Jij ook gefeliciteerd!quote:Op maandag 16 juli 2012 12:19 schreef Fieder het volgende:
[..]
Nee t wordt nu 'normaal'. Met 10 weken nog n echo voorafgaand aan nekplooimeting (ofzo), dus over 2 weekjes weer. Dat zou normaal een eerste echo zijn.
Gelukkig heb ik vakantie dus aan die vermoeidheid toegeven kan ik nu doen. Ben niet de enige lees ik die zo moe is.
Klumsy, als het niet gaat gaat het niet. Heel simpel... Fijn dat ze rekening met je houden.
Zillah gefeliciteerd! Lees ik uit je verhaal dat je onverwachts al verder bent dan je dacht?
Ik was zostraks even langs gegaan om wat te vragen (vriend kwam 2u later dan geplanned) en dan wordt je altijd meteen ontvangen met zoveel liefde en oprechte interesse. Ga er altijd met een vol hart weer vandaan, we hebben dit huis nog niet zo lang geleden gekocht en kunnen ons geluk echt niet op wat dat betreft.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:50 schreef rebel-angel het volgende:
Ja dan moet je wel even vertellen waarom he
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:25 schreef rebel-angel het volgende:
Dat is in ieder geval beter dan die gedrochten waar wij nu naast wonen dus
Je hebt zo een afspraak ingepland hoor, bij Babyvision oid.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:55 schreef Incantrix het volgende:
Becky, ik bejaloers, haha! Wat cool joh! Hier hadden we met 15 weken een echo, dus nog geen geslacht te zien en nu moeten we wachten tot de 20 wekenecho. Maar nouja.. Ben bij jou wel benieuwd, ik denk een jongetje bij jou, maar mijn voorgevoel gaat nergens over hoorheb jij zelf een voorgevoel?
Jah, I know, maar ik heb geen zin om een pak geld neer te leggen voor een echo terwijl we elke controle die we hebben al mogen kijkenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:04 schreef becky27 het volgende:
[..]
Je hebt zo een afspraak ingepland hoor, bij Babyvision oid.![]()
Geen idee wat het gaat worden, de mevrouw bij de nekplooi zei op basis van wat ze zag misschien een meisje, maar ja bij Noortje was het ook voor 75% zeker een jongen.![]()
Vent gaat ook voor een meisje, ik laat het over me heen komen, jongen lijkt me tof maar een tweede meid ook!
Jaaa! Vandaag was ook mijn eerste vakantiedagquote:Op maandag 16 juli 2012 14:10 schreef arcenciel het volgende:
Gefeliciteerd Zillah!
Lees dat iedereen net zo moe is als ik geloof ik, na de laatste loodjes op mijn werk ben ik zo blij met 6 weken vakantie! (sorry voor degene die nog wel moeten werken)
Volgens mij begint zich hier ook al een babybuikje te vormen
Heb je jezelf al met een in sperma gedoopte ananasstaaf gestript??quote:Op maandag 16 juli 2012 21:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hehe Pessie eindelijk
Nogmaals van harteeen broertje of zusje voor Nathan
En hopelijk zijn we niet al te lang hier samen
Hoop nog.steeds dat ik woensdag niet naar de verloskundige hoefje kunt altijd hopen *lol*
Als het aan mij lag zaten we dat ook niet. Lot bepaalde anders.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:04 schreef pessie het volgende:
Gokjes zijn eng Tico, ik had gezegd dat we niet meer samen in dit topic zouden zitten...Maar wel gezellig!
Nope, had Son het ultimatum gegeven van vandaagquote:Op maandag 16 juli 2012 22:09 schreef kaatjejannie het volgende:
Je had je ook later kunnen melden pessie
Dat verwacht ik zelf eigenlijk ook niet.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:03 schreef Ticootje het volgende:
Joh nog max 2 weken. En die ga je echt niet redden hoor. Jij redt het eind van de week niet met kind in buik. Gokje: van donderdag op vrijdag.
quote:Op maandag 16 juli 2012 22:17 schreef pessie het volgende:
[..]
Nope, had Son het ultimatum gegeven van vandaag![]()
(echt waar, vraag maar na).
En ik zit al 4 weken te wachten tot ik me kon melden...
Tico, ik vind het leuk dat er een brammetje of een brammientje komt! Hoop dat ook jij langzamerhand eraan kunt wennen en er van zal kunnen genieten
Letterlijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:20 schreef Ticootje het volgende:
Het zal helpen als ik niet zo onwijs kotsmisselijk was. Ik ben het echt echt spuugzat.
Kan best zijn dat als jij dan in de rust komt dat ze zich dan aandient... Maar goed, ik ben een optimist!quote:Op maandag 16 juli 2012 22:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ja maar tis de laatste dagen opeens.erger geworden![]()
Heel irritant. Veel sneller harde buiken enzo![]()
Maar mag absoluut niet klagen hoor. Tis meer een kwestie van een stapje terug doen, wat ik ook wel doe, maar dan opeens moet k de vaatwasser nog even gauw doen enzo.
En,dan doe.k gelijk de rest van de dingen die k tegenkom ook![]()
Mja.morgen is Floris naar oma, dus kan k lekker rustig aan doen
Oh vast wel, maar laat me nou lekker de sherlock uithangenquote:Op maandag 16 juli 2012 18:42 schreef rebel-angel het volgende:
Maar er zijn toch wel eens meer mensen die dat niet veranderd hebben.
Ik heb het wel eens vaker gezien bij kloons
Ik optimist (mooi werkwoord maak k er van hequote:Op maandag 16 juli 2012 22:37 schreef pessie het volgende:
[..]
Kan best zijn dat als jij dan in de rust komt dat ze zich dan aandient... Maar goed, ik ben een optimist!
Ik ben gewoon nieuwsgierig! Maar goed, jij nog wel meer schat ik zo in
quote:Op maandag 16 juli 2012 18:38 schreef danic het volgende:
[..]
Weet je wat ik zo grappig vind, dat je post alsof jij zwanger bent.
Volgens je stats ben je namelijk een jongetje. Dus óf dat staat fout, óf je probeert jezelf iets teveel te verhullen, want zoveel mannen postten hier namelijk niet.
Vertel vertel!
*sherlock probeert te zijn*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |