abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69338147
Dit zijn allemaal webshops waar ook online kleding besteld kan worden. Een boel hiervan hebben ook echte winkels of verkopen merken die in gewone winkels te passen en te kopen zijn.

- Positie-Outlet
- BelleBelly
- Growing Position
- Esprit
- H&M
- Neckermann
- Prenatal
- BellyFashion
- Future Maman
- Mom2b
- Wehkamp
- Goodmood mom
- Buikbanden
- Motherwear
- Proud2wear
- Baby und Kinderkleidung
- Belly B
- Days
- Supermom
- Piraten & Prinsessen
- Babywalz
- Prettymum
- Hema
- Lingerie voor Twee
----------------------------------------------------------

Ik gooide het vorige topic dicht met deze post:
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 23:09 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Heb de joggingbroek net besteld Komt dinsdag binnen, woensdagavond zwangerschapsgym, kan ik 'm mooi uitproberen
#geen
pi_69338189
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:32 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

mmm klinkt goed
Heeft iedere hema positiekleding dan? Heb het hier nog niet ontdekt (maar ook niet heel erg gezocht)
Je kunt bij de Hema ook online bestellen!
#geen
pi_69338266
Ah nice! Grijs of zwart besteld?
Ik heb nog nooit bij Hema online besteld, als ik daaraan begin is het einde zoek gelukkig heeft mijn Hema wel gewoon die mama-lijn. Ik vind dat ze fijne basics hebben qua kleding daar
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69341534
Leuk dat jurkje Huup!
En jurkjes van de Hema vind ik ook leuk, ik heb daar laast ook eentje gekocht, met paars/roze stroken.. En ik heb ook zo´n legging van de hema mama collectie, ook erg fijn!

Ik heb trouwens 1 keer wat besteld bij hema online, maar dat kwam wel een paar dagen later dan aangegeven op de site... onhandig wel...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_69345175
Leuk jurkje Huup!

Ik ben sowieso gek op jurkjes. BE, ik heb precies hetzelfde paarse strokenjurkje van de Hema als jij
de Mama-lijn hebben ze hier niet, maar een plaats verderop wel, ik ben zeker Hema fan dus ga nog wel effe kijken.
*online even neuzen gaat
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_69345332
edit jammer plaatjes doen het niet
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_69359478
Ik heb de grijze joggingbroek besteld

En er waren nogal wat babykleertjes afgeprijsd voor 3 euro enzo dus die heb ik gelijk meebesteld
#geen
pi_69359686
Huup, leuk jurkje joh.

Heeft er hier iemand ervaringen met de basic hemden van de hema? Die uit de positie collectie?
Lijken me wel handig als basic voor onder blousje oid
  zondag 24 mei 2009 @ 20:24:28 #9
35189 Troel
scherp en bot
pi_69361140
Hebben jullie de tankini al?

Ik heb hem nu een keer gedragen en ik ben er niet zo heel blij mee Wie kan ik er blij mee maken? Weet zo niet uit mijn hoofd welke maat.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69361228
Nee die tankini´s zijn niet meer leverbaar. Maar ik hoef hem ook niet meer (niet dat ik ooit in jouw maat tankini zou passen ), had al een andere besteld bij een andere webshop, die wel gewoon de volgende dag binnen is gekomen
pi_69361452
Ik heb net bij de Neckermann dat bruine badpak met blauwe bloemtjes besteld, benieuwd of die gaat aankomen
Voor die prijs wil ik het gokje wel wagen, echt goedkoop!
  zondag 24 mei 2009 @ 20:42:00 #12
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_69361716
Grr ik kom er dus net achter dat er geen miss etam in amsterdam zit. Wel in Amstelveen, maar da's weer een eind weg Iemand een idee hoe de maten bij miss etam vallen? Dan waag ik me er misschien aan om iets via Wehkamp te bestellen...
  zondag 24 mei 2009 @ 20:45:38 #13
35189 Troel
scherp en bot
pi_69361829
Miss Etam valt heel normaal
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 28 mei 2009 @ 13:01:50 #14
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69488076
Even een linkje naar een 'zwangere vrouwen in bikini's-contest' oid
Iets naar beneden scrollen en daar zie je de slideshow!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_69489431
Om in van die echte normale binkini's te lopen waarbij je volledige buik bloot is, moet je wel heeeel mooi (streeploos) zwanger zijn, vind ik dan.
Ik zou me er nooit in wagen hahaha
pi_69490056
Ze zijn wel mooi en streeploos zwanger, maar ik vind het toch echt niet flatteus....
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:20:19 #17
190853 RockabeIIa
pi_69490838
Ik vind het gewoon leuk om die buiken te (laten) zien. Flatteus worden de meesten niet als ze zwanger zijn
pi_69495397
Oh ik vind heel veel vrouwen juist wel heel mooi en flatteus als ze zwanger zijn , maar met die bikini´s vind ik gewoon niet mooi staan...
pi_69495513
Ik vind het leuk om te zien! Er zitten mooie buiken tussen, en er zitten mooie bikini's tussen
de combi zwanger met bikini is persoonlijk niet zo mijn ding maar och dat moet ieder voor zich weten I guess.

Ik heb vanmorgen nog getwijfeld of ik een shirt van mamalicious zou kopen of niet, hij leek me zo lekker voor de zomer maar toch maar niet gedaan uiteindelijk, ik heb genoeg shirtjes enzo. denk ik...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 28 mei 2009 @ 16:29:01 #20
190853 RockabeIIa
pi_69495579
eetbaar ondergoed dan?
pi_69495682
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 16:29 schreef RockabeIIa het volgende:
eetbaar ondergoed dan?

van dat ouwel-spul
of van die snoepkettingbh's

hmmm keuzes keuzes...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69496067
Heb je tegenwoordig ook in winegum uitvoering, nog plakkeriger
  donderdag 28 mei 2009 @ 20:02:26 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69502446
Tessie, die legging van de hema zit goed dus? Ik was daarover aan het twijfelen...
  donderdag 28 mei 2009 @ 20:36:34 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69503603
Heeft er iemand een suggestie van waar ik (het liefst online) zwangerschapsondergoed kan kopen? En van die echte met versteviging erin? Ik krijg het even niet gegoogled.
pi_69503907
Die legging van de Hema zat prima, maar sinds vorige week knelt ie wel wat (niet dramatisch hoor), maar ben ook weer dikker geworden natuurlijk Maar jij bent ook weer een stuk slanker dan ik, dus bij jou zal dat vast niet zo zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')