Aha vandaar! Want toen had ik inderdaad mijn placenta aan de voorkant liggen en met de 20 weken echo aan de achterkant!quote:Op maandag 16 juli 2012 10:40 schreef becky27 het volgende:
Klumsy, tijdens de nekplooi wist men te vertellen dat het met 12 weken nog niet bepaald is hoe de placenta ligt.
ECHT? En de echodame zei nog oh je placenta ligt voor en het kan nog wel duren voordat je je kindje voelt daardoor..quote:Op maandag 16 juli 2012 10:40 schreef becky27 het volgende:
Klumsy, tijdens de nekplooi wist men te vertellen dat het met 12 weken nog niet bepaald is hoe de placenta ligt.
ook een![]()
voor de mijlpalen. Gister was ik 16 weken. Gaat nu wel snel zeg. Vrijdag geslachtsbepaling
zin in.
haha ja blijkbaar. Bij Noortje lag ie voor en duurde het tot 18 weken eer ik haar voelde. Daarom was ik nieuwsgierig hoe dat nu zat maar dat vertelde ze me dus.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ECHT? En de echodame zei nog oh je placenta ligt voor en het kan nog wel duren voordat je je kindje voelt daardoor..
Nee t wordt nu 'normaal'. Met 10 weken nog n echo voorafgaand aan nekplooimeting (ofzo), dus over 2 weekjes weer. Dat zou normaal een eerste echo zijn.quote:Op maandag 16 juli 2012 09:51 schreef Twinkle20 het volgende:
Fieder![]()
Ik ben blij voor je!!
Krijg je in de komende weken nog vaker echo's ivm je voorgeschiedenis?
Meid enige wat je kan doen is eraan toe geven als je je niet lekker voelt of rust nodig hebt omdat je je ogen niet meer open kan houden. Ga jezelf niks forceren.. zit je jezelf alleen maar meer mee in de weg.
Dat jaquote:Op maandag 16 juli 2012 10:21 schreef Twinkle20 het volgende:
En zo hoort dat Logi![]()
Gebruik maken van die assertiviteit
Je moet ook noooooit in discussie gaan met een zwangere, win je niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |