Hier zeiden de vk's (3 st) allemaal bij de verschillende echo's: oh, je placenta aan de achterkant..quote:Op maandag 16 juli 2012 10:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ECHT? En de echodame zei nog oh je placenta ligt voor en het kan nog wel duren voordat je je kindje voelt daardoor..
Weinig van te zeggen dusquote:Op maandag 16 juli 2012 14:36 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hier zeiden de vk's (3 st) allemaal bij de verschillende echo's: oh, je placenta aan de achterkant..
Bij de SEo met 22 weken: placenta aan de voorkant.Hij is verhuist
En ik dacht nog wel dat ik t jochie zo vroeg voelde dankzij de achterliggende placenta.quote:
Nu nog wel inderdaad. Je bent een week of... 13 nu?quote:
Boeit dat je?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:43 schreef McLaura het volgende:
[..]
Nu nog wel inderdaad. Je bent een week of... 13 nu?
quote:
Die mag je mij even uitleggen, want ik snap hem niet.quote:
Misschien moet je haar even pmmen...quote:Op maandag 16 juli 2012 15:12 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Die mag je mij even uitleggen, want ik snap hem niet.
Of we kunnen ook gewoon normaal tegen elkaar doen en zo niet met een onderbouwing komen.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Misschien moet je haar even pmmen...
Oh prima... Maar niet op het ene platform gaan roepen wat voor verschrikkelijk wijf ik ben, en dan hier opeens poeslief komen reageren alsof mevrouw het ook maar een kont interesseert hoe mijn zwangerschap verloopt.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:19 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Of we kunnen ook gewoon normaal tegen elkaar doen en zo niet met een onderbouwing komen.
thx voor de uitlegquote:Op maandag 16 juli 2012 15:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh prima... Maar niet op het ene platform gaan roepen wat voor verschrikkelijk wijf ik ben, en dan hier opeens poeslief komen reageren alsof mevrouw het ook maar een kont interesseert hoe mijn zwangerschap verloopt.
Normaal doen komt van 2 kanten.
Ik heb nergens een oordeel over jou gegeven, maar goed, zoek het lekker uit!quote:Op maandag 16 juli 2012 15:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh prima... Maar niet op het ene platform gaan roepen wat voor verschrikkelijk wijf ik ben, en dan hier opeens poeslief komen reageren alsof mevrouw het ook maar een kont interesseert hoe mijn zwangerschap verloopt.
Normaal doen komt van 2 kanten.
Precies, en die verloskundige / echografiste / oid had dus wel gelijk qua dat die bij 13 weken nog niet op de definitieve plek ligt.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:46 schreef becky27 het volgende:
yo, vecht die vete lekker ff ergens anders uit....
Hier gaat het over mijlpalen, placenta's die voor of achter liggen, zwanger zijn en vooral alle kwaaltjesdie daar bij horen.
gejank dusquote:Op maandag 16 juli 2012 15:46 schreef becky27 het volgende:
Hier gaat het over mijlpalen, placenta's die voor of achter liggen, zwanger zijn en vooral alle kwaaltjesdie daar bij horen.
Weet je wat ik zo grappig vind, dat je post alsof jij zwanger bent.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:57 schreef -DikkieDik- het volgende:
Die vermoeidheid is heel herkenbaar hoor Klumsy. Hier vallen mijn ogen 's avonds ook om half 9 dicht. Nu werk ik gelukkig minder dan de vorige keer en slaapt mijn kindje overdag ook nog wel dus dan kan ik ook nog even slapen. Dus het is nog wel te behappen.
Zillah gefeliciteerd!
Loodje, nu rustig aan doen dus.
Fijn Fieder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |