SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nagelswapdoos 2.0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen viel de doos van ellende uit elkaar; vandaar de:
NagelswapkofferSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En na een winterslaap; met nieuwe koffermama's:
Nagelswapkoffer; the sequel
01. Diconnected
02. Nagelschaartje
03. Incantrix
04. Milka82
05. PriemGirl
06. RenRen
07. Debsterr
08. afivi
09. Joysa
10. Stormqueen
11. Sharana_LV
12. Bubseltje
Deelnemers nieuwe ronde:
*volgt*
Deelnemers komen met naam in een pot. Elke keer als iemand zich aanmeldt gooi ik haar naam in de pot. Elke keer als de doos verder reist trek ik een nieuwe naam uit de pot!!
AANMELDEN VIA PM BIJ LINDYTJE!Game on, girlz!
[ Bericht 0% gewijzigd door Lindytje op 12-07-2012 19:19:17 ]Don't come closer, I might hurt you![]()
Ola, zou IEDEREEN die weer mee wil doen met de doos me een PM willen sturen?
De lijsten zijn niet helemaal meer up-to-date dus ik ga met een fris, nieuw bestand aan de gang.
In die PM graag:
Naam en adresgegevens en vermeld het even als je nu al weet dat je over bijvoorbeeld een maand een paar weken weg bent ofzo.
Dus: wil je meedoen? Leuk! Stuur een PM, dus ook als je je eerder al aan had gemeld, toch nog een PM graag
Don't come closer, I might hurt you![]()
Good busy!
A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:39 schreef Dwyn het volgende:
Was de swapdoos al verzonden? Ik heb namelijk een niet-thuis bericht van een onbekende afzender.![]()
Hij is gisteren op weg gegaan
Daar was de doos dan!
Een beetje verregend!
Ik moest helaas werken die avond dus het uitpakken werd uitgesteld tot vanochtend!
Mooie sokken![]()
Daar zijn de lakjes dan!
Alles uitgepakt
Komt veel zooi vanaf![]()
De buit![]()
Catherine Arley 673
Catherine Arley 806
China Glaze Adore
China Glaze Cast a Spell setje
Dit stopte ik weer terug in de doos
Daaaag doos!
En de volgende is:![]()
![]()
Ahhh goeien buit![]()
![]()
Tof dat ie er weer isWhiii *enthousiasme kicks in*
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Oh, ja, ik heb als standaardafzender dus mijn naam op de doos gezet. Moch ie kwijt raken in de post, dan komt ie hopelijk altijd weer bij mij thuis terug
![]()
wat een epische kist! En zeer goede buit
Slimquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:40 schreef Lindytje het volgende:
Oh, ja, ik heb als standaardafzender dus mijn naam op de doos gezet. Moch ie kwijt raken in de post, dan komt ie hopelijk altijd weer bij mij thuis terug![]()
*hyperrrrrrrrtttttt*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
doos doos doos doos
Knoei![]()
Omdat het geen reeks isquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:14 schreef Mirjam het volgende:
HOEZO stond deze niet in m'n myat ehrmegerd!
Topicreeks: [SHJN] Nagelswapdoos, hij doet het weer!
missende topics graag ff melden , dan doe ik ze er bij![]()
![]()
Goeie buit!
Je hebt een Catherine Arley met een ring van mij
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.![]()
Wel slim trouwens, die elastiekjes i.p.v. al die rottige plakbandjes
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:56 schreef Sokkepok het volgende:
Goeie buit!
Je hebt een Catherine Arley met een ring van mij![]()
Er lag nog een verdwaalde ring in die heb ik maar bij een matchende kleur gedaan.![]()
![]()
ja idd! zal ook wel schelen in het vernaggelen van bubbelfolie (en nagelsquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:57 schreef Sokkepok het volgende:
Wel slim trouwens, die elastiekjes i.p.v. al die rottige plakbandjes)
Knoei![]()
Oh, goedenquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:06 schreef Dwyn het volgende:
[..]![]()
Er lag nog een verdwaalde ring in die heb ik maar bij een matchende kleur gedaan.
Thanx Mir!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:53 schreef Mirjam het volgende:
Topicreeks: [SHJN] Nagelswapdoos, hij doet het weer!
missende topics graag ff melden , dan doe ik ze er bij
Leuk verslag
Lijkt wel niet meer zoveel in de doos te zitten qua aantal. Terwijl het volgens mij ongeveer met mijn eigen stash overeen komt
吴 曼 迪![]()
klopt, de zooi is er weer uit gehaaldquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:00 schreef megamandy het volgende:
Leuk verslag
Lijkt wel niet meer zoveel in de doos te zitten qua aantal. Terwijl het volgens mij ongeveer met mijn eigen stash overeen komt
disclaimer![]()
Ohnee dan is het meer dan mijn stashquote:Ahja daar was ik te laat voor op de meet denk ikquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, de zooi is er weer uit gehaald
吴 曼 迪![]()
![]()
Een nieuw hoofdstuk in het verhaal van: De Doos!
Het was een warme zomerdag midden tot semi-eind juli...(eigenlijk was het kutweer voor een zomer, maar goed)..toen de beruchte en gewilde Doos eindelijk weer bij mij op de stoep terecht kwam. Ik was de eerste die De Doos mocht ontvangen, ooit, in een ver ver verleden...en met spanning in het hart zat ik op Zijn terugkeer bij mij te wachten...
JA!!1! Eindelijk, de deurbel! Ik gooide 2 tijgerpoussen van schoot en sprintte naar de deur. Daar stond hij dan....de nogal knorrig kijkende pakketman. 'Ja hoi' zei hij. 'Hoi
' zei ik aarzelend terug terwijl ik zijn lichaam met mijn ogen onderzocht (dat van De Doos dan he...niet van de pakketman
)
De pakjesman voelde mijn spanning en propte snel De Doos in mijn armen, blij dat hij geladen atmosfeer van de deuropening kon verlaten.
We waren alleen.. Ik... en De Doos, en onze lang verwachte middag kon beginnen....![]()
Ik aarzelde niet, ik smeet de voordeur dicht, sloot zonder pardon de poussen op in de hal en wierp plaatste De Doos voorzichtig op bed de tafel.
Ik zal jullie de details van het komende uur besparen, voor het geval er minderjarige lurkers onder ons zijn. Ik zal enkel een kleine sfeerimpressie met jullie delen:
Ons samenkomen was intens en vol plezier. Iets wat ik niet snel zal vergeten. Zeker niet met de vele aandenken die ik aan onze ontmoeting heb overgehouden.
Zoals jullie kunnen zien was mijn zelfcontrole compleet teniet gedaan door de magische aantrekkingskracht van De Doos.
Hier zijn nog enkele details van de gaven die hij mij schonk:
Accessorize – Pink spice
Diamond cosmetics – Hue are you
Nubar – Iris dust
China glaze –Ray-diant
OPI – Teasy does it
OPI – Cuckoo for this color
OPI – Teal the cows come home
Kleancolor – Chunky holo Black (met ring)
Kleancolor – Chunky holo poppy
Stempelplate
Claires moodpolish – Flirty/shy
Nfu-oh 52
Nfu-oh 40
Ik was echter niet egoïstisch, oh nee, ik schonk De Doos op mijn beurt ook enkele speciale gaven.
Ik hoop dat Hij er net zo van genoten heeft als ik en dat de volgende gelukkige er net zo veel plezier aan zal beleven.![]()
Wie is dan die gelukkige vraag je?
Nou... dat is.....SWARTE![]()
![]()
Knoei![]()
Leuk verslag Dwyn een jay! de doos komt mijn kant opI haz a hyper now!
quote:![]()
![]()
De Doos is zo mooi! Er zit zo veel leuks intis niet moeilijk om een goede vangst te doen
Knoei![]()
THNX nog Linny voor het volledig op je nemen van de doos![]()
Ik doe niet meer mee maar volg het uiteraard wel
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Mijn missie dinsdag tussen 4 en 6 in de gang bivakkerenquote:
quote:Maar swarte moet nog goedkeuring bij lin vragen en lin is nu overuren aan het draaien met de tilburgse kermis
Dus ik kan me voorstellen dat lin nog heul geen tijd heeft gehad
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Hij staat op een voetstukje hierquote:
Nee Lin heeft nog geen tijd gehad maar hij gaat zo spoedig mogelijk doorquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Maar swarte moet nog goedkeuring bij lin vragen en lin is nu overuren aan het draaien met de tilburgse kermis
Dus ik kan me voorstellen dat lin nog heul geen tijd heeft gehad
Ola! Goedkeuring is door!
Ik heb de afgelopen 9 dagen zo'n 70 uur gewerkt, vandaar dat ie nog niet door was. Hij gaat nu vrolijk verder![]()
En dan nog eens wat: Ik ben nu al zo goed als door de deelnemers heen... Wie wil er nog mee doen?? De doos is kei gaaf, dus komt allen![]()
Ik kan geen afstand doen van dingen, jeweetz.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:57 schreef Lindytje het volgende:
En dan nog eens wat: Ik ben nu al zo goed als door de deelnemers heen... Wie wil er nog mee doen?? De doos is kei gaaf, dus komt allen![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Ikweetz jonguhquote:Op maandag 30 juli 2012 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan geen afstand doen van dingen, jeweetz.![]()
Ow euh.. ja doe mij ook nog maar een keer
En hierbij dan mij swapverlsag:
Na lang wachten was ie daar dan eindelijk de Swapdoos, met een chagrijnig kijkende pakketman van de PostNL want ja je zult maar met 25+ graden bij een deur staan vol met een doos vol met nagellak en een hyper hyperventilerende vrouw in de deur opening.
De Doos was er!
And it was all mine!
Toen begon het uitpakken, en wat een leuks zat er tussen!
Dit is wat ik er uiteindelijk uit heb gehaald![]()
En dit is wat er terug gaat!
En de volgende die de doos krijgt *insert tromgeroffel*: AVIFI
Ik ga hem morgen voor je op de bus doen krijg je daarna een PM van met de T&T codeA.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Goooeede vangst Aardbei![]()
Wat zijn de namen van die Orly's?
Lindy, mag ik dan ook nog een keer meedoen?
3!![]()
Minequote:Op maandag 30 juli 2012 16:21 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Na lang wachten was ie daar dan eindelijk de Swapdoos, met een chagrijnig kijkende pakketman van de PostNL want ja je zult maar met 25+ graden bij een deur staan vol met een doos vol met nagellak en een hyper hyperventilerende vrouw in de deur opening.
De Doos was er!
And it was all mine!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga hem morgen voor je op de bus doen krijg je daarna een PM van met de T&T codeEn die blije kop op de foto
![]()
Leukleuk
吴 曼 迪![]()
Space Cadet, Haleys comet en It's not rocket siencequote:Op maandag 30 juli 2012 16:23 schreef Incantrix het volgende:
Goooeede vangst Aardbei![]()
Wat zijn de namen van die Orly's?
Lindy, mag ik dan ook nog een keer meedoen?
Die moest er natuurlijk bij die blije kop fotoquote:Op maandag 30 juli 2012 16:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
MineEn die blije kop op de foto
![]()
Leukleuk
Toen was ie er nog niet!quote:Op maandag 30 juli 2012 16:35 schreef milka82 het volgende:
Ooeeeee,ik was vorig weekend in dh,en ik weet waar Swarte haar huis woont,ik had em moeten kapen!A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Ahhh weer een zeer goeien buit![]()
Vette buit Swarte
Het valt me trouwens op dat de laatste dames best veel laten zien van wat er nog meer in zit. Een beetje addict kan toch al vrij goed zien welke lakjes het zijn. Ik doe voorlopig niet mee dus mij maakt het niet uit,maar misschien wel leuk voor de dames die wel meedoen om er weer wat subtieler mee te zijn?Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain![]()
+1, viel mij ook al op!quote:Op maandag 30 juli 2012 18:27 schreef princess-a het volgende:
Vette buit Swarte
Het valt me trouwens op dat de laatste dames best veel laten zien van wat er nog meer in zit. Een beetje addict kan toch al vrij goed zien welke lakjes het zijn. Ik doe voorlopig niet mee dus mij maakt het niet uit,maar misschien wel leuk voor de dames die wel meedoen om er weer wat subtieler mee te zijn?disclaimer![]()
Ik ben bang dat nu de koffer alleen maar uit toffe dingen bestaat, ik niets te ruilen heb.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:57 schreef Lindytje het volgende:
Jammer de bammer, misschien later nog eensNice!quote:Op maandag 30 juli 2012 16:21 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
De Doos was er!
And it was all mine!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga hem morgen voor je op de bus doen krijg je daarna een PM van met de T&T code
Welke is die rode van China Glaze?
Ik heb nu:
Stormqueen
Sharana
De Taartjesfee
Milka
Priem
Incantrix
Klopt? Ja?
Willen jullie even allemaal een PM sturen met je adres? Voor mijn administratie zegmaar
Oh, en ik ben vanaf woensdag in Duitsland voor ongeveer 8 dagen, dus ik weet niet of ik daar kan fokken om de lijstjes goed te keuren en nieuwe namen door te sturen. Volgens mij is er ergens in het hotel Wifi en ik neem mijn Tab mee, dus ik ga mijn best doen
Ermahgerd, goeie buit SwarteEarrebarre!
En ERMAHGERD ik ben de volgendeVolgens de T&T-code komt 'ie vandaag al!
Mijn collega's vragen zich nu af waarom ik in godsnaam met een grijns 'zit te werken'![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:13 schreef afivi het volgende:
Mijn collega's vragen zich nu af waarom ik in godsnaam met een grijns 'zit te werken'![]()
disclaimer![]()
Sokkepop dat is Lubu Heelsquote:Op maandag 30 juli 2012 23:17 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Ik ben bang dat nu de koffer alleen maar uit toffe dingen bestaat, ik niets te ruilen heb.
Jammer de bammer, misschien later nog eens
[..]
Nice!
Welke is die rode van China Glaze?
Is ie er al, is ie er al?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:13 schreef afivi het volgende:
Mijn collega's vragen zich nu af waarom ik in godsnaam met een grijns 'zit te werken'A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Jaaaaahquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:54 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Is ie er al, is ie er al?Net al heerlijk de kist uitgespit! Wat zit er weer veel moois in
![]()
![]()
Fijn dat ie weer veilig is aangekomen!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:33 schreef afivi het volgende:
[..]
JaaaaahNet al heerlijk de kist uitgespit! Wat zit er weer veel moois in
Even een korte update! Ik heb vrijdag een flinke grabbelsessie gehouden en heb daarna Lindytje een pm gestuurdIk ga woensdagmiddag twee daagjes naar Friesland, dus met een beetje geluk kan hij daarvoor weer verder naar de volgende lucky bastard
![]()
![]()
Jaaaaa, eindelijk fatsoenlijk wifi in het hotel!
Afivi heeft een pm terug, de doos kan weer door
![]()
Swapdoosverslag!
Ik kwam woensdagmiddag extra vroeg thuis, na een middagje werken (ik bedoel F5-en om te kijken of hij al was bezorgd)Ik moest nog even geduld hebben en gluurde elke vijf minuten als een heuse sluipschutter door het keukenraam, maar om 19:30 kwam de postbode dan eindelijk aanlopen! De voordeur ging al open voordat hij had aangebeld
Daar issie weer! Het is niet eens zo heel lang geleden dat hij bij me op visite was...
... Maar dat maakte het niet minder leuk
Dit ging eruit!
China Glaze Martini Pedicure (stond al eeuwen op mijn wish list, waarvoor dank, anonieme gever!)
China Glaze Anklets of Amethysts
China Glaze Cha Cha Cha
Color Club Magic Attraction
A England Iseult
Catherine Arley 802
Nfu Oh 45
En dit ook
OPI Not Like the Movies
OPI Purple-Opolis
Star Gazer 311
Kiko 348
Zoya Tangy
Nubar Teal Glitter
Dit ging er weer in!
And not a single crap was given that day
En de volgende grabbelaar is.....DE TAARTJESFEE
Ik breng hem morgenochtend naar het postkantoor! Het is dat ik daarna direct op vakantie ga, anders was ik hem wel op de fiets komen brengen![]()
![]()
Woooooooooooooooooooooohooooooooooo ik ben de volgende![]()
goeie buit avifi
I`m not weird. I`m limited edition.![]()
Goede buit Avifi!A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
De koffer is gearriveerd! Ik ga er vanavond voor zitten![]()
Fijn dat ie veilig is aangekomen weer!!Don't come closer, I might hurt you![]()
Sjaan en Milka, willen jullie nog even een PM sturen met je adres?Don't come closer, I might hurt you![]()
Jeuj! Have fun!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
De koffer is gearriveerd! Ik ga er vanavond voor zittenLogeerkad has a cranky! Hij was boos dat mijn aandacht even richting nagelswapkoffer gingquote:![]()
![]()
Er zit echt veel moois in
Bepje werd er ook een beetje hebberig van ghehe!
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik ga na het eten straks even naar je lijstje kijken
Man o man wat was dat een bevalling! Er zat zoveel leuks in, moest moeite doen om te kiezen maarrrrrr dit heb ik er uit gehaald;
Star Gazer - 307 / Misa - Phazers on Stunning / Sinful Colors - Show me the way
Models Own - Peacock Green / Models Own - Lemon Meringue / Zoya - Mimi
Essie - Eternal Optimist / Essie - Dive Bar / Sephora by OPI - Mash-up
NFU-Oh - 62 / OPI - Rally Pretty Pink
En dit stop ik er in terug:
En de koffer gaat hierna naarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrIncantrix
Goeden verslagquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Man o man wat was dat een bevalling! Er zat zoveel leuks in, moest moeite doen om te kiezen maarrrrrr dit heb ik er uit gehaald;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
MOAR!!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]En een mooie buitquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een geweldig tafelkleed
![]()
Inca veel plezier
吴 曼 迪![]()
![]()
Goei verslag
Tetten
![]()
wordt ie persoonlijk afgeleverd?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:35 schreef Incantrix het volgende:
Wiehoe, wat een goeden buiten yay voor de koffer morgen, gezellig thuisbezorgd
disclaimer![]()
Yeshquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wordt ie persoonlijk afgeleverd?kunnen we in de tuin lekkers smikkelen en kan ik eindelijk eens dat tupperware bakje teruggeven dat ik al tijden vergeet
[ Bericht 0% gewijzigd door Incantrix op 15-08-2012 14:52:15 ]3!![]()
goede buitquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Knoei![]()
tupperwarebakje? Als je niks had gezegd had ik het nooit meer geweten hahahaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Yeshkunnen we in de tuin lekkers smikkelen en kan ik eindelijk eens dat tupperware bakje teruggeven dat ik al tijden vergeet
Die van de oreonomsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
tupperwarebakje? Als je niks had gezegd had ik het nooit meer geweten hahahaMijn lief had het achterin de kast geparkeerd, dus het was mij ook compleet ontglipt.
3!![]()
Mogen we een emoslinger?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die van de oreonomsMijn lief had het achterin de kast geparkeerd, dus het was mij ook compleet ontglipt.
Ik denk dat we snel nog eens thee moeten lurken
Godverquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Mogen we een emoslinger?
Ik denk dat we snel nog eens thee moeten lurken![]()
![]()
Maar het was wél gezelligen sinds Stef toch graag Bella eens wil aaien..
![]()
Enniewees, de koffer/bak/dinges is dus hierso much pretty
3!![]()
Fijn dat ie er isquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Godver![]()
![]()
Maar het was wél gezelligen sinds Stef toch graag Bella eens wil aaien..
![]()
Enniewees, de koffer/bak/dinges is dus hierso much pretty
Morgen PM ik je even Lin, ik ben er wel zo'n beetje uit denk ik.. Nog even twijfelen over 2 dingen
3!![]()
Doe maar rustig aan hoor! Ik ben morgen toch werken tot 's nachts, dus antwoord op zijn vroegst op maandagquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:44 schreef Incantrix het volgende:
Morgen PM ik je even Lin, ik ben er wel zo'n beetje uit denk ik.. Nog even twijfelen over 2 dingen
Ooww, kijk, dan heb ik een beetje spelingquote:Op zondag 19 augustus 2012 03:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Doe maar rustig aan hoor! Ik ben morgen toch werken tot 's nachts, dus antwoord op zijn vroegst op maandagThnx dear
3!![]()
Ohai! Ik was beswapkoffertIk kreeg visite van de Taartjesfee en haar cupcake en kijk nou wat mijn huis werd binnengesleept!
We aten nog een zelfgebakken cake en cupcake en Stef braken boven de boel even af (zo schattig![]()
) en het was heul gezellig!
Toen Taart weer weg was en onze lieve Trixie alleen over was (kind tijdelijk even op bed gesjankerd ofzo) kon ik gaan grabbelenEn OH BOY, ik werd er best heul stuiterig van!
Ik moest wikken en wegen, mijn zoon diverse lakjes weer afhandig zien te maken ("MIJN") en wat wel cool was was dat hij heel heel fan was van een lakje die ik zelf waarschijnlijk amper een blik waardig had gegund, maar doordat hij er zo blij van werd heb ik 'm toch uitgeprobeerd en hou ik 'm
En deze ook nog:
P2 - Electric
CG - Material Girl
BB Couture - Joker
()
CG - Let's Groove (Stef's keuze)
Nubar - Dreamer's Island
Color Club - Covered in Diamonds
En ik deed ook weer supertopsecret secret lakjes terug:
En morgen gaat de koffer weer op reis!
Naar....
....
...
..
.
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Onze enige echte eigen..
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...![]()
Priemke
![]()
Veel pleizer ermee alvast
3!![]()
Haha, hij wil zelfs enórm graag nagellak, maar ik doe het niet meer. Hij vreet het eraf (of de lak nat of droog is boeit hem niet) en op een gegeven moment bleef hij ook aan zijn nagels bijten zonder lak. Uiteindelijk is dat nu opgehouden, dus hij komt maar weer als hij een jaar of 5 is ofzo
En ja man, omdat hij 'm pakte deed ik 'm op en dat was liefde![]()
3!![]()
Toffe buit weerEn whaoooooo kofferttttt!! En dat na mooiste-handschrift-in-tze-whole-wide-world-trix
![]()
![]()
![]()
Goeden buit!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:14 schreef Incantrix het volgende:
Ohai! Ik was beswapkoffertIk kreeg visite van de Taartjesfee en haar cupcake en kijk nou wat mijn huis werd binnengesleept!
[ afbeelding ]
We aten nog een zelfgebakken cake en cupcake en Stef braken boven de boel even af (zo schattig![]()
) en het was heul gezellig!
Toen Taart weer weg was en onze lieve Trixie alleen over was (kind tijdelijk even op bed gesjankerd ofzo) kon ik gaan grabbelenEn OH BOY, ik werd er best heul stuiterig van!
[ afbeelding ]
Ik moest wikken en wegen, mijn zoon diverse lakjes weer afhandig zien te maken ("MIJN") en wat wel cool was was dat hij heel heel fan was van een lakje die ik zelf waarschijnlijk amper een blik waardig had gegund, maar doordat hij er zo blij van werd heb ik 'm toch uitgeprobeerd en hou ik 'm
En deze ook nog:
[ afbeelding ]
P2 - Electric
CG - Material Girl
BB Couture - Joker
( [ afbeelding ] )
CG - Let's Groove (Stef's keuze)
Nubar - Dreamer's Island
Color Club - Covered in Diamonds
En ik deed ook weer supertopsecret secret lakjes terug:
[ afbeelding ]
En morgen gaat de koffer weer op reis!
Naar....
....
...
..
.
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Onze enige echte eigen..
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...![]()
Priemke
![]()
Veel pleizer ermee alvast![]()
![]()
Tze koffer haz arrived
Heb er nog maar heel kort in kunnen snuffelen; waar zitten echt een paar OMG WANTZZZZ tussen
Morgenavond ga ik er uitgebreid voor zitten; want ik vrees dat ik niet de halve koffer mag plunderen... of wel?![]()
Variatie ten topquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:33 schreef Loqi het volgende:
als je evenveel terug doet mag dat tochzou erg grappig zijn
![]()
Ohai ! Even update: Heb vrijdag pm naar Lindy gestuurd; maar die heeft een reeeetedruk weekend achter de rug dus heeft nog geen tijd gehad om te checken.
Zodra ik akkoord heb; ga ik aan de slag met het verslag en stuur ik den holy grail koffer naar de volgende
SWAPKOFFERTTTT !!
Vorige week kwam ik thuis en zag ik volgende staan:
Cif was weer eens te nieuwsgierig en had hem al open gemaakt.![]()
Helaas hele week moeten tennissen dus had geen tijd om uitgebreid te grabbelen; maar aangezien ik vrijdag ziek thuis zat; heb ik eindelijk eens alles open kunnen maken en op het gemak zitten kijken.
Wat zitten er weer veel leuke lacquers tussen![]()
En toen zag ik dit:Zo sweet. Seriously trix; jij hebt het mooiste handschrift ever
Zoals ik al zei. Vrijdag had ik iets te veel tijd omhanden; dus euh... ik liet me even gaan.![]()
Wat ik er uit heb gehaald:
Amour - Rain Glitter
China Glaze - Fortune teller
Zoya - Yummy
A-England - Eseult
Absoluut géén priem-kleur; maar ik moest em toch
OPI - Who the shrek are you
Color Club - Jingle Jangle
Models own - Copper pot
Misa - Mermaid Dream
Guppy - sandy fruit extract #03
Peripera - Errr.... met een boel chinese tekens; MAAR HET IS EEN POUSSE KIEK DAN!!
Samson was not amused
En ook rhinestones:
Compleet overzicht:
Voor deze pwetties; heb ik er uiteraard weer iets in gestopt
Prachtigen bewerkingAl zeg ik het zelf.
Whaoooo koffert is weer gaaf
En..........................
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
En de volgende gelukkig is -- SHARANANANAHAANANANANAASJAANIESEXYBABEBOOBS --![]()
![]()
![]()
![]()
Had ook serieus niks anders verwachtquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
GOEDEN VERSLAG.
Je snapt natuurlijk wel dat ik [ afbeelding ] opgeslagen heb he
One of my many sexy faces... ofcourse *wink wink nudge nudge*Hoeveel lurkers zouden die ook al hebben opgeslagen? hubbahubba
En thx damesGlad I made you laugh with my silliness
![]()
Omg Priem![]()
![]()
En die kop van Samson!!! Veeg me op
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Godver, eerst lag ik helemaal in een scheur om Samson, en toen kwam dat hooft van Priem nog. Tranen, letterlijk.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mss op 04-09-2012 22:52:37 ]Aids.![]()
Omg wat een bazenverslag![]()
mijn lachspieren wat doe je
it's the map in my mind that sends me on my way.![]()
Omg hahahhahaha geweldig
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain![]()
Whehehehe, mooi verslag!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
Omg! Priem! Wat een Bazenverslag, gij eindbaas!
Die kop van samson![]()
You'te the best![]()
Echt?quote:Op woensdag 5 september 2012 10:57 schreef Mirjam het volgende:
zomg, china glaze fortuneteller, die zoek ik echt al jaren!Er zijn lakjes die jij nog niet hebt?? *shock*
Thihihihi
jaquote:Op woensdag 5 september 2012 12:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Echt?Er zijn lakjes die jij nog niet hebt?? *shock*
Thihihihi![]()
![]()
Koffer is weer onderweg
Ermahgerd je verslagquote:I lerve it!
En veel plezier met de PeriPera-pousse, de kleur is Crystal Blue![]()
![]()
WATTTTT!! Dit topic was uit mijn MyAT en de koffert wordt net bezorgd en ik dacht WTFFFFF!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga graaien![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:58 schreef Sharana_LV het volgende:
WATTTTT!! Dit topic was uit mijn MyAT en de koffert wordt net bezorgd en ik dacht WTFFFFF!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga graaien![]()
![]()
Graaien maarrrrrr!!!!Don't come closer, I might hurt you![]()
Ohai ! Hoe is het met den doos?
Priem haar verslagnet zo briljant als haar vorige met dansje
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Ja Lindy dr pm box zat vol maar de lijst is verzondenquote:![]()
Dan kan ik mrogen verslag maken en kan hij morgen op de bus![]()
![]()
Daar was hij dan, de swapdoos! Compleet onverwachts omdat dit topic pleite was uit MyAt en ik niet door had dat ik de volgende was
Gelijk natuurlijk grabbelen en graaiener zitten ontzettend veel leuke lakjes in!
Kiezen was moeilijk maar het is uiteindelijk toch gelukt:
Herome - Frankfurt, China Glaze - It's Alive, China Glaze - Watermelon Rind, Claires - 180
Zoya - Juicy, Herome - Marseille, Claires - Mood Polish, China Glaze - Ghoulosh Glow, Color Club - Pucci-licious
China Glaze - Secret Peri-Wink-le, Eyeko - Naamloos?, China Glaze - Westside Warrior, OPI - Mrs O'leary BBQ, Zoya - Naamloos?
En natuurlijk toen de koffer leeg was kon iemand het weer niet laten om erin te gaan en even zijn tong uit te steken!
Heb hem er snel uitgeschopt en koffert kattenhaarvrij gemaakt!
Echt een toffe buit, erg blij meeMijn eerste glow in the dark en moodlakje
![]()
Maar natuurlijk moest er ook een hoop leuke lakjes terug om andere blij te maken:
En de volgende is:
SQ BABEEEEEEEEE
Veel plezier ermee![]()
![]()
Pousse zal ik met een extra pakketje nasturen!quote:Op woensdag 19 september 2012 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
Pousse komt niet mee?
Toffe oogst!![]()
quote:Op donderdag 20 september 2012 07:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Pousse zal ik met een extra pakketje nasturen!
disclaimer![]()
Jeeeeej gistermiddag kwam ie weer op bezoek
Ik ben niet zo'n eindbaas in verslagjes schrijven, dus jullie moeten het maar gewoon met de foto's doen
Wat was ie leuk! DAMN!Er zaten echt hele toffe dingen in! Dikke props voor Lindy en alle deelneemsters!
Ik ben een snelle beslisser, dus was er binnen een uur al uit, uiteraardDit blijft hier:
China Glaze Starboard
Teeezzz Free
HITS Dionisio
China Glaze Cling On
China Glaze Polarized
KOH Vibrant
OPI Get in the Expresso lane
OPI Purple with a purpose
OPI A Roll in the Hague
ORLY Purple velvet
Nubar Silver Sword
Essie Splash of grenadine
China Glaze Life Preserver
En uiteraard stopte ik ook weer toffe dingen terug!
Tehehehe
Ik weet nog niet wie de volgende is WANT DE DEELNEMERS ZIJN OP
Dus meld je ff aan ja!
Hij is retevet!
En ik heb er een HTF in gedaan omgwtfbbqsaus!
OPSCHIETEN!disclaimer![]()
JA HOI IK WIL OOK
ook al kom ik nooit meer in de sc
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Ik doe ook weer mee !![]()
Want ik kon er nog wel 30 uithalen toen ik em had
![]()
Zeer goeien buit weer meiden![]()
Ik wil ook wel meedoen!
Als dat mag
PM naar Lindy is gestuurd
[ Bericht 21% gewijzigd door Miss_Congeniality op 22-09-2012 21:31:56 ]![]()
Sjaan, heb ik niet ooit OPI Mrs O'Leary BBQ overgenomen van jou? Of ben ik in de war met een andere kleur die daarop lijkt?
En ik ga ook weer eens meedoen denk ik.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Nee hoor ik heb hem nog nooit gehadquote:Op zondag 23 september 2012 03:17 schreef Debsterr het volgende:
Sjaan, heb ik niet ooit OPI Mrs O'Leary BBQ overgenomen van jou? Of ben ik in de war met een andere kleur die daarop lijkt?
![]()
![]()
Jij hebt m ook uit de swapdoosquote:Op zondag 23 september 2012 03:17 schreef Debsterr het volgende:
disclaimer![]()
Ooh ja dat was hetquote:Op zondag 23 september 2012 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij hebt m ook uit de swapdoos.
Zal ik ook weer es gewoon meedoen?Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Die eyeko is tea rose polishquote:Op woensdag 19 september 2012 22:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Daar was hij dan, de swapdoos! Compleet onverwachts omdat dit topic pleite was uit MyAt en ik niet door had dat ik de volgende was
Gelijk natuurlijk grabbelen en graaiener zitten ontzettend veel leuke lakjes in!
Kiezen was moeilijk maar het is uiteindelijk toch gelukt:
[ afbeelding ]
Herome - Frankfurt, China Glaze - It's Alive, China Glaze - Watermelon Rind, Claires - 180
[ afbeelding ]
Zoya - Juicy, Herome - Marseille, Claires - Mood Polish, China Glaze - Ghoulosh Glow, Color Club - Pucci-licious
[ afbeelding ]
China Glaze - Secret Peri-Wink-le, Eyeko - Naamloos?, China Glaze - Westside Warrior, OPI - Mrs O'leary BBQ, Zoya - Naamloos?
En natuurlijk toen de koffer leeg was kon iemand het weer niet laten om erin te gaan en even zijn tong uit te steken!
[ afbeelding ]
Heb hem er snel uitgeschopt en koffert kattenhaarvrij gemaakt!
Echt een toffe buit, erg blij meeMijn eerste glow in the dark en moodlakje
![]()
Maar natuurlijk moest er ook een hoop leuke lakjes terug om andere blij te maken:
[ afbeelding ]
En de volgende is:
SQ BABEEEEEEEEE
Veel plezier ermeeStaat aan de voorkant van die lakjes
O ja ik moet lin nog even pm-en..
Dames.... na de volgende gaat ie even terug naar hier voor maximaal 2 dagen, want volgens mij klopt mijn lijst niet meer helemaal.... even updaten dus en dan snel weer door![]()
Skjoe is mijn redster in tijden van administratieve nood
Leuk dat er weer zoveel aanmeldingen zijn
[ Bericht 15% gewijzigd door Lindytje op 25-09-2012 16:17:08 ]Don't come closer, I might hurt you![]()
Schatten, ik ga zondag of maandag even al mijn PM's uitzoeken en dan maak ik hier een lijstje van iedereen die mee wil doen en zet ik die hier. Oké? Dan kunnen jullie even kijken of iedereen die mee wil doen er in staat...
Euh, hij gaat vandaag of uiterlijk morgen doorVelen scusi, maar lange werkdagen gemaakt deze week waardoor ik niet voor half zes bij het postkantoor kon zijn
disclaimer![]()
Oh, geeft helemaal niks joh!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
Euh, hij gaat vandaag of uiterlijk morgen doorVelen scusi, maar lange werkdagen gemaakt deze week waardoor ik niet voor half zes bij het postkantoor kon zijn
![]()
Vroeg het me gewoon afDoe rustig aan, heeft geen haast!
WEEEJOHHHHHHHHH
ik zat helemaal te schelden op de post waarom ze nu alweer een pakket verkeerd geleverd hebben want ik had toch écht niks besteld..
Is het de doos
maar ik moet nu eerst even huiswerk maken, dan ga ik kijken![]()
![]()
He haz arrived!!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:23 schreef Joysa het volgende:
WEEEJOHHHHHHHHH
ik zat helemaal te schelden op de post waarom ze nu alweer een pakket verkeerd geleverd hebben want ik had toch écht niks besteld..
Is het de doos
maar ik moet nu eerst even huiswerk maken, dan ga ik kijken![]()
![]()
Ik ben bijna klaar en moet dan nog even iemand vinden die de doos naar postkantoor kan brengen want ik loop op krukken
The doos haz a mind of itz own?Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.![]()
![]()
Dus euh....
Nouja veel plezier mir !!
Lin, weet jij wat gaanden is?Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.![]()
Joysa, lieve schat. Had je niet beter even eerst het verslag gepost voordat je hem doorstuurde?![]()
![]()
huh
ik wist helemaal niet dat ie weg was![]()
mijn mama heeft 'm weg gebracht zonder het te zeggen
nou heb ik dus geen foto's. alleen van de lakjes. kak
Ik maak zo verslagje
epicquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:25 schreef Joysa het volgende:
huh
ik wist helemaal niet dat ie weg was![]()
mijn mama heeft 'm weg gebracht zonder het te zeggen
nou heb ik dus geen foto's. alleen van de lakjes. kak
Ik maak zo verslagje
disclaimer![]()
Ja nou eh dus..
De doos kwam bij mij net zo onverwacht als dat ie nu bij Mirjam komt
Ik heb er uit gehaald:
Roze overload![]()
En naar wie gaat de doos nu?????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
ERMAHGERD DE SWAPDOOS KWAM ZOMAAR ONAANGEKONDIGD AAN!!!!
Toen ik hem zag was ik van
En toen van
En toen ging het Grote Graaien beginnen![]()
Ik vond velen toffen lakjes
ERMAHGERD VELEN TOFFEN LAKJONS JONGE!
Wat er terug in ging?
En naar wie gaat de ERMAHGERD SWAPDOOS??????
Miss_Congeniality![]()
![]()
Vijf maar liefst?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
vijf van mij![]()
Die onbekende chinaglaze is blue island iced tea
Toffen buit!
Whoei!(jonge ik weet niet van wie ik ze heb het laatste verslag in het schrift was van sjaan ERMAHGERD)
![]()
ja ik doe dat expres nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Vijf maar liefst?(jonge ik weet niet van wie ik ze heb het laatste verslag in het schrift was van sjaan ERMAHGERD)
disclaimer![]()
Verslag![]()
Zeer toffen buit!! Mijne worden ook weer goei gegraaid iig
![]()
Wait whut? Zet je er niet in welke je er uit hebt gehaald en welke weer in?quote:Ik zoek dat op van wie ik ze dan heb
![]()
Zo kwam ik er achter dat de H&M door níemand er in was gedaanSpook-lakje
![]()
dan komt ie vast van mijquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:46 schreef PriemGirl het volgende:
Zo kwam ik er achter dat de H&M door níemand er in was gedaanSpook-lakje
![]()
disclaimer![]()
Tsss lui dingquote:![]()
Oh tot wanneer?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
miss-C zit in Amerika trouwens he, dus die komt straks thuis van ERMAHGERD!![]()
MissC ging vandaaag weer terug geloof ik!
En toffen verslag en buit Mir![]()
Waaaaaaaaaahhhh SWAPDOOS!!!![]()
![]()
![]()
Ik vlieg vandaag terug en kom vrijdagochtend aan. Moar polish
Oh, en toffe buit Mir![]()
![]()
Ja die mocht niet meequote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik geloof alleen deze week, d'r man zal wel thuis zijn gok ik zo![]()
Had het ook aan Lindy doorgegeven dus die wist wel dat ik vrijdag terug in ons Kikkerlandje zou zijn![]()
![]()
ik zie alleen Ascalon! maybe omdat ik mobiel zit, vanavond als ik thuis ben nog maar eens proberenLife isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain![]()
Goeden buit en gaven verslagquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:41 schreef Mirjam het volgende:
ERMAHGERD DE SWAPDOOS KWAM ZOMAAR ONAANGEKONDIGD AAN!!!!![]()
![]()
Yep, deze dient wel op den pc bekeken te wordenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:37 schreef princess-a het volgende:
ik zie alleen Ascalon! maybe omdat ik mobiel zit, vanavond als ik thuis ben nog maar eens proberen![]()
![]()
It haz arrived![]()
En oh, le pretties![]()
Ik ga er eens goed voor zitten, maar ben helaas pas dinsdag in de gelegenheid om hem weer op te sturen naar de volgende. Zal wel mijn best doen om voor die tijd het verslag en alles af te hebben, zodat ie ook echt dinsdag weer op weg kan. En ik moet nog ff tie raps halen, want die zijn op, dat zal ik ook dinsdag van te voren dan nog ff doen.![]()
Er stond een vriendelijk verzoek van Lindy in het swapschrift of degene die de laatste pakt, nieuwe wil halen. Ik kan natuurlijk 2 tie raps op de TU jatten maar dat is dan weer een beetje schraal voor de volgendequote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:11 schreef megamandy het volgende:
Tie raps gewoon op de tu jatten
En Mirjam jouw verslag![]()
![]()
Ik zie nu pas dat ik 2 getypt hebquote:die snap ik ook niet want zou zelf gewoon een hele hand meenemen
吴 曼 迪![]()
..of ik kijk even waar ik post![]()
![]()
dit is de nagelswapdoos topic he, niet de scquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:11 schreef PriemGirl het volgende:
Grommmmm.... Mijn ene teen is wat 'duf' in mn nieuwe schoenen; terwijl ie aan mijn andere voet perfect zit. Nu twijfel ik of ik een maat groter moet bestellen; maar mij lijkt dat ik dan helemaal ga zwemmen... *hakt stuk van teen af*
![]()
![]()
WOOPSquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit is de nagelswapdoos topic he, niet de sc![]()
Wat netjens van jouquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Er stond een vriendelijk verzoek van Lindy in het swapschrift of degene die de laatste pakt, nieuwe wil halen. Ik kan natuurlijk 2 tie raps op de TU jatten maar dat is dan weer een beetje schraal voor de volgende
Schatteliefjens,
Ik zoek een nieuwe koffermama! Ik merk dat ik dit steeds er even tussendoor prop omdat ik het vergeet, andere dingen te doen heb, geen zin heb.... etc.![]()
Dus:
Wie wordt de nieuwe koffermama?? Samen of alleen, allebei goed!
Verder: klopt het dat deze mensen nu op de lijst staan om nog een keer mee te doen?
- Mss
- Priem
- Debster
- Dico
- Puckz
- Sjaan
Ja? Nee? Laat even als je naam er er wel (of niet...) op staat en dat niet klopt.
En toen was daar.....de koffer!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik kan Mirjams ERMAHGERD verslag niet evenaren, dus dat zal ik ook niet proberen![]()
Na een avondje spitten, had ik er het volgende uitgehaald:
Nubar - Sky Sparkle
Kiko - 264
Layla Ceramic Effect - 23
Orly - ? (groene shimmer iets, staat geen naam meer op)
Hits Speciallita - Hera![]()
![]()
De volgende dag bij daglicht heb ik de lakjons toch nog maar een keer bekeken. En toen dacht ik van
Dusss toen heb ik er ook maar het volgende uitgehaald![]()
Color Club - Red Velvet
China Glaze - Foxy
Models Own - Purple Blue
Catherine Arley - 669
China Glaze - Mistletoe Kisses
China Glaze - Rare & Radiant
China Glaze - Sexy In The City
Sephora by OPI - One Less Lonely Glitter
En ik heb er uiteraard ook genoeg moois voor teruggestopt! De koffer is inmiddels weer onderweg! En naar wie???!??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Naar Dico!![]()
Vee plezier!!![]()
![]()
NICEquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En toen was daar.....de koffer!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Ik kan Mirjams ERMAHGERD verslag niet evenaren, dus dat zal ik ook niet proberen![]()
Na een avondje spitten, had ik er het volgende uitgehaald:
[ afbeelding ]
Nubar - Sky Sparkle
Kiko - 264
Layla Ceramic Effect - 23
Orly - ? (groene shimmer iets, staat geen naam meer op)
Hits Speciallita - Hera![]()
![]()
De volgende dag bij daglicht heb ik de lakjons toch nog maar een keer bekeken. En toen dacht ik van
[ [url=http://www.mannahattamamma.com/Nemo-seagulls[1]-thumb-400x273.jpg]afbeelding[/url] ]
Dusss toen heb ik er ook maar het volgende uitgehaald![]()
[ afbeelding ]
Color Club - Red Velvet
China Glaze - Foxy
Models Own - Purple Blue
Catherine Arley - 669
[ afbeelding ]
China Glaze - Mistletoe Kisses
China Glaze - Rare & Radiant
China Glaze - Sexy In The City
Sephora by OPI - One Less Lonely Glitter
En ik heb er uiteraard ook genoeg moois voor teruggestopt! De koffer is inmiddels weer onderweg! En naar wie???!??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Naar Dico!![]()
Vee plezier!!!
Toffe buit weer![]()
Hele vette buit
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain![]()
Had mijn boodschap voor de ruwe postbode het nog overleefd?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Thnx allen
Ben er ook wel heul blij mee![]()
![]()
Jah! En toen ik hem door ging sturen zag het postmevrouwtje het ook nog staan en die heeft er nog een extra 'breekbaar' stikker opgeplaktquote:Op woensdag 7 november 2012 21:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Had mijn boodschap voor de ruwe postbode het nog overleefd?
Dico, hij is dinsdagmiddag opgestuurd! Hoop dat je hem snel hebt![]()
![]()
Dan zal ie er vanmiddag wel zijn denk ikquote:Op donderdag 8 november 2012 09:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jah! En toen ik hem door ging sturen zag het postmevrouwtje het ook nog staan en die heeft er nog een extra 'breekbaar' stikker opgeplakt
Dico, hij is dinsdagmiddag opgestuurd! Hoop dat je hem snel hebtm'n broer is thuis dus die kan hem aannemen
Ik hoop het wel jaquote:Op donderdag 8 november 2012 09:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dan zal ie er vanmiddag wel zijn denk ikm'n broer is thuis dus die kan hem aannemen
Mirjam had hem toen maandag op de post gedaan en ik had hem dinsdagavond al![]()
![]()
Ik zie het hier toch niet zo zitten met mijn fulltime endezulks
Is goed hoorquote:Op maandag 12 november 2012 17:16 schreef Lindytje het volgende:
Lindy is lui
Ik ga morgen weer een poging doen dico![]()
Hallon! Aan alle dames die mee willen doen nog enzulks, kunnen jullie mij even PMen met adresgegevens? Danku![]()
Swapverslag komt eraan
Ook als je al aangemeld had?quote:Op woensdag 21 november 2012 21:54 schreef Diconnected het volgende:
Hallon! Aan alle dames die mee willen doen nog enzulks, kunnen jullie mij even PMen met adresgegevens? Danku![]()
Swapverslag komt eraanOnce in a while, I just wanna dance and feel good![]()
EHMAHGERD SWAPDOOS VERSLAG EINZ!
Ik heb weer heerlijk genoten van den doosch![]()
Herome - Shanghai, OPI - Pepe's Purple Passion - Deborah Milano met hele lange naam
OPI - Jade is the new Black, ChG - Some Like it Haute, Barry M crackle, OPI - Pros & Bronze
Velen mooien lakjes![]()
Sticky notes for the win! Einz!
![]()
![]()
Anyhow... Nou is iedereen natuurlijk rete benieuwd wie dus de doos krijgtEn ik denk dat deze dame er heel erg blij van gaat worden (elke dame eigenlijk wel)!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Debs, ga maar alvast voor de brievenbus liggen, morgen gaat ie naar het postkantoor![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door Diconnected op 21-11-2012 22:59:58 ]it's the map in my mind that sends me on my way.![]()
Yay nu goede foto's
Ja ik en inzichtquote:Op woensdag 21 november 2012 22:46 schreef Lindytje het volgende:
En dico weet nu ook hoe de doos weer dicht gaat![]()
it's the map in my mind that sends me on my way.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: