. Maar met het pompje was het goed vol te houden.

Bram doet het echt super en probeert al goed aan de borst te drinken. Ik vind het nog een uitdaging, maar samen komen we daar vast wel uit. Ik zal later vandaag nog een foto plaatsen om echt afscheid te nemen van dit topic (natuurlijk blijf ik jullie wel volgen).

O ja hij is om 19.03 geboren, weegt 3125g en is 50 cm.
Hoeveel te vroeg is hij nu? (rand) prematuren zijn vaak wat lastiger om aan de borst te krijgen. Wordt je goed begeleid?
  vrijdag 13 juli 2012 @ 17:39:49 #30
265732 Keshet
pi_114162096
LeNeHe, vertel ook eens hoe 't met jou gaat? :D

Son, ben benieuwd of je meisje jouw plannen deelt. :D

Nanadu, je klinkt heerlijk gelukkig! Ben benieuwd naar de foto!
  vrijdag 13 juli 2012 @ 17:45:38 #31
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114162345
Oh de combinatietest was ook goed. 1:5000 voor de 3 afwijkingen die ze testte. Nu werd er alleen nog overlegd met het lab, want er stond wel bekent dat er antistoffen zijn, maar dat mijn man de positieve kenmerken niet heeft. Maar goed, andere partner dus ze moest toch even bellen.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 17:54:24 #32
265732 Keshet
pi_114162717
Goed nieuws Tico!
pi_114162823
*G* Nanadu! Gefeliciteerd!
Met een meidenkwartet
pi_114166713
Klinkt goed Nanadu !

Logi een knipper fijn

en tico goede combitest *G*
  vrijdag 13 juli 2012 @ 19:24:35 #35
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_114166735
Nytar: ah oke :) Hihi oh dat scheelt.. Succes iig!

Keshet: ja, ben nu 4,5uur aan het werk waarvan een kwartier plus een half uur pauze, en dat gaat goed. :) Meer nog even niet, misschien over een weekje even kijken of dat gaat. Een week terug was een half uur opbouwen nog teveel, toen kreeg ik weer veel harde buiken toen ik naar huis ging.

Wat fijn Nanadu O+
pi_114166800
Ja ik ben maar gewoon rustig gebleven. Niemand heeft er wat aan als ik mezelf de kreukels in jaag en ik zelf nog het minste. Maar dat zijn de minder leuke ritten inderdaad. Denk dat deze wel in de top 5 kan van 'langste enkele reis naar huis'.

Woow Enf twee keer per nacht eruit? :o .. Komt dat omdat je kind als een malle op je blaas ligt te stampen of wat? Hier gelukkig nog geen last van .. Wel dat ik korte nachten heb. Lig meestal rond een uur of 9/10 in bed.. En dan word ik een paar keer per nacht wakker, dut ik wel weer in. Maar rond 4 uur dan toch echt klaarwakker en om 5 uur gaat hier de wekker. Kan ik vast oefenen zullen we maar zeggen :+ :o ... En fijn he, zo'n klussend mannetje O+

Hier is het eigenlijk zo goed als klaar :o ... Zijn nog tal van andere klusjes in huis maar dat heeft niks met de beeb te maken.

Freecell wat een geweldige vent heb je toch! Goed aan jezelf en de rust denken hoor! Is niet voor niets dat je lichaam zo reageert lijkt me.

Als ik ongeveer 36 weken ben gaat mijn man ook low key fotoshoot met me doen Loodje :D
We oefenen alvast .. Want hij heeft er nog niet zoveel ervaring mee. Maar daar kan je echt vette foto's mee maken!

Planloos eigenlijk hier verder .. Probeer het weekend wel een beetje vullen om mezelf af te leiden van bepaalde dingen waar ik nog even niet over kan uitwijden.. Heb nog een hoop films liggen die ik kan kijken .. Zondag misschien Weerwolven met vrienden. En de 'dagelijkse' dingen .. Boodschapjes enzo.. Gewoon lekker relaxen en rustig aan dus :)

Nytar morgen naar Frankrijk :o ... Sterkte en succes! En zorg maar voor een overlevingspakket in de auto :+ ... Gelukkig is het geen +35graden maar toch ..

Met Nanadu alles super *O* ... Hopelijk ook (bijna) van je jeuk af enzo? Ga lekker genieten van je gezinnetje meid :)

En Tico goede uitslag, altijd fijn *O*
pi_114167377
Wat leuk die fotoshoots O+

Een vriendin van me is kunstenaar en vroeg of ze voor een eigen project over een week of 10 een afgietsel van mijn buik mocht maken.
Ja hoor *O*
  vrijdag 13 juli 2012 @ 19:47:11 #38
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_114167754
Twink: ja idd.. nee joh laat die mensen lekker zeg :o maar idd, lange reis, bah.

Whaha jahoor, rustig :') Nou helpt het ook niet dat mn darmen soms wat willen, maar vaker is het gewoon een plasje. En dan echt niet heel veel. :') Magoed, tis niet meer dan vorige keer toen ik zulke harde buiken had en toen was er al gecheckt voor een blaasontsteking, wat het niet was (en wat ik ooit nog nooit gehad heb.. geen garantie, I know, maar toch).
En idd, zij kan lekker stampen :+

Echt joh, ben je al zo vroeg wakker dan? :o -O- Whaha ja wel oefenen vast. :') Ik slaap ook wel wat lichter dan anders, maar das normaal lijkt me.
Zohee, wat heerlijk joh! Dus je kamertje is bijna af?! :o *G*
  vrijdag 13 juli 2012 @ 19:53:47 #39
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_114168098
Ja leuk he Twinkle :D

Nytar, gezellig in de rij naar Frankrijk :D Heel veel plezier alvast.

Heb even een minder afsluiting van de dag dus ga voordat ik ga klagen maar offline en mezelf even afzonderen :D Fijne avond/weekend/vakantie dames :D
pi_114169082
Een *O* voor de knippers, mijlpalen, goede uitslagen en vakanties!

Nog even de beloofde 3d pic:

Dat rechtse slangding is dus de navelstreng die half over t gezichtje loopt

Ben 35 weken!
Geboortekaartje is af, kamertje is af (op de lamp na... Moeten we nog ophangen)
Nu m'n ziekenhuis tas nog inpakken en over twee weken bierkratjes onder 't bed.
Waar haal je trouwens die celstof matjes vandaan? Binnenkort maar eens in de auto leggen...?
Oh en twee keer per nacht eruit om te plassen, check! Zit er aan te denken om maar gewoon een emmer boven in de badkamer te zetten... Elke keer de trap af gaat toch wat minder soepel...
Oh en en en! Bijna verlof! Nog 4(!!!) werkdagen! En dan vrij tot januari :@
Whieieie
pi_114169406
Wooow SE wat gaat dat ineens hard! Nog heeeel effies en dan kun je de echo vergelijken met hoe je beeb in het echie is :-)

Oww echt loodje? Nou als je er behoefte aan hebt mag je best even lekker klagen hoor.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 20:49:43 #42
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_114170429
Loodje jij ook fijn weekend ondanks minder fijne afsluiting :*

SE wat een leuke foto :D Navelstreng is goed te zien idd :+
Lekker, bijna verlof O+
pi_114170940
Pret echo gehad vandaag. Mijn moeder was mee, ze vond het echt geweldig O+ Ook een paar mooie 3D foto's mee gekregen!
Life is what happens while you are busy making other plans...
  vrijdag 13 juli 2012 @ 21:09:34 #44
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_114171283
Skoap wat leuk! O+ :D *O* Wast een 3D echo? (of is dat altijd standaard bij een pretecho :@)
  vrijdag 13 juli 2012 @ 21:11:21 #45
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_114171366
quote:

Ja! Ik ga morgen Sopho's babybuik kijken O+ *O*

Tevens: ohai :)
3!
pi_114171453
Ik had bij Sofie geen 3d echo's gedaan, maar mocht vandaag even in 3d naar Casper kijken. Wat gaaf is dat zeg!
*poef* nu is het weg
  vrijdag 13 juli 2012 @ 21:20:03 #47
379302 -DikkieDik-
een nieuw avontuur
pi_114171784
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 19:26 schreef Twinkle20 het volgende:
Woow Enf twee keer per nacht eruit? :o .. Komt dat omdat je kind als een malle op je blaas ligt te stampen of wat? Hier gelukkig nog geen last van ..
Serieus? Vind je 2x per nacht naar het toilet veel? :o
Dat haal ik soms niet zwanger al. Nu is het een keer of 5 per nacht....

Tico, fijn dat je een goede uitslag hebt.

Fijne vakantie Nytar!
een bloem en een bij
de kip legt een ei
een schaap in de wei
en kijk, dit ben jij!
  vrijdag 13 juli 2012 @ 21:21:46 #48
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_114171881
Net mijn avondeten eruit gegooid, dus nu weer honger :') Maar ik ben nu voor de derde dag zonder medicijnen en ondanks dat ik weer meer overgeef voel ik me wel beter. Veel helderder en ik heb spontaan weer een stoelgang, dus minder buikpijn *O* En toeval of niet, ik heb al twee nachten doorgeslapen, dus voel me ook een stuk beter in mijn vel..

Tico, wat een supermooie uitslag! *O*

SupremeEvil, wat mooi O+
3!
  vrijdag 13 juli 2012 @ 21:23:05 #49
379302 -DikkieDik-
een nieuw avontuur
pi_114171963
SE, mooie foto!

Inca, fijn dat je je ondanks het overgeven toch beter voelt.
een bloem en een bij
de kip legt een ei
een schaap in de wei
en kijk, dit ben jij!
pi_114172332
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 21:09 schreef Enfermera het volgende:
Skoap wat leuk! O+ :D *O* Wast een 3D echo? (of is dat altijd standaard bij een pretecho :@)
hier kon je kiezen, ook alleen 2D was mogelijk. Maar ik heb 2D en 3D gedaan!
Life is what happens while you are busy making other plans...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')