epicquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:25 schreef Joysa het volgende:
huh
ik wist helemaal niet dat ie weg was![]()
mijn mama heeft 'm weg gebracht zonder het te zeggen
nou heb ik dus geen foto's. alleen van de lakjes. kak
Ik maak zo verslagje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Vijf maar liefst?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
vijf van mij![]()
Die onbekende chinaglaze is blue island iced tea
Toffen buit!
Whoei!
ja ik doe dat expres nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Vijf maar liefst?(jonge ik weet niet van wie ik ze heb het laatste verslag in het schrift was van sjaan ERMAHGERD)
Wait whut? Zet je er niet in welke je er uit hebt gehaald en welke weer in?quote:
dan komt ie vast van mijquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:46 schreef PriemGirl het volgende:
Zo kwam ik er achter dat de H&M door níemand er in was gedaanSpook-lakje
![]()
Tsss lui dingquote:
Oh tot wanneer?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
miss-C zit in Amerika trouwens he, dus die komt straks thuis van ERMAHGERD!
Ja die mocht niet meequote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik geloof alleen deze week, d'r man zal wel thuis zijn gok ik zo
Goeden buit en gaven verslagquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:41 schreef Mirjam het volgende:
ERMAHGERD DE SWAPDOOS KWAM ZOMAAR ONAANGEKONDIGD AAN!!!!
Yep, deze dient wel op den pc bekeken te wordenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:37 schreef princess-a het volgende:
ik zie alleen Ascalon! maybe omdat ik mobiel zit, vanavond als ik thuis ben nog maar eens proberen
Er stond een vriendelijk verzoek van Lindy in het swapschrift of degene die de laatste pakt, nieuwe wil halen. Ik kan natuurlijk 2 tie raps op de TU jatten maar dat is dan weer een beetje schraal voor de volgendequote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:11 schreef megamandy het volgende:
Tie raps gewoon op de tu jatten
En Mirjam jouw verslag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |