Had mijn boodschap voor de ruwe postbode het nog overleefd?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Thnx allen
Ben er ook wel heul blij mee
Jah! En toen ik hem door ging sturen zag het postmevrouwtje het ook nog staan en die heeft er nog een extra 'breekbaar' stikker opgeplaktquote:Op woensdag 7 november 2012 21:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Had mijn boodschap voor de ruwe postbode het nog overleefd?
Dan zal ie er vanmiddag wel zijn denk ikquote:Op donderdag 8 november 2012 09:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jah! En toen ik hem door ging sturen zag het postmevrouwtje het ook nog staan en die heeft er nog een extra 'breekbaar' stikker opgeplakt
Dico, hij is dinsdagmiddag opgestuurd! Hoop dat je hem snel hebt
Ik hoop het wel jaquote:Op donderdag 8 november 2012 09:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dan zal ie er vanmiddag wel zijn denk ikm'n broer is thuis dus die kan hem aannemen
Is goed hoorquote:Op maandag 12 november 2012 17:16 schreef Lindytje het volgende:
Lindy is lui
Ik ga morgen weer een poging doen dico![]()
Ook als je al aangemeld had?quote:Op woensdag 21 november 2012 21:54 schreef Diconnected het volgende:
Hallon! Aan alle dames die mee willen doen nog enzulks, kunnen jullie mij even PMen met adresgegevens? Danku![]()
Swapverslag komt eraan
Ja ik en inzichtquote:Op woensdag 21 november 2012 22:46 schreef Lindytje het volgende:
En dico weet nu ook hoe de doos weer dicht gaat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |