abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114261318
Klumsy, fijn dat je manager zo welwillend er tegenover staat om je (al is het maar tijdelijk) wat extra rust te gunnen. Het is ook niet niks :)
Ik herken de periode zoals jij hem beschrijft. Als ik thuis kwam van het werk, ging ik vaak linea recta naar bed om alvast een uurtje of 2 te pakken. Daarna eten/douchen en gelijk weer terug in bed totdat de volgende morgen de wekker ging. In die tijd (en nog steeds) sprong mijn partner extra bij in het huishouden en heb ik alles aan hem over gelaten omdat ik de energie nergens voor had.

Ik zou proberen je probleem en zorgen aan te kaarten bij je leidinggevende. De zorgen dat je bang bent om fouten te maken in je werk, wie weet kan hij/zij een helpende hand bieden?
Zou een oplossing kunnen zijn door bijvoorbeeld wat later te beginnen op je werk? Probeer zelf ook alvast over oplossingen na te denken :)

Ik weet pas sinds de 20 weken echo dat de placenta bij mij achter ligt. Eerder nooit naar gevraagd en is me het ook nooit verteld :@ .. dus daar kan ik je niet veel over zeggen, maar andere ervaringsdeskundigen hier vast wel :)
  maandag 16 juli 2012 @ 10:40:29 #152
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_114261480
Klumsy, tijdens de nekplooi wist men te vertellen dat het met 12 weken nog niet bepaald is hoe de placenta ligt.

ook een *O* *O* voor de mijlpalen. Gister was ik 16 weken. Gaat nu wel snel zeg. Vrijdag geslachtsbepaling :D zin in.
pi_114261512
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 10:40 schreef becky27 het volgende:
Klumsy, tijdens de nekplooi wist men te vertellen dat het met 12 weken nog niet bepaald is hoe de placenta ligt.
Aha vandaar! Want toen had ik inderdaad mijn placenta aan de voorkant liggen en met de 20 weken echo aan de achterkant!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_114261537
*O* Voor Becky
  maandag 16 juli 2012 @ 10:48:30 #155
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114261646
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 10:40 schreef becky27 het volgende:

ook een *O* *O* voor de mijlpalen. Gister was ik 16 weken. Gaat nu wel snel zeg. Vrijdag geslachtsbepaling :D zin in.
ECHT? En de echodame zei nog oh je placenta ligt voor en het kan nog wel duren voordat je je kindje voelt daardoor..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 16 juli 2012 @ 10:57:19 #156
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_114261853
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 10:48 schreef Ticootje het volgende:

[..]

ECHT? En de echodame zei nog oh je placenta ligt voor en het kan nog wel duren voordat je je kindje voelt daardoor..
haha ja blijkbaar. Bij Noortje lag ie voor en duurde het tot 18 weken eer ik haar voelde. Daarom was ik nieuwsgierig hoe dat nu zat maar dat vertelde ze me dus.
pi_114262490
Jeetje Becky wat ga je snel.

Wat betreft vermoeidheid vond ik de eerste zwangerschap makkelijker. na een dagdienst nog even me bed in of voor een avonddienst uitslapen. dat zit er nu echt niet in. Dus op tijd naar bed en in de ochtend mag ik vaak nog een uurtje liggen voordat mijn man naar zijn werk gaat.

Op het werk lukt concentreren nog wel.
pi_114262564
Ik moet het hier toch ook even kwijt. Na een hele tijd proberen eindelijk zwanger. Afgelopen vrijdag eerste echo gehad, hoe super: kloppend hartje, 2 armen, 2 beentjes. Uitgerekend op 14 februari. Over anderhalve week weer een echo :D Zo heeft dat onregelmatig ongesteld zijn toch nog nut gehad...
pi_114262581
Vannacht een paar keer wakker geworden van een "ik moet ongesteld worden gevoel" Krampen en zulks..
Ik weet nog dat ik zoiets had van Blerg..ik wil helemaal niet ongesteld worden! :D En ben weer verder gaan slapen...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_114262595
Gefeliciteerd Zillah! *O*
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_114262634
Gefeliciteerd zillah. wat fijn dat je ook al een goede echo hebt gehad.
pi_114262899
Zillah op Valentijnsdag O+ .. Wat een mooi cadeautje! Het is je gegund!
En wat fijn dat je al een echo hebt gehad :)
pi_114262918
Zillah gefeliciteerd!
Life is what happens while you are busy making other plans...
  maandag 16 juli 2012 @ 11:58:11 #164
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_114263622
Zillah gefeliciteerd :d Ook al fijn dat je een mooie echo had *O*

Kom net terug van de vk, volgende week weer. Hb (6.2) is nog steeds laag ondanks de ijzerpillen etc. Zie er dan ook erg bleekjes uit en voel me vaak als een vaatdoek. Soms zet ik me eroverheen en ga ik gewoon door maar andere momenten wil ik alleen maar slapen. Het is lastig om een balans daarin te vinden.
Net dus bloed geprikt maar vk wilde toch ook prikken voor suiker e.d. vandeweek krijg ik de uitslag en mag dan nu ook niet meer werken tot aan de bevalling. Nu had ik al een vervroegd verlof gepland alleen last minute opdrachten liet ik toch doorgaan. Maar nu mag het dus echt niet meer. Heb nog een klein aantal niet intensieve uurtjes staan (2x2uur) en dan is het uitrusten geblazen.

Hoe gaat het verder dames?
Be dance |Be real| Be You
pi_114263892
Allen bedankt!
pi_114264386
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 09:51 schreef Twinkle20 het volgende:
Fieder *O*
Ik ben blij voor je!!

Krijg je in de komende weken nog vaker echo's ivm je voorgeschiedenis?

Meid enige wat je kan doen is eraan toe geven als je je niet lekker voelt of rust nodig hebt omdat je je ogen niet meer open kan houden. Ga jezelf niks forceren :* .. zit je jezelf alleen maar meer mee in de weg.
Nee t wordt nu 'normaal'. Met 10 weken nog n echo voorafgaand aan nekplooimeting (ofzo), dus over 2 weekjes weer. Dat zou normaal een eerste echo zijn.

Gelukkig heb ik vakantie dus aan die vermoeidheid toegeven kan ik nu doen. Ben niet de enige lees ik die zo moe is.
Klumsy, als het niet gaat gaat het niet. Heel simpel... Fijn dat ze rekening met je houden.

Zillah gefeliciteerd! Lees ik uit je verhaal dat je onverwachts al verder bent dan je dacht?
  maandag 16 juli 2012 @ 12:23:56 #167
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_114264540
Idd fieder, al 8 weekjes? Op naar de 12 en een goede echo over 2 weekjes natuurlijk :D *O* *O* Rust maar goed uit en ontspan maar lekker, is alleen maar goed voor de baby :D
  maandag 16 juli 2012 @ 12:29:25 #168
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_114264715
Fieder wat fijn, weer een knipper O+ *G* Heerlijk!!
Vervelend van moeheid en overgeven maar idd dat hoort er soms helaas bij.. :* Ben je wat meer gerustgesteld nu met de echo's? En wanneer mag je weer? Edit; oh ik zie het al, 2 weekjes, leuk :)

Logi :D Waar die hormonen al niet goed voor zijn he :+ whehe :7

quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 10:21 schreef Twinkle20 het volgende:
En zo hoort dat Logi :+
Gebruik maken van die assertiviteit :+

Je moet ook noooooit in discussie gaan met een zwangere, win je niet :+
Dat ja :D

Klumsy: bij mij keken ze pas echt goed naar de placenta met de 20weken echo, net als naar de vaten :) Alhoewel ze al wel 3 vaten zag met de 12 weken echo, maar volgens mij kunnen ze de zaken met 20w gewoon beter zien :)

Zillah gefeliciteerd en welkom! :D *O* Wat een mooie uitgerekende datum zeg O+

Loodje vervelend dat je Hb nog niet zo gestegen is zeg... Ze geven zeker geen ijzerinfuus met zo'n waarde, of wel?
:* iig!

Hier gaat alles goed O+ vanochtend zijn mn nicht en tante (en kleine dreumes van ruim 2 jaar) op bezoek geweest, was erg gezellig :D
Verder rustig dagje vandaag met dit saaie weer. Misschien ga ik nog even sporten maar moet even kijken hoeveel zin ik heb :+ Heb gister iig zat gedaan dus lekker niks nu :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
  maandag 16 juli 2012 @ 12:40:42 #169
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_114265155
Hier is de man meer zwanger qua hormonen dan ik, discussies kun je met mij wel aangaan, ben vrij rustig maar hij :P

Hahah zou lekker zijn maar nee, eerst kijken of het geen suiker is...Paar daagjes wachten en verder goed blijven eten ( wat er nog wel eens bij inschiet)

Klumsey: Idd kijken ze bij 20 weken omdat het dan beter te zien is, toch zegt dit nog niets. Bij 20 weken had ik een laagliggende placenta, bij 28 weken hebben ze nog een keertje gekeken en toen was dit niet meer het geval. In veel gevallen veranderd dat dus nog.

Enf: wat lekker, nu lekker rustig aan en je kunt natuurlijk ook buiten douchen :D Scheelt je sporten :P
  maandag 16 juli 2012 @ 12:57:39 #170
379302 -DikkieDik-
een nieuw avontuur
pi_114265723
Die vermoeidheid is heel herkenbaar hoor Klumsy. Hier vallen mijn ogen 's avonds ook om half 9 dicht. Nu werk ik gelukkig minder dan de vorige keer en slaapt mijn kindje overdag ook nog wel dus dan kan ik ook nog even slapen. Dus het is nog wel te behappen.

Zillah gefeliciteerd!

Loodje, nu rustig aan doen dus.

Fijn Fieder.
een bloem en een bij
de kip legt een ei
een schaap in de wei
en kijk, dit ben jij!
  maandag 16 juli 2012 @ 13:04:29 #171
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_114265994
Loodje echt? :D grappig dat je vent zo is hihi :+
Whahaha ja kan ik ook nog doen ja :') Beetje koud alleen :o
I never look back, darling. It distracts from the now.
  maandag 16 juli 2012 @ 13:12:41 #172
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114266286
Zillah van harte *O*

ps: mooie datum ;)
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_114267530
Zillah van harte!

Inca wat een lange dag! Maar wel leerzaam dus

becky succes deze werkweek en vrijdag geslachtsbepaling spannend!

Sonnetje :*

Fieder nu vertrouwen hebben he

Vamp voorrommel?!

Ik werk niet, dus wanneer mini zin heeft in haar middagslaap doe ik ff mee (ik leg haar wel elke dag op bed maar ze gaat lang niet altijd meer slapen )
voel me wel.aardig trouwens beetje futloos
al ben ik niet.blij met de weegschaal, toch weer bijna een kilo eraf, even in de gaten houden dus
pi_114268318
Goedendag :)

Wat rustig hier het weekend :)

Hier vanmorgen intake kraamzorg gehad, het was vooral heel gezellig. Ze had zoiets van: ja, de derde, dan weet je het wel! En ze zou zoeken naar een kraam die van aanpakken wist :P
pi_114268462
Gefeliciteerd Zillah!

Lees dat iedereen net zo moe is als ik geloof ik, na de laatste loodjes op mijn werk ben ik zo blij met 6 weken vakantie! (sorry voor degene die nog wel moeten werken :@)
Volgens mij begint zich hier ook al een babybuikje te vormen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')