![2mwcj0l.jpg]()
Een nieuw hoofdstuk in het verhaal van: De Doos!
Het was een warme zomerdag midden tot semi-eind juli...(eigenlijk was het kutweer voor een zomer, maar goed)..toen de beruchte en gewilde Doos eindelijk weer bij mij op de stoep terecht kwam. Ik was de eerste die De Doos mocht ontvangen, ooit, in een ver ver verleden...en met spanning in het hart zat ik op Zijn terugkeer bij mij te wachten...
JA!!1! Eindelijk, de deurbel! Ik gooide 2 tijgerpoussen van schoot en sprintte naar de deur. Daar stond hij dan....de nogal knorrig kijkende pakketman. 'Ja hoi

' zei hij. 'Hoi

' zei ik aarzelend terug terwijl ik zijn lichaam met mijn ogen onderzocht (dat van De Doos dan he...niet van de pakketman

)
De pakjesman voelde mijn spanning en propte snel De Doos in mijn armen, blij dat hij geladen atmosfeer van de deuropening kon verlaten.
We waren alleen.. Ik... en De Doos, en onze lang verwachte middag kon beginnen....
Ik aarzelde niet, ik smeet de voordeur dicht, sloot zonder pardon de poussen op in de hal en
wierp plaatste De Doos voorzichtig op
bed de tafel.
Ik zal jullie de details van het komende uur besparen, voor het geval er minderjarige lurkers onder ons zijn. Ik zal enkel een kleine sfeerimpressie met jullie delen:
![6rjxxe.jpg]()
Ons samenkomen was intens en vol plezier. Iets wat ik niet snel zal vergeten. Zeker niet met de vele aandenken die ik aan onze ontmoeting heb overgehouden.
![ome6x.jpg]()
Zoals jullie kunnen zien was mijn zelfcontrole compleet teniet gedaan door de magische aantrekkingskracht van De Doos.
Hier zijn nog enkele details van de gaven die hij mij schonk:
![5p4rdd.jpg]()
Accessorize – Pink spice
Diamond cosmetics – Hue are you
![106iiz7.jpg]()
Nubar – Iris dust
China glaze –Ray-diant
![k3xaig.jpg]()
OPI – Teasy does it
OPI – Cuckoo for this color
OPI – Teal the cows come home
![o72j43.jpg]()
Kleancolor – Chunky holo Black (met ring)
Kleancolor – Chunky holo poppy
Stempelplate
![33jmo81.jpg]()
Claires moodpolish – Flirty/shy
Nfu-oh 52
Nfu-oh 40
Ik was echter niet egoïstisch, oh nee, ik schonk De Doos op mijn beurt ook enkele speciale gaven.
![k3r82f.jpg]()
Ik hoop dat Hij er net zo van genoten heeft als ik en dat de volgende gelukkige er net zo veel plezier aan zal beleven.
Wie is dan die gelukkige vraag je?
Nou... dat is.....SWARTE