Ja ik ben maar gewoon rustig gebleven. Niemand heeft er wat aan als ik mezelf de kreukels in jaag en ik zelf nog het minste. Maar dat zijn de minder leuke ritten inderdaad. Denk dat deze wel in de top 5 kan van 'langste enkele reis naar huis'.
Woow Enf twee keer per nacht eruit?

.. Komt dat omdat je kind als een malle op je blaas ligt te stampen of wat? Hier gelukkig nog geen last van .. Wel dat ik korte nachten heb. Lig meestal rond een uur of 9/10 in bed.. En dan word ik een paar keer per nacht wakker, dut ik wel weer in. Maar rond 4 uur dan toch echt klaarwakker en om 5 uur gaat hier de wekker. Kan ik vast oefenen zullen we maar zeggen

... En fijn he, zo'n klussend mannetje
Hier is het eigenlijk zo goed als klaar

... Zijn nog tal van andere klusjes in huis maar dat heeft niks met de beeb te maken.
Freecell wat een geweldige vent heb je toch! Goed aan jezelf en de rust denken hoor! Is niet voor niets dat je lichaam zo reageert lijkt me.
Als ik ongeveer 36 weken ben gaat mijn man ook low key fotoshoot met me doen Loodje
We oefenen alvast .. Want hij heeft er nog niet zoveel ervaring mee. Maar daar kan je echt vette foto's mee maken!
Planloos eigenlijk hier verder .. Probeer het weekend wel een beetje vullen om mezelf af te leiden van bepaalde dingen waar ik nog even niet over kan uitwijden.. Heb nog een hoop films liggen die ik kan kijken .. Zondag misschien Weerwolven met vrienden. En de 'dagelijkse' dingen .. Boodschapjes enzo.. Gewoon lekker relaxen en rustig aan dus
Nytar morgen naar Frankrijk

... Sterkte en succes! En zorg maar voor een overlevingspakket in de auto

... Gelukkig is het geen +35graden maar toch ..
Met Nanadu alles super

... Hopelijk ook (bijna) van je jeuk af enzo? Ga lekker genieten van je gezinnetje meid
En Tico goede uitslag, altijd fijn