Er zat gewoon veel te veel leuks in, ik had geen keuzequote:Op dinsdag 27 december 2011 14:25 schreef mirannie het volgende:
Wow!! Je hebt gewoon de halve koffer geplunderd![]()
Maar goede buit hoor!!
quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:58 schreef afivi het volgende:
[..]
Er zat gewoon veel te veel leuks in, ik had geen keuze
Maar ik heb er wat extra lakjes in teruggestopt en kreeg de koffer met moeite dicht... Dus wees gerust, er zit nog steeds een hele hoop in!
Ik overdrijf graagquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
er zitten meer dan 70 lakjes in nowadays, dus dat valt nog mee denk ik
*Is nu opgelucht dat ze nog niet eens de grootste graaiert is*quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
jawel hoorwel meer dan dat
kan het me nog wel voor de geest halen
ik moet huilen en lachen tegelijkquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
jawel hoorwel meer dan dat
kan het me nog wel voor de geest halen
Minder dan 20quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:37 schreef Sharana_LV het volgende:
hoeveel weegt de koffer eigenlijk? ik heb geen idee wanneer ik dat ding krijg of ik hem wel naar het postkantoor krijg ..
Ik heb 'm erheen gebracht door hem in een wasmand te mikken en die mee te tillen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:37 schreef Sharana_LV het volgende:
hoeveel weegt de koffer eigenlijk? ik heb geen idee wanneer ik dat ding krijg of ik hem wel naar het postkantoor krijg ..
heb je echt geen lieven buurman/oom./tante/supermnarktmooiboy die je wel wil helpen?quote:Op woensdag 28 december 2011 00:02 schreef Sharana_LV het volgende:
Crap, postkantoor is hier best ver wegeens kijken hoe ik dat ga doen en anders moet ik mij afmelden
Ik heb net een PM gestuurd, ik laat het even aan Avifi overquote:
argh!quote:Op donderdag 29 december 2011 09:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb net een PM gestuurd, ik laat het even aan Avifi over
Ik wil het ook wel zeggen hoor...zeg het maar!!quote:
Ja denk dat ik dat maar probeerquote:Op woensdag 28 december 2011 13:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb je echt geen lieven buurman/oom./tante/supermnarktmooiboy die je wel wil helpen?
Dan wel de supermarktmooiboy he? Plus peekshur!quote:Op donderdag 29 december 2011 10:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja denk dat ik dat maar probeer
Woon je tegenwoordig samen ofzo?quote:Op donderdag 29 december 2011 12:59 schreef Joysa het volgende:
OEEEEEEEEEEEEH
IK GA JE EVEN PMEN IK BEN OP ANDER ADRES
Nee, maar ze hadden het Uithoorn adres nogquote:
Bij de 20 pas toch?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:32 schreef princess-a het volgende:
Wel oppassen met het gewicht van de koffer he, ergens rond 10 kilo gaan de verzendkosten omhoog en dan is het niet leuk meer voor mensen die maar een paar lakjes swappen en dan dik moeten betalen..
quote:Formaat en gewicht
Minimale formaat: 10 x 10 x 1 cm
Maximale formaat voor zending van 0-10 kg: 100 x 50 x 50 cm *
Maximale formaat voor zending van 10-30 kg: 176 x 78 x 58 cm
Maximale gewicht: 30 kg
* Is uw zending 0-10 kg groter dan 100 x 50 x 50 cm, dan betaalt u het tarief van een pakket 10-30 kg
quote:Gewicht Tarief
0-10 kg
¤ 6,75
10-30 kg
¤ 12,20
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |