Dat heb ik ook met deo en parfum, mag ook niet meer op de slaapkamer/gang/douche gespoten worden want dan kots ik de heleboel onderquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:35 schreef Ticootje het volgende:
Elke avond ben ik kotsmisselijk de laatste tijd.. Niet grappig. Zin vergaat je dan wel, want ik kan niet eens een aanraking verdragen... Maar ik mis mn knuffelvriendje wel heel erg op die manier. We zitten natuurlijk nog onwijs in de beginfase van een relatie en waren heel fysiek... Dat vind ik dan wel moeilijk dat ik het gewoon niet kan hebben. Dat als hij maar een ander luchtje of deo opspuit dat ik liever een meter uit zn buurt blijf omdat ik anders ga kokhalzen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
Ja... Maar toen was ik vanaf een week of 9 misselijk tot zeg 15 weken... En nu ben ik bijna 14 weken zwanger en pas nu heb ik er last van... Terwijl bij de vorige 2 zou het nu ongeveer moeten afnemen.. Bij Leyla had ik wel medicatie zodat ik er iets minder last van had. Maar omdat het zolang wel ging, had ik me er gewoon een beetje op verkeken dat ik er misschien helemaal geen last van zou krijgen, en dan komt het gewoon een beetje rauw op je dak.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:40 schreef Troel het volgende:
Dat is wel erg vervelend Ticootje. Had je dat de vorige twee keer ook?
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:47 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met deo en parfum, mag ook niet meer op de slaapkamer/gang/douche gespoten worden want dan kots ik de heleboel onderJoen en ik zijn een soort van stel vanaf maart februari (agenda even nageslagen) ongeveer... Daarvoor gewoon vriendjes, geen intentie om dat te laten uitgroeien tot meer... Gewoon lekker nerdpraatjes en stomme humor, en fijn om even te kunnen vluchten uit de situatie. Maar ook helemaal in het begin was het gewoon meer een grapje dan echt serieus.. Gewoon lang leven de lol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Dat zal wel een bizarre 'mentale' verandering zijn voor beiden lijkt mij dan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Joen en ik zijn een soort van stel vanaf maart ongeveer... Daarvoor gewoon vriendjes, geen intentie om dat te laten uitgroeien tot meer... Gewoon lekker nerdpraatjes en stomme humor, en fijn om even te kunnen vluchten uit de situatie. Maar ook helemaal in het begin was het gewoon meer een grapje dan echt serieus.. Gewoon lang leven de lol.
hmmm niet rustgevend dit, ben nl laatste dagen savonds idd meer misselijkquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:53 schreef Mangostine het volgende:
Ik had toen ook dat de misselijkheid zich verplaatste naar de avond. Was voor mij prima, kon ik 's ochtends en overdag normaal eten en functioneren, en 's avonds in bed met een emmertje.
En toen met 16 weken had ik van de één op de andere dag nergens meer last van.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:55 schreef Logician78 het volgende:
[..]
hmmm niet rustgevend dit, ben nl laatste dagen savonds idd meer misselijk
Oooh dat had ik ook... niezen en dan kwam het zo lekker omhoog. Het leek zelfs alsof het niezen getriggerd werd door de misselijkheid. Ik had dan ook van die braakneiging-niezen: "h-htsj-oe-oerrr /slik /kokhals"quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:57 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik moet altijd kokhalzen als ik moet niezen. Lekker met hooikoorts. Nies de hele dag door. Sta je in de winkel te kokhalzen. Gelukkig niet omdat ik misselijk ben ofzo!!
Ja... Maar ja, ik weet eigenlijk niet eens of ik in januari nog wel een dak boven mn hoofd heb... Het is gewoon een klote situatie zo.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:56 schreef MeNicole2 het volgende:
Tico toen ik zwanger werd van Leander waren R en ik ook pas 4 maand bij elkaar. We woonden al wel (net) samen. Mensen die ons toen niet goed kende zeiden allemaal dat dat nooit goed kon gaan. En nu ze weten dat we weer een kleintje krijgen en we nog steeds heel blij met elkaar zijn zeggen ze dat ze zulke dingen nooit gezegd hebben.
Hoesten, niezen en tandenpoetsen...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:57 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik moet altijd kokhalzen als ik moet niezen. Lekker met hooikoorts. Nies de hele dag door. Sta je in de winkel te kokhalzen. Gelukkig niet omdat ik misselijk ben ofzo!!
En bij J in is geen optie?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja... Maar ja, ik weet eigenlijk niet eens of ik in januari nog wel een dak boven mn hoofd heb... Het is gewoon een klote situatie zo.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:57 schreef Mangostine het volgende:
[..]
En toen met 16 weken had ik van de één op de andere dag nergens meer last van.
Vanwege de tijdelijke huur/ verkoop waar je nu zit?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja... Maar ja, ik weet eigenlijk niet eens of ik in januari nog wel een dak boven mn hoofd heb... Het is gewoon een klote situatie zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |