abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114172408
Tico wat fijn dat de uitslag goed was!

SE mooie foto O+

Inca fijn dat je je beter voelt (wel jammer dat je toch weer moest overgeven)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_114172796
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:39 schreef Keshet het volgende:
LeNeHe, vertel ook eens hoe 't met jou gaat? :D

Ja eigenlijk weinig te melden qua zwangerschap; 't gaat goed! *O* (en dat is tegelijk ook een beetje eng om te zeggen :@ )
Verder wordt er hier druk verbouwd, ook in mijn buik, maar ook in huis :+ en ik word een beetje zenuwachtig want manlief wil dan 'meteen ook nog even dit, dat, en zus en zo'. Volgens mij heeft híj nesteldrang :')

Tico; fijn dat de combinatietest goed was!

Supreme Evil; leuk plaatje! Nog even inderdaad en dan kun je vergelijken! O+

Oh Inca; da's minder. Wel fijn dat je je verder beter voelt
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_114172931
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 21:20 schreef -DikkieDik- het volgende:

[..]

Serieus? Vind je 2x per nacht naar het toilet veel? :o
Dat haal ik soms niet zwanger al. Nu is het een keer of 5 per nacht....

Tico, fijn dat je een goede uitslag hebt.

Fijne vakantie Nytar!
Hehe hier ook tig.keer naar.de wc.s.nachts. Althans vooral als.k niet in slaap kan komen.
En sinds.dat,bed op klossen,staat,is dat,zwaar kut :')
Dan ben ik blij dat ik nog.redelijk flexibel ben :') moet.zowat,een aanloop nemen om erop te.komen :+
  vrijdag 13 juli 2012 @ 21:44:15 #54
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_114172934
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 21:30 schreef Skoap het volgende:

[..]

hier kon je kiezen, ook alleen 2D was mogelijk. Maar ik heb 2D en 3D gedaan!
Oh tof O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 21:20 schreef -DikkieDik- het volgende:

[..]

Serieus? Vind je 2x per nacht naar het toilet veel? :o
Dat haal ik soms niet zwanger al. Nu is het een keer of 5 per nacht....

Tico, fijn dat je een goede uitslag hebt.

Fijne vakantie Nytar!
Ik ga idd ook wel wat vaker dan 2x, maar gemiddeld zeg maar. In het begin ging ik idd vaker, maar in het tweede trimester zeggen ze dat 't minder wordt gezien de beeb hoger gaat liggen, maar dat heb ik niet echt gemerkt :+
Hoop dat het bij jou wel minder wordt trouwens, want 5x is idd wel veel :o

[ Bericht 51% gewijzigd door Enfermera op 13-07-2012 21:50:27 ]
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_114173282
Nou ja ik heb die. 3d pretecho niet meer geregeld. Dacht daar in een vroeg stadium wel over na.. en dan met zon dvd weet je wel. Maar vanwege dat gaatje bij le bebe mogen we nu extra op controle komen en wordt er vaker een echo gemaakt. Dus we zien haar nog vaak zat denk ik. Alleen niet zo uitgebreid natuurlijk als bij zon pretecho.

Ik hoef snachts bijna nooit naar. de wc.. afkloppen! Komt nog wel haha.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 21:59:56 #56
379302 -DikkieDik-
een nieuw avontuur
pi_114173744
Sonnetje, dat klinkt inderdaad herkenbaar van de vorige keer :')
Ben je eindelijk je bed uitgeklommen, kun je op het toilet met moeite 3 druppels uitpersen, lig je eindelijk weer in bed, moet je weeeeer...............

Ik ben sowieso wel een zuipschuit. Ik drink op een dag toch wel zo'n 3 liter dus dan moet je ook veel plassen natuurlijk.
een bloem en een bij
de kip legt een ei
een schaap in de wei
en kijk, dit ben jij!
pi_114174070
Haha idd!
Leuk vooruitzicht he :P
  zaterdag 14 juli 2012 @ 08:46:18 #58
258612 nytar
boys boys boys
pi_114186178
nou dames, na een crappy nacht gaan we nu het betere weer opzoeken in frankrijk! Tot over een weekje!

Bye!
pi_114186332
Fijne vakantie nytar!

nanadu nog gefeliciteerd *O* *O* Hoeveel te vroeg is de kleine nou? En ondervind je daar nou veel problemen door?

Tico heel fijn dat de test goed verlopen is.

Hier weinig te melden. Vind het moeilijk te genieten door de eeuwige pijn. Gelukkig is het niet verergerd en heb ik het idee dat beeb is gedraaid en dat voelt wel wat prettiger nog aan.
pi_114186605
Tico mooie goede uitslag.

Lenehe fijn dat je, je goed voelt ook al maakt dar je onzeker.

Zag nog een mooi echo plaatje voorbij komen.

Sonnetje het is een prachtige dag om te bevallen met dit weer.
pi_114187319
Volgens mij denkt de baby er anders.over As :D
Of.ze wacht tot dr broer weg is vanmiddag. Peuter gaat naar de dierentuin met zn neef :D
  zaterdag 14 juli 2012 @ 10:12:14 #62
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_114187357
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 10:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
Volgens mij denkt de baby er anders.over As :D
Of.ze wacht tot dr broer weg is vanmiddag. Peuter gaat naar de dierentuin met zn neef :D
Klinkt als een goed moment om tevoorschijn te komen!
pi_114187365
G'morgen :)

Ik vind het eigenlijk een beetje traag gaan op het moment... ben nu bijna 28 weken, heb het idee dat mijn buik wat langzamer groeit, wat sneller vermoeid, maar verder nergens last van. Ik hoop dat ik met 30 weken ofzo eens overvallen wordt door nesteldrang en koopwoede. We moeten echt nog veel regelen maar ik kan me er moeilijk toe zetten.

Het is wel grappig om te merken dat de baby minder ruimte krijgt, de bewegingen worden nu groter, soms voel je echt een grote massa ineens schuiven en draaien. O+

18 augustus hebben we pas weer een echo, duurt ook nog zo retelang.

Goed weekend iedereen! Wij hebben vanavond een feestje, kan ik een van mijn leuke nieuwe jurkjes aan en buik vooruitsteken :D en morgen onze versgescoorde 2ehands schommelstoel ophalen.
pi_114187670
Nytar geniet van je vakantie!

Ik kwam vanmorgen met een voorstel om voor een nieuw bed te gaan kijken, iets dat we al langer willen. Bracht het voorzichtig want mijn meneer is niet zo'n ochtendzonnetje meestal.. En hij ging er zomaar mee akkoord :D ... Dus misschien toch al een nieuw bed nog voor de bevalling :D

Zometeen me lekker laten verwennen bij de kapper .. Boodschapjes .. Filmpje kijken .. Boekje lezen .. Rustig an :)

Mango vind je het echt zo langzaam gaan meis? Je bent AL (!!!!) 28 weken anders :P
Joh je hebt waarschijnlijk nog zo'n 10 weken om alles in orde te hebben ... En als ik naar mezelf kijk, eigenlijk is het het werk niet. Ik weet niet wat je nog precies allemaal moet doen? Babykamer bij elkaar rapen? Moet er perse een nieuwe lik verf of een nieuw behangetje komen? Dat geluk hadden wij dat dat al prima was hier in ons huis. Komt goed meis :*

Ik schaam me er af en toe ook een klein beetje voor dat ik nog heul nie zo veel bezig ben met het kindje hoor :@ .. Maar dat komt wel weer goed denk ik dan! ;)
pi_114187696
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 10:12 schreef pessie het volgende:

[..]

Klinkt als een goed moment om tevoorschijn te komen!
:Y
Gewoon even tussen lunch en avondeten ofzo :+
pi_114188045
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 10:29 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

:Y
Gewoon even tussen lunch en avondeten ofzo :+
moet kunnen met jou beval tempo!
pi_114188210
Daarom :+
(wishful thinking)
pi_114188987
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 10:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
Daarom :+
(wishful thinking)
Huphup, ik zit er klaar voor!

Nanadu, gefeliciteerd nog, mooie naam ook vooral :+ O+.
pi_114189271
:D
Nou er moet een hoop veranderen in de buiktoestand wil ze vanmiddag al komen. Tis erg rustig nog :D
Ik reken nergens op. Nou deed k dat ook wel niet hoor ;)
Maar k wil ook mn baby snuffelen O+
  zaterdag 14 juli 2012 @ 12:16:08 #70
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_114190079
Leuk :D

Vandaag maar even ontspannen in de boeken denk ik, het is niet echt weer om lekker buiten te zitten dus gaan dingen verzinnen die je in deze herfstvakantie kunt doen behalve kastanjes zoeken:p
Be dance |Be real| Be You
pi_114191591
Zo een late vandaag, maar hier dan toch: meldt ;-)

Vandaag gaan we nog wat voorbereidingsklusjes doen. De box in elkaar en het bed op steuntjes. Ik ben zelf amper 1,60 kort dus het wordt nog een hele kunst om in en uit bed te komen. Het is dat het moet, maar zo gauw de kraam de benen heeft genomen vliegen die steunen er ook weer onderuit. Mijn vriend vindt het overigens nu al grappig, de sadist ;-)

Ik zag een hoop goede echo's langskomen, en veel piemeltjes!

Nabadu, mooie stats voor Bram! Fijn dat jullie zo snel al naar huis mochten en je kereltje al zo goed probeert te drinken.

SE: bijna verlof, heerlijk! En bijna alles al klaar! Fijn gevoel!

Inca, wat naar dat je toch nog over moet geven maar wel lekker dat je jezelf desondanks iets beter voelt!

Ben benieuwd of het Sonnetje nog lukt vandaag, maar hey, t weekend is nog niet om hé ;-)

Zo, en dan ga ik nog maar eens wat rommelen in huis...

Fijne dag vandaag!
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
pi_114192045
barbabientje, gefeliciteerd met je zwangerschap!! Leuk zeg!
En een *O* voor alle goede echo's!

Hier gister een dagje ziekenhuis gehad, CTG, echo en een gesprek. Wat vermoeiend zeg, vooral dat wachten overal, maar de baby was goed gegroeid en inleiden vond ze nu toch niet meer nodig.
Ze zat nu boven de p10-lijn en werd geschat op 2700 gram.
Stiekem ook wel een beetje een domper hoor, want je stelt je er toch een beetje op in dat je volgende week je kindje hebt en nu had ze het over als je dan nog 3 weken moet is je baby net zo zwaar als haar broer bij de geboorte.
pffff, 3 weken -O-
Maar goed, ben wel blij dat ze goed is gegroeid en het geeft me een hoop vertrouwen.
pi_114196618
Nieuw bed gevonden *O*
Zal er nog even aan liggen of we hem voor of na de bevalling gaan krijgen ivm levertijd. Maar ik heb al tegen manlief gezegd dat ik er, ivm vruchtwater-verlies-gevaar (weet ik dankzij jullie ervaringsdeskundigen .. want wist ik veel? :+ ), pas NA de bevalling in zal slapen :+

Nu dan echt relaxen met een filmpje :)

Zo leuk om je kindje de hele dag door te voelen bewegen *O* .. Ik voel me een gezegend mens. Hele dag al zo'n geluksgevoel over me heen :) :) :)

Troeta kan me je 'teleurstelling' enigzins voorstellen .. Wel fijn dat je beeb nu gegroeid is naar gemiddelden (als ik het goed begrijp uit je verhaal). Uiteindelijk is dat ook erg belangrijk natuurlijk :)
  zaterdag 14 juli 2012 @ 18:44:34 #74
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_114202037
Twink tof dat je een nieuw bed hebt, lekker joh! *G*
Je kan ook gewoon zo'n speciaal molton ding kopen he, voor als je mocht gaan lekken :+
Leuk is dat he, dat bewegen O+

Ik heb vandaag wel aardig wat gedaan.. opgeruimd etc, en manlief heeft met zn vader de kastdeuren geplaatst O+ Mèn wat ziet dat er mooi uit zeg! Ook heel wat verhuisdozen nog uitgezocht etc, lekker opgeruimd dus :+ Mn man zei op een gegeven moment ook: ga je nog ff zitten? :@ Ohja. :+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_114202169
Lekker bezig jullie *O*

En Troeta, fijn dat ukje door de heren geleerden weer normaal bevonden is (dat moet tegenwoordig vóór de geboorte al aan standaarden voldoen... ;) ) Ik snap je teleurstelling overigens wel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')